Die was prachtig iddquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Nimbrosius of zoiets.
Dat negeren is iets van een man, de meeste kunnen dat erg goed maar weten niet dat een vrouw het niet hebben kan. Wij noemen dat gewoon even relaxen en tot jezelf komen i.p.v. 4 uur zinloos discussierenquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Blackprinces het volgende:
Die negeer methode.....heb ik ook bij mijn man uitgeprobeerd.
Hij ging tv kijken en ik ontplofte bijna van binnen.
Wie zal de langste adem van hun hebben??
Morgen in de daily...
aha is dat het..:)quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat negeren is iets van een man, de meeste kunnen dat erg goed maar weten niet dat een vrouw het niet hebben kan. Wij noemen dat gewoon even relaxen en tot jezelf komen i.p.v. 4 uur zinloos discussieren
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Jep! Gewoon die man even met rust laten, komt vanzelf naar je toe.quote:
nou die van mij zou ik 5 weken niet zien meer dan....quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jep! Gewoon die man even met rust laten, komt vanzelf naar je toe.
Goed te maken of door te zeuren?quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Chuckster het volgende:
Jo stapt het eerst op Flip af om het goed te maken, durf er een maandsalarisje op te zetten
Zo lang geen aandacht is killing...quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Chuckster het volgende:
Zucht van Jo, ze heeft geen hondje meer om controle over te houden dus is ze zielig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Voor mij wel iig. houd het nu ook al 3 jaar vol
Maar dat komt omdat ie dan alle andere vrouwen ook nog moet plezierenquote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou die van mij zou ik 5 weken niet zien meer dan....
Ze zucht nu wel.....ze wordt t al zat
quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ie dan alle andere vrouwen ook nog moet plezieren
quote:Trouble in paradise
11 april om 16.07
Philip en Joanna hebben een meningsverschil.
Philip komt naar Joanna toe en wil praten. Hij wilde vanmiddag lieve dingen tegen haar zeggen, maar voelde zich niet erg welkom. Joanna stoort zich er aan dat hij dit alleen maar doet wanneer het hem uitkomt. Philip vertelt haar nog een keer dat hij alleen maar wilde zeggen dat hij niet ordinair wil tongen op tv, Dat is alles. Joanna zegt dat ze dat niet bedoelt, ze wil het er ook niet meer over hebben. Philip zegt: Ik dacht dat jij geen zin meer had om ergens een probleem van te maken. Volgens Joanna is dat Philips strategie. Philip ontkent dit en loopt weg, Laat maar. Het worden nog een paar leuke weken zo. Gezellig.
miss doen daar minder onspoorde mee,want geef nou toe,dat zooìtje kan onmogelijk een afspiegeling van ned. Zijn,hmmm...quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch ben je best genaaid als je in NL aan een RL soap meedoet. In andere landen ben je haast een nationale held en hier word je gewoon tot de grond toe afgefikt
strekking ervan zal best kloppen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
Is dit de waarheid of de waarheid volgens SST?
[..]
Dit is legit geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
Is dit de waarheid of de waarheid volgens SST?
[..]
hij wilde niet praten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef shomila het volgende:
Ze hebben toch woorden omdat Flip voor de streamlock zei dat hij hier geen zin in had.
Jo was aan het fluisteren en kon het niet goed verstaan.
Natuurlijk, zodat hij het hoort.quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef IamCurious het volgende:
die zucht was bedoeld voor Flip neem ik aan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |