Als het al kan, dan werkt het beter met tobo en muis (maar weer minder met touch?)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Lod het volgende:
Wat is de meerwaarde van Ubuntu er op zetten?
opera mobile gebruik ik idd ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
3.2 ?
ik heb 3.1 en zie geen update klaar staan.
Jullie nog tips voor must have tablet apps?
- Opera Mobile - snelle browser
- Evernote - handig notities maken en beheren
- MoboPlayer - goede videoplayer
Ik vond hem wat sneller wisselen tussen app drawer en homescreens, ook aardig wat minder FC'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
OK, maar zal het ook verschil maken?
Merkte niets van 3.1 vergeleken met 3.0..
Lang inhouden, kun je sommige widgets vergroten verkleinen (Bookmark widget igg).quote:edit: oh nee, het lijstje met openstaande apps is scrollbaar geworden. waren er eerst max. 5.
en ik las ergens dat met 3.1 de widgets schaalbaar zouden zijn, maar geen idee hoe ik dat moet doen?
Maar daarom wel lekker snel. Voor flash sites e.d. gewoon de standaard browser pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
het lastige van opera op de transformer vind ik toch wel dat die geen flash ondersteund
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
opera mobile gebruik ik idd ook.
verder:
tablet keyboard free met split keyboard
file manager HD
en van cut the rope heb ik veel plezier gehad. Niet gratis in de market, maar wel ergens gratis te downloaden. Weet niet meer waar.
Waarom is trouwens de market alleen in landscape? Dat vind ik toch wel een dikke misser
Nou ja, ik denk dat ze bedoelen voor 'mousepad'. Zelf heb ik op m'n netbookje een jaar geleden ofzo eens Android geport. Maar dat werkt inderdaad gewoon niet. Ja, het is tof dat je kunt typen, maar navigeren met een muis voelt extreem ongehoord aan. Je merkt dan echt dat het een touchinterface betreft en deze ontworpen is om aangeraakt te worden. Vegen, drukken... het is allemaal zo natuurlijk... het is gewoon 'raar' om met een muis over het beeld te gaan. Ik zou dan waarschijnlijk ook het scherm als tablet gebruiken en aanrakend de interface bedienen en typen als dat nodig zou zijn. Zo had ik ook de neiging bij Android het scherm van m'n netbookje aan te raken, alleen had die natuurlijk geen touchscreen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef lateralize het volgende:
Ik snap de opmerkingen over 'het is niet gemaakt voor gebruik met toetsenbord' niet zo goed. Wat wil je nou bijvoorbeeld doen met het toetsenbord? Een brief tikken / voor studie gebruiken: kan prima met de office pakketten. Een e-mail tikken: kan prima. Chatten / msn / skype: kan prima. Internetten: kan prima. Ik zie geen probleem, en het werkt veel prettiger dan on-screen (imo, natuurlijk). Daarbij nog eens de extra accu die in het toetsenbord geïntegreerd zit, en ik kan niet zien hoe je deze tablet zou willen hebben zonder toetsenbord.
vooral omdat ik me al verheugd had op het moment.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Had ik ook eens gehad. Ik had er goed de smoor in.
Wat zijn de voor- en nadelen daarvan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Sinds gisteren ook eigenaar van een transformer... meteen geroot en ben er nu Prime 1.7 op aan het zetten.
bij mij staat bij instellingen -> systeemupdate dat ik in de notificatiebalk moet kijken voor de update. Maar hier staat helemaal niks. Herstarten helpt niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
hey! Weer een Asus update
ff batterij bijladen
raar....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
bij mij staat bij instellingen -> systeemupdate dat ik in de notificatiebalk moet kijken voor de update. Maar hier staat helemaal niks. Herstarten helpt niet.
Je zit nu op de zelfde versie nummers. Zal bij mij wel een kleine bug zijn dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
iig een soort compatibiliteitsdingetje erbij: zoom of stretch bij programma's die gemaakt zijn voor kleinere schermen.
Verder geen dubbele spatiebalk meer bij tablet keyboard (was zeker een bug).
[ afbeeldning ]
Dat...overigens gaat de 16 gieg versie d'r uit las ik. Dus zit je voor een transformer zonder dock ook op 500 euro. De transformer kan evenveel zoniet meer dan een ipad2. Je betaalt ook gewoon voor het merk Apple.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Ceased2Be het volgende:
1. De prijs
2. Smaak
Geen idee verder, iPad was niet eens een optie voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |