of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op die foto van het vliegtuig.
De foto's van de toestellen die op het punt staan de torens te rammen zijn natuurlijk fake. Het wordt gewoon gebruikt als vals ondersteunend bewijs.
Maar wie bestuurde die vliegtuigen dan en zaten er passagiers in?quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijn
huh, ben je nu hem aan het uittesten? je stelt nl vragen die jij allang weet!quote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wie bestuurde die vliegtuigen dan en zaten er passagiers in?
En hoe zit het dan met de aanslag op het Pentagon? Was dat ook een vliegtuig?
Nou nee. Ik ben alleen benieuwd wat zijn visie is. Daarom stel ik vragen. Snap je dat?quote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ben je nu hem aan het uittesten? je stelt nl vragen die jij allang weet!
En toch, ik vergeleek die vliegtuigen en het is maar net op welke manier ze gefotografeerd zijn, als het vliegtuig overhelt krijg je een heel ander beeld .quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijn
dan vraag je toch naar zijn visie.quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben alleen benieuwd wat zijn visie is. Daarom stel ik vragen. Snap je dat?
wel erg toevallig dat er iemand stond te fotograferen op die hoogte en net dat moment pakt, ook al vlogen ze meer dan 500 Mphquote:Op zondag 3 april 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch, ik vergeleek die vliegtuigen en het is maar net op welke manier ze gefotografeerd zijn, als het vliegtuig overhelt krijg je een heel ander beeld .
Ja, knap he?quote:Op zondag 3 april 2011 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel erg toevallig dat er iemand stond te fotograferen op die hoogte en net dat moment pakt, ook al vlogen ze meer dan 500 Mph
Teveel om zo even op te sommen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik mis even iets, welke gegevens pleiten er voor dat het geen vliegtuigen waren?
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Teveel om zo even op te sommen.Begin eens met septemberclues bijvoorbeeld:
http://septemberclues.info
Dat aluminium niet door staal heengaat alsof het staal van papier is!quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?
Lees de laatste 20 topics maar door.quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?
Massatraagheid, Als je een object van bepaalde massa genoeg kinetische energie geeft kan het door alles heen snijden. Zo kun je met een waterstraal door titanium heen snijden.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat aluminium niet door staal heengaat alsof het staal van papier is!
Laten we aannemen dat het inderdaad een perfecte match is, hoe wil je dat als bewijs aandragen dat er geen vliegtuigen waren? Het ruikt namelijk eerder naar plagiaat.quote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Robert Clark — professional photographer...
"Robert Clark is a freelance photographer based in New York City. Clark witnessed the attack on the World Trade Center from his rooftop in the Williamsburg section of Brooklyn. His photos captured the second plane hitting the tower and his four picture series was published in magazines around the world."
Met alle respect, maar ik heb geen zin om weer van voor af aan te beginnen. Er zijn topics over vol geschreven. De vragen die jij nu stelt zijn al vele malen aan bod gekomen. Kortom, lees je eerst eens in.quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat het inderdaad een perfecte match is, hoe wil je dat als bewijs aandragen dat er geen vliegtuigen waren? Het ruikt namelijk eerder naar plagiaat.
Getuigen zijn er immers genoeg, evenals de toestellen die verdwenen zijn, de inzittenden die verdwenen zijn, de achtergebleven familie en de aangetroffen vliegtuig onderdelen.
Als je me goed leesmateriaal geeft, prima.quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik heb geen zin om weer van voor af aan te beginnen. Er zijn topics over vol geschreven. De vragen die jij nu stelt zijn al vele malen aan bod gekomen. Kortom, lees je eerst eens in.
haha, we hebben het in de vorige topics al besproken, zou die eerst even doorlezenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Massatraagheid, Als je een object van bepaalde massa genoeg kinetische energie geeft kan het door alles heen snijden. Zo kun je met een waterstraal door titanium heen snijden.
Waarbij natuurlijk de vraag is hoeveel stalen draagbalken daadwerkelijk door de inslag gebroken zijn.
Zoek zelf naar de oudere topics in deze reeks. Vanaf deel 20 oid. Ik ga niet alles op een presenteerblaadje geven. Zelf een beetje moeite doen zal helpen om op een goede manier deel te nemen aan de discussie.quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Als je me goed leesmateriaal geeft, prima.
Je hebt van die mensen,he, die een boek op bladzijde 150 beginnen en dan allerlei vragen gaan stellen omdat ze het niet snappen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek zelf naar de oudere topics in deze reeks. Vanaf deel 20 oid. Ik ga niet alles op een presenteerblaadje geven. Zelf een beetje moeite doen zal helpen om op een goede manier deel te nemen aan de discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |