Ik snap wat jij wilt zeggen, maar in dit geval is de schaduwkant van de rook veel donkerder (pikzwart) de kant waar de zon op schijnt is veel lichter en dus kun je concluderen dat je niet met pikzwarte rook te maken hebt, maar eerder met grijze rook. Vergelijk dat met de beelden uit het filmpje dat eerder werd gepost en je ziet dat de rook in die beelden pikzwart is terwijl de zon er op staat.quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De materialen en de kijkhoek. Maar goed, dat geloof je niet, terwijl de 'foto van Christina' dat haarfijn laat zien. Als je naar die foto kijkt en volhoud dat het kleurverschil wordt veroorzaakt door verschillende materialen, dan wil je het gewoon niet snappen.
Da's fijn, dan zijn we het eens een keertje eens. Is ook weleens leuk... is het niet?quote:Dat ben ik met je eens. Die rookpluim is hetzelfde. Maar dan ook echt EXACT hetzelfde. Dat de foto's misschien niet recht op elkaar passen kan komen door een slechte bewerking door de betreffende 'Christina'. Vergeten na het knippen en resizen 'maintain aspect-ratio' aan te vinken ofzo. Weet ik het. Ik geloof in ieder geval niet dat het twee foto's van verschillende fotografen zijn. Die geef ik je Jokkebrok.
Kijk de docu nu eens goed en luister goed naar de absurde verhalen van alle getuigen en het gespeelde drama dat je wordt voorgeschoteld.quote:De conclusies die je er verder aan verbindt vind ik ongefundeerd. Misschien dat de documentenmakers ook in het bedrog van 'Christina zijn getrapt, toen zij beweerde dat het haar foto was.
BigBang e.d. maar dat is sowieso niet meer imfrage. Die hypothese klopt niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een groot fan van Newton. Ik vind alleen dat je hem hopeloos misbruikt, maar daar kun je niets aan doen, want je snapt hem gewoon niet.
Welke 0,1% van zijn formules klopt trouwens niet, volgens jou?
Wetenschap in de basis is wel oke. Maar waar het verkeerd gaat zijn de wetenschappers die het moeten interpreteren met hete adem van aandeelhouders en subsidie behoud. Door dergelijke constructies is het gecorrumpeerd. Inmiddels is de de corruptie zover doorgevoerd dat alles van A to Z bij de gerenommeerde instituten fucked up is.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat schattig. Wetenschap is kul, alles wat wetenschappelijk bewijst dat de gedachtengangen hier bullshit zijn is bij voorbaat al niet het noemen waard, want wetenschap is niet te vertrouwen, maar zodra je denkt dat er wat een wetenschapper zegt jouw verhaal ondersteund (let wel, dit denk je, maar het is niet zo) dan ineens is dat wel geldend?
nee vriend, of wetenschap is kul, of wetenschap is niet kul, maar je kunt niet gebruik maken van wetenschap wanneer (je denkt dat) het jou goed uitkomt.
Cheney had vlak voor 911 de command over Norad. Dus op een dergelijke wijze was het complete luchtruim verantwoording uit handen. Zie daar dat er maar een beperkt aantal personen betrokken hoeven te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom perse duizenden mensen? Waar baseer je dat getal op? Al ben ik met je eens dat er zeker moeilijkheden in een dergelijke operatie zullen zitten. Overigens beweer ik ook niet op alles een antwoord te weten. Ik ben zelf niet betrokken bij deze hoax, dus kan ik ook onmogelijk tot in detail schetsen hoe e.e.a. is gepland en uitgevoerd. Wat we met zijn allen wel kunnen is constateren dat er een boel zaken voor geen meter kloppen en dat die zaken dan in feite weer 1 op 1 te rijmen zijn met een eventuele hoax.
Nou, dat valt de laatste tijd heel erg mee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Het lijkt hier wel een trollen-verzamelpunt op FOK. Heb net even een paar 9/11 draadjes doorgenomen, het is bijna niet te doen.
Tweede icoontje van rechts. Editknop.quote:Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Mooi, een moderator. Stomme vraag maar hoe kun je een post aanpassen?
Ja. Add block op fok uitschakelen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Voorheen stonden er inderdaad icoontjes maar die zijn nu miraculeus verdwenen. Kan het aan add block of no script liggen?
Dat was het dus. Reuze bedankt!quote:Op maandag 11 april 2011 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja. Add block op fok uitschakelen.
No problemquote:Op maandag 11 april 2011 18:25 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Dat was het dus. Reuze bedankt!
Dat was idd heel apart.quote:Op maandag 11 april 2011 18:29 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Ik heb gisteren het deel over Ingeborg Lariby in het tv-programma "De Reunie" bekeken. Heel erg vreemd allemaal. Er is niks van Ingeborg's lichaam terug gevonden maar haar creditcards zijn intact. Toch knap van Citibank dat ze zulke sterke passen weten te fabriceren.
En het komt echt niet in je op dat de Boeing in het WTC-filmpje (bijvoorbeeld) in de schaduw van de rook vliegt? Je kunt toch duidelijk zien van welke kant het licht komt in dat filmpje?quote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan nog een leuke:
'United Airlines Flight 175' — 'a Boeing 767-222' ON A CLEAR SUNNY DAY
[ afbeelding ]
9 11 2001 - Second WTC Plane Crash (EuroNews) -
V.S.
United Airlines Flight — a Boeing 747 - ON A CLEAR SUNNY FRISCO BAY
[ afbeelding ]
Golden Gate Gosh! Boeing 747 buzzes Frisco bay with flyover -
Ja ja.. andere kwaliteit camera / lens / filters...
Weet je wat een goed idee is? Dat jij even lekker de boel op komt stoken terwijl verder iedereen op inhoud aan het discussieren is.quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef polderturk het volgende:
Tvp Het valt me op dat de deniers rake klappen krijgen.
Waar zou zij haar pasje dan in bewaren, de kantoorla?quote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was idd heel apart.
Dat pasje zat dus niet in haar tas en is dus misschien naar buiten geblazen en verder naar beneden gedwarreld?
Ik heb het niet eens over de kleur. Speel het filmpje gewoon eens tig keer achter elkaar af en focus op het "vliegtuig". Het oogt verre van realistisch.quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En het komt echt niet in je op dat de Boeing in het WTC-filmpje (bijvoorbeeld) in de schaduw van de rook vliegt? Je kunt toch duidelijk zien van welke kant het licht komt in dat filmpje?
Je wil het gewoon niet zien.
Ik weet het antwoord wel, maar dat wil men hier liever niet horen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Waar zou zij haar pasje dan in bewaren, de kantoorla?
Het naar buiten blazen van 4 creditcards vind ik onwaarschijnlijk.
Het "vliegtuig" zou tussen de 78e en 82e verdieping ingeslagen zijn. Ingeborg werkte bij Regus op de 93e verdieping.
Dat zou dus betekenen dat door de inslag van het "vliegtuig", er een explosie ontstond die ervoor zorgde dat de pasjes van Ingeborg door een raam naar buiten werden geblazen.
Waarom zou dat dan bijvoorbeeld niet met lichaamsdelen van Ingeborg gebeurd zijn?
Waarom zijn er geen telefoons of andere kantoorartikelen door het raam naar buiten geblazen?
Waarom zijn de pasjes nog in zo'n goede staat?
Gedaan,niks opmerkelijks te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de kleur. Speel het filmpje gewoon eens tig keer achter elkaar af en focus op het "vliegtuig".
Het is een verschrikkelijk slecht filmpje dat veel te zwaar gecomprimeerd is. Maar goed, dat zie ik er in. Maar, de echte vraag is: wat zie jij er in....?quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de kleur. Speel het filmpje gewoon eens tig keer achter elkaar af en focus op het "vliegtuig". Het oogt verre van realistisch.
Ik ben bang het antwoord ook te weten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord wel, maar dat wil men hier liever niet horen.
Ik zie mogelijk dit er in:quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijk slecht filmpje dat veel te zwaar gecomprimeerd is. Maar goed, dat zie ik er in. Maar, de echte vraag is: wat zie jij er in....?
quote:
Ik begrijp je vragen, maar ik adviseer je om de oudere topics in de reeks eens rustig door te nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef anno2010 het volgende:
[..]
![]()
En al die duizenden mensen in new-york die er waren, die hebben geen 2de vliegtuig gezien ofzo. Of de passagiers van dat 2de vliegtuig.
Je kunt hetzelfde doen met een rennend konijntje.quote:
Sorry, de TS had ik nog niet gelezen. Waar wil je een reactie op, want het meeste heb ik volgens mij al een keer of tien uitgelegd.quote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
@hoppahoppa: Ik mis jouw reactie op mijn post in de ts
Duizenden getuigen? Wel vreemd dan dat er op tv steeds dezelfde getuigen werden aangehaald waarvan het grootste gedeelte werkzaam was in de media/entertainment business.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef anno2010 het volgende:
[..]
![]()
En al die duizenden mensen in new-york die er waren, die hebben geen 2de vliegtuig gezien ofzo. Of de passagiers van dat 2de vliegtuig.
Klopt, ik was te snel met mijn conclusie.quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde doen met een rennend konijntje.
Dat het kan, wil niet zeggen dat het is. Ik begrijp ook wel dat je iets dergelijks kunt faken, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook geloof.
Bovendien zie ik geen bobbel in de kop, wat jij voor bobbel aanziet is de motor op de vleugel.
Dus alleen de getuigen die met media,etc te maken hebben zijn representatief?quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Duizenden getuigen? Wel vreemd dan dat er op tv steeds dezelfde getuigen werden aangehaald waarvan het grootste gedeelte werkzaam was in de media/entertainment business.
Top dat je dat toegeeft.quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, ik was te snel met mijn conclusie.![]()
Wat ik wel vind is dat het vliegtuig geen "vloeiende" beweging heeft en een soort van skippend door het beeld beweegt.
Nou ja.. ik zou willen weten of jij het realistisch vindt dat de 4 foto's op exact het zelfde moment zijn genomen door 4 verschillende personen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sorry, de TS had ik nog niet gelezen. Waar wil je een reactie op, want het meeste heb ik volgens mij al een keer of tien uitgelegd.
Dat was het filmpje waarin die vleugen van het vliegtuig verdwijnt.quote:Dat van die zwarte rook in een eerder filmpje waar de zon recht op staat? Dan moet je toch echt dat filmpje even opnieuw posten, want ik heb geen idee over welk filmpje je het nu weer hebt, eerlijk gezegd.
Hieruit begrijp ik dat jij een stortvloed van getuigen kent die niet in de media geweest is?quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Dus alleen de getuigen die met media,etc te maken hebben zijn representatief?
De andere duizenden getuigen die niet in de media zijn gekomen, die worden in toom gehouden door de CIA ?
Op zich is het niet gek dat ze hetzelfde moment hebben vastgelegd, zeker niet als het (Semi)professionals zijn. Als ik bij voetbalwedstrijden fotografeer (bijvoorbeeld) dan schiet ik altijd in seriemodus. Op het moment dat een gebouw instort, lijkt me dat ik hetzelfde zou doen. Dat je dan met 4 man hetzelfde moment vastlegt is niet zo gek.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja.. ik zou willen weten of jij het realistisch vindt dat de 4 foto's op exact het zelfde moment zijn genomen door 4 verschillende personen.
Tja, weet je wat het is met dit soort discussies... ze leiden nergens toe. De een ziet dit, de ander dat...quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Top dat je dat toegeeft.
Die vloeiende beweging is best logisch, gelet op de prutkwaliteit van het filmpje en het feit dat het hele filmpje trilt. En daarbij, als het filmpje echt zou zijn gemaakt via de methode die je eerder poste (dus met de computer) dan zou het juist extreem vloeiend moeten lopen. Het toestel vloog hard in een manoeuvre waar hij niet voor gemaakt was, logisch dat dat geen mooie vlieglijn oplevert. Echt, ik zie wat jij ziet meer als bewijs voor een echt vliegtuig, dan voor een sjabloon.
Foto 3: Amy Sancetta: http://wtc10048nyc.free.fr/index2.htmlquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Aah wacht, jij doelt natuurlijk op die vier foto's in de openingspost. Ik kan natuurlijk niet controleren in hoeverre de bewering die jij doet klopt, namelijk dat het om vier fotografen gaat die afzonderlijk exact hetzelfde moment hebben vastgelegd. Kijk, inderdaad. Ik was al bezig.
[..]
Op zich is het niet gek dat ze hetzelfde moment hebben vastgelegd, zeker niet als het (Semi)professionals zijn. Als ik bij voetbalwedstrijden fotografeer (bijvoorbeeld) dan schiet ik altijd in seriemodus. Op het moment dat een gebouw instort, lijkt me dat ik hetzelfde zou doen. Dat je dan met 4 man hetzelfde moment vastlegt is niet zo gek.
Wat wel bijzonder is, is dat dezelfde foto's uit die serie vervolgens op het internet zijn gekomen. Waarbij ik twijfel trouwens of foto 4 wel een foto is. Volgens mij is dat namelijk een screenshot waar ze een foto van gemaakt hebben. Bij 3 zou dat ook kunnen, maar daar ben ik minder stellig over.
Aah zo. Die. Dat filmpje is van de andere kant gefilmd als het filmpje in de TS. Je kunt in het TS-filmpje zien dat de rook van links wit is en de rook rechts (waar het vliegtuig in de schaduw vliegt) zwart.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat was het filmpje waarin die vleugen van het vliegtuig verdwijnt.
Nee, maar aangezien er duizenden,zoniet tienduizenden mensen naar stonden te kijken ga ik er van uit dat er zoveel getuigen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Hieruit begrijp ik dat jij een stortvloed van getuigen kent die niet in de media geweest is?
Die eerste foto is wel echt heel goed. Het zijn trouwens ook geen foto's die EXACT op hetzelfde moment zijn genomen. Dat kun je wel zien aan de rookpluimen. Maar veel scheelt het niet. Er stonden natuurlijk honderden mensen te fotograferen op dat moment, maar goed.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Foto 3: Amy Sancetta: http://wtc10048nyc.free.fr/index2.html
Directe link naar foto: [ afbeelding ]
Van foto 4 weet ik de herkomst helaas niet.
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Net was je veel zelfverzekerder. Nou niet gaan afzwakken hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er duizenden,zoniet tienduizenden mensen naar stonden te kijken ga ik er van uit dat er zoveel getuigen zijn.
Ik doelde eigenlijk op het verschil in kleur tussen deze 2 filmpjes. Allebei van dezelfde kant van de rook gefilmd. Tevens hetzelfde moment (ik heb er maar effe screens van gemaakt):quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Aah zo. Die. Dat filmpje is van de andere kant gefilmd als het filmpje in de TS. Je kunt in het TS-filmpje zien dat de rook van links wit is en de rook rechts (waar het vliegtuig in de schaduw vliegt) zwart.
Het vleugelfilmpje toont goed aan dat de zon van voor komt, de rookpluim komt je als het ware schuin tegemoet. De camera is goed ingesteld op de kleur van de rook, waardoor het vliegtuig nog slechter belicht is als in het TS filmpje. Maar het zegt eigenlijk weinig, om de reden die je eerder zelf al aangaf, we zitten namelijk naar de andere kant te kijken en het is niet gezegd dat het vuur daar even hevig was of wat er brande daar.
11 september 2001 stond bol van de "toevalligheden".quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Bastard het volgende:
Die 4 exact dezelfde foto's zijn wel... toevallig
Ik ga niet weer in herhaling vallen: kijkhoek, overbelichting, ander kant van het gebouw.... blahblahblah. Sorry, maar dit heb ik echt wel gehad. Volgende plaatje. Op dit punt ga jij mij niet geloven, en ik ga jou niet begrijpen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het verschil in kleur tussen deze 2 filmpjes. Allebei van dezelfde kant van de rook gefilmd. Tevens hetzelfde moment (ik heb er maar effe screens van gemaakt):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat er verschil is, ok... dat snap ik. Maar zo'n groot verschil... uh uh..![]()
Bij een voetbalwedstrijd zijn er ook altijd meerdere fotografen die hetzelfde doelpunt vastleggen. Nogmaals: dat ze dezelfde foto maken is niet toevallig (die camera;s maken er meerdere per seconde....), maar dat dezelfde foto's opduiken is wel wat toevallig. Aan de andere kant, van de duizenden 9/11 foto's zullen er allicht een aantal zijn van het moment waarop de toren instort, en omdat zo'n instorting maar een paar seconde duurt is het ook niet gek dat alle foto's van dat moment erg op elkaar lijken. Als je maar lang genoeg zoekt vind je er wel een paar die op elkaar lijken. Nogmaals: ze zijn niet EXACT van hetzelfde moment en die vierde mag je niet meetellen, dat is een screencap.quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Bastard het volgende:
Die 4 exact dezelfde foto's zijn wel... toevallig
Zo ongeveer dus:quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ga niet weer in herhaling vallen: kijkhoek, overbelichting, ander kant van het gebouw.... blahblahblah. Sorry, maar dit heb ik echt wel gehad. Volgende plaatje. Op dit punt ga jij mij niet geloven, en ik ga jou niet begrijpen.
[..]
Bij een voetbalwedstrijd zijn er ook altijd meerdere fotografen die hetzelfde doelpunt vastleggen. Nogmaals: dat ze dezelfde foto maken is niet toevallig (die camera;s maken er meerdere per seconde....), maar dat dezelfde foto's opduiken is wel wat toevallig. Aan de andere kant, van de duizenden 9/11 foto's zullen er allicht een aantal zijn van het moment waarop de toren instort, en omdat zo'n instorting maar een paar seconde duurt is het ook niet gek dat alle foto's van dat moment erg op elkaar lijken. Als je maar lang genoeg zoekt vind je er wel een paar die op elkaar lijken. Nogmaals: ze zijn niet EXACT van hetzelfde moment en die vierde mag je niet meetellen, dat is een screencap.
Daar hebben we het pas de hele dag overquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
[..]
Zo ongeveer dus:
[ afbeelding ]
gemaakt door dochter van ene "Christine Sweeting"
[ afbeelding ]
gemaakt door fotograaf Rob Howard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede timing!
Oke.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar hebben we het pas de hele dag over