of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op die foto van het vliegtuig.
De foto's van de toestellen die op het punt staan de torens te rammen zijn natuurlijk fake. Het wordt gewoon gebruikt als vals ondersteunend bewijs.
Maar wie bestuurde die vliegtuigen dan en zaten er passagiers in?quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijn
huh, ben je nu hem aan het uittesten? je stelt nl vragen die jij allang weet!quote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wie bestuurde die vliegtuigen dan en zaten er passagiers in?
En hoe zit het dan met de aanslag op het Pentagon? Was dat ook een vliegtuig?
Nou nee. Ik ben alleen benieuwd wat zijn visie is. Daarom stel ik vragen. Snap je dat?quote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ben je nu hem aan het uittesten? je stelt nl vragen die jij allang weet!
En toch, ik vergeleek die vliegtuigen en het is maar net op welke manier ze gefotografeerd zijn, als het vliegtuig overhelt krijg je een heel ander beeld .quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
of het is een ander soort vliegtuig als beweerd wordt, ik sluit namelijk niet uit dat er wel gewoon vliegtuigen in gevlogen zijn
dan vraag je toch naar zijn visie.quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben alleen benieuwd wat zijn visie is. Daarom stel ik vragen. Snap je dat?
wel erg toevallig dat er iemand stond te fotograferen op die hoogte en net dat moment pakt, ook al vlogen ze meer dan 500 Mphquote:Op zondag 3 april 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch, ik vergeleek die vliegtuigen en het is maar net op welke manier ze gefotografeerd zijn, als het vliegtuig overhelt krijg je een heel ander beeld .
Ja, knap he?quote:Op zondag 3 april 2011 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel erg toevallig dat er iemand stond te fotograferen op die hoogte en net dat moment pakt, ook al vlogen ze meer dan 500 Mph
Teveel om zo even op te sommen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik mis even iets, welke gegevens pleiten er voor dat het geen vliegtuigen waren?
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Teveel om zo even op te sommen.Begin eens met septemberclues bijvoorbeeld:
http://septemberclues.info
Dat aluminium niet door staal heengaat alsof het staal van papier is!quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?
Lees de laatste 20 topics maar door.quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?
Massatraagheid, Als je een object van bepaalde massa genoeg kinetische energie geeft kan het door alles heen snijden. Zo kun je met een waterstraal door titanium heen snijden.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat aluminium niet door staal heengaat alsof het staal van papier is!
Laten we aannemen dat het inderdaad een perfecte match is, hoe wil je dat als bewijs aandragen dat er geen vliegtuigen waren? Het ruikt namelijk eerder naar plagiaat.quote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Robert Clark — professional photographer...
"Robert Clark is a freelance photographer based in New York City. Clark witnessed the attack on the World Trade Center from his rooftop in the Williamsburg section of Brooklyn. His photos captured the second plane hitting the tower and his four picture series was published in magazines around the world."
Met alle respect, maar ik heb geen zin om weer van voor af aan te beginnen. Er zijn topics over vol geschreven. De vragen die jij nu stelt zijn al vele malen aan bod gekomen. Kortom, lees je eerst eens in.quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat het inderdaad een perfecte match is, hoe wil je dat als bewijs aandragen dat er geen vliegtuigen waren? Het ruikt namelijk eerder naar plagiaat.
Getuigen zijn er immers genoeg, evenals de toestellen die verdwenen zijn, de inzittenden die verdwenen zijn, de achtergebleven familie en de aangetroffen vliegtuig onderdelen.
Als je me goed leesmateriaal geeft, prima.quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik heb geen zin om weer van voor af aan te beginnen. Er zijn topics over vol geschreven. De vragen die jij nu stelt zijn al vele malen aan bod gekomen. Kortom, lees je eerst eens in.
haha, we hebben het in de vorige topics al besproken, zou die eerst even doorlezenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Massatraagheid, Als je een object van bepaalde massa genoeg kinetische energie geeft kan het door alles heen snijden. Zo kun je met een waterstraal door titanium heen snijden.
Waarbij natuurlijk de vraag is hoeveel stalen draagbalken daadwerkelijk door de inslag gebroken zijn.
Zoek zelf naar de oudere topics in deze reeks. Vanaf deel 20 oid. Ik ga niet alles op een presenteerblaadje geven. Zelf een beetje moeite doen zal helpen om op een goede manier deel te nemen aan de discussie.quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Als je me goed leesmateriaal geeft, prima.
Je hebt van die mensen,he, die een boek op bladzijde 150 beginnen en dan allerlei vragen gaan stellen omdat ze het niet snappen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek zelf naar de oudere topics in deze reeks. Vanaf deel 20 oid. Ik ga niet alles op een presenteerblaadje geven. Zelf een beetje moeite doen zal helpen om op een goede manier deel te nemen aan de discussie.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoek zelf naar de oudere topics in deze reeks. Vanaf deel 20 oid. Ik ga niet alles op een presenteerblaadje geven. Zelf een beetje moeite doen zal helpen om op een goede manier deel te nemen aan de discussie.
Ik vraag simpelweg om een paar handvaten. Bijvoorbeeld een artikel waarin de (on)mogelijkheid van het gebruik van civiele vliegtuigen voor een dergelijke aanslag uiteengezet wordt. Om honderden pagina's aan pulp door te spitten naar argumenten zie ik niet zitten. Jullie weten het beste wat er is besproken is en niet dus jullie kunnen me eenvoudig verwijzen Zo zou ik jullie bijvoorbeeld ook kunnen verwijzen naar de AOM's van de Boeing 757 en 767 waar de inhoudsopgaven uit zijn gescheurd en zeggen "zoek het zelf maar uit".quote:Op
zondag 3 april 2011 15:59 schreef THEFXR het volgende:
Je hebt van die mensen,he, die een boek op bladzijde 150 beginnen en dan allerlei vragen gaan stellen omdat ze het niet snappen.
Dit is natuurlijk niet voor niets topic 42, dus er is genoeg aangedragen. Je moet er alleen een paar weken voor gaan zitten om het goed door te nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag simpelweg om een paar handvaten. Bijvoorbeeld een artikel waarin de (on)mogelijkheid van het gebruik van civiele vliegtuigen voor een dergelijke aanslag uiteengezet wordt. Om honderden pagina's aan pulp door te spitten naar argumenten zie ik niet zitten. Jullie weten het beste wat er is besproken is en niet dus jullie kunnen me eenvoudig verwijzen Zo zou ik jullie bijvoorbeeld ook kunnen verwijzen naar de AOM's van de Boeing 757 en 767 waar de inhoudsopgaven uit zijn gescheurd en zeggen "zoek het zelf maar uit".
Het is jammer dat je weigert mijn vragen te beantwoorden.
Verschillende mensen hebben hier verschillende visie's, de een gelooft dit een ander dat, het is echt onmogelijk om een samenvatting te maken van de eerste 41 delen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag simpelweg om een paar handvaten. Bijvoorbeeld een artikel waarin de (on)mogelijkheid van het gebruik van civiele vliegtuigen voor een dergelijke aanslag uiteengezet wordt. Om honderden pagina's aan pulp door te spitten naar argumenten zie ik niet zitten. Jullie weten het beste wat er is besproken is en niet dus jullie kunnen me eenvoudig verwijzen Zo zou ik jullie bijvoorbeeld ook kunnen verwijzen naar de AOM's van de Boeing 757 en 767 waar de inhoudsopgaven uit zijn gescheurd en zeggen "zoek het zelf maar uit".
Het is jammer dat je weigert mijn vragen te beantwoorden.
In jouw profiel zie ik dat je verkeersvlieger bent.quote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag simpelweg om een paar handvaten. Bijvoorbeeld een artikel waarin de (on)mogelijkheid van het gebruik van civiele vliegtuigen voor een dergelijke aanslag uiteengezet wordt. Om honderden pagina's aan pulp door te spitten naar argumenten zie ik niet zitten. Jullie weten het beste wat er is besproken is en niet dus jullie kunnen me eenvoudig verwijzen Zo zou ik jullie bijvoorbeeld ook kunnen verwijzen naar de AOM's van de Boeing 757 en 767 waar de inhoudsopgaven uit zijn gescheurd en zeggen "zoek het zelf maar uit".
Het is jammer dat je weigert mijn vragen te beantwoorden.
Ik ben niet type rated op de Boeing 767, ik heb er slechts 8 uur op gevlogen 5 jaar geleden, ik kan je dus geen type operationele specifieke details geven.quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In jouw profiel zie ik dat je verkeersvlieger bent.
Ik ben benieuwd of jij het mogelijk acht een Boeing 767 met 586 mph (943 km/u) op 300 meter hoogte op een goede manier te kunnen besturen. En dat ook nog eens door relatief onervaren vlieger die nooit eerder een vliegtuig van dit type heeft bestuurd.
Naar mijn weten is een dergelijk toestel niet gebouwd om zich op dergelijke hoogte met dergelijke snelheden voort te bewegen. Dit zou alles met de air density te maken hebben. Bovendien heb je dan ook oriëntatieproblemen, de clacker die een ontzettend irritant geluid gaat maken, je wordt door elkaar geschud etc etc.
Dan nog een paar puntjes:
- Zwarte dozen niet gevonden.
- Passagierslijsten waren een zooitje
- Paspoort van een van de kapers wordt wel gevonden
- Vliegtuig motor gaat dwars door het gebouw heen (dus 2x door de stalen wanden) om een paar honder meter verderop gevonden te worden.
when freezes over, dat jij op 5 meter hoogte hebt gevlogen met een A320, dat is technisch onmogelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik heb met een Airbus A320 een lowpass van enkele kilometers gevlogen op een hoogte van 15 voet (=5 meter) terwijl ik nog maar enkele minuten ervaring had op dat toestel.
Wat betreft je opsomming, ik zie niet hoe dat onmogelijk zou zijn.
J0kkebr0k schreef dat allerhande zaken als de alarmsignalen en turbulente afleidend gewerkt moeten hebben voor de kapers. Ik vertel hem dat dat niet zo het geval hoeft te zijn en plaats dat filmpje als voorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef THEFXR het volgende:
when freezes over, dat jij op 5 meter hoogte hebt gevlogen met een A320, dat is technisch onmogelijk.
verder heeft dat filmpje geen enkel raakvlak met dit onderwerp.
Bij conventionele motoren is niets afgesteld voor een bepaalde luchtdichtheid. Straalvliegtuigen presteren efficienter op grote hoogte omdat de lucht beter comprimeerbaar is en omdat er door de ijlere lucht minder luchtweerstand is.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef THEFXR het volgende:
p.s. vliegtuigmotoren zijn afgesteld op de ijle lucht van 30.000 feet en niet op 900 feet,vandaar dat die vliegtuigen nooit op topspeed hebben kunnen vliegen en dat weet ik van een vliegtuig engineer![]()
we zullen er dan maar 50 meter van maken bij een lengte van 100 m, overdrijven is ook een kunst,hahaquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
J0kkebr0k schreef dat allerhande zaken als de alarmsignalen en turbulente afleidend gewerkt moeten hebben voor de kapers. Ik vertel hem dat dat niet zo het geval hoeft te zijn en plaats dat filmpje als voorbeeld.
In dat filmpje zijn de vliegers zo geconcentreerd met de landing bezig dat ze het waarschuwingssignaal dat hun landingsgestel niet is uitgeklapt niet eens horen.
Leg eens uit, waarom denk je dat het technisch onmogelijk is om een A320 op 5 meter hoogte te vliegen?
Filmpje van onze zgn. "base training" op de A320:
En van een lowpass van een Airbus A310 in Evora:
[..]
Bij conventionele motoren is niets afgesteld voor een bepaalde luchtdichtheid. Straalvliegtuigen presteren efficienter op grote hoogte omdat de lucht beter comprimeerbaar is en omdat er door de ijlere lucht minder luchtweerstand is.
Dat betekent niet dat deze op lagere hoogte niet een enorm vermogen kunnen leveren. Maar door de hogere luchtdichtheid zal je simpelweg niet zo snel die hoge snelheden bereiken.
Daarom sprak ik ook van een duikvlucht om die snelheid te bereiken.
Lezen is een kunst....
Lieve schat, ik ben type rated op de A320, ga je me serieus proberen te vertellen hoe dat toestel in elkaar zit?quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef THEFXR het volgende:
we zullen er dan maar 50 meter van maken bij een lengte van 100 m, overdrijven is ook een kunst,haha
nee, het gaat niet alleen om luchtdichtheid, het gaat ook dat de motoren gewoon niet hun volle vermogen kunnen leveren,omdat ze niet op 900 feet zijn afgesteld.
en verder over welke kapers heb je het? die 20 waarvan er 9 levend en wonend in een ander land gevonden zijn?
hier http://www.pilotsfor911truth.org/ zijn ze het niet met je eens.quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben type rated op de A320, ga je me serieus proberen te vertellen hoe dat toestel in elkaar zit?
De "retard" call in een A320 komt wanneer het toestel in landings configuratie beneden 20 voet vliegt. Omdat je op de op de radio altimeter ook geen "TEN" hoort vliegen we dus tussen de 20 en 10 voet hoogte in: 15 voet dus. Op een gegeven moment hoor je de "retard" call even verdwijnen, dan komen we net boven de 20 voet hoogte uit.
De afstand tussen het begin van 2 strepen op de centerline is 50 meter, de baan is grofweg 3,5km lang. De lowpass is gestart ter hoogte van de zgn "touch down zone": enkele kilometers dus.
Op de grond kunnen jet engines meer vermogen leveren dan op grote hoogte omdat die dan per seconde een grotere massa aan lucht verwerken (ten koste van een enorm brandstofverbruik, dat wel). Hoe kouder de omgevingstemperatuur is bij de start, hoe dichter de lucht is, hoe groter de output van de motor is.
Om deze reden presteren vliegtuigen beter in koude landen dan in woestijngebieden of hoge vliegvelden waar de lucht dunner is en je dus meer baan nodig hebt om los te komen.
In dat geval kunnen ze in hun ATPL boeken bladeren of contact opnemen met de fabrikant.quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef THEFXR het volgende:
hier http://www.pilotsfor911truth.org/ zijn ze het niet met je eens.
ik zal het morgen eens vragen aan de piloten
http://pilotsfor911truth.org/wtc_speedquote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
In dat geval kunnen ze in hun ATPL boeken bladeren of contact opnemen met de fabrikant.
[ afbeelding ]
Dat is een ander onderwerp. Men heeft het over de (on)mogelijke snelheid van het toestel.quote:
je verteld niks nieuws,maar we hadden het dus wel over de snelheid op zeehoogte,lees maar terug, jij begon af te wijken naar het vermogen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat is een ander onderwerp. Men heeft het over de (on)mogelijke snelheid van het toestel.
Wij hadden het net over het vermogen van een jet engine op lage hoogte.
Maargoed, men schrijft: "It is impossible for the alleged United 175 to achieve the speeds reported by the NTSB using EA990 as a benchmark."
Terwijl men niet uitlegt waarom.
Feit blijft dat subsonische verkeersvliegtuigen door de geluidsbarriere zijn gedrongen en zijn geland al dan niet met structurele schade. Het KAN dus zeker.
Een DC-8 is door de geluidsbarriere gebroken:
http://www.dc-8jet.com/0-dc8-sst-flight.htm
[ afbeelding ]
Vlucht 006 van China Airlines is tijdens een val van 10km wellicht door de geluidsbarriere gebroken:
http://en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines_Flight_006
[ afbeelding ]
TWA 841, een Boeing 727 is misschien door de geluidsbarriere gebroken tijdens een duikvlucht:
http://en.wikipedia.org/wiki/TWA_Flight_841_%281979%29
Het NTSB rapport stelt bij dit incident een snelheid van M.96. Over deze laatste 2 incidenten bestaan veel urban myths.
De 767 waar wij het over hebben is niet supersonisch geweest.
Het is niet echt moeilijk om met een verkeerstoestel door de geluidsbarriere te breken. Het is alleen zeer, zeer riskant omdat je naast het risico op structurele schade ook het risico op de zgn "Mach tuck" loopt. Dit houdt in dat je door de schokgolf op de vleugels niet meer uit de duik kan geraken.
Ahemquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef THEFXR het volgende:
je verteld niks nieuws,maar we hadden het dus wel over de snelheid op zeehoogte,lees maar terug, jij begon af te wijken naar het vermogen!
quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef THEFXR het volgende:
vliegtuigmotoren zijn afgesteld op de ijle lucht van 30.000 feet en niet op 900 feet,vandaar dat die vliegtuigen nooit op topspeed hebben kunnen vliegen en dat weet ik van een vliegtuig engineer![]()
Je had het toch zeker wel over het vermogen wat de motoren leveren.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef THEFXR het volgende:
nee, het gaat niet alleen om luchtdichtheid, het gaat ook dat de motoren gewoon niet hun volle vermogen kunnen leveren,omdat ze niet op 900 feet zijn afgesteld.
en snelheid, maar het opscheppende uurtje, van ik vlieg in een A320 is voorbij, bijna elke post van jou gaat daarover, dat je zelf vlieger bent heeft niks met 9/11 te makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ahem
[..]
[..]
Je had het toch zeker wel over het vermogen wat de motoren leveren.
Ach hemel, J0kkebr0k is toch echt zelf met het nieuws gekomen dat ik verkeersvlieger ben. Ik ben er niet over begonnen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef THEFXR het volgende:
en snelheid, maar het opscheppende uurtje, van ik vlieg in een A320 is voorbij, bijna elke post van jou gaat daarover, dat je zelf vlieger bent heeft niks met 9/11 te maken
Om te beginnen is de beeld kwaliteit van de live-feed belabberd.quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je iets anders dan speculatie over slechte kwaliteit videobeelden?
kijk naar 911 Taboo, September Clues, Open Complicity e.d.quote:Op zondag 3 april 2011 15:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen,he, die een boek op bladzijde 150 beginnen en dan allerlei vragen gaan stellen omdat ze het niet snappen.
iemand die nog nooit een 767 heeft gevlogen kan die niet met enige nauwkeurigheid besturen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ach hemel, J0kkebr0k is toch echt zelf met het nieuws gekomen dat ik verkeersvlieger ben. Ik ben er niet over begonnen.
Hij vroeg toen of iemand die nog nooit een 767 heeft gevlogen deze met enige nauwkeurigheid kan besturen. Ik heb dat toen met eigen ervaring beantwoord.
Hier op volgend probeerde jij eigenwijs te doen door te stellen dat wat ik over de lowpass schreef "technisch onmogelijk" en "overdreven" was. is het zo vreemd dat ik op jouw aantijgingen reageer vanuit het oogpunt van een vlieger?
Iemand met enige vliegervaring kan dit wel, zo heel veel verschilt een 767 namelijk niet van een conventioneel propeller vliegtuig. De basis besturing is hetzelfde. Dat wil niet zeggen dat je het volgens de procedures doet en dat je het überhaupt kan landen maar dat was het doel ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef THEFXR het volgende:
iemand die nog nooit een 767 heeft gevlogen kan die niet met enige nauwkeurigheid besturen.
ik ben het niet met je eens, de computer inrichting is erg anders ingerichtquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Iemand met enige vliegervaring kan dit wel, zo heel veel verschilt een 767 namelijk niet van een conventioneel propeller vliegtuig. De basis besturing is hetzelfde. Dat wil niet zeggen dat je het volgens de procedures doet en dat je het überhaupt kan landen maar dat was het doel ook niet.
Voor de selectieprocedure van mijn maatschappij heb ik een Boeing 767 moeten vliegen wat ik daarvoor nooit eerder gedaan had, ik was zelfs nog nooit aan boord van dat type geweest.
Wat bedoel je precies met "computer inrichting"?quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef THEFXR het volgende:
ik ben het niet met je eens, de computer inrichting is erg anders ingericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |