Nah volgens mij daarvoor alquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Een klein uurtje? Sinds de SL na het wel of niet raden van Jo haar geheim weg is
Jammer dat Joanna en Philip zo hoog staan in de pollquote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Flip, Geer of Jo dus veilig dan, mocht hun team verliezen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Hoe verrassend.quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Gerard
19%
Joanna
19%
Karim
14%
Laura
9%
Maik
2%
Monique
4%
Philip
22%
Sharon
11%
Of de maat is eindelijk vol! Hij heeft al zoveel geduld met haar gehad!quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind flip fakking stoer vandaag!
Dan heeft ze 'm echt gekwetst.![]()
hij staat gewoon wat eten te maken, de dapperequote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind flip fakking stoer vandaag!
Dan heeft ze 'm echt gekwetst.![]()
Door op een ander te stemmen zakken ze wel weerquote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jammer dat Joanna en Philip zo hoog staan in de poll
ja echt belachelijk zou het ook niet gepikt hebben zomaar ik gisteren ook weet je ik kon geen muziek luisteren in de trein want was mijn ipot vergeten dus ja dan gaat het moeilijk maar nu heb ik het weer dus ben weer blij en ik kan ook secretstory kijken tegelijkertijd dus jeeeejquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef shomila het volgende:
Ff oftopic ik heb weer tv.![]()
Ze hadden me per ongeluk afgesloten moesten de buren zijn en thnx ziggo 5 dagen zonder tv het is dat ik een link hier op fok kreeg anders had ik er heen gegaan en de ramen eruit gegooid fakking 100000% mij een beetje zonder secret story door het leven laten gaan zijn ze gek geworden daar.
En nu de bal naar d'r toe schietenquote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
shit hij loopt nu wel in haar buurt
edit en weer weg
Ohhhhh die spanning man...
Van tevoren werd toch ook gezegd dat het gericht zou zijn op tienermeisjes? Heb ik geloof ik in de krant gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Uit die poll blijkt wel weer dat meisjes van dertien en veertien weer naar Secret Story kijken.. Die vinden Jo en Flip natuurlijk een droompaartje!!
ja op haar kopquote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef IamCurious het volgende:
[..]
En nu de bal naar d'r toe schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |