Krijg altijd zo'n geweldige fantasie bij die argumenten over een grote rode knop in een of andere kerncentrale, en zo'n puisterige nerd die 'm maar indrukt omdat er nergens stond dat het niet mocht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef eriksd het volgende:
Ohja, prachtige redenatie; er staat nergens dat het niet mocht
Die hoor ik serieus wel eens voorbij komen.
Op je studie ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef eriksd het volgende:
Ohja, prachtige redenatie; er staat nergens dat het niet mocht
Die hoor ik serieus wel eens voorbij komen.
Nee, op mijn studie niet. Alhoewel daar wel iemand laatst zei "ja, dat hoefden we niet te lezen". Was overigens een algemeen rechtenvakquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op je studie ook?
Dat deed je in de brugklas; een verslag schrijven met een dubbele regelafstand omdat er niet in stond wat de regelafstand moest zijn. We gaan gezellig naar het anglosaksisch model in onze rechtspraak toe.
Net zoals het altijd merkwaardig is dat boeven in actiefilms altijd een cancelbutton in hun weapons of mass destruction plaatsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef dotCommunism het volgende:
Als die knop niet mocht worden ingedrukt moet je die knop uberhaupt niet plaatsen hè.
Ja, dat was te verwachten met deze constructie weer hé. Enige wat het tij kan doen keren is of een aanslag of Wilders die eruit stapt, om bij het laatste het verwijt te krijgen dat hij een rechts kabinet heeft opgeblazen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens las ik dat de PVV nog maar 22 virtuele zetels bezit. Het verstand keert langzaam terug in Nederland.
Dat is hetzelfde volk dat loopt te janken als iets niet in het boek maar in het college behandelt is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, op mijn studie niet. Alhoewel daar wel iemand laatst zei "ja, dat hoefden we niet te lezen". Was overigens een algemeen rechtenvak
Mjah, maar hier in de UK en in de VS moet je toch echt nog een bar exam doen voordat je voor een rechter mag gaan staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op je studie ook?
Dat deed je in de brugklas; een verslag schrijven met een dubbele regelafstand omdat er niet in stond wat de regelafstand moest zijn. We gaan gezellig naar het anglosaksisch model in onze rechtspraak toe.
Dat vond ik in Australië zo geweldig, je kreeg van te voren een transcript voor verslagen waarin stond welke punten je voor welke gedeeltes kon krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde volk dat loopt te janken als iets niet in het boek maar in het college behandelt is.
Verwerpelijk, je studie is geen schooltje waar je netjes van A-Z de stof krijgt opgegeven.
Het gaat om het anglo-saksisch model, met meer dwingend recht en minder regelend rechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar hier in de UK en in de VS moet je toch echt nog een bar exam doen voordat je voor een rechter mag gaan staan.
Herinnert iemand mijn topic nog? 'Rutte heeft Wilders onschadelijk gemaakt?'quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachten met deze constructie weer hé. Enige wat het tij kan doen keren is of een aanslag of Wilders die eruit stapt, om bij het laatste het verwijt te krijgen dat hij een rechts kabinet heeft opgeblazen.
Ow sorry! Ik dacht dat het nog over studie ging...tis nog vroegquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat om het anglo-saksisch model, met meer dwingend recht en minder regelend recht
En aan wie hebben we het te danken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Herinnert iemand mijn topic nog? 'Rutte heeft Wilders onschadelijk gemaakt?'
Ik krijg gewoon zwaar gelijk.
D'accordquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow sorry! Ik dacht dat het nog over studie ging...tis nog vroeg
Dat klopt, daarover waren wij het in topic zelf ook nog eens volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tekenend dat Wilders met een brabbelverhaaltje over Sharia in Nederland komt op een maandag dat heel Nederland nog zwaar onder de indruk is van Alphen. De man heeft gewoon zo'n idee fixe dat het wel lijkt of de echte wereld voor hem niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik deel je passie voor dit kabinet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En aan wie hebben we het te danken?
VVD
Ik geef je hier een complimentje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Lees en huiver
Complimentjes ontvang ik graag via de pm.
Heh, leuke pogingquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef GSbrder het volgende:
Dus je bent het er mee eens dat dit kabinet goed is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |