quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Jezelf vermaken of jezelf ergens in verdiepen lijken mij 2 totaal verschillende dingen.
Helemaal niet? Ik geef toch aan dat ik me er de afgelopen dagen in verdiept heb en dat ik me daar ook mee vermaak? Jullie verdiepen je toch ook niet in deze materie omdat jullie het zo verschrikkelijk vinden om dat te doen? Dat doen jullie toch ook omdat je dat leuk vindt?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is iig wel te combineren, maar het lijkt er op dat hoppahoppa die combinatie verafschuwd.
Je zet er een smiley achter, maar eigenlijk zegt dit alles. Het geeft heel duidelijk aan dat je de discussie gewoon ouderwetse hun tegen ons vindt. Ik zit hier tenminste nog omdat ik wil begrijpen waarom jullie vasthouden aan de minst waarschijnlijke en verstgezochte theorie, in plaats van alle veel gematigdere opties.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar is Culto eigenlijk? Hij mag hier wel weer eens wat ondersteuning komen verlenen
Ik geloof niet dat jij je er in hebt verdiept. Ok, je hebt aandacht aan wat punten besteedt, maar dat is iets anders dan je ergens in verdiepen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet? Ik geef toch aan dat ik me er de afgelopen dagen in verdiept heb en dat ik me daar ook mee vermaak? Jullie verdiepen je toch ook niet in deze materie omdat jullie het zo verschrikkelijk vinden om dat te doen? Dat doen jullie toch ook omdat je dat leuk vindt?
Ach.. zo zie jij het zelf ook. Jij zegt letterlijk dat je hier bent om alles van tafel te vegen, dus dan hou jij natuurlijk ook vast aan een vooraf ingenomen standpunt. Ik sta zelf echt wel open voor andere verklaringen dan alleen voor de ogenschijnlijk absurde theorie van een media hoax. Ik kom echter zelden iets tegen wat mij er volledig van overtuigt dat ik ongelijk heb. Sterker nog, meer en meer users hier, op youtube en andere fora beginnen ook in te zien dat het verhaal nog veel bizarder is dan slechts een MIHOP of LIHOP scenario.quote:Je zet er een smiley achter, maar eigenlijk zegt dit alles. Het geeft heel duidelijk aan dat je de discussie gewoon ouderwetse hun tegen ons vindt. Ik zit hier tenminste nog omdat ik wil begrijpen waarom jullie vasthouden aan de minst waarschijnlijke en verstgezochte theorie, in plaats van alle veel gematigdere opties.
Omdat elk gat in een gematigde theorie verklaart wordt met steeds wildere theorieën. Dat er mensen zijn op fora die niet normaal kunnen redeneren zegt natuurlijk niets over je gelijk. Maar goed, het gaat hier al een tijdje niet meer over de inhoud. Ik kom wel weer terug als het ergens over gaat. Ik ben nu alleen maar mijn tijd aan het verspillen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sterker nog, meer en meer users hier, op youtube en andere fora beginnen ook in te zien dat het verhaal nog veel bizarder is dan slechts een MIHOP of LIHOP scenario.
Ah nu krijgen we ineens weer dat semi-verontwaardigde toontje... en dat terwijl je zelf keihard hebt meegewerkt om het over niet inhoudelijke zaken te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat elk gat in een gematigde theorie verklaart wordt met steeds wildere theorieën. Dat er mensen zijn op fora die niet normaal kunnen redeneren zegt natuurlijk niets over je gelijk. Maar goed, het gaat hier al een tijdje niet meer over de inhoud. Ik kom wel weer terug als het ergens over gaat. Ik ben nu alleen maar mijn tijd aan het verspillen.
Was absoluut niet als semi-verontwaardigd bedoelt, maar wel goed dat je meteen even laat zien hoe je semi-verontwaardiging in smileys kunt tonen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah nu krijgen we ineens weer dat semi-verontwaardigde toontje... en dat terwijl je zelf keihard hebt meegewerkt om het over niet inhoudelijke zaken te hebben.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Was absoluut niet als semi-verontwaardigd bedoelt, maar wel goed dat je meteen even laat zien hoe je semi-verontwaardiging in smileys kunt tonen.
Nou, post eens een leuk korrelig fototje of filmpje. Ik heb er zin in!
De source waar Leistra dit verhaal van Carlos Delatorre en zijn (2) kollega's vandaan heeft, is deze post van september 2001 op een Canadees forum:quote:Op de 93ste verdieping spreekt ze enthousiast met Carlos de la Torre, een van haar 'klanten, over haar aanstaande vakantie naar Cuba. Ze heeft een ticket voor zaterdag 15 september.
Vlak daarna, om 8.46 uur, dwarrelt een stortvloed aan papier langs de ramen. Nog weer wat later ziet De la Torre rook en is er sprake van een doordringende brandgeur. Met een collega besluit hij acuut de toren te verlaten, van de 93ste verdieping naar beneden. Ondanks zijn aandringen blijft Ingeborg op haar plaats: ze wil zich eerst ervan vergewissen dat al haar klanten veilig zijn.
Tijdstip hiervan dus ongeveer 8.47/8.48.quote:"At first," David tells me later, "I thought, Maybe this is a ticker tape parade." People in the office are milling around, drinking coffee, perplexed, but not particularly concerned.
David wanders from window to window looking for the source of the paper.
His windows look out on the Brookyn Bridge, away from Tower 1. He notices the papers are substantially larger than confetti.
Looking down on the streets, he sees debris covering the ground. "Then it finally hits me. This is not a ticker tape parade."
Konklusie: Deze twee 9/11 "Survivor-Stories" zijn volledig uit de duim gezogen...quote:Ingeborg walked into the room asking me what I thought it could be.
Just then, Dave Boyle noticed a small trail of smoke in the upper left hand corner of the window.
We had no idea how lucky we were that the wind was blowing in our direction from the first crash.
We got close to the window to try to see where the smoke was coming from.
'Could it be another bombing?' I thought. My senses flew into overdrive.
http://www.rtl.nl/compone(...)geborg.avi_plain.xmlquote:KIJK! Ik schiet nu ook al weer helemaal vol, maar da's een heel gewone zaak...
quote:David doesn't hear the impact, but sees thousands of white papers fluttering in the air, traveling in a northeasterly direction outside his window.
People in the office are milling around, drinking coffee, perplexed, but not particularly concerned.
David wanders from window to window looking for the source of the paper. His windows look out on the Brookyn Bridge, away from Tower 1.
Looking down on the streets, he sees debris covering the ground.
Ieder mens rouwt op zijn/haar eigen manier. Misschien kan zij zulke interviews beter aan als ze iets in haar handen heeft en bezig is met iets. Hoeft ze niet de hele tijd te kijken naar degene die haar 'ondervraagt'.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Zoals altijd weer een zeer uitgebreide post Culto, erg interessant.
De betreffende uitzending van "De Reunie" heb ik ook gezien.Tijdens het vertellen van het tragische verhaal is moeders aan het breien op de bank. Het viel mij juist op hoe moeders ogenschijnlijk kalm op de bank het verhaal vertelde.
De vader van Ingeborg was trouwens (toevalliger wijs?) de Elsevier aan het lezen.
By the way, die creditcards zijn wel van zeer goede kwaliteit....
Zou kunnen, het viel mij alleen op.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ieder mens rouwt op zijn/haar eigen manier. Misschien kan zij zulke interviews beter aan als ze iets in haar handen heeft en bezig is met iets. Hoeft ze niet de hele tijd te kijken naar degene die haar 'ondervraagt'.
Om er nog even op terug te komen, dat is nou juist wat mij er aan opviel. Ze wilde niet in de richting van de camera kijken terwijl moeders toch niet echt cameravrees heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ieder mens rouwt op zijn/haar eigen manier. Misschien kan zij zulke interviews beter aan als ze iets in haar handen heeft en bezig is met iets. Hoeft ze niet de hele tijd te kijken naar degene die haar 'ondervraagt'.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Zoals altijd weer een zeer uitgebreide post Culto, erg interessant.
De betreffende uitzending van "De Reunie" heb ik ook gezien.Tijdens het vertellen van het tragische verhaal is moeders aan het breien op de bank.
Het viel mij juist op hoe moeders ogenschijnlijk kalm op de bank het verhaal vertelde.
De vader van Ingeborg was trouwens (toevalliger wijs?) de Elsevier aan het lezen.
By the way, die creditcards zijn wel van zeer goede kwaliteit....
Dat kan natuurlijk ook, dat ze oogcontact wilde vermijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Om er nog even op terug te komen, dat is nou juist wat mij er aan opviel. Ze wilde niet in de richting van de camera kijken terwijl moeders toch niet echt cameravrees heeft.
Omdat je denkt dat ze nog in leven is?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Zou kunnen, het viel mij alleen op.
Nou denk ik niet dat de ouders echt aan het rouwen zijn maar dat is weer een ander verhaal....
Nu we het dan toch weer over de ouders van Inge hebben, hoe zit dat nou met die creditcards?
Ik denk namelijk niet dat jouw verklaring (pasjes werden door het raam heen naar buiten geblazen en zijn onbeschadigd gebleven) mogelijk is.
Dank je voor de copy/paste..!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Culto!
Je had deze moeten plaatsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog even een praktische vraag. Bewaar jij de HTML pagina's van de diverse bronnen die je aanhaalt wel netjes op je schijf? Je weet nooit hoelang ze nog online zullen blijven staan, namelijk...
Omdat ik denk/ervan overtuigd ben dat Inge niet in het WTC was op 9/11.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat ze nog in leven is?
Sommige dingen zijn zo ontzettend stom, dat je haast zou denken dat ze willen dat ze door de mand vallen ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Culto het volgende:
[..]
Dank je voor de copy/paste..!![]()
Ik heb screenshots van die 2 bronnen. Er is inderdaad iets vreemds met allebei deze bronnen:
volgens mij zijn ze nog maar net online en zijn pre-dated geupload.
Want ik ben vanaf 2006 bezig om iets over die "Carlos Delatorre" te vinden.Heeft nooit iets opgeleverd (Zou best kunnen dat ze alle 3 sims zijn; zou me niets verbazen); en deze 2 nieuwe links komen zomaar tevoorschijn een paar weken geleden..Vind ik raar..
En het hele officiele "Ingeborg in het WTC op 9/11"-sprookje zakt in 1 keer in elkaar..
Wellicht heel even vroeg in de ochtend, om haar creditcards in een la te verstoppenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Omdat ik denk/ervan overtuigd ben dat Inge niet in het WTC was op 9/11.
Dat kan ook nog. Ik weet het niet meer hoor, al die tegenstrijdighedenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wellicht heel even vroeg in de ochtend, om haar creditcards in een la te verstoppen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wellicht heel even vroeg in de ochtend, om haar creditcards in een la te verstoppen
Dat is precies het punt waar ik ook continu aan zit te denken: dit soort dingen met overduidelijk fake bronnen en ook dat gedoe met die creditcards past precies in de struktuur van zo'n enorm grote Psy-Op als 9/11:quote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo ontzettend stom, dat je haast zou denken dat ze willen dat ze door de mand vallen ofzo.
Wellicht omdat er maar een relatief klein groepje mensen aan het diggen is en de massa het allemaal niet eens interesseert? Zoiets?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Culto het volgende:
[..]
Dat is precies het punt waar ik ook continu aan zit te denken: dit soort dingen met overduidelijk fake bronnen en ook dat gedoe met die creditcards past precies in de struktuur van zo'n enorm grote Psy-Op als 9/11:
Je mag weten dat het allemaal fake is, oftewel dat je gewoon bedonderd wordt..
Alle bewijzen/aanwijzingen geven tot nu toe aan dat dat het geval moet zijn geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Omdat ik denk/ervan overtuigd ben dat Inge niet in het WTC was op 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |