Dit, en Flip verwacht dit ook van Joquote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
Tsja, het hondje moet af hè?quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
De vorige was al in de 10000 maar TS neemt het gewoon overquote:Op maandag 11 april 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
ehm volgens mij loop je wel heul ver voorruit met je cosnr ?
wat wil je weten?quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem je ook een lijstje mee met vragen ?
Ze zei gisteren dat ze gestopt is met de medicatie. Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Day het volgende:
Ik dacht dat zij niet in de zon mocht liggen i.v.m. haar medicijnen? Of was dat Mo?
Ik ben wel benieuwd of hij weet waar de kastdeur is.quote:
quote:
de rest slaapt hahhaquote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
Flip zwemt alsof ze leven ervan af hangt.
Jo in de zon.
Er waren toch meer bewoners? Of zijn die ermaar gewoon uitgehaald zodat we helemaal verplicht dit kut love story verhaal moeten kijken?
Fok! maken ze niks wijsquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Nou, ze kunnen het straks goedmaken samen,... wat dacht je daar van. Iedereen heeft mahaaaik en smegma nou wel gezien.quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Poot tegen haar optillen en een plasje doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
Doet ie!!quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Poot tegen haar optillen en een plasje doen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
battle.. kijken wie het langst kan slapenquote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Sonera het volgende:
Hebben ze vandaag al een battle gehad? of alleen maar geslapen?
Laura gewonnen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef suksan het volgende:
[..]
battle.. kijken wie het langst kan slapen
Neeeeeequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Volgens mij is dat Servio in dit filmpje
quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Blackprinces het volgende:
goffer ze hebben t weer voor elkaar hoor!!
Nu blijf ik weer kijken om te weten wie nou als eerste naar wie gaat![]()
slaapenquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn de andere bewoners verdwenen ofzo?
wtfquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Haha leuk!quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Ja nu je het zegt...quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
[..]
best wel veel water uit het zwembad.. moet je die rand vuil zien zitten
Vandaar,... janken en zeiken in het zwembadquote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
[..]
best wel veel water uit het zwembad.. moet je die rand vuil zien zitten
quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Loop nou op elkaar af onhandige pubers![]()
met een bulletjequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
hebben ze ruzie dan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Diamonds28 het volgende:
Nou wat ik net op ving van Flip is dat Flip er geen zin meer hebt om er over te beginnen
ik baal er van zijn er 2 bewoners wakker en die praten niet meer met elkaar![]()
Kunnen ze elkaar zien zitten?quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Loop nou op elkaar af onhandige pubers![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Nimbrosius of zoiets.
Die was prachtig iddquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat negeren is iets van een man, de meeste kunnen dat erg goed maar weten niet dat een vrouw het niet hebben kan. Wij noemen dat gewoon even relaxen en tot jezelf komen i.p.v. 4 uur zinloos discussierenquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Blackprinces het volgende:
Die negeer methode.....heb ik ook bij mijn man uitgeprobeerd.
Hij ging tv kijken en ik ontplofte bijna van binnen.
Wie zal de langste adem van hun hebben??
Morgen in de daily...
aha is dat het..:)quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat negeren is iets van een man, de meeste kunnen dat erg goed maar weten niet dat een vrouw het niet hebben kan. Wij noemen dat gewoon even relaxen en tot jezelf komen i.p.v. 4 uur zinloos discussieren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep! Gewoon die man even met rust laten, komt vanzelf naar je toe.quote:
nou die van mij zou ik 5 weken niet zien meer dan....quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jep! Gewoon die man even met rust laten, komt vanzelf naar je toe.
Goed te maken of door te zeuren?quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Chuckster het volgende:
Jo stapt het eerst op Flip af om het goed te maken, durf er een maandsalarisje op te zetten
Zo lang geen aandacht is killing...quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Chuckster het volgende:
Zucht van Jo, ze heeft geen hondje meer om controle over te houden dus is ze zielig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Voor mij wel iig. houd het nu ook al 3 jaar vol
Maar dat komt omdat ie dan alle andere vrouwen ook nog moet plezierenquote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou die van mij zou ik 5 weken niet zien meer dan....
Ze zucht nu wel.....ze wordt t al zat
quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ie dan alle andere vrouwen ook nog moet plezieren
quote:Trouble in paradise
11 april om 16.07
Philip en Joanna hebben een meningsverschil.
Philip komt naar Joanna toe en wil praten. Hij wilde vanmiddag lieve dingen tegen haar zeggen, maar voelde zich niet erg welkom. Joanna stoort zich er aan dat hij dit alleen maar doet wanneer het hem uitkomt. Philip vertelt haar nog een keer dat hij alleen maar wilde zeggen dat hij niet ordinair wil tongen op tv, Dat is alles. Joanna zegt dat ze dat niet bedoelt, ze wil het er ook niet meer over hebben. Philip zegt: Ik dacht dat jij geen zin meer had om ergens een probleem van te maken. Volgens Joanna is dat Philips strategie. Philip ontkent dit en loopt weg, Laat maar. Het worden nog een paar leuke weken zo. Gezellig.
miss doen daar minder onspoorde mee,want geef nou toe,dat zooìtje kan onmogelijk een afspiegeling van ned. Zijn,hmmm...quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch ben je best genaaid als je in NL aan een RL soap meedoet. In andere landen ben je haast een nationale held en hier word je gewoon tot de grond toe afgefikt
strekking ervan zal best kloppen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
Is dit de waarheid of de waarheid volgens SST?
[..]
Dit is legit geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
Is dit de waarheid of de waarheid volgens SST?
[..]
hij wilde niet praten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef shomila het volgende:
Ze hebben toch woorden omdat Flip voor de streamlock zei dat hij hier geen zin in had.
Jo was aan het fluisteren en kon het niet goed verstaan.
Natuurlijk, zodat hij het hoort.quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef IamCurious het volgende:
die zucht was bedoeld voor Flip neem ik aan......
Dan maar tinypic/imgur proberen?quote:
ik het gedragquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef AYLI het volgende:
[..]
Natuurlijk, zodat hij het hoort.![]()
Ik herken deze tactiek.
Deze beter.quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef suksan het volgende:
pfffff.... heel lief van jullie dat jullie hier caps willen plaatsen...................... maar zoveel van joanna is nu ook weer niet nodig... moet heel de tijd al tegen die kop aankijken op de tv en de streams..................... is een beetje teveel van het goede![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij wilde niet praten.
Geen zin om erover te praten.
Maar waarover...waarom??? Wat is er aan de handdddddd.
Ik sla door...
quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Een klein uurtje? Sinds de SL na het wel of niet raden van Jo haar geheim weg is
Dan had ie dat toch kunnen zeggen.. Ja, dat zullen Jo's woorden zijn danquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Chuckster het volgende:
Jo snapt niet dat sommige mannen onzeker kunnen zijn, men like Flip, zij is alleen maar dominante en bazige types gewent waarbij ze haar bek nooit open mocht doen geloof ik
Volgens mij ging het toch echt over het feit dat Djoon eerst wilde drukken op Karim en zo haar pot wilde spekken voor Flip. Daarna zou Flip op Kaim drukken. Maar dat kunnen ze niet schrijven natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Blackprinces het volgende:
hij wilde niet praten.
Geen zin om erover te praten.
Maar waarover...waarom??? Wat is er aan de handdddddd.
Ik sla door...
de tekst erbij wel,... maar die kop.. nee bedankt..... straks als mijn dochter weer naar gtst wil kijken zie ik die kop ook al.quote:
Maar dan is het in Jo dr ogen gelijk een vervelia of een zeikwijf, waarna Flip zich niet serieus genomen voelt en verdrietig weglooptquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan had ie dat toch kunnen zeggen.. Ja, dat zullen Jo's woorden zijn dan
quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toch echt over het feit dat Djoon eerst wilde drukken op Karim en zo haar pot wilde spekken voor Flip. Daarna zou Flip op Kaim drukken. Maar dat kunnen ze niet schrijven natuurlijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef suksan het volgende:
[..]
ja zie je jouw computer kan joanna's lijf ook al niet meer zien
quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik steeds de neiging om op OK te drukken!
Ik vind flip fakking stoer vandaag!quote:
Nah volgens mij daarvoor alquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Een klein uurtje? Sinds de SL na het wel of niet raden van Jo haar geheim weg is
Jammer dat Joanna en Philip zo hoog staan in de pollquote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Flip, Geer of Jo dus veilig dan, mocht hun team verliezen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Hoe verrassend.quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Of de maat is eindelijk vol! Hij heeft al zoveel geduld met haar gehad!quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind flip fakking stoer vandaag!
Dan heeft ze 'm echt gekwetst.![]()
hij staat gewoon wat eten te maken, de dapperequote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind flip fakking stoer vandaag!
Dan heeft ze 'm echt gekwetst.![]()
Door op een ander te stemmen zakken ze wel weerquote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jammer dat Joanna en Philip zo hoog staan in de poll
ja echt belachelijk zou het ook niet gepikt hebben zomaar ik gisteren ook weet je ik kon geen muziek luisteren in de trein want was mijn ipot vergeten dus ja dan gaat het moeilijk maar nu heb ik het weer dus ben weer blij en ik kan ook secretstory kijken tegelijkertijd dus jeeeejquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef shomila het volgende:
Ff oftopic ik heb weer tv.![]()
Ze hadden me per ongeluk afgesloten moesten de buren zijn en thnx ziggo 5 dagen zonder tv het is dat ik een link hier op fok kreeg anders had ik er heen gegaan en de ramen eruit gegooid fakking 100000% mij een beetje zonder secret story door het leven laten gaan zijn ze gek geworden daar.
En nu de bal naar d'r toe schietenquote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
shit hij loopt nu wel in haar buurt
edit en weer weg
Ohhhhh die spanning man...
Van tevoren werd toch ook gezegd dat het gericht zou zijn op tienermeisjes? Heb ik geloof ik in de krant gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Uit die poll blijkt wel weer dat meisjes van dertien en veertien weer naar Secret Story kijken.. Die vinden Jo en Flip natuurlijk een droompaartje!!
ja op haar kopquote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef IamCurious het volgende:
[..]
En nu de bal naar d'r toe schieten
ja en ik een idioot dat ik ernaar ga kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Flashbox het volgende:
Het zijn toch net twee kleine kinderen die twee
Die lippen, echt erg.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Candyfreak het volgende:
Ik kan dit gedoe tussen Philip en Joanna niet meer aanzien
Best triest dus, Ik ga weer van het zonnetje genietenquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Flashbox het volgende:
Echt hè?quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Flashbox het volgende:
Deed je dat nog niet dan? Zit heerlijk relaxed hier met den macbook in de tuinquote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef MightyDude het volgende:
[..]
[..]
Best triest dus, Ik ga weer van het zonnetje genieten
Dit is gewoon strategie, wat ik je brom.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Chuckster het volgende:
Paris Hilton is d'r chihuahua kwijt, en ze blijft maar zoeken:
[ afbeelding ]
Zegt dat nou niet!!! Loopt ie straks weer weg!quote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon strategie, wat ik je brom.
Ik ben fotograaf, dus ik maak graag plaatjes van dingen, da's mijn excuus althansquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
Even,.... uhhhhhh,..... mede Fokkers,.... uhhhh.
OK! Als iedereen hier de streams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
er zijn ook mensen die werken en die willen wel caps zienquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
OK! Als iedereen hier de strams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
Geweldig toch? Zo krijgt die Jo wel op de kastquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pakt een stoelding en verdwijnt weer naar binnen
Mindfucker die gozer
quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben fotograaf, dus ik maak graag plaatjes van dingen, da's mijn excuus althans
Voor de non-streamers.quote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
OK! Als iedereen hier de streams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
Daar is toch een apart topic voor?quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die werken en die willen wel caps zien
Trouble in paradise, een uit de hand gelopen discussie, en nu zijn ze teleurgesteld in elkaar en willen ze elkaar niet meer in de ogen kijken. Maar ondertussen kijken ze wel de heel tijd in de hoop dat de ander terug kijktquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo klaar met werken, zet stream aan en Phillip gaat niet naast Joanna liggen?
WHASSUUUP..?
mag ook in de cosquote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Daar is toch een apart topic voor?
mij ook...quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Geweldig toch? Zo krijgt die Jo wel op de kast
ja maar het waarom is niet geheel duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo net gewerkt kom net thuis. Geheim geraden van Joanna lees ik.
Waarom gaat Philip niet naast Joanna liggen hebben ze ruzie zo ja waarom?
Dit trekt ze niet lang meer nee, ze zal er vandaag nog wel wat aan doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Day het volgende:
En jo gaat nu echt een beetje dood van binnen. Shit, het werkt niet, wat nu, wat nu?!
dat staat hier jaquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Lees de COS even terug, we zitten niet voor Jan Lul te typen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik was ze al kwijt!quote:
Om Jo te irriteren ofcoursequote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Blackprinces het volgende:
was Jo nou eigenlijk niet het type die ging schoonmaken?
Nu staat flip te boenen...
Heb je ook dat moment dat ze even samen buiten praatten bij de schuifdeur (eindigde ook met irritatie)? Ongeveer een half uur hiervoor, rond half vier, vlak voor de streamlock van Joanna's geheim of ergens tussendoor.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die Jo, draait zich nog om in de hoop dat die naast d'r komt liggen, geweldig dit
Maakt me niet uit of het wel of niet mag,... ben zelf ook niet zo van de regels zoals jullie wellicht gelezen hebbenquote:
Ja, erg hè? Valt niet meer tegen op te smeren. Geen goeie reclame dit!quote:
Nee heb ik niet, was op dat moment net me pc aan het opstarten opnieuwquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Htje het volgende:
[..]
Heb je ook dat moment dat ze even samen buiten praatten bij de schuifdeur (eindigde ook met irritatie)? Ongeveer een half uur hiervoor, rond half vier, vlak voor de streamlock van Joanna's geheim of ergens tussendoor.
Ik denk daarom Flip is afgeknapt na dat zoenen dat zijn lippen van een vrouw van negentig.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, erg hè? Valt niet meer tegen op te smeren. Geen goeie reclame dit!
Die zijn totaal niet meer interessant ook.quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef bixs het volgende:
er zijn er toch nog twee in de tuin waarom zien we die niet?
Ja, ik kan het me wel voorstellen van hem,... Flip is een man dus die denk ook aan hele andere dingen wat ze met die lippen zou moeten kunnen doenquote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk daarom Flip is afgeknapt na dat zoenen dat zijn lippen van een vrouw van negentig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |