Keep 'm coming!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Culto het volgende:
[..]
Alle bewijzen/aanwijzingen geven tot nu toe aan dat dat het geval moet zijn geweest.
Er komen er nog meer de komende weken...
Ook dat, maar het zit ook in de struktuur van dit soort psy-ops: er zit een soort van "flexibiliteit" in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wellicht omdat er maar een relatief klein groepje mensen aan het diggen is en de massa het allemaal niet eens interesseert? Zoiets?
Dat komt mede door het befaamde NIMBY-gedrag:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Culto het volgende:
[..]
Ook dat, maar het zit ook in de struktuur van dit soort psy-ops: er zit een soort van "flexibiliteit" in.
Dan ga ik nu toch voor de eerste keer op BNW even vergelijken met JFK in Dealey Plaza:
- ieder normaal denkend mens weet dat de "Magic Bullet" een onzinverhaal moet zijn
- rond de 70% van de Amerikanen gelooft dat er meer 'aan de hand is' dan : "Oswald shot him."
TOCH accepteert het publiek toch maar dat de dingen zo zijn gegaan als dat ze gelopen zijn op 22/11/63.
Dat is die "flexibiliteit": het publiek MAG weten dat het zaakje stinkt, dat levert voor de perps geen enkele bedreiging op.
Met 9/11 exakt hetzelfde.
quote:NIMBY is een acroniem van het Engelse Not In My Back Yard (Niet in mijn achtertuin). Het begrip wordt in de ruimtelijke ordening gebruikt om aan te duiden dat veel mensen wel gebruik willen maken van voorzieningen, maar er geen hinder van willen ondervinden. Zo willen veel mensen in een auto rijden, maar wil bijna niemand dat in zijn directe omgeving een nieuwe verkeersweg wordt aangelegd vanwege de geluidsoverlast of aantasting van het landschap.
Klinkt plausibel. Zo heb ik het eigenlijk niet eerder bekeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Culto het volgende:
[..]
Ook dat, maar het zit ook in de struktuur van dit soort psy-ops: er zit een soort van "flexibiliteit" in.
Dan ga ik nu toch voor de eerste keer op BNW even vergelijken met JFK in Dealey Plaza:
- ieder normaal denkend mens weet dat de "Magic Bullet" een onzinverhaal moet zijn
- rond de 70% van de Amerikanen gelooft dat er meer 'aan de hand is' dan : "Oswald shot him."
TOCH accepteert het publiek toch maar dat de dingen zo zijn gegaan als dat ze gelopen zijn op 22/11/63.
Dat is die "flexibiliteit": het publiek MAG weten dat het zaakje stinkt, dat levert voor de perps geen enkele bedreiging op.
Sorry: dat NIMBY-gedrag kan ik even niet plaatsen in de 9/11 Psy-Op..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Dat komt mede door het befaamde NIMBY-gedrag:
[..]
De meeste mensen hebben totaal geen interesse in de echte achtergronden van 9/11. Bijvoorbeeld; hoeveel personen in Nederland hebben een persoonlijke band met een slachtoffer?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Culto het volgende:
[..]
Sorry: dat NIMBY-gedrag kan ik even niet plaatsen in de 9/11 Psy-Op..
Ik weet wat je ermee bedoelt, maar ik zie de link met 9/11 niet..
Zo kijk ik er eigenlijk continu naar... Ik ben heel gefascineerd geraakt door het basic Psy-Op principe: Big Lie in Plain Sight, met beschermende "lagen"er om heen (oftewel truthlayers, gecreeerd door Controlled Oppositon)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Zo heb ik het eigenlijk niet eerder bekeken.
De maanlanding heeft daar ook een handje van. Misschien wel het eerste goede voorbeeld van tv/media fakery.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Culto het volgende:
[..]
Zo kijk ik er eigenlijk continu naar... Ik ben heel gefascineerd geraakt door het basic Psy-Op principe: Big Lie in Plain Sight, met beschermende "lagen"er om heen (oftewel truthlayers, gecreeerd door Controlled Oppositon)
Daarbij komt ook nog: Perception Control. Voorbeeldje hiervan zijn vragen als: "Wat voor vliegtuig vloog er eigenlijk het wtc in?" De perceptie is dus direkt al: "er vloog inderdaad een vliegtuig het wtc in!.." enz.
Het mechanisme met die zogenaamde overduidelijke "fouten" die er in zitten (en die ook zo hard mogelijk gepusht worden door de msm) is er ook voor bedoeld om verwarring te stichten.
Dus zelfs als je je er in gaat verdiepen, loop je vast omdat je gaat twijfelen aan jezelf..
Zeer interessant. Deze principes kun je toepassen op al dit soort media-events.
Ikzelf doe dit voor 9/11 (vooral 1 bepaald WTC-slachtoffer..) en voor de gebeurtenissen in Dealey Plaza.
De struktuur van beide events is exakt hetzelfde!
Nu snap ik wat je bedoelt; absoluut mee eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben totaal geen interesse in de echte achtergronden van 9/11. Bijvoorbeeld; hoeveel personen in Nederland hebben een persoonlijke band met een slachtoffer?
Zolang mensen zelf niet direct geconfronteerd worden en de gebeurtenis geen invloed op hun directe leven heeft, gaat het leven gewoon door.
Die zomervakantie of die nieuwe leuke auto voor de deur komen er toch wel, waarom jezelf druk maken om "onbelangrijkere" zaken?
Aan dit soort media-events moet je dan denken ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
De maanlanding heeft daar ook een handje van. Misschien wel het eerste goede voorbeeld van tv/media fakery.
Maar zich later wel verschuilen achter termen als "Ich habe es nicht gewüsst".quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Culto het volgende:
[..]
Nu snap ik wat je bedoelt; absoluut mee eens!
Een paar weken geleden ook al hier op BNW: posters die zich afvragen waarom je uberhaupt zou gaan twijfelen aan de msm?..
"Zo weinig mogelijk zelf nadenken, er wordt voor je nagedacht in de media..." of iets dergelijks.
Zoals je het schetste is al weleens in me opgekomen, maar ben er niet zo bij stil blijven staan. Maar als je er wat langer over nadenkt, dan vallen toch wel weer wat kwartjes op hun plek.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Culto het volgende:
[..]
Zo kijk ik er eigenlijk continu naar... Ik ben heel gefascineerd geraakt door het basic Psy-Op principe: Big Lie in Plain Sight, met beschermende "lagen"er om heen (oftewel truthlayers, gecreeerd door Controlled Oppositon)
Dit is inderdaad een bekende. Vooral veel te zien in de filmpjes met de ooggetuigen inderdaad. Journalist die de woorden in de mond van een ooggetuige legt... hoewel ik er niet zeker van ben dat die filmpjes legitiem zijn.quote:Daarbij komt ook nog: Perception Control. Voorbeeldje hiervan zijn vragen als: "Wat voor vliegtuig vloog er eigenlijk het wtc in?" De perceptie is dus direkt al: "er vloog inderdaad een vliegtuig het wtc in!.." enz.
Exactly. Dat is wat ik hier ook al topics lang roep. Je wordt continu op een dwaalspoor gezet, zodat je als je niet goed oplet achter de verkeerde aanwijzingen aan gaat hobbelen. Ze hebben zelfs mensen binnen de truthbeweging geplaatst om verwarring te zaaien.quote:Het mechanisme met die zogenaamde overduidelijke "fouten" die er in zitten (en die ook zo hard mogelijk gepusht worden door de msm) is er ook voor bedoeld om verwarring te stichten.
Ik heb me lange tijd voornamelijk op WTC7 gefocussed, maar achteraf gezien is dat totaal zinloos geweest.quote:Dus zelfs als je je er in gaat verdiepen, loop je vast omdat je gaat twijfelen aan jezelf..
Het is inderdaad een zeer interessant fenomeen. Ik denk dat het alleen maar erger zal worden en we nog meer in de maling genomen zullen gaan worden dan nu al het geval is. De digitale techniek is enorm vooruit gegaan, de afgelopen 10 jaar. Echt of nep is met het blote oog niet meer van elkaar te onderscheiden. Nog even en ze kunnen bepaalde belangrijke (politieke) figuren op TV uitspraken laten doen, zonder dat ze die uitspraken zelf gedaan hebben. Als dat niet al mogelijk is...quote:Zeer interessant. Deze principes kun je toepassen op al dit soort media-events.
Ikzelf doe dit voor 9/11 (vooral 1 bepaald WTC-slachtoffer..) en voor de gebeurtenissen in Dealey Plaza.
De struktuur van beide events is exakt hetzelfde!
Die scene ja!quote:
Het pas om 16.30 laten instorten van WTC7 is inderdaad een goed voorbeeld van zo'n "grote fout", oftewel 'rabbit-hole".quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb me lange tijd voornamelijk op WTC7 gefocussed, maar achteraf gezien is dat totaal zinloos geweest.
Niet dat dit wat ik nu doe zo zinvol is, want eigenlijk heb ik er niets aan.
[..]
Hoe zou dat toch komen...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Culto het volgende:
[..]
Dat is precies het punt waar ik ook continu aan zit te denken: dit soort dingen met overduidelijk fake bronnen en ook dat gedoe met die creditcards past precies in de struktuur van zo'n enorm grote Psy-Op als 9/11:
Je mag weten dat het allemaal fake is, oftewel dat je gewoon bedonderd wordt..
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Culto het volgende:
[..]
Nu snap ik wat je bedoelt; absoluut mee eens!
Een paar weken geleden ook al hier op BNW: posters die zich afvragen waarom je uberhaupt zou gaan twijfelen aan de msm?..
"Zo weinig mogelijk zelf nadenken, er wordt voor je nagedacht in de media..." of iets dergelijks.
Q.E.D. Dat heeft niemand zo gezegd natuurlijk, dit is je masturbatiefantasie. De weeë geur van voorvocht in deze cirkeljerk kun je haast door je beeldscherm ruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat betreft de motieven tast ik een beetje in het duister. Ik heb er al eens over na zitten denken dat het 9/11-complotdenken een gemaskeerde vorm van politiek bedrijven is zoals dat bij holocaustrevisionisme en (ID)-creationisme doorgaans het geval is maar ik neig er steeds meer naar dat het uiteindelijk gewoon om zelfvleierij gaat. Het trutherjargon bulkt nl van de zelfophemelende kreten, waarvan het idee dat ze zelfstandige denkers zouden zijn bij de meesten toch wel het prominentst aanwezig is. Dat maakt van de truthers allemaal kleine autoriteitjes nl.
Als het publiek zou mogen weten dat het zaakje stinkt dan zouden de samenzweerders in de eerste plaats al die moeite niet hebben hoeven doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Culto het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is blijkbaar jouw fantasie... jij komt er tenslotte mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
Q.E.D. Dat heeft niemand zo gezegd natuurlijk, dit is je masturbatiefantasie. De weeë geur van voorvocht in deze cirkeljerk kun je haast door je beeldscherm ruiken.
Jullie zijn allemaal mannen van de verbeelding, droge theorie is aan jullie niet besteed - dat is maar saai en onbegrijpelijk, dus ik dacht ik maak even een situatieschets om het ook voor jullie inzichtelijk te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is blijkbaar jouw fantasie... jij komt er tenslotte mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |