Zegt dat nou niet!!! Loopt ie straks weer weg!quote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon strategie, wat ik je brom.
Ik ben fotograaf, dus ik maak graag plaatjes van dingen, da's mijn excuus althansquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
Even,.... uhhhhhh,..... mede Fokkers,.... uhhhh.
OK! Als iedereen hier de streams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
er zijn ook mensen die werken en die willen wel caps zienquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
OK! Als iedereen hier de strams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
Geweldig toch? Zo krijgt die Jo wel op de kastquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pakt een stoelding en verdwijnt weer naar binnen
Mindfucker die gozer
quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben fotograaf, dus ik maak graag plaatjes van dingen, da's mijn excuus althans
Voor de non-streamers.quote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
OK! Als iedereen hier de streams zit te kijken, wat is het doel dan van de caps die vaak ook nog hetzelfde zijn.
Daar is toch een apart topic voor?quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die werken en die willen wel caps zien
Trouble in paradise, een uit de hand gelopen discussie, en nu zijn ze teleurgesteld in elkaar en willen ze elkaar niet meer in de ogen kijken. Maar ondertussen kijken ze wel de heel tijd in de hoop dat de ander terug kijktquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo klaar met werken, zet stream aan en Phillip gaat niet naast Joanna liggen?
WHASSUUUP..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |