Hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Door zichzelf te zijn.quote:
quote:
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Nee..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrik niet:Wow, das erg netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Schrik niet:Onverwacht iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het hoesje al besteld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(
Verzendkosten: 27.78quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:27 schreef Devolution het volgende:
[..]
Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijsDus het valt idd erg mee.
Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
Bij mij was HongKong post de boel ook kwijt idd, toen heeft MP4nation een onderzoek in laten stellen en daarbij is ie opgedokenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:31 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoor
Mochten ze dat niet doen, heb ik altijd nog de mogelijkheid een PayPal claim te openen, maar die bewaar ik tot de 44e dag![]()
Wat mij betreft de Galaxy Tab 10.1 die binnenkort hier uitkomt.quote:
Zo langzamerhand komt het nu wel op gang, de lijsten die op internet staan (met HC ready of HC only apps). Worden elke dag wel weer wat langer. Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat dat ook in een stroomversnelling komt (als dat al niet het geval is).quote:Op zondag 19 juni 2011 09:38 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met specifieke android apps die speciaal voor tablets (lees honeycomb) ontwikkeld worden, zit daar al een beetje groei in?
Geld!quote:
1 dag altijd. Leuke aanbieding inderdaad, maar m'n volgende tablet wordt toch een tablet met Android 3.0.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
Ja hoe is die Iboodaanbieding? Klinkt als een aardige deal.
Vind het een aardig leuke aanbieding, de iBood van vandaag. Het is inderdaad niet de snelste en beste tablet die nu uit is, maar voor de mensen die niet zoveel over hebben is deze natuurlijk top!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Als je graag een tablet wilt zou ik even doorsparen en een Honeycomb tablet nemen. De Viewpad 7x komt binnenkort ook uit, waarschijnlijk de reden om dit achterhaalde model nog even weg te geven.. Tja, 't is goedkoop maar dan heb je ook niks.
affiliate linkquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Vind het een aardig leuke aanbieding, de iBood van vandaag. Het is inderdaad niet de snelste en beste tablet die nu uit is, maar voor de mensen die niet zoveel over hebben is deze natuurlijk top!
Die facepad = flytouch 3 (http://www.merimobiles.co(...)MB_4G_p/meri0546.htm) zie weinig verschil in specs. Vorm is iets anders?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef Negakinu het volgende:
Dit is een beetje een cross-post van mijn vraag op Tweakers maar aangezien er hier ook veel kenners zitten: Heeft er iemand ervaring met de nieuwe Facepad van Chinagrabber? Het is een update van de originele Flytouch 3.
• Android 2.2 Froyo OS
• Built-in GPS Navigator + GPS Antenna
• Dual USB Slots / Single TF Card Slot (support up to 32GB)
• Dual USB Ports for plugging Keyboard Cases
• Larger battery for extended usage time
• Built in Youtube Application for browsing videos
• Android Market Pre-installed
• 1.3MP Web Camera
• CPU: InfoTM X220 ARM11 1Ghz
• Display: 10-inch (1024×600 ) LCD
• RAM: 512MB DDR2 / ROM: 4GB -
• Battery: 6400mah
• Camera: 1.3M
• GPS: HopeRF XN203
• Wifi: 802.11B/G
• I\O: 2x USB; 1x RJ45; 1x mini HDMI; 1x MicroSD; 1x Stylus-slot
• Vibration
• Accelerometer
• Dimension: 269.91mm*170.45mm*14.89mm
• Buttons: Back, Home, Menu, Volume, Wifi, Reset and Power
Ik ben nog steeds op zoek naar een tablet die aan mijn wensen voldoet. >7", >800x480, goede reviews, grote community, niet duurder dan 200 euro. Ik wil hem gebruiken als portable fotografie portfolio (daarom liefst met IPS paneel), e-reader/comicreader and social media/web ding. Iemand alternatieven? Ik zag die 9,7" IPS op SK.net maar die is nog erg duur.
quote:Hello,
It might be the case that customs may have seized your parcel because it contains a lithium-based battery. Since lithium batteries are being heavily controlled in postal now.
This may add to the delay, or we may get it back - what we will do is contact the post office and see if I can find out any information. Your item might be stuck at customs as THT wont get any information until it has cleared customs.
Please do not worry, we will contact you as soon as we have information on your item.
Thank you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 21-06-2011 23:02:25 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Daar had ik wel 2 eieren van kunnen kopenquote:
http://www.samenkopen.net/action_product/866386/574826quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:02 schreef Trippii het volgende:
- 9,7" IPS scherm.
- 512MB werkgeheugen
- Bluetooth
- Geen lelijk log apparaat.
- Indien mogelijk een camera aan de voorzijde (of aan beide kanten natuurlijk!)
Prijs mag maximaal ongeveer ¤ 250 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |