de rest slaapt hahhaquote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
Flip zwemt alsof ze leven ervan af hangt.
Jo in de zon.
Er waren toch meer bewoners? Of zijn die ermaar gewoon uitgehaald zodat we helemaal verplicht dit kut love story verhaal moeten kijken?
Fok! maken ze niks wijsquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Nou, ze kunnen het straks goedmaken samen,... wat dacht je daar van. Iedereen heeft mahaaaik en smegma nou wel gezien.quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Poot tegen haar optillen en een plasje doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
Doet ie!!quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Poot tegen haar optillen en een plasje doen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Poot tegen haar optillen en een plasje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |