abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99407225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Typen gaat inderdaad prima, alleen heb ik ook het veelgehoorde "probleem" dat de touchpad (waarmee je de cursor kunt verplaatsen dus, dat rechthoekje onder je toetsen) erg gevoelig is, en mijn cursor dus soms opeens (omdat de touchpad kennelijk dacht dat ik hem aanraakte) op een totaal andere plek staat dan waar je aan het tikken bent.
Verder is het een ideaal ding!

Ik zoek alleen nog een manier om hem via mijn HTC Hero (ja, ik weet het, ik loop achter, maar over 4 maanden mag ik weer een nieuwe telefoon) te tetheren voor als ik onderweg ben. Punt daarbij is dat zowel telefoon als Transformer niet geroot zijn... En dan lijkt het onmogelijk te zijn. Maar goed, luxeprobleem noemen ze dat geloof ik... Als het niet kunnen tetheren via mijn Hero, het ergste is wat me met de Transformer overkomt, dan kan ik daar uitstekend mee leven!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_99456802
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Opmaken van teksten maakt denk ik niks uit.
Vooral omdat als je gewoon alles al getypt hebt, je het op kunt sturen naar je mail, thuis op mijn pc te openen, en daar maak ik de tekst dan op.
Dat is niet zoveel werk.
Het word ook gewoon sterk aangeraden om een netbook-achtig iets te hebbe voor je studie.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:24:03 #153
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99468212
*volgt (en een heeft)

Bevalt uitstekend ^O^
heitieh
pi_99484397
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Joooo-pi het volgende:
*volgt (en een heeft)

Bevalt uitstekend ^O^
Heb je ook de dock erbij?
Bevalt dat ook goed? Kun je zonder moeite word bestanden typen, en klein beetje multitasken ( Paar internet browsers + Word )?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:56:06 #155
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99549185
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Gafietsen het volgende:

[..]

Heb je ook de dock erbij?
Bevalt dat ook goed? Kun je zonder moeite word bestanden typen, en klein beetje multitasken ( Paar internet browsers + Word )?
nee, ik heb er geen dock bij. Die was toen nog niet te koop en ik was op zoek naar een tablet :)

Ik hou de mogelijkheid open om die er bij te kopen, maar ik gebruik em nu echt als tablet. (en ik begin ineens boeken te lezen :D )
heitieh
  zondag 17 juli 2011 @ 15:25:13 #156
13250 Lod
Sapere aude!
pi_99579723
Mijn eerste post vanaf de transformer (zonder dock), wat een mooi ding! Hij werkt lekker 'smooth', beeld is helder en duidelijk.
Als ik het vergelijk met de iPad van mijn zus dan doet de Android (ASUS) daar absoluut niet voor onder, integendeel. Zeker de desktop van de asus is een behoorlijke pluspunt.

Er zijn natuurlijk ook wel wat verbeterpunten te vinden, met name het on-screen toetsenbord en de woordvoorspellingen. Maar het grootste nadeel is wel dat iedereen hier steeds dat ding van me af pakt :') , zelfs mijn vader met zijn 75 jaar en digibetisme.

Nu nog zoeken naar leuke/nuttige/handige/onmisbare apps. Wel mooi trouwens dat ik ook de apps die ik heb gekocht voor mijn htc gelijk kon installeren.
GNU Terry Pratchett
pi_99582483
Ik heb nu de Dolphin browser erop, en met of zonder het dock werkt dat hier op Fok nog steeds h e e l e r g t r a a g.
Maar goed.
Ik ben meer van slag door het feit dat er een krasje van zo'n 5 mm lang op het scherm zit. Ik snap er geen reet van. Heb hem altijd netjes in een sleeve, samen met het dock. Plus dat het toch supersterk speciaal glas zou moeten zijn... En dan ik, die juist altijd zo neurotisch zuinig is op haar spullen... Ik heb het ding nota benes peciaal verzekerd! Denk dat ik morgen Asus eens bel. Dit kan toch niet waar zijn...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 17 juli 2011 @ 18:50:04 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99586072
Shit happens hoe zuinig ik ook ben, hij viel toch. Kon me zelf wel 30 keer voor mijn kop slaan. Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!

Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat er geen serienummer meer op de rand staat en dat 1 van de schroefjes bij de connector niet bruin is.

Ongemerkt heb je misschien wat vuil tussen het dock en de tablet gehad (of in de hoes). En bij het erin schuiven/dicht klappen heeft dat een krasje gemaakt.

Hoop dat je hem (als je hem er voor opstuurt) niet te lang kwijt bent! De kosten vond ik voor mijn defect zeer redelijk (maar jij kunt die kosten op de verzekering verhalen?).

Verder kreeg ik gisteren een OTA (voorbereidende update naar 3.2?) , het lijkt dat het allemaal net weer wat soepeler werkt ook de standaard browser. Hopelijk is het probleem op sommige fora/websites met tekst invoer met 3.2 verholpen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_99588431
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Shit happens hoe zuinig ik ook ben, hij viel toch. Kon me zelf wel 30 keer voor mijn kop slaan. Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!

Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat er geen serienummer meer op de rand staat en dat 1 van de schroefjes bij de connector niet bruin is.

Ongemerkt heb je misschien wat vuil tussen het dock en de tablet gehad (of in de hoes). En bij het erin schuiven/dicht klappen heeft dat een krasje gemaakt.

Hoop dat je hem (als je hem er voor opstuurt) niet te lang kwijt bent! De kosten vond ik voor mijn defect zeer redelijk (maar jij kunt die kosten op de verzekering verhalen?).

Verder kreeg ik gisteren een OTA (voorbereidende update naar 3.2?) , het lijkt dat het allemaal net weer wat soepeler werkt ook de standaard browser. Hopelijk is het probleem op sommige fora/websites met tekst invoer met 3.2 verholpen.
Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwens ;) Maar goed. Ik heb nu een XtremeGuardz screenprotector besteld, die is er denk ik over een weekje of anderhalf, en ben ik in ieder geval gedekt voor de volgende keer.
Maar heb jij alleen je scherm laten vervangen? En wat kostte dat ook alweer? Je was hem geloof ik niet langer dan een week kwijt, toch? Heb je dat rechtstreeks via ASUS gedaan? Als het niet al te duur is, kan ik dat nog overwegen namelijk.
(Ik kan helaas niet meer vinden waar je dit allemaal verteld hebt; was kennelijk niet in dit topic?)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 17 juli 2011 @ 20:35:23 #160
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_99589257
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwens ;) Maar goed. Ik heb nu een XtremeGuardz screenprotector besteld, die is er denk ik over een weekje of anderhalf, en ben ik in ieder geval gedekt voor de volgende keer.
Maar heb jij alleen je scherm laten vervangen? En wat kostte dat ook alweer? Je was hem geloof ik niet langer dan een week kwijt, toch? Heb je dat rechtstreeks via ASUS gedaan? Als het niet al te duur is, kan ik dat nog overwegen namelijk.
(Ik kan helaas niet meer vinden waar je dit allemaal verteld hebt; was kennelijk niet in dit topic?)
Zegt 'ie in z'n reactie, toch? 8)7
quote:
Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99589416
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zegt 'ie in z'n reactie, toch? 8)7

[..]

Hahaha okee, overheen gelezen dus! My bad! |:(
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 17 juli 2011 @ 20:39:31 #162
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_99589508
Kenne 'beure.
Was trouwens hier...
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook een algemeen Android-tablettopic. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 18 juli 2011 @ 15:07:33 #163
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99620495
hmmmz, weer een systeemupdate...
heitieh
  maandag 18 juli 2011 @ 16:04:49 #164
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99623117
ik zie geen verschil.. Misschien wat bugfixes. Nog steeds android 3.1
heitieh
  maandag 18 juli 2011 @ 16:10:55 #165
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99623346
het was al genoemd, volgns mij, maar:
androidcommunity.com/asus(...)oming-soon-20110713/
heitieh
  maandag 18 juli 2011 @ 21:53:46 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99638891
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Joooo-pi het volgende:
het was al genoemd, volgns mij, maar:
androidcommunity.com/asus(...)oming-soon-20110713/
Ja, gaat perfect als ze die snelle updates maar +- 2 jaar volhouden en het niet na een jaar als een baksteen laten vallen.

De afgelopen kleine update had een paar verbeteringen, 1 weet ik zeker (bron AW) de andere is eigen ervaring. Volgens AW doet het toetsenbord dock het wat beter (minder lagg). Zelf vond ik de transformer weer wat beter door de homescreens scrollen. Verder gaat/ging er het gerucht dat er meer/betere video decoding aanwezig was.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:57:48 #167
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99639159
en bij opstarten nu een rondje, zodat je ziet dat ie laadt.

Verder denk ik dat een confirmed bug met de dock met deze update is opgelost. (iets met batterij leeg trekken, ofzo)
heitieh
  maandag 18 juli 2011 @ 22:00:37 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99639351
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
en bij opstarten nu een rondje, zodat je ziet dat ie laadt.

Verder denk ik dat een confirmed bug met de dock met deze update is opgelost. (iets met batterij leeg trekken, ofzo)
Kan het niet testen :P dock is alweer vertraagd (Salland) nieuwe datum is nu de 27e. -.-''
  maandag 25 juli 2011 @ 11:34:45 #169
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_99915286
Vorige week is mijn laptop gestolen en moet nu dus gaan kijken naar iets ter vervanging.
De Transformer staat hoog op het lijstje van potentiele nieuwe apparaten.

Ik heb er echter nog een aantal vragen over:
- Is de Transformer (incl. dock) inzetbaar als volwaardige vervanging van een "normale" laptop?
- Hoe bevalt het op de Transformer meegeleverde Office-pakketje? Is dit uitgebreid genoeg voor normaal gebruik (word, excel) of is het een zover uitgekleed pakket dat bepaalde functies al snel gemist worden?
- De beamer op kantoor beschikt over een DVI-ingang. Zijn er mogelijkheden de Transformer hierop aan te sluiten?
- Ik heb een Logitech Wireless Presenter: Is deze bruikbaar icm de Transformer of gaat dat niet werken?

Van een collega begreep ik dat er in augustus een versie met 3G beschikbaar zou worden. Is jullie daar iets van bekend?
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:02:58 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99916290
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vorige week is mijn laptop gestolen en moet nu dus gaan kijken naar iets ter vervanging.
De Transformer staat hoog op het lijstje van potentiele nieuwe apparaten.

Ik heb er echter nog een aantal vragen over:
- Is de Transformer (incl. dock) inzetbaar als volwaardige vervanging van een "normale" laptop?
Het kan een groot deel van de taken overnemen maar je zult denk ik altijd wel iets missen
quote:
- Hoe bevalt het op de Transformer meegeleverde Office-pakketje? Is dit uitgebreid genoeg voor normaal gebruik (word, excel) of is het een zover uitgekleed pakket dat bepaalde functies al snel gemist worden?
Is een redelijk uitgeklede versie. Maar er zijn zeker goede android versies te krijgen op android.
quote:
- De beamer op kantoor beschikt over een DVI-ingang. Zijn er mogelijkheden de Transformer hierop aan te sluiten?
Lijkt mij dat er gewoon (Mini) HDMI naar DVI adapters zijn.
quote:
- Ik heb een Logitech Wireless Presenter: Is deze bruikbaar icm de Transformer of gaat dat niet werken?
Als hij als toetenbord te koppelen is dan denk ik dat het zou moeten kunnen.
quote:
Van een collega begreep ik dat er in augustus een versie met 3G beschikbaar zou worden. Is jullie daar iets van bekend?
Dat was wel de planning, alleen ik heb nog geen officele aankondiging gezien.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:07:38 #171
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99916448
Ik heb geen dock, maar wat ik heb gelezen is dat dit niet een volwaardige laptop vervanger is. Dit komt met name door android 3.* dat vooral gemaakt is voor touch en minder voor muis en toetsenbord.
heitieh
pi_99967597
Ook ik denk er aan om een Transformer te kopen. Heb wel nog een paar vragen voor de gebruikers ervan:
Hoe gaat het kijken van bijvoorbeeld uitzendinggemist? Hoe ervaren jullie forummen en bijv. facebook? En skypen? Ik ga het gebruiken voor een langere reis, dus kwa specs zou deze ideaal zijn, mits bovenstaande prima uit te voeren zijn.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:51:17 #173
13250 Lod
Sapere aude!
pi_99968028
Uitzending gemist gaat, denk ik, niet werken. Deze maakt gebruik van silverlight, wat alleen op Windows beschikbaar is.

Internet en mail gaat prima, gebruik daar mijn laptop eigenlijk helemaal niet meer voot. Skype en facebook doe ik niet aan.
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:02:24 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_99968361
Ik wil niet lullig doen, maar hier werkt het gewoon (Archos 101). Je kunt gewoon selecteren om af te spelen met flash. :) De rest kun je ook prima doen, het standaard surfen.

Ja, het is niet de bedoeling dat je er online mee kunt gamen, dus WOW en COD online kun je vergeten, je hebt ook je standaard programma's niet, want je moet het doen met de Android Market. Maar daar koop je zo'n tablet ook niet voor.

Een tablet doet eigenlijk alle algemene en niet echt veeleisende taken: internet browsen, multimedia doeleinden, e-mailen, tekstverwerken, maar natuurlijk ook zaken als Facebook (waar je ook widget en apps voor hebt) en Skype doen het probleemloos, sterker nog, dat is een sterke feature bij smartphones en tablets. ;)
pi_99968461
Bedankt voor de antwoorden!
Dat zijn ook zo ongeveer de enige dingen waar ik het voor wil gaan gebruiken. In het vliegtuig een filmpje kijken, af en toe als ik een relaxt avondje wil uitzending gemist en een beetje contact met het thuisfront onderhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')