Typen gaat inderdaad prima, alleen heb ik ook het veelgehoorde "probleem" dat de touchpad (waarmee je de cursor kunt verplaatsen dus, dat rechthoekje onder je toetsen) erg gevoelig is, en mijn cursor dus soms opeens (omdat de touchpad kennelijk dacht dat ik hem aanraakte) op een totaal andere plek staat dan waar je aan het tikken bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Opmaken van teksten maakt denk ik niks uit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Heb je ook de dock erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Joooo-pi het volgende:
*volgt (en een heeft)
Bevalt uitstekend
nee, ik heb er geen dock bij. Die was toen nog niet te koop en ik was op zoek naar een tabletquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Heb je ook de dock erbij?
Bevalt dat ook goed? Kun je zonder moeite word bestanden typen, en klein beetje multitasken ( Paar internet browsers + Word )?
Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwensquote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Shit happens hoe zuinig ik ook ben, hij viel toch. Kon me zelf wel 30 keer voor mijn kop slaan. Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!
Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat er geen serienummer meer op de rand staat en dat 1 van de schroefjes bij de connector niet bruin is.
Ongemerkt heb je misschien wat vuil tussen het dock en de tablet gehad (of in de hoes). En bij het erin schuiven/dicht klappen heeft dat een krasje gemaakt.
Hoop dat je hem (als je hem er voor opstuurt) niet te lang kwijt bent! De kosten vond ik voor mijn defect zeer redelijk (maar jij kunt die kosten op de verzekering verhalen?).
Verder kreeg ik gisteren een OTA (voorbereidende update naar 3.2?) , het lijkt dat het allemaal net weer wat soepeler werkt ook de standaard browser. Hopelijk is het probleem op sommige fora/websites met tekst invoer met 3.2 verholpen.
Zegt 'ie in z'n reactie, toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwensMaar goed. Ik heb nu een XtremeGuardz screenprotector besteld, die is er denk ik over een weekje of anderhalf, en ben ik in ieder geval gedekt voor de volgende keer.
Maar heb jij alleen je scherm laten vervangen? En wat kostte dat ook alweer? Je was hem geloof ik niet langer dan een week kwijt, toch? Heb je dat rechtstreeks via ASUS gedaan? Als het niet al te duur is, kan ik dat nog overwegen namelijk.
(Ik kan helaas niet meer vinden waar je dit allemaal verteld hebt; was kennelijk niet in dit topic?)
quote:Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:Er is ook een algemeen Android-tablettopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ja, gaat perfect als ze die snelle updates maar +- 2 jaar volhouden en het niet na een jaar als een baksteen laten vallen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Joooo-pi het volgende:
het was al genoemd, volgns mij, maar:
androidcommunity.com/asus(...)oming-soon-20110713/
Kan het niet testenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
en bij opstarten nu een rondje, zodat je ziet dat ie laadt.
Verder denk ik dat een confirmed bug met de dock met deze update is opgelost. (iets met batterij leeg trekken, ofzo)
Het kan een groot deel van de taken overnemen maar je zult denk ik altijd wel iets missenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vorige week is mijn laptop gestolen en moet nu dus gaan kijken naar iets ter vervanging.
De Transformer staat hoog op het lijstje van potentiele nieuwe apparaten.
Ik heb er echter nog een aantal vragen over:
- Is de Transformer (incl. dock) inzetbaar als volwaardige vervanging van een "normale" laptop?
Is een redelijk uitgeklede versie. Maar er zijn zeker goede android versies te krijgen op android.quote:- Hoe bevalt het op de Transformer meegeleverde Office-pakketje? Is dit uitgebreid genoeg voor normaal gebruik (word, excel) of is het een zover uitgekleed pakket dat bepaalde functies al snel gemist worden?
Lijkt mij dat er gewoon (Mini) HDMI naar DVI adapters zijn.quote:- De beamer op kantoor beschikt over een DVI-ingang. Zijn er mogelijkheden de Transformer hierop aan te sluiten?
Als hij als toetenbord te koppelen is dan denk ik dat het zou moeten kunnen.quote:- Ik heb een Logitech Wireless Presenter: Is deze bruikbaar icm de Transformer of gaat dat niet werken?
Dat was wel de planning, alleen ik heb nog geen officele aankondiging gezien.quote:Van een collega begreep ik dat er in augustus een versie met 3G beschikbaar zou worden. Is jullie daar iets van bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |