Dit, en Flip verwacht dit ook van Joquote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
Tsja, het hondje moet af hè?quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
De vorige was al in de 10000 maar TS neemt het gewoon overquote:Op maandag 11 april 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
ehm volgens mij loop je wel heul ver voorruit met je cosnr ?
wat wil je weten?quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem je ook een lijstje mee met vragen ?
Ze zei gisteren dat ze gestopt is met de medicatie. Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Day het volgende:
Ik dacht dat zij niet in de zon mocht liggen i.v.m. haar medicijnen? Of was dat Mo?
Ik ben wel benieuwd of hij weet waar de kastdeur is.quote:
quote:
de rest slaapt hahhaquote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
Flip zwemt alsof ze leven ervan af hangt.
Jo in de zon.
Er waren toch meer bewoners? Of zijn die ermaar gewoon uitgehaald zodat we helemaal verplicht dit kut love story verhaal moeten kijken?
Fok! maken ze niks wijsquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Nou, ze kunnen het straks goedmaken samen,... wat dacht je daar van. Iedereen heeft mahaaaik en smegma nou wel gezien.quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
Ik snap het alVolgens het script moeten ze een paar dagen boos tegen elkaar zijn zodat wie van de twee genomineerd is er gewoon in blijft omdat de kijker wil weten hoe het afloopt.
Poot tegen haar optillen en een plasje doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
Doet ie!!quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Olga het volgende:
Als ik Flip was was ik dat hondje spelen van Jo nu wel een keer zat. Gewoon je poot stijfhouden.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Poot tegen haar optillen en een plasje doen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
battle.. kijken wie het langst kan slapenquote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef Sonera het volgende:
Hebben ze vandaag al een battle gehad? of alleen maar geslapen?
Laura gewonnen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef suksan het volgende:
[..]
battle.. kijken wie het langst kan slapen
Neeeeeequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Volgens mij is dat Servio in dit filmpje
quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Blackprinces het volgende:
goffer ze hebben t weer voor elkaar hoor!!
Nu blijf ik weer kijken om te weten wie nou als eerste naar wie gaat![]()
slaapenquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn de andere bewoners verdwenen ofzo?
wtfquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Haha leuk!quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Ja nu je het zegt...quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
[..]
best wel veel water uit het zwembad.. moet je die rand vuil zien zitten
Vandaar,... janken en zeiken in het zwembadquote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
[..]
best wel veel water uit het zwembad.. moet je die rand vuil zien zitten
quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Loop nou op elkaar af onhandige pubers![]()
met een bulletjequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
hebben ze ruzie dan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Diamonds28 het volgende:
Nou wat ik net op ving van Flip is dat Flip er geen zin meer hebt om er over te beginnen
ik baal er van zijn er 2 bewoners wakker en die praten niet meer met elkaar![]()
Kunnen ze elkaar zien zitten?quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Loop nou op elkaar af onhandige pubers![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Nimbrosius of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |