abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95341575
Sloot ik hem dus mooi he.
Hier dan maar weer verder
pi_95341949
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 april 2011 @ 14:25:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95342102
Die oren in het vorige topic :o Saskia heeft ook een zo'n oor :Y
Wij noemen het zelf altijd al d'r elfenoor :Y
Toen ze net geboren was, had ze het aan twee kanten en veel duidelijker.. het is in de loop der jaren wel wat ronder geworden, maar wel nog steeds een elfenoortje :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 april 2011 @ 14:45:36 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95342826
elfenoortjes ja, hier ook O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 april 2011 @ 14:59:22 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95343269
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
:D Leg dat dan maar eens uit!
pi_95345091
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Leg dat dan maar eens uit!
stug volhouden papa en mama zijn aan het opruimen :P
ben er wel maar ff naartoe gegaan, terwijl ik haar kalmeerde wist sangdrax alles af te krijgen en was het minidrama weg. tis de laatste weken om te beginnen steeds weer een gezellig feestje daarboven zo tussen 7 en 9. klotezomertijd is nog niet doorgedrongen :X
pi_95345335
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 april 2011 @ 16:08:11 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95345864
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
Ja, hoe ga je dat dan uitleggen he!

Dan is het zandbakverhaal toch makkelijker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 16:11:05 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95345964
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ja, de moeder van een teamgenootje van mij had een 'dwars door de pil' oepsje! :o :')
Ze zei zelf ook 'ik geloofde het nooit zo, maar nu dus wel'. :')
Vaag hoor, eerst 2 dochters van 17 en 15 (nu) en toen dus een nakomertje (gepland) die is nu iets van 5 ofzo, en dus dat ongelukje, die is nu 3. :o
Op zich wel leuk voor ze, hebben ze allemaal iets aan elkaar.

Oh, en allemaal meiden. :') Heerlijk kippenhok dus! :D
pi_95346169
Ow my, ik moet er toch niet aan denken dat ik nou weer een kind zou krijgen :o , met een jaartje ofzo gaat dochterlief waarschijnlijk het huis uit..... rust! *O*
(Nee hoor, zal dr best missen dan :{ )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 11 april 2011 @ 16:22:19 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95346439
Ik moet er toch echt niet meer aan denken dat ik per ongeluk zwanger zou worden. Nu niet maar over 10 jaar ook niet :o
pi_95346694
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2011 @ 16:31:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95346826
Ik heb het idee van een nakomertje altijd wel heel leuk gevonden eigenlijk.
Maar daar is nu geen tijd meer voor vind ik zelf eigenlijk want ik ben 'al' 35, dus nog eens 5 jaar wachten (dan zou Sasha 8 zijn) vind ik eigenlijk al te lang vwb mijn eigen leeftijd zeg maar.

Ik ben oa om die reden heel zoetjes aan een beetje afscheid aan het nemen van het idee van een derde.
Mede ook, helaas wel, om logistieke redenen. Ik ben te regelmatig weg voor mijn werk en oppas vragen voor 3 kinderen is toch wel weer even andere koek dan voor 2 zeg maar...

Nijna, zou je niet gewoon zo'n plastic kindertafeletje van Ikea kunnen pakken daarvoor?
Dat is mss ook nog wel te vinden op Marktplaats. En die plastic dingen kunnen toch prima buiten?
pi_95346857
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Deze <3

pi_95347017
Zo'n bankje vind ik een beetje eng (kunnen ze niet zo makkelijk af als van een stoeltje naar mijn idee). Ik heb al even op de ikea site zitten kijken, die Mammut serie bedoel je BE? Dat ziet er wel leuk uit, Ikea is wel een uur rijden vanaf hier dat is wat minder.
Maar volgens mij stond er nog wel meer op mn ikea verlanglijst dus een goed excuus om eens te gaan binnenkort... *)
  maandag 11 april 2011 @ 16:59:25 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348106
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:05:51 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_95348351
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
Mijn ervaring is dat het heel snel verkleurd, maar das al 600 series geleden en och, kost geen drol.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 11 april 2011 @ 17:09:15 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348508
Ik geloof je meteen, daar had ik niet bij stil gestaan geloof ik.
Maar ik weet ook niet of dat voor mij persoonlijk op zou wegen tegen bijv. het minder makkelijk schoon kunnen maken van hout oid.

Ik vind zo'n picknick tafeltje trouwens wel echt heel erg schattig! :Y O+ Het is dat er al een mega-glijbaan in de tuin staat...
pi_95348963
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:

Ik heb deze beetje hysterisch, maar daar hou ik wel van :P

Ik zoek even een aktie foto!
pi_95349428
Bah, wij horen net dat een klasgenootje van Oudste is aangereden op weg naar huis. Naar het schijnt heeft een auto met volle vaart (23 meter remspoor :X ) haar aangereden op een kruising.
Volgens het verhaal zat er in de voorruit en in het hoofd van het klasgenootje een gat.
Morgen toch maar ff vragen op school.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:33:35 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_95349449
Er is dan iig geremd, das ook al een fijn idee, anders was ze nu appelmoes geweest waarschijnlijk.
  maandag 11 april 2011 @ 17:37:00 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95349567
Als hij een remspoor maakte van 23 meter was het geen volle vaart meer toch? Maar niettemin wel heel erg!
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:38:19 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_95349619
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur :')
pi_95349705
Gelukkig geremd ja, anders was er weinig van het kind overgebleven vrees ik.

quote:
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur
das ook weer zo iets ja, beetje harder en je airbag klapt uit. Gelukkig kon jij op tijd remmen !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95350374
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
pi_95350487
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef simmu het volgende:
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
Hihi, nou dat ja :) Mijn ouders hadden na ons ook echt geen seks meer hoor!
Totdat ik als 8 jarige 's ochtends vrolijk hun kamer binnen huppelde. Wist niet hoe snel ik om moest draaien :X Ik vond het zo vies! _O-

Oh gets Muks.. -O-
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:03:43 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_95350716
zijn er ook wrattenmensen hier? Cas heeft een ding en ik vraag me af of het wel echt een wrat is en ja, morgen bellen we de HA ff voor een afspraak.
  maandag 11 april 2011 @ 18:05:45 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95350818
wrattenmens check. Die van mij hebben de onafhankelijkheid aangevraagd en binnenkort volgen de verkiezingen :(
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:06:26 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_95350837
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar ff gespoilerd, ziet er ook zo stom uit :D
  maandag 11 april 2011 @ 18:08:31 #30
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95350927
Ik denk wrat
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:09:45 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_95350978
platte wrat dan, njah, hij doet pijn, dus wat het is, het moet weg.
pi_95352510
Orea, leuk met die kleurtjes :).
Staat gezellig!
  maandag 11 april 2011 @ 19:01:06 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95353112
Whehehe... hoe de volgorde van woorden zomaar ineens een hele andere betekenis aan dingen kunnen geven...

"Dr. Fernando Pico is recognized in Puerto Rico as a distinguished professor, humanist and historian, an outstanding lover and user of libraries-archives and museums, and an intellectual gentleman of all traits."

_O-
En dan zit ik tegelijkertijd tegen dit plaatje aan te kijken:
http://noticias.universia(...)fe/fernando-pico.jpg

Ik pas even ok? :')
  maandag 11 april 2011 @ 19:01:10 #34
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95353117
huuuu! ik ging wrat op teen door Google afbeeldingen gooien. :r gelukkig heb ik al gegeten. :'(

Maar het lijkt mij een wrat ook idd Mous. een likdoorn heeft niet dat rode in het midden dacht ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:29:58 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95354640
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef moussy het volgende:
platte wrat dan, njah, hij doet pijn, dus wat het is, het moet weg.
Een wrat doet pijn als je er langs de zijkanten op drukt (ja n ook bovenop natuurlijk) een likdoorn doet alleen pijn als je er rechtstandig bovenop drukt. (zo heb ik het ooit geleerd, en daardoor de voetwrat van Iris heel makkelijk te herkennen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:32:04 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95354785
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
een likdoorn heeft niet dat rode in het midden dacht ik.
Dat kan dus wel helaas, maar de pijntest is vaak het handigst om te bepalen wat het is. >:)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_95354982
Het ziet er gewoon uit als een wrat imo :)
Zelf aanstippen kan ook hè? Er is wel van die zooi bij de drogist. Iets van Warnter oid... Eén of ander anagram van wratten iig :') Suffe naam.

Ik begin nu langzaam toch wat gaar te worden van elke dag op en neer naar mijn moeder in ziekenhuis, men wat een geregel om elke dag anderhalf à 2 uur vrij te plannen...
Maargoed, misschien mag ze binnenkort wel naar huis... eventueel...
  maandag 11 april 2011 @ 19:37:12 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95355119
goh Freec, dat heb ik helemaal gemist dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt :o al lang? wat een aanslag ook idd, elke dag er naartoe. Wat goed dat je dat blijft doen zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95355201
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een wrat imo :)
Zelf aanstippen kan ook hè? Er is wel van die zooi bij de drogist. Iets van Warnter oid... Eén of ander anagram van wratten iig :') Suffe naam.

Ik begin nu langzaam toch wat gaar te worden van elke dag op en neer naar mijn moeder in ziekenhuis, men wat een geregel om elke dag anderhalf à 2 uur vrij te plannen...
Maargoed, misschien mag ze binnenkort wel naar huis... eventueel...
dat is ook gewoon ellendig ;(
hoe gaat het nu met haar? trekken jullie het nog een beetje?
pi_95355251
BE, lekker ding toch?!
  maandag 11 april 2011 @ 19:40:58 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95355394
nou, niet zo opervlakkig BE, ja kan aan een uiterlijk niet zien of iemand een outstanding lover is. :+
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 19:44:55 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_95355664
oké, alleen als ik er recht op druk gaat ie janken, das wel pijn he? :+

Ik weet dat er zelfstiptroep is, maar als ik niet zeker weet wat het is ga ik ook niet ergens mee stippen.
pi_95355679
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goh Freec, dat heb ik helemaal gemist dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt :o al lang? wat een aanslag ook idd, elke dag er naartoe. Wat goed dat je dat blijft doen zeg!
Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...
Af en toe skip ik ook een dag hoor, dan is het gewoon echt niet te regelen allemaal.... Maar ze vindt het zo fijn dat ik elke dag kom dat ik dat niet te vaak wil doen.
  maandag 11 april 2011 @ 19:57:16 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95356505
heftig zeg! ja ik snap dat je dat niet te vaak wilt overslaan. Maar het is ook belangrijk dat je goed op jezelf past natuurlijk hè. ook al is het superfijn als je dochter elke dag komt.

knap dat je het al zo lang volhoudt. :*
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:58:00 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95356567
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef moussy het volgende:
oké, alleen als ik er recht op druk gaat ie janken, das wel pijn he? :+

Ik weet dat er zelfstiptroep is, maar als ik niet zeker weet wat het is ga ik ook niet
ergens mee stippen.

De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:00:22 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_95356769
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Lois het volgende:

[..]

De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!
das idd fijn om te weten! *O*

we hebben nu anti zweetkakkenzalf (werkt echt!) schimmelzalf en dan ook anti wrat, bingo! voor Cas!
  maandag 11 april 2011 @ 20:07:42 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357367
Zo.
Ik zit dus in de paascommissie. En er komt een paasontbijt.
De directeur wilde graag verse (gekleurde) gekookte eieren.
Ik zei, ga jij smorgens 500 eieren koken en verven?

Dus, ik heb vandaag bij de Lidl ofzo voorgekookte gekleurde eieren gehaald. Houdbaar tot 28 april.
Nu is hij niet blij. Dat kun je toch niet voorschotelen aan de kinderen. En hoe verkoop je dat aan de ouders etc.
Mja, hij heeft wel een punt. Maar al haal ik eieren de dag van te voren bij een eierboer, dan zijn ze net zo goed niet vers.
Nu ben ik aan het googlen op houdbaarheid van die eieren enzo...
en ik vind ik dit

quote:
Gekleurde eieren
Niet alleen met Pasen, maar het hele jaar door leveren wij gekleurde eieren. De eieren zijn hardgekookt en de vrolijke kleuren geven het geheel een extra feestelijk tintje. Deze kwaliteitseieren zijn zorgvuldig gesorteerd en geverfd met toegelaten levensmiddenlenkleuren. Door de uitgekiende kooktijd is de smaak uitstekend door een optimale kleurverzegeling zijn de eieren 6 weken houdbaar. Wilt u meer informatie ga dan naar het informatie-aanvraagformulier.
Maar ik ben op zoek naar meer bronnen...

Ik heb eigenlijk geen zin in gezeik dus ik denk dat ik morgen die eieren terug ga brengen ofzo. En dan haalt hij lekker maar elders zn eieren... en ik snap zijn punt wel.
Maar die eieren zouden anders toch niet verkocht mogen worden?

En de kinderen gaan die eieren toch niet eten, of ze nou 1 uur vers zijn of 1 jaar oud. Vinden ze toch niet lekker, maar een ei hoort erbij vindt mijn baas....
  maandag 11 april 2011 @ 20:11:38 #48
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95357712
Eieren kun je een dag vantevoren koken en kleuren en dan in de koelkast bewaren. Of je geeft ze een chocolade-ei. Dat eten ze vast wel :P
  maandag 11 april 2011 @ 20:13:21 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357824
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...
Af en toe skip ik ook een dag hoor, dan is het gewoon echt niet te regelen allemaal.... Maar ze vindt het zo fijn dat ik elke dag kom dat ik dat niet te vaak wil doen.
Lastig he.
Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag (en hij lag er weeekeeeen) ben ik elke dag gegaan. Eventjes, soms lag te slapen en ging ik gewoon even aan zn bed zitten. Boekje lezen.
Maarja, toen had ik geen kinderen, weet niet of ik het dan ook gedaan had.
Ik weet wel dat hij het écht waardeerde dat ik er elke dag zat.
  maandag 11 april 2011 @ 20:13:57 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357876
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eieren kun je een dag vantevoren koken en kleuren en dan in de koelkast bewaren. Of je geeft ze een chocolade-ei. Dat eten ze vast wel :P
Ja, ik ga geen 500 eieren koken de dag van te voren.
Chcolade ei krijgen ze natuurlijk ook :P
pi_95357928
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs :)
Dus het is echt wel veilig!

Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
pi_95358020
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Lastig he.
Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag (en hij lag er weeekeeeen) ben ik elke dag gegaan. Eventjes, soms lag te slapen en ging ik gewoon even aan zn bed zitten. Boekje lezen.
Maarja, toen had ik geen kinderen, weet niet of ik het dan ook gedaan had.
Ik weet wel dat hij het écht waardeerde dat ik er elke dag zat.
Mja, die kidneren zijn ook precies het probleem ;)
Ik kan ze niet elke dag even twee uur bij de buurvrouw dumpen en bezoekuur is maar tot 20:00, dus als ze in bed liggen is het ook racen...
pi_95358060
Wij moesten vroegah altijd zelf een hard gekookt ei mee naar school nemen om te beschilderen. Probleem opgelost :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 april 2011 @ 20:18:12 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358147
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, die kidneren zijn ook precies het probleem ;)
Ik kan ze niet elke dag even twee uur bij de buurvrouw dumpen en bezoekuur is maar tot 20:00, dus als ze in bed liggen is het ook racen...
Mag je op die afdeling de hele dag inlopen, of moet je je aan het bezoek houden?
Je zou bijv kunnen gaan als Leander naar de psz is. En dan alleen Florian meenemen.
Of miss een soort van bezoekroostertje met je broers of zussen. Al snap ik dat je het gewoon fijn vindt om heel vaak te gaan.
  maandag 11 april 2011 @ 20:19:29 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358242
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij moesten vroegah altijd zelf een hard gekookt ei mee naar school nemen om te beschilderen. Probleem opgelost :+
Ze krijgen een ei van school. Punt is dat baas nu pas (na jaren) beseft dat die eieren niet vers zijn. En nu heb ik dus de hele bak met stront over me heen gekregen.
En ze zijn vandaag niet vers, en ze zullen morgen niet vers zijn, en zijn volgende week woensdag ook niet vers. Waar ik ze ook haal.
  maandag 11 april 2011 @ 20:19:49 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358266
Oh, ik negeer de posts over wratten natuurlijk expres :P
pi_95358350
Kinderen mee trekt mam nu echt nog niet, ook niet één :) En Leander is maar twee dagdelen op de PSZ... Vandaag heb ik op dat dagdeel Florian bij de buuf gedumpt en ben gauw naar mama gegaan :)

Het is bezoekuur van 11:00-20:00, dus wel vrij ruim ;)
pi_95358789
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs :)

Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
Geweldig! _O-
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:26:35 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_95358814
Hardgekookte, ongepelde eieren blijven gekoeld ongeveer 2 weken vers.

Bron
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:39:46 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95359786
deepfreeze, je vroeg in het vorige topic of dat agressiehanteringsverhaal werkt bij alle oudjes.
nou ik kan je geruststellen, het gemiddelde verhaal werk maar bij een paar.
bij de rest moet je gewoon een andere ingang zien te vinden.
zo heb ik een vrouwtje dat standaard al begint met gvd, gvd, gvd enz.
die heb ik doorgaans met die techniek zo uit dr anti-stand.
maar de man die alleen maar kan denken aan naar huis gaan, desnoods dwars door mij heen, heb ik tot op heden nog niet kalm gekregen, eerder het omgekeerde :@
dus het wisselt echt per persoon, zeker op pg, waar zelfs de stemming per minuut om kan slaan.

vandaag hadden we afweren van klappen, messen en wurgpogingen en loskomen bij vastgrijpen.
wat was het weer een feest :{
maar certificaat is binnen *O*
  maandag 11 april 2011 @ 20:39:56 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95359799
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef moussy het volgende:
Hardgekookte, ongepelde eieren blijven gekoeld ongeveer 2 weken vers.

Bron
Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.

Mmm stomme rot eieren.
  maandag 11 april 2011 @ 20:40:55 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95359882
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
maar certificaat is binnen *O*
gefeliciteerd
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:50:12 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95360484
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.

Mmm stomme rot eieren.
waarom vraag je niet wie een gekookt eitje wil? dan heb je vast veel minder te kopen en te koken.

hier hebben ze nog iets debielers bedacht: je moet zeggen wat je wil hebben voor je paasontbijt en dat in een briefje in een schoenendoos doen.
dan worden de briefjes geschud en ieder krijgt een briefje van een ander waar hij dan een paasontbijt voor moet verzorgen. en dat moet dan in die schoenendoos. 8)7 8)7
hoe verzinnen ze het
  maandag 11 april 2011 @ 20:55:22 #64
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95360859
Mogge!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 11 april 2011 @ 21:00:18 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95361259
Ik heb een keer 200 eieren gekookt voor een paasontbijt op het kdv. Dat was niet voor herhaling vatbaar :P
Ik zou het niet erg vinden als mijn kind een voorgekookt, gekleurd ei van de Lidl meekreeg of opat. Maar kennelijk vallen ouders daar wel over?

Ik heb 5 kilo paaseitjes gekocht voor het paasfeest van school. De kinderen moeten bij ons zelf een gekookt ei van thuis meenemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95361584
lady-wrb, gefeliciteerd!

Ik heb hier helemaal niks over een paasontbijt gehoord op school. Gelukkig maar geloof ik oO<
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 11 april 2011 @ 21:07:45 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95361766
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik heb een keer 200 eieren gekookt voor een paasontbijt op het kdv. Dat was niet voor herhaling vatbaar :P
Ik zou het niet erg vinden als mijn kind een voorgekookt, gekleurd ei van de Lidl meekreeg of opat. Maar kennelijk vallen ouders daar wel over?

Ik heb 5 kilo paaseitjes gekocht voor het paasfeest van school. De kinderen moeten bij ons zelf een gekookt ei van thuis meenemen.
Welnee, dat denkt hij alleen maar. Hij wil namelijk alles tot in het minimalistische detail kunnen verantwoorden aan ouders.

Ik heb ook 5kliko eieren gekocht.

En nog veel meer troep.

Denken jullie trouwens dat 1 pak hagelslag genoeg is voor een hele klas? plusminus 25 leerlingen?

(ze krijgen 2 snee brood, 1 bolletje, jam, hagelslag, ei, boterhamworst (en zoals het er nu uitziet de moslimkindjes kipfilet ofzo, iig geen kaas want dat is te duur)
pi_95361990
1 pak hagelslag voor 25 kinderen is volgens mij nevernooitniet genoeg. tenzij je het lollig vindt om ze als een soort gladiator te laten knokken om die hagelslag *)
  maandag 11 april 2011 @ 21:23:09 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95362904
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef simmu het volgende:
1 pak hagelslag voor 25 kinderen is volgens mij nevernooitniet genoeg. tenzij je het lollig vindt om ze als een soort gladiator te laten knokken om die hagelslag *)
mja dan gaan we gewoon rekenen en de korrels verdelen
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:23:57 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_95362964
mijn ervaring is dat kinderen die eieren niet eens op gaan eten, zeker niet als ze ook nog een groenige/grijze dooier hebben.

en de hagelslag is idd te weinig.
  maandag 11 april 2011 @ 21:25:16 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363065
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:

hahahahahahaha!
  maandag 11 april 2011 @ 21:26:21 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363135
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef moussy het volgende:
mijn ervaring is dat kinderen die eieren niet eens op gaan eten, zeker niet als ze ook nog een groenige/grijze dooier hebben.

en de hagelslag is idd te weinig.
Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.

Hmmm dan toch meer pakken hagelslag gaan halen denk ik...
  maandag 11 april 2011 @ 21:26:51 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363168
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood. :')
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:27:45 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_95363221
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.

Hmmm dan toch meer pakken hagelslag gaan halen denk ik...
pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.
  maandag 11 april 2011 @ 21:29:32 #75
14746 k_i_m
pi_95363345
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood. :')
Broodje hamburger van maken :9.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:31:23 #76
43556 miss_dynastie
pi_95363472
quote:
Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen.... :P
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:31:53 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_95363516
eendjes mee voeren, in de vriezer tot volgens verrassingsontbijt :P , kippenvoer, onder de gril met kaas en ui er tussen :9
  maandag 11 april 2011 @ 21:32:56 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363579
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef moussy het volgende:

[..]

pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.
het mag niks kosten :'(
  maandag 11 april 2011 @ 21:34:04 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363665
quote:
opzich wel leuk, zal het voor volgend jaar in de groep gooien :)
en verder steken ze heel dat paasontbijt maar lekker waar het zonlicht niet kan schijnen
heb er nu al een dikke pee in
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:34:42 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_95363718
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

het mag niks kosten :'(
wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.
  maandag 11 april 2011 @ 21:34:47 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363729
quote:
rare kleffe buikpijnbrood. :')
geef maar aan mij, scheelt een euro bij de bakker en is de baas ook weer blij
  maandag 11 april 2011 @ 21:35:49 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363817
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef moussy het volgende:

[..]

wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.
oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...
Nu doet 'mijn bakker' het ook voor een redelijk schappelijjk bedrag....
  maandag 11 april 2011 @ 21:37:57 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363975
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Broodje hamburger van maken :9.
goed idee! *O*
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:38:20 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_95364000
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...
Nu doet 'mijn bakker' het ook voor een redelijk schappelijjk bedrag....
Als beleg komt er alleen maar zoet op tafel, vleeswaren staat te lang en wordt klef, plakkerig vies, bah.

Oh ja en als extra plakken komkommer (gaan altijd op)
  maandag 11 april 2011 @ 21:40:05 #85
238474 Jeetjejom
pi_95364139
Tjezus dat ie zelf zijn 500 eieren gaat koken!
Volgens mij kregen wij vroegah ook gewoon 'voorgeverfde' eieren.

Bah zie er nu al tegenop als jorja naar school/psz/watdanook gaat en ik me ook hiermee moet gaan bezig houden...
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:03 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95364207
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Tjezus dat ie zelf zijn 500 eieren gaat koken!
Volgens mij kregen wij vroegah ook gewoon 'voorgeverfde' eieren.

Bah zie er nu al tegenop als jorja naar school/psz/watdanook gaat en ik me ook hiermee moet gaan bezig houden...
gelukkig is het maar een keer pasen per jaar. :P
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:07 #87
14746 k_i_m
pi_95364216
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goed idee! *O*
Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterd :9. Broodje even toasten.

Kut, ik heb alweer honger :(.
In my life
Why do I smile
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:53 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95364275
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterd :9. Broodje even toasten.

Kut, ik heb alweer honger :(.
:9 en een lekkere dikke vette zelfgemaakte hamburger
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:42:33 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95364311
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen.... :P
praat me er niet van.
met de kerst moest luca zo'n groen ding en losse kerststukjesversiering meenemen om een kerststukje te maken.
dus moest ik een pak van 3 of 4 van die groene dingen halen, een zakje paddestoelen, en nog een paar zakjes zooi kopen.
van de totale kosten wat het gedrocht dat mijn kind produceerde gingen ver over de kosten van een kunstig in elkaar geflansd kerststuk van de bloemist.
en ik had een hele zooi van dat kerststukjes meuk ongebruikt over.
waarom niet gewoon een paar euro mee naar school en de boel in het groot inslaan?
  maandag 11 april 2011 @ 21:44:53 #90
238474 Jeetjejom
pi_95364491
quote:
Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:

gelukkig is het maar een keer pasen per jaar. :P
Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)

En nu wil ik een hamburger, of witbrood met kaas en ui van onder de grill!
Jouw warmte is genoeg
pi_95364498
Ik vind het hier bij de schoolontbijt/buffet/dinerfeestjes juist zo leuk dat de ouders allemaal iets maken als ze dat willen. Dan hangen er intekenlijsten op de deur van de klas en kan je zelf aangeven wat je maakt of wil kopen :)
  maandag 11 april 2011 @ 21:46:05 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95364594
Zo gaat dat bij ons op de creche ook. Voor de paaslunch kom ik er mooi vanaf dit jaar, een blikje worstjes :D
Lekker douchen!
  maandag 11 april 2011 @ 21:47:03 #93
37150 livelink
pi_95364669
Bij ons moeten de kinderen zelf beleg meenemen. Wij moesten zorgen voor brood en drinken en leuke paaskleden en zo. Dus vanochtend een bezoekje aan de AH gebracht met ons boodschappenlijstje. Gevraagd of ze het volgende week donderdag willen bezorgen en ons er een lief prijsje voor willen geven [insert bedelbliksmiley].
  maandag 11 april 2011 @ 21:48:31 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95364802
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het hier bij de schoolontbijt/buffet/dinerfeestjes juist zo leuk dat de ouders allemaal iets maken als ze dat willen. Dan hangen er intekenlijsten op de deur van de klas en kan je zelf aangeven wat je maakt of wil kopen :)
dat mocht niet :'( want dat hadden we met kerst al gedaan
  maandag 11 april 2011 @ 21:49:15 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95364857
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat mocht niet? Die lijstjes?
Lekker douchen!
pi_95365010
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

:D nee, dan is een paasontbijt zonder budget stukken leuker :Y)
  maandag 11 april 2011 @ 21:53:52 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95365171
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:

[..]

:D nee, dan is een paasontbijt zonder budget stukken leuker :Y)
dr is wel budget... maar daar moet dus voor 500 personen brood, beleg, ei, traktatie, en bekleding vanaf...
dus dan moet je creatief budgeteren
  maandag 11 april 2011 @ 21:54:27 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95365221
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef sjak het volgende:

[..]

Wat mocht niet? Die lijstjes?
de ouders iets laten maken
  maandag 11 april 2011 @ 21:57:14 #99
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95365455
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

de ouders iets laten maken
Oww, ik weet eigenlijk niet hoe dat bij ons gaat. We hebben tot nu toe alleen nog maar kerst meegemaakt op de school van Jet :D
Lekker douchen!
  maandag 11 april 2011 @ 22:22:31 #100
14746 k_i_m
pi_95367384
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)

En nu wil ik een hamburger, of witbrood met kaas en ui van onder de grill!
Ik heb net bedacht dat mijn kind niet naar school mag. Dat trek ik niet hoor, al die dingen :'(.
In my life
Why do I smile
pi_95367695
Gewoon naar de school van Sjak sturen, dan hoef je alleen een blikje worstje mee te geven. Dat lukt toch wel? :7
  maandag 11 april 2011 @ 22:29:50 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95367845
ik heb nog helemaal niks vernomen over paasontbijt of lunch hier eigenlijk. toch eens na (laten) vragen...!

bericht van een heel andere orde: de vriendin van m'n broer is vandaag overleden. :'( het is zo verdrietig, al wisten we al zo lang dat het er echt wel een keer aan zou komen. het had toch echt anders moeten zijn vind ik. ze pasten zo goed bij elkaar en hadden nog zoveel samen willen doen. maar helaas... we zijn er met de kinderen naartoe geweest, ze ligt thuis, dus we konden haar nog fijn even zien en afscheid nemen. "ik heb nog nooit een dood iemand gezien," aldus zoon. "alleen twee dode muizen". dochterlief had meteen een prachtige afscheidstekening gemaakt nadat ik hen vanmiddag extra vroeg bij de BSO ophaalde. dus die staat nu bij haar. O+
in de haak.
pi_95367993
oh trui, wat erg :'( ik schrik er toch van ook al ging het niet goed. Pffff.

Heel heel veel sterkte jullie daar :*
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 22:35:07 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_95368194
trui wat verdrietig.. en toch ook wel onverwachts volgens mij..

Héél veel sterkte! :*
pi_95368387
Trui veel sterkte
  maandag 11 april 2011 @ 22:39:34 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95368508
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef trui het volgende:
ik heb nog helemaal niks vernomen over paasontbijt of lunch hier eigenlijk. toch eens na (laten) vragen...!

bericht van een heel andere orde: de vriendin van m'n broer is vandaag overleden. :'( het is zo verdrietig, al wisten we al zo lang dat het er echt wel een keer aan zou komen. het had toch echt anders moeten zijn vind ik. ze pasten zo goed bij elkaar en hadden nog zoveel samen willen doen. maar helaas... we zijn er met de kinderen naartoe geweest, ze ligt thuis, dus we konden haar nog fijn even zien en afscheid nemen. "ik heb nog nooit een dood iemand gezien," aldus zoon. "alleen twee dode muizen". dochterlief had meteen een prachtige afscheidstekening gemaakt nadat ik hen vanmiddag extra vroeg bij de BSO ophaalde. dus die staat nu bij haar. O+
Wat een verdrietig bericht, ik had gehoopt dat ik dit nog lang lang niet hoefde te lezen hier op het forum.
gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd, ook voor je broer.
pi_95368600
Ah, trui, wat gaat zoiets dan toch ineens snel.
Gecondoleerd en sterkte :*
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 11 april 2011 @ 22:41:02 #108
14746 k_i_m
pi_95368614
Shit trui, wat klote! ;(. Ik schrik er ook een beetje van, ik had toch nog wel elke keer een beetje hoop als je weer vertelde dat het wat beter ging. Heel veel sterkte, ook voor de familie :*.
In my life
Why do I smile
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 22:41:52 #109
5428 crew  miss_sly
pi_95368668
Ach trui, wat vreselijk verdrietig! Gecondoleerd en veel sterkte, voor jullie allemaal :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95368846
O jee wat erg....sterkte trui!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95368986
Och Trui wat naar nou toch ;(

Heel veel sterkte voor jou en je familie..
pi_95369143
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Shit trui, wat klote! ;(. Ik schrik er ook een beetje van, ik had toch nog wel elke keer een beetje hoop als je weer vertelde dat het wat beter ging. Heel veel sterkte, ook voor de familie :*.
dit inderdaad
jeetje trui, heel veel sterkte :*
pi_95369151
Amaranta, kan hij die eieren niet zelf even koken dan de dag vantevoren... En kleuren. Hij wil ze toch graag vers... ;)

Trui, wat verdrietig, dat is toch nog wel snel gegaan dan :{
Heel veel sterkte voor jullie :*!
  maandag 11 april 2011 @ 22:49:46 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95369189
ze had de laatste tijd wel veel meer pijn. het is goed dat daar nu een eind aan gekomen is. ik ga nu niet te gedetailleerd in op hoe 't allemaal gegaan is de afgelopen dagen maar het was vannacht ineens veel slechter gegaan en vanmorgen was het wel duidelijk dat het niet lang meer zou duren. toen heb ik m'n middagdingen afgezegd en ben naar huis gegaan. ik was nog onderweg toen m'n moeder belde om te vertellen dat 't al voorbij was. ;(

dank jullie voor de lieve reacties. :* :') ik ga snel slapen, ben erg moe.
in de haak.
  maandag 11 april 2011 @ 22:56:13 #115
14746 k_i_m
pi_95369600
Goh wat snel toch ineens ;(. Erg hoor :'(.
In my life
Why do I smile
pi_95369672
Trusten trui, ik hoop dat je een beetje kan slapen :*
  maandag 11 april 2011 @ 23:00:24 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95369907
Ach nee toch Trui. Ik schrik er van. Wat K_i_m ook al zegt, ook ik bleef toch hoop houden. En dan nu toch nog zo snel. Gecondoleerd en heel heel heel veel sterkte voor jou, je gezin en je familie.:A
pi_95369978
Lieve Trui, heel veel sterkte voor jullie allemaal. Wat een verdrietig nieuws. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95370159
Welterusten trui. En jullie daar allemaal veel sterkte de komende tijd.
  maandag 11 april 2011 @ 23:07:49 #120
14746 k_i_m
pi_95370398
Buuf, pm!
In my life
Why do I smile
  maandag 11 april 2011 @ 23:13:19 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95370712
Achnee trui wat naar! Gecondoleerd :*
  maandag 11 april 2011 @ 23:33:29 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95371847
Trui wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 11 april 2011 @ 23:35:54 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95371976
Och jee Trui... Wat ongelofelijk verdrietig... ;(
  maandag 11 april 2011 @ 23:41:27 #124
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95372324
Trui en familie, gecondoleerd met jullie schoonzus en tante. Sterkte voor jullie allemaal.
pi_95372391
Ach nee trui (: gecondoleerd
  maandag 11 april 2011 @ 23:45:14 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_95372526
Och Trui.... Wat vreselijk verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterkte. :*
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 11 april 2011 @ 23:57:09 #127
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95373146
Trui, heel veel sterkte gewenst. :*
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Jubileum moderator dinsdag 12 april 2011 @ 06:47:16 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95377495
Ach Trui wat ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte voor jullie en iedereen die haar lief had :*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_95377507
Trui en familie heel veel kracht en sterkte....ontzettend verdrietig dat er al zo snel een eind aan is gekomen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 07:00:57 #130
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95377543
Oh Trui, wat enorm verdrietig, en wat kan iets dat ergens wel een soort van verwacht is toch nog enorm onverwachts zijn.. Heel veel sterkte, ook voor haar andere naasten :*
3!
pi_95377588
Och Trui, wat ontzettend verdrieitig...gecondoleerd. Ik hoop dat jullie op een hele fijne mooie manier afscheid van haar kunnen nemen van de week. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 07:30:54 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95377749
Och trui, wat ontzettend verdrietig en wat is het snel gegaan zeg!
Gecondoleerd en sterkte! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 april 2011 @ 07:57:48 #134
238474 Jeetjejom
pi_95377879
Trui gecondoleerd voor jou, je broer en de rest van de familie.
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:06:01 #135
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95377941
Pff Trui wat een vreselijk nieuws en wat is het snel gegaan. ;( Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie :*
Make love, not war ☮
pi_95378640
Gecondoleerd Trui. En heel veel sterkte met alles. :*
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:57:23 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95378686
Och Trui.. gecondoleerd.. ;( :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_95378918
Gecondoleerd Trui. Heel veel sterkte!
pi_95379025
gecondoleerd trui
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:15:41 #140
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_95379054
Trui gecondoleerd :* sterkte voor jou en je familie.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 09:24:15 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95379247
Tjees Trui... Ik heb het zijdelings gevolgd en had stiekem nog wat hoop :'( Heel veel sterkte, voor nu, maar ook voor straks. Je broer zal jullie nog hard nodig hebben. :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:24:30 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_95379254
Allereerst Trui gecondoleerd :* . Wat is dat dan nog ineens snel gegaan zeg. Pff.

Om maar even met Blof te spreken: het was gisteren een mooie dag voor de dood.
Ook mijn oom, die al ziek was van voor Driekus zijn geboorte, is gisteren overleden. Wel verwacht, maar ook hier komt de klap hard aan.
En ik heb er op zo'n moment ook zo veel moeite mee om zichtbaar zwanger te zijn. Zwanger zijn is al niet mijn hobby, maar op zo'n moment zou ik die buik het liefste even thuis laten. Echt, lichamelijk gezien is een derde hier niet handig, maar psychisch lijkt het me ook geen goed plan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:32:01 #143
114177 Diaan73
pi_95379457
Mefke, ook gecondoleerd voor jou!! :*
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:36:39 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95379617
Ah Mefke ook daar gecondoleerd :*

Ik schoot wel even vol toen je zei het is een mooie dag.. ;(
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:41:41 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95379791
mefke, ach nee toch. je oom ook gisteren. ;( gecondoleerd! :*

vanmorgen vanuit de trein zag ik een hele serie prachtige regenbogen, die me heel erg ontroerden en een soort troost boden. de natuur is behalve wreed toch ook wel erg mooi. O+
in de haak.
pi_95379836
ook jij gecondoleerd mefke.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:43:42 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95379862
Trui dat is het zeker, natuur heeft zoveel moois.. Zo is bij de crematies/begrafenissen waar ik tot nu toe geweest ben, heel bizar altijd de zon volop geweest ook middenwinter.. en na afloop.. regen.. ook in de zomer..
Alsof het zo moet zijn..
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:46:48 #148
114177 Diaan73
pi_95379984
Soms is het inderdaad alsof het zo moet zijn. Mijn overgrootvader hield niet van muziek en al helemaal geen orgels. En toen hij overleed en opgebaard lag in de aula, deed de muziek/orgel het niet. Zo bijzonder!

Trui, wat fijn dat je uit zoiets troost kan putten!
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:48:10 #149
1762 YPPY
Yppiaans
pi_95380041
Wat verschrikkelijk trui. Soms was er zo'n klein beetje hoop. En nu is het dan over. Sterkte. :*

Mefke, jij ook gecondoleerd en sterkte. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_95380078
Diaan, leuke overgrootvader, orgels zijn ook suf ;)

En de natuur is prachtig en inderdaad soms heel wreed, maar ook net zo vaak prachtig...

Al is de TT niet meer van toepassing...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 09:52:47 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95380232
Hier wel Free, het is wel fris, maar heerlijk blauw met van die witte wattenwolkjes.

Mefke :*
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:54:11 #152
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_95380290
Gecondoleerd Trui en Mefke, veel sterkte de komende tijd voor jullie en jullie naasten.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:09:45 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95380867
Trui en Mefke, wat een vreselijke verdrietige tijd hebben jullie. Sterkte :*
Lekker douchen!
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:16:50 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95381064
Mefke, ook gecondoleerd.

Wat bijzonder Trui, al die regenbogen. idd ook prachtig de natuur, naast wreed.
pi_95382036
Mefke en Trui gecondoleerd. Veel sterkte voor jullie en je familie :*
pi_95383371
Trui en Mefke gecondoleerd. :*
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:27:15 #157
3011 E.T.
pi_95383823
Trui, wat ongelofelijk verdrietig. Je weet dat het onvermijdelijk is, maar toch was er steeds dat kleine sprankje hoop. Heel veel sterkte voor jou en de jouwen, nu en straks :*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:27:31 #158
3011 E.T.
pi_95383835
Mefke, jij ook gecondoleerd
pi_95383928
Mefke, jij ook sterkte.
pi_95383992
Gecondoleerd Trui en Mefke, heel veel sterkte gewenst :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 11:30:56 #161
5428 crew  miss_sly
pi_95383995
mefke gecondoleerd :*
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:35:28 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95384218
Trui, en mefke gecondoleerd :* sterkte voor nu en voor straks...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:39:37 #163
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95384432
Mefke jij ook gecondoleerd met het verlies van je oom...
pi_95384462
Trui en Mefke gecondoleerd.
The way you rock'n'roll
pi_95385136
mefke gecondoleerd
pi_95385777
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef trui het volgende:
mefke, ach nee toch. je oom ook gisteren. ;( gecondoleerd! :*

vanmorgen vanuit de trein zag ik een hele serie prachtige regenbogen, die me heel erg ontroerden en een soort troost boden. de natuur is behalve wreed toch ook wel erg mooi. O+
Door dit liedje heeft de natuur mij veel troost gegeven bij het verlies van een aantal naasten. Misschien dat het jou/jullie ook iets kan bieden.

Heel veel sterkte, en Mefke ook natuurlijk!
pi_95385837
Mefke ook jij gecondoleerd, hoewel verwacht komt het toch altijd onverwacht :*

Met het klasgenootje van Oudste gaat het naar omstandigheden goed, nog wel in het ziekenhuis maar ze heeft even naar de klas gebeld, kids geruststellen. Heb nu zelf de remsporen gezien...daar is echt wel hard gereden en gelukkig ook geremd. T meiske is een aantal meters meegesleept op de motorkap hoorden we vandaag.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 12:19:40 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_95386200
Oh jongens, wat verdrietig toch, mefke, ook jij gecondoleerd met dit grote verlies.

Cas zn ding is een wrat, zelf dokteren had geen nut met zo 1, dus dinsdag moet hij naar het wrattenspreekuur :X
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:46:28 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95387284
Oh Mefke en Trui ik lees het nu pas :* gecondoleerd allebei. Ondanks dat het geen verrassing was, komt zoiets toch altijd te snel. Afscheid nemen van iemand die je liefhebt, gaat altijd te snel
pi_95387311
Ow, lekker, eraf vriezen neem ik aan? :X

Waarom snijden ze wratten er eigenlijk niet gewoon onder verdoving uit :? Volgens mij geeft dat veel minder ellende...
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:02:42 #171
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95387907
Trui en Mef, veel sterkte de komende tijd :'(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95388225
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
Ow, lekker, eraf vriezen neem ik aan? :X

Waarom snijden ze wratten er eigenlijk niet gewoon onder verdoving uit :? Volgens mij geeft dat veel minder ellende...
Nou dat er uit snijden lijkt mij meer ellende opleveren eigenlijk. Dan heb je een wond.
Van dat eraf vriezen had ik destijds echt nul last. Dat ding liet gewoon vanzelf steeds een beetje meer los.
The way you rock'n'roll
pi_95388243
Trui en mefke, gecondoleerd.
Heel veel sterkte voor jullie en jullie beider families.

Muks, gelukkig maar dat het met klasgenootje goed gaat.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:17:06 #174
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95388604
Hier ook weer naar het wattenspreekuur vrijdag...middelste heeft er 9 onder z`n voeten. Bijna net zoveel als ik :X

Mefke jij ook gecondoleerd.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:19:04 #175
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95388683
DML ik heb serieus anderhalve week met een grote blaar op mijn duim gelopen want ja de assistente zei dat er een blaar kwam en het werd steeds pijnlijker. Was toen een jaar of twaalf en mijn moeder had op een gegeven moment iets van dat is volgens mij niet normaal en toen is hij doorgeprikt en pas later viel dat ding er beetje bij beetje af. Heb er daarna geen eentje meer gehad maar vond dat bevriezen echt drie keer niks. Volgens mij is het met wegsnijden veel sneller over.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 13:21:12 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95388778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou dat er uit snijden lijkt mij meer ellende opleveren eigenlijk. Dan heb je een wond.
Van dat eraf vriezen had ik destijds echt nul last. Dat ding liet gewoon vanzelf steeds een beetje meer los.
Was het een voetwrat of een handwrat? Ik heb zelf afgelopen jaar geprobeerd om via stikstofbehandeling van een aantal voetwratten af te komen. Ik heb zes keer niet kunnen lopen na de behandeling, maar ze zitten er nog steeds :')

Bij Isa is zo eentje die Cas heeft, perfect weggegaan met Formule W.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:21:30 #177
238474 Jeetjejom
pi_95388793
Mefke, gecondoleerd en veel sterkte!

Wratten, brrrr, maar ik heb de onhebbelijke gewoonte daar ook aan te gaan pulken (nou vroeger aan mijn wratten, nu aan alles wat maar kan, puistjes, wondjes, noem maar op)
Jouw warmte is genoeg
pi_95388875
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Books het volgende:
DML ik heb serieus anderhalve week met een grote blaar op mijn duim gelopen want ja de assistente zei dat er een blaar kwam en het werd steeds pijnlijker. Was toen een jaar of twaalf en mijn moeder had op een gegeven moment iets van dat is volgens mij niet normaal en toen is hij doorgeprikt en pas later viel dat ding er beetje bij beetje af. Heb er daarna geen eentje meer gehad maar vond dat bevriezen echt drie keer niks. Volgens mij is het met wegsnijden veel sneller over.
Tja, het proces zal niet bij iedereen hetzelfde verlopen, dat geloof ik best. Ik spreek enkel vanuit mijn ervaring dat er uit snijden meer ellende had opgeleverd. Om maar niet te spreken van het feit dat ik als 10 jarige een bevriezing prima vond maar zeker weet dat ik stennis had geschopt als ze waren gaan snijden :P

Sjeen, ik heb er eentje op mijn elleboog gehad en eentje onder mijn voet.
Ik kon er gewoon op lopen. Anders is het heel wat minder tof inderdaad :X
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:32:01 #179
114177 Diaan73
pi_95389329
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Muks het volgende:
Mefke ook jij gecondoleerd, hoewel verwacht komt het toch altijd onverwacht :*

Met het klasgenootje van Oudste gaat het naar omstandigheden goed, nog wel in het ziekenhuis maar ze heeft even naar de klas gebeld, kids geruststellen. Heb nu zelf de remsporen gezien...daar is echt wel hard gereden en gelukkig ook geremd. T meiske is een aantal meters meegesleept op de motorkap hoorden we vandaag.
Goed om te horen. Best heftig zeg!!

Ik had ook een wratje op mn elleboog, die is eruit gelepeld volgens mij. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren.
Succes iig bij wrattenspreekuur dames.
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:36:36 #180
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95389565
Trui wat schrik ik hier van... ;( ik had nog steeds hoop dat het misschien toch allemaal goed zou komen. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Mefke, jij ook gecondoleerd. ;( Ook al komt het niet onverwacht, het blijft een schok als het ineens zover is. :*
pi_95389966
Trui, wat een verdrietig nieuws ;( Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
Mefke, mooie dag indeed... Jij ook gecondoleerd :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:46:19 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95390107
Mefke, jij ook nog gecondoleerd.

Ik vond bevriezen ook niet erg eigenlijk.

Ik zit de foto's van die Azie-reis door te nemen want ik moet er een presentatie van maken voor het eind van de week en ik word zo blij als ik deze foto zie:

Een public library in Singapore. O+ Ik krijg echt meteen zin om met mijn kinderen naar de bibliotheek te gaan.
pi_95390488
Tof BE O+ Ik krijg er geen zin van om naar de bieb te gaan, want die van ons is nogal troosteloos en lijkt op geen enkele manier op het toffe plaatje van hierboven :P
pi_95390650
hier hebben ze een bak met speelgoedbeesten op de bieb en oude dametjes als biebjuf (is vrijwilligerswerk hier) en eens per maand dreumesuurtje. de kinders zijn hier dol op de bieb. selene mag altijd zelluf uitzoeken en af laten stempelen enzo :) staat reuzesnoezig in de rij dan, zo'n ukkie met een pasje en een stapeltje boekjes O+
pi_95390696
Misschien wel een idee een keer.... We hebben hier wel een bieb dichtbij, maar we hebben echt een kast vol kinderboeken, dus het voelt wat zinloos :@
We hebben nog niet eens al onze eigen boeken gehad!
pi_95390843
nja, zelf uitzoeken is onderdeel van de pret :) bovendien wil ze van onze eigen boekjes altijd dezelfde ;) ik heb ongeveer 40.000 x al uit het grote verhalenboek van dikkiedik gelezen en hazeltje komt me onderhand ook mijn neus uit
pi_95390899
Ik vind onze bieb (centrale bibliotheek amsterdam) toch wel aardig in de buurt komen :) op woensdag en zaterdag is er ook knutselen na het voorlezen. Echt zo leuk.
pi_95390948
Pff..zo stom. Hier op mijn werk was net een man, in de centrale hal héél erg kwaad (zit in een stadhuis). Ging hij op een gegeven moment een koffer openritsen. Kan er niks aan doen, maar Alphen ad Rijn flitste even door mijn hoofd. Verwachte half een geweer ofzo.

Voelde me heel suf toen er een broodtrommel en wat kleren uitvielen :')
pi_95391158
Sorbo, dan had ik me ook even flink onveilig gevoeld hoor, dat is toch logisch?
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:09:43 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95391297
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef snoopy het volgende:
Ik vind onze bieb (centrale bibliotheek amsterdam) toch wel aardig in de buurt komen :) op woensdag en zaterdag is er ook knutselen na het voorlezen. Echt zo leuk.
Ja die is leuk he O+ en dan daarna lekker een fruitshake boven in la place!

Free hier is het vooral leuk omdat ze hun eigen boekjes mogen uitzoeken. Grappig ook om te zien dat ze dan soms hele andere dingen uitkiezen dan die ik zou kiezen. :)
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 14:11:22 #191
5428 crew  miss_sly
pi_95391376
De centrale bieb is tof O+
Senna is nog wat te klein voor voorleesuurtjes enzo, maar daar gaan we tzt echt wel heen :Y
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:12:11 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95391415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Pff..zo stom. Hier op mijn werk was net een man, in de centrale hal héél erg kwaad (zit in een stadhuis). Ging hij op een gegeven moment een koffer openritsen. Kan er niks aan doen, maar Alphen ad Rijn flitste even door mijn hoofd. Verwachte half een geweer ofzo.

Voelde me heel suf toen er een broodtrommel en wat kleren uitvielen :')
Nou, ik vind dat niet zo suf eigenlijk. toch altijd een beetje het gevoel dat zulke dingen in drievoud komen ofzo. Net of mensen een Ohja! dat kan ook nog! hebben.

Gelukkig was het slechts een aanval van honger.:*
pi_95391432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef miss_sly het volgende:
De centrale bieb is tof O+
Senna is nog wat te klein voor voorleesuurtjes enzo, maar daar gaan we tzt echt wel heen :Y
dat zal je wellicht reuzemeevallen hoor! dat dreumesuurtje hier is een kwartiertje voorlezen en een boel gebabbel met de mama's en dat vond selene prachtig en ravi nu vindt het ook leuk
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:13:38 #194
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95391483
En zelf boeken kiezen in de bieb is zo leuk. Verrassend ook wat ze dan leuk vinden, of waarom ze een boek kiezen. Maar veel gouden vondsten door de jongens.
En ook echt al vanaf 1,5 ofzo. Maar nu heeft onze bieb speciale bakken peuterboeken. Echt leuk.
pi_95391505
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat niet zo suf eigenlijk. toch altijd een beetje het gevoel dat zulke dingen in drievoud komen ofzo. Net of mensen een Ohja! dat kan ook nog! hebben.

Gelukkig was het slechts een aanval van honger.:*
:)
Da's ook wel waar. En het is ook niet zo dat er hier nooit iets gebeurt. Vooral de sociale dienst moet het vaak ontgelden.
pi_95391514
als mensen heel erg kwaad doen op een openbare plek is het denk ik best logisch dat je toch een tikkie ongerust bent dan hoor! hoe vaak hoor je niet dat iemand flipt en agro doet?
pi_95391544
Ik vind de bieb in LWD ook prachtig. Leuke kinderafdeling ook. Toch maar weer eens gaan binnenkort. (mijn e-reader heeft tot verminderd biebbezoek geleid)
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:16:35 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95391613
De bieb in Leeuwarden is alleen door z'n entree al een traktatie. O+

Ik ga nu naar ' de beleefbibliotheek' in Drachten. Maar alleen omdat je daar online kan verlengen. :')
pi_95391623
Hier is het plan om wekelijks naar de bieb te gaan zodra R niet meer slaapt overdag. En dan lekker op de vrije dag. O+ En daarna lekker wat drinken in de stad!
pi_95391697
Ik zou ook schrikken sorbo :{

Stiemie, Lis begon bij binnenkomst van de bieb al Met de vraag: gaan we naar boven, eten? :@
Dus dat heb ik maar even geminderd. Maar geweldig uitzicht daar.
pi_95391788
Buurvrouw, online verlengen kan in LWD ook tegenwoordig. Ja prachtig he, dat gebouw en die entree... <3

Ja, het is misschien ook niet zo raar dat ik schrok. Toch lekker, die bevestiging van jullie ;) :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:20:03 #202
114177 Diaan73
pi_95391797
Sorbo, logisch dat je daarvan schrikt hoor. Iedereen is nu toch wat meer op zn hoede.

Wij gaan eigenlijk nooit meer naar de centrale bieb. Bij ons voor de deur stopt elke woensdag de biebbus en staat daar 2 uur. Voor Twan hebben ze daar nog genoeg keus. Lennon vertrouw ik nog geen biebboeken toe.. die sloopt zn eigen boeken nog te veel naar mijn mening. Eerst moet dat eraf zijn.
Make love, not war ☮
pi_95391802
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
De bieb in Leeuwarden is alleen door z'n entree al een traktatie. O+

Ik ga nu naar ' de beleefbibliotheek' in Drachten. Maar alleen omdat je daar online kan verlengen. :')
wij kunnen online verlengen, boetes betalen en van elk filiaal uit drenthe gratis een boek aan laten rukken via reserveren. nadeel hier is wel dat de kleinere filialen (per dorpje) maar hooguit 3 dagen in de week open zijn. doorgaans dezelfde 3 dagen. dus allemaal zowat op maandag, dinsdag en donderdag. als je op zaterdag naar de bieb wil, dan moet je naar assen of hoogeveen ofzo
pi_95391835
online verlengen vanuit thuis bedoel ik dan he, net als boete betalen enzo ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:21:34 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95391864
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef snoopy het volgende:
Stiemie, Lis begon bij binnenkomst van de bieb al Met de vraag: gaan we naar boven, eten? :@
Dus dat heb ik maar even geminderd. Maar geweldig uitzicht daar.
:D Hier gaat dat net zo hoor. En Esmee wil alleen maar alle boekjes uit de kast trekken en een grote boekenberg maken. Ontspannen is een biebbezoek niet altijd :P
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 14:22:18 #206
5428 crew  miss_sly
pi_95391893
Op woensdag werk ik, maar op zaterdag zal ik eens naar het voorleesuurtje gaan kijken dan :)
Onze bieb is gewoon 7 dagen per week van 10-22 uur open O+

Sorbootje, ik zou ook schrikken, hoor! Niet heel gek.
pi_95391913
Wij gaan nooit naar de bieb. Mikael gaat elke week met school en komt dan met boeken thuis. En Leander kan nog niet met boeken omgaan. Wel hebben we deze week van de gemeente allemaal een biebpas gekregen ivm de vernieuwing van de bieb enzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 14:23:31 #208
5428 crew  miss_sly
pi_95391962
Ik ben trouwens nog niet helemaal thuis in de manier waarop de boeken geordend staan bij de boeken voor kleine kinderen :@ het is er wel altijd een rommeltje, en dat geeft neit, maar het zoekt lastig.
pi_95392048
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Sorbo, logisch dat je daarvan schrikt hoor. Iedereen is nu toch wat meer op zn hoede.

Wij gaan eigenlijk nooit meer naar de centrale bieb. Bij ons voor de deur stopt elke woensdag de biebbus en staat daar 2 uur. Voor Twan hebben ze daar nog genoeg keus. Lennon vertrouw ik nog geen biebboeken toe.. die sloopt zn eigen boeken nog te veel naar mijn mening. Eerst moet dat eraf zijn.
Je kan er toch een paar uitkiezen en deze hoog weg zetten. Als je 'm dan wil voorlezen pak je er daar eentje van en dan ben je er zelf bij zodat hij ze niet kan slopen.
Dit in het kader van dat je wellicht zelf wel toe bent aan vernieuwing van wat je voorleest ;)
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:26:04 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95392087
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben trouwens nog niet helemaal thuis in de manier waarop de boeken geordend staan bij de boeken voor kleine kinderen :@ het is er wel altijd een rommeltje, en dat geeft neit, maar het zoekt lastig.
Dan ga je waarschijnlijk altijd net nadat wij zijn geweest :D :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:26:18 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95392098
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef innepin het volgende:
Tof BE O+ Ik krijg er geen zin van om naar de bieb te gaan, want die van ons is nogal troosteloos en lijkt op geen enkele manier op het toffe plaatje van hierboven :P
De onze ook niet, iig niet de buurtbieb zeg maar. :N -O-
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:28:30 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95392213
Sorbo, ik kan me je reactie goed voorstellen.

Ik zat gisteren in de trein om me heen te kijken en toen dacht ik ook 'het zou zomaar kunnen gebeuren, willekeurig wie van de mensen om me heen, een van hem zou zomaar de kolder in zijn/haar kop kunnen krijgen'.
En ik ben normaal echt wel van de nuchtere, maar toch... zo raar dit soort dingen, je kan je er niet tegen wapenen, je weet nooit uit welke hoek het zal komen, en dan lijkt het me idd bij jou werk best helemaal niet gek dat er eens een keer iemand uit zijn plaat gaat...
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:28:42 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95392220
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Sorbootje het volgende:
Buurvrouw, online verlengen kan in LWD ook tegenwoordig. Ja prachtig he, dat gebouw en die entree... <3

Ja, het is misschien ook niet zo raar dat ik schrok. Toch lekker, die bevestiging van jullie ;) :P
jamaar hey, nu woon en/of werk ik daar niet meer. Vroegah, toen wel. en nu is dus ipv de buurtbibliotheek van schubbekutteveen de grote, centrale bieb ons mikpunt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:31:55 #214
114177 Diaan73
pi_95392369
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je kan er toch een paar uitkiezen en deze hoog weg zetten. Als je 'm dan wil voorlezen pak je er daar eentje van en dan ben je er zelf bij zodat hij ze niet kan slopen.
Dit in het kader van dat je wellicht zelf wel toe bent aan vernieuwing van wat je voorleest ;)
Hij wil de boekjes bij hem in bed... hij is ook heel selectief in wat hij voorgelezen wil hebben trouwens. Zijn een paar vaste boeken.. Flapjesboeken krijgt hij iig niet meer. Hij trekt alle flapjes eruit. :(
Make love, not war ☮
pi_95392462
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jamaar hey, nu woon en/of werk ik daar niet meer. Vroegah, toen wel. en nu is dus ipv de buurtbibliotheek van schubbekutteveen de grote, centrale bieb ons mikpunt.
Ik dacht ook al "Die woont toch heul niet in LWD?" :)
pi_95392491
BE, vervelend is dat hè, dat je bij jezelf merkt dat je steeds een beetje minder onbevangen wordt. Ik vind dat in elk geval een vervelende constatering.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:34:41 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95392502
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik dacht ook al "Die woont toch heul niet in LWD?" :)
nee. Sprak zij met enige spijt. :P
pi_95392524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hij wil de boekjes bij hem in bed... hij is ook heel selectief in wat hij voorgelezen wil hebben trouwens. Zijn een paar vaste boeken.. Flapjesboeken krijgt hij iig niet meer. Hij trekt alle flapjes eruit. :(
Ow ja dan is het lastig inderdaad. Nou ja hopen dat als hij gestopt is met slopen, hij wat nieuwe favorieten ontwikkelt.
The way you rock'n'roll
pi_95392586
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee. Sprak zij met enige spijt. :P
Ik ook niet, Sprak zij met evenveel spijt :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:36:56 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95392613
Hahahahaha! ik kan nóg heel veel boekjes van Nijntje hardop opdreunen *)

Dit is het huis van Nijntje
Het is wel niet zo groot
maar wel heel erg gezellig
en de luiken die zijn rood.

Aaaaaarg
pi_95392797
_O-

Ik kijk er al naar uit om ze uit mijn hoofd te kennen.
Ik hoop van harte dat mijn jochie net zo van lezen gaat houden als zijn mama. Zijn papa is niet zo van het lezen voor je plezier namelijk.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:43:33 #222
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95392968
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
_O-

Ik kijk er al naar uit om ze uit mijn hoofd te kennen.
Ik hoop van harte dat mijn jochie net zo van lezen gaat houden als zijn mama. Zijn papa is niet zo van het lezen voor je plezier namelijk.
nou, toeval of niet, maar alledrie mijn jongens lezen veel.

lees mijn oudste nog altijd voor (niet meer elke dag, hij is nu 11, en gaat ook later slapen tegenwoordig) en ben begonnen toen hij zo'n week of 10 was. en de broertjes ernavan 9 en 7) lees ik dus ook nog voor. elke dag. ook nu ze allemaal zelf prima kunnen lezen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:45:57 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95393111
En dat je zo uit je hoofd Nijntje kunt declameren is echt niet tof. }:| Daar had ook iets geleerd kunnen zitten als

Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan
pi_95393181
Maar dat zit er dus ook buurvrouw, of heb je dat gegoogled? :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:49:33 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95393288
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Sorbootje het volgende:
Maar dat zit er dus ook buurvrouw, of heb je dat gegoogled? :P
nou ja, dit wel. Maar de rest! ;(
pi_95393295
Dat klinkt wel heel fijn buuv.
Mijn ouders zijn gestopt met voorlezen toen ik zelf kon lezen en dat was al vrij vroeg. Maar ik denk dat ik er ook zelf niet meer om gevraagd heb. Zelf lezen ging namelijk sneller, ongeduldje dat ik ben om het einde te willen weten :P

quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat je zo uit je hoofd Nijntje kunt declameren is echt niet tof. }:| Daar had ook iets geleerd kunnen zitten als

Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan
Die ken ik dan wel al uit mijn hoofd *)
rijen ondenkbaar ijle populieren als hooge pluimen aan den einder staan
Toen ik alleen woonde had ik die op het raam hangen.

Je bent rond de 10 weken neem ik aan begonnen met de zachte boekjes e.d.?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:50:39 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95393340
nee, met Nijntje :D
pi_95393426
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, met Nijntje :D
Ja? Ik dacht ook nijntje maar toen ging ik op zoek op internet en daar zegt men dat je met die zachte boekjes moet beginnen. Alleen maar benoemen en laten voelen e.d.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:55:36 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95393614
Trui wat een schrik toch, ook al weet je dat het onvermijdelijk is. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je naasten :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:56:04 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95393636
Mefke gecondoleerd met je oom :*
Ylana
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:58:07 #231
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95393733

kiek, bewijs. Hij was wel ietsje ouder hier, ik schat een week of 14.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:59:06 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95393767
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja? Ik dacht ook nijntje maar toen ging ik op zoek op internet en daar zegt men dat je met die zachte boekjes moet beginnen. Alleen maar benoemen en laten voelen e.d.
hij had ook knisperboekjes hoor. En plaatjesboeken met beesten enzo.
pi_95393853
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]

kiek, bewijs. Hij was wel ietsje ouder hier, ik schat een week of 14.
Wat leuk O+
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:02:20 #234
238474 Jeetjejom
pi_95393918
Jorja is dol op boekjes. We hebben een hele oude serie, een ogenblikje op..... (kleuren, kleding, vervoer enz), en zodra ze op haar kamer is worden ze uit de kast getrokken en gaat ze alles aanwijzen. Ze praat nog niet, maar snapt wel ontzettend veel dingen. Verbazingwekkend vind ik dat!
Hopelijk blijft ze zich ervoor interesseren
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:04:18 #235
114177 Diaan73
pi_95394008
Goh buuv, nog steeds aan het voorlezen? Ik ben volgens mij gestopt toen Twan een jaar of 7/8 was. Misschien komt het ook omdat hij vaak te moe was en gewoon meteen wilde slapen... Lennon lezen we wel elke avond voor. :Y

DML ik hoop het ook. Ooit komt het wel goed met hem. Ik vind het wel heel goed dat hij interesse heeft en daarom mag hij ook wat boekjes in bed. Hij gaat nl. "lezen" op het moment dat wij zijn slaapkamer uitlopen. :D Ook al is het dan donker.
Make love, not war ☮
pi_95394924
Isabeau vindt boekjes ook geweldig. En ik ben ervan overtuigd dat ze niet zo goed zou kunnen praten als we niet elke dag boekjes met haar zouden lezen. Niet dat kinderen van anderhalf die niet of weinig praten niet genoeg boekjes lezen hoor :P Maar ik merk gewoon dat ze heel veel woorden heeft geleerd door steeds aanwijzen en benoemen. Boeken met foto's van plaatjes en voorwerpen zijn favoriet. Door die boeken kan ze nu b.v. dromedaris zeggen :D

Lang leve de boeken.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:24:50 #237
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_95394976
trui, ik kan het moeilijk bevatten, ik had altijd nog die hoop op dat wonder.
Zo jong, wat is het toch wreed. Gecondoleerd, en veel sterkte.
Wel mooi om te lezen over de regenbogen! Gek hé, dat dat zo'n troost kan bieden!

mefke, jij ook gecondoleerd.
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 15:34:35 #238
5428 crew  miss_sly
pi_95395498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau vindt boekjes ook geweldig. En ik ben ervan overtuigd dat ze niet zo goed zou kunnen praten als we niet elke dag boekjes met haar zouden lezen. Niet dat kinderen van anderhalf die niet of weinig praten niet genoeg boekjes lezen hoor :P Maar ik merk gewoon dat ze heel veel woorden heeft geleerd door steeds aanwijzen en benoemen. Boeken met foto's van plaatjes en voorwerpen zijn favoriet. Door die boeken kan ze nu b.v. dromedaris zeggen :D

Lang leve de boeken.
Boekjes en veel praten. Dat lukt bij ons ook wel :')
En dus zaten wij onze druif vanmorgen stomverbaasd aan te kijken toen ze (op dezelfde manier, toon etc als ik vaak doe) ab-so-luut zei. Ik weet niet meer precies waar het over ging, maar het paste ook echt gewoon binnen het gesprek :D
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:55:00 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95396549
quote:

Lang leve de boeken.
Wij merken dat nu bij Oscar idd.
Met Sasha hadden, en namen, we veel meer de tijd om idd boekjes te lezen en dingen aan te wijzen etc. Dat schiet er nu vaak bij in en oa daardoor (denken wij) is Oscar toch ietsje minder snel met praten dan Sasha destijds. :Y
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:04:24 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95397092
jongste heeft een vriendje om te spelen. En die vertelt dat zijn vader om het jaar een vergadering heeft bij Sinterklaas om het vervelende gedrag van de kinderen te bespreken, hoe dat nou verder moet enzo. :o maar ook de kinderen met wie het heel goed gaat.

Zie mijn kind verschieten van kleur. Want ja, zijn vader hoeft daar nooit heen. en ik háát van die grote verhalen over sinterklaas. echt heel.

Wat moet je daar nou weer mee? ik heb maar gezegd dat dit voor mij ook een verrassing is. Dat Sinterklaas bij ons alle kinderen leuk vind, ook die wel eens plagen of stout zijn. :@
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:06:40 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95397207
Oh, en we kwamen op Sinterklaas omdat dat betreffende vriendje over twee jaar op wereldreis gaat en ik onschuldig vroeg welk land hij het meest zin in had om te zien. :')
pi_95397542
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja is dol op boekjes. We hebben een hele oude serie, een ogenblikje op..... (kleuren, kleding, vervoer enz), en zodra ze op haar kamer is worden ze uit de kast getrokken en gaat ze alles aanwijzen. Ze praat nog niet, maar snapt wel ontzettend veel dingen. Verbazingwekkend vind ik dat!
Hopelijk blijft ze zich ervoor interesseren
Die reeks hebben wij ook en is zeer favoriet bij Sten. Door die boekjes heeft hij heel wat woorden geleerd.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_95399027
Hoi.
Ik word oma.
pi_95399046
Stiefoma. Dat dan weer wel.
Maar toch.
pi_95399077
Mefke, gecondoleerd!

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef simmu het volgende:
als je op zaterdag naar de bieb wil, dan moet je naar assen of hoogeveen ofzo
Of Emmen ;).

Wij komen regelmatig in de bieb (eens in de week als vrijwilliger), ik ga ook als het even kan met de dames naar het maandelijkse voorleesuurtje in de bieb. Ook voor Iris is het al best te doen, ze lezen een boekje, daarna nog wat dansen en zingen en dan knutselen.

Door mn vrijwilligerswerk, begin ik inmiddels aardig door te krijgen wat waar staat ;).

Innepin, gefeliciteerd!
pi_95399122
Ow dat lijkt me ook gek inne om tegelijk met je stiefdochter zwanger te zijn. Hoe oud is ze? :@

Gefeliciteerd wel!
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:42:40 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95399141
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik word oma.
:o Srsly? En is je kleinkind straks ouder of jonger dan je zoon/dochter? ;)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 16:44:00 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95399222
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik word oma.
:o
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:45:01 #249
114177 Diaan73
pi_95399278
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik word oma.
:o shocking...

Je man wordt dus bijna gelijkertijd (weer) vader en opa??

Wow..

Ow en ik had je nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap: gefeliciteerd *O* :*
Make love, not war ☮
pi_95399291
Erg he?
Wel leuk voor het shock-effect :')
Echt, ze zouden een real life soap over ons kunnen maken!

Mijn stiefkleinkind wordt verwacht, jawel, komt ie, één week voor mijn baby.

Als we heel erg ons best doen, wordt mijn echtgenoot misschien wel vader en opa op één dag.

:')
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:46:20 #251
114177 Diaan73
pi_95399345
GTST is er niets bij. :P

Hoe oud is je stiefdochter eigenlijk?
Make love, not war ☮
pi_95399359
Oh ze is 20 trouwens.
Net als haar vader toen die haar moeder bezwangerde,
net als haar tante toen die zwanger raakte,
en net als haar oma toen die zwanger was van haar vader.

Dus 't past wel in de familietraditie, zullen we maar zeggen. :X
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:48:23 #253
114177 Diaan73
pi_95399449
Dat heeft ze dan strak gepland. Was ook bewust? Maar heel jong is ze dus niet. Nou ja, op zich wel jong.. maar ook weer niet heel.
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 16:49:11 #254
5428 crew  miss_sly
pi_95399486
Ow inne, je soap is out in the open. Heb je de rechten al verkocht? :P
pi_95399552
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow inne, je soap is out in the open. Heb je de rechten al verkocht? :P
:D Neuh, dit blijft authentiek ons. Niemand zou 't geloven als het fictie was :7

Diaan, nee, bij alle vier de voorbeelden waren het ongelukjes. Je zou denken dat deze generatie dan wel beter weet, maar ja :') :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:52:33 #256
114177 Diaan73
pi_95399645
Ja, dat zou je dan idd denken. Ik heb bij ons de traditie doorbroken. Zowel mn oma als moeder waren 17 jaar op het moment dat ze zwanger werden... ik 27...
Make love, not war ☮
pi_95399772
quote:
Hoi.
Ik word oma.
eh... gefeliciteerd!

hoe vind je het zelf?

en ik had jou nog niet gefeliciteerd met je eigen zwangerschap! :* *O*
pi_95399865
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef simmu het volgende:
hoe vind je het zelf?
"Bizar" is het eerste woord dat in mij opkomt :+
Nou ja, ik weet het al een paar weken, dus ben er inmiddels wel aan gewend en ik kan d'r eigenlijk wel om lachen :')

En dankje :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:59:14 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_95399996
innepin :o Tjemig...eh...tja, je doet er weinig aan zullen we maar zeggen. Toch?
Enne, je stiefdochter, woont die wel op haarzelf enzo?
Als je nou op dezelfde dag bevalt kan je mooi de telegraaf halen :Y of hart van Nederland :Y ( :'( )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95400010
je hebt wel de ultieme reden om geen zwangerschapshormonenongein te hoeven doorstaan ;) je kan gewoon lekker meedoen!
pi_95400013
Innepin! WHAAH, da's wel even schrikken geweest neem ik aan. Wat vindt je lief ervan?

Ik hoop dat dat nieuws ons nog even bespaard blijft. (maar zo te lezen heb ik nog 3 jaar :D)
pi_95400211
@Mef, ze gaat nu samenwonen, zij woonde nog thuis (haar vriend is 10 jaar ouder, dus ouder dan ik (ha ha :') ), die heeft een goede baan, een mooi koophuis en veel te veel geld, dat komt wel goed).
En omg de telegraaf de horrorrrrrr. Echt niet.

Sorbo :D Haha tot over 3 jaar hè :7
pi_95400434
Shit hey Innepin, de vriend van mijn stiefdochter is ook 10 jaar ouder dan zij... zou het dan echt over drie jaar?! :o

Maar is je man al aan het idee gewend? Haha dat kind heeft straks een oma die jonger is dan zijn/haar eigen vader. Ook wel hip!
pi_95401050
Jouw stiefdochter van 17 heeft een vriend van 27 Sorbo? Ik geloof dat ik daar als ouder ook even van zou moeten slikken geloof ik.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:01:10 #265
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95402823
Uhmm ik denk gefeliciteerd Innepin... Nee ik kan me voorstellen dat het wel effe een megaschok is geweest die een poosje nadondert. Misschien reageerde je schoonmoeder wel daarom zo lauw ze had net gehoord dat ze opoe wordt.

Willow wordt dan gewoon al tante net als je frummel.
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:21:10 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95403663
Inne :o echt, als je het zou bedenken voor een Soap zou het afgewezen worden vanwege onrealisitsch _O- is je man al aan het idee gewend? lijkt me heeeeeel raar. En wat zegt dochter zelf zo over deze situatie?
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:24:15 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95403782
Begrijp ik nou goed dat oma dan rond haar 60e dus overoma wordt? :o
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:30:03 #268
14746 k_i_m
pi_95404036
Gefeliciteerd oma Innepin :o.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:57:06 #269
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95405494
Oma Innepin O+
Ga je nu dan sokjes breien? O+
pi_95405522
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Begrijp ik nou goed dat oma dan rond haar 60e dus overoma wordt? :o
Ja, die is nu 60 of 61 geloof ik.
En haar moeder leeft ook nog! Die is 88. Als die het nog een jaartje uithoudt, kunnen ze een vijf-generatie-foto maken.

@Sorbo en buuf, mja, gewend wel denk ik. 't is geen ideale situatie, maar 't is zoals het is :s)
En omg dat oma/vader, haha zo had ik het nog niet eens gezien _O-

Stiefdochter zelf is er wel ok onder. Eerst geschrokken, beetje bang om het te komen vertellen, vervolgens gewoon blij, roze wolk, hopend dat alles goed zou zijn. Ze is sowieso al echt zo'n kindermagneet, heel lief en zorgzaam met babytjes en kindjes enzo. Wat dat betreft is het wel leuk. Vraag is of ze al "klaar" was met het jeugdige feestleven... niet natuurlijk, maar ja, nu is de keuze er niet meer.

TF, nee, maar ik ben er maar vast met m'n rollator op uit geweest om wat geraniums te kopen :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:00:02 #271
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95405659
Heel kras van je! :7
pi_95405754
't houdt je jong hè, ff een blokje om! Kom je nog es onder de mensen :7
pi_95405848
Innepin :D :o
Dat is schrikken!

Lekker bizar inderdaad!
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:12:48 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95406316
Innepin allereerst gefeliciteert met je zwangerschap O+ Wat leuk!

En wat bizar dat je in dezelfde week kans hebt (stief)oma én moeder te worden :o
Ik ben ook wel benieuwd wat je man ervan vindt.
Ylana
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:21:38 #275
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95406750
Hartstikke leuk toch Innepin, jong (stief)oma worden. :) Gefeliciteerd!
pi_95406873
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Hartstikke leuk toch Innepin, jong (stief)oma worden. :) Gefeliciteerd!
Nou ik had m'n zesentwintigste levensjaar me toch wat anders voorgesteld eigenlijk :o :D
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:29:19 #277
37150 livelink
pi_95407209
En dan moet je je kleinkind natuurlijk wel extra verwennen he, Innepin? Dat hoort.

Trui, ik schrok enorm van je berichtje. In dat interview met je schoonzus straalde de levenslust er zo vanaf, dat je bijna ging geloven dat ze het allemaal kon overwinnen.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal :*
pi_95408040
Tjee, wat een verhaal inne! Ik had nog niet meegekregen dat je zelf ook weer zwanger bent, gefeliciteerd zeg!
pi_95408347
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jouw stiefdochter van 17 heeft een vriend van 27 Sorbo? Ik geloof dat ik daar als ouder ook even van zou moeten slikken geloof ik.
Klopt, dat was ook érg wennen, maar 't is een erg lieve jongen voor haar en we zijn overtuigd van zijn goede bedoelingen.

Inne, wel leuk voor het kind in kwestie. Die heeft pas echt jonge grootouders die allemaal leuke dingen met hem of haar kunnen doen!
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:50:42 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95408698
Én jonge overgrootouders :D
Ylana
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:51:01 #281
238474 Jeetjejom
pi_95408724
Innepin :O bizar lijkt me!
Maar mijn tante was op haar 32e al echt oma (dus geen stiefoma. Zij was 14, mijn neefje iets beschaafder en netjes tot zijn 18e gewacht. Haar dochters waren ook weer 16 & 17, Jezus uit wat voor een familie kom ik eigenlijk) dus het kan altijd erger.
En het scheelt natuurlijk dat de relatie met de vader stabiel is en ze is niet meer ontzettend jong natuurlijk!

Maar toch, succes!!!
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:02:00 #282
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95409530
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Nou ik had m'n zesentwintigste levensjaar me toch wat anders voorgesteld eigenlijk :o :D
Dat snap ik, maar ik vind het toch een feel good nieuwtje. Ok, oma op je 26e klinkt een beetje vreemd, maar 2 blije zwangere meiden (zij en jij) is toch maar mooi, toch?
pi_95409885
Tjee Innepin..ik weet nog dat je in je vorige zws dácht dat ze zwanger was..en nu dan dus toch echt..

En toen? Had ze Willow een shirtje met "Auntie" aangedaan? :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95409983
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Poppedein het volgende:
Whehehe :+ :D :P
pi_95410596
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Poppedein het volgende:
Tjee Innepin..ik weet nog dat je in je vorige zws dácht dat ze zwanger was..en nu dan dus toch echt..

:D Ze had een smsje gestuurd: "Pap, is het goed als we zo langskomen? We moeten je wat vertellen..."

Dan weet je al genoeg he :P
pi_95410962
das idd bizar Innepin!

:o mijn moeder was gister met Tess aan het wandelen in het parkje. Toen kwam ze langs 2 krasse knarren waarvan 1 op een scootmobiel zat. Die man stond midden op het pad dus mijn moeder vroeg of ie een stukje op zij kon gaan zodat ze er langs kon. Meneer begong te mopperen maar uiteindelijk ging ie opzij. Ze zei dankjewel, had het nog even over het lekkere weer en liep door. Toen kwam die man naast haar rijden en ze maakte nogmaals eenpraatje dat het zo;n lekker weertje was. Ja zegt die man en helemaal als je naast een vrouw rijdt met zo'n mooie kont en toen legde hij dus gewoon zijn hand op mijn moeders kont! :o ze is gewoon onzedelijk betast door een vieze oude vent. Ze heeft zijn hand weggeslagen en heeft 'm vermanend aangesproken en is daarna doorgelopen. Toen kwam ie weer naast dr rijden maar heeft ze m genegeerd...

Ik had m echt een klap vol in zijn smoel gegeven.. istie helemaal van de pot gerukt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:48 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_95411168
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Vicky het volgende:
das idd bizar Innepin!

:o mijn moeder was gister met Tess aan het wandelen in het parkje. Toen kwam ze langs 2 krasse knarren waarvan 1 op een scootmobiel zat. Die man stond midden op het pad dus mijn moeder vroeg of ie een stukje op zij kon gaan zodat ze er langs kon. Meneer begong te mopperen maar uiteindelijk ging ie opzij. Ze zei dankjewel, had het nog even over het lekkere weer en liep door. Toen kwam die man naast haar rijden en ze maakte nogmaals eenpraatje dat het zo;n lekker weertje was. Ja zegt die man en helemaal als je naast een vrouw rijdt met zo'n mooie kont en toen legde hij dus gewoon zijn hand op mijn moeders kont! :o ze is gewoon onzedelijk betast door een vieze oude vent. Ze heeft zijn hand weggeslagen en heeft 'm vermanend aangesproken en is daarna doorgelopen. Toen kwam ie weer naast dr rijden maar heeft ze m genegeerd...

Ik had m echt een klap vol in zijn smoel gegeven.. istie helemaal van de pot gerukt!
:o ik had zn booster in zn bek gepropt vrees ik :o
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:29:02 #288
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95411441
Zijn tanden hadden bij mij waarschijnlijk in het mandje van de rollator liggen! Hij heeft wel lef in een park en dan nog met Tess erbij.
pi_95411655
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Zijn tanden hadden bij mij waarschijnlijk in het mandje van de rollator liggen! Hij heeft wel lef in een park en dan nog met Tess erbij.
hij zei ook nog iets in de trant van is dat je kleindochter ofzo.. maar dat heeft mijn moeder genegeerd....
Het was ook een heel vies en sjoemelig mannetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:34:09 #290
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95411798
In je quote zie ik nog effe een blooper van een taalfout maar jullie snappen het wel. Toch niet prettig lijkt het me hoor. Vond het wel knap dat ze hem negeerde en nog even de les las.
pi_95411881
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Books het volgende:
In je quote zie ik nog effe een blooper van een taalfout maar jullie snappen het wel. Toch niet prettig lijkt het me hoor. Vond het wel knap dat ze hem negeerde en nog even de les las.
ik vond het ook knap dat ze m negeerde... Had ik echt niet gekund hoor.. maar mijn moeder is de rust zelve :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95412075
Ja hoor, opa was feeling lucky! Wat een lef!
pi_95413948
Wat een ouwe viespeuk :o
On zeh laptop
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:42:14 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95416182
Ieuw! Wat een enge viespeuk. En ja, je geeft m ook geen beuk met Tess erbij. :o
pi_95416241
daar heb je ok wel weer gelijk in Buuf.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:43:21 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95416262
quote:
kan ze nu b.v. dromedaris zeggen :D

Lang leve de boeken.
Een vriend van mij die werkt in het ziekenhuis, en die had zn zoontje, toen ook zoiets ergens tussen de 1 en 2 het anatomisch lichaam geleerd in het latijn :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:45:47 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95416450
quote:
Hoi.
Ik word oma.
Gefeliciteerd, en ook met je eigen zwangerschap.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:06:50 #298
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95418162
Innepin :o :o Wat een bizar verhaal! Nouja, ik hoop dat jullie beiden een fijne zwangerschap en een gezond kindje zullen krijgen :*

Mefke, jij ook heel erg veel sterkte joh! :*
3!
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:25:35 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95423721
waah innepin!!!! en nogmaals: waaah innepin! :o dubbelgefeliciteerd!! :*
in de haak.
  Jubileum moderator dinsdag 12 april 2011 @ 23:32:49 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95424162
OMG Innepin :o :o ik kan even niets meer dan :o uitbrengen vrees ik....
Gefeliciteerd!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 23:47:25 #301
43556 miss_dynastie
pi_95424928
Trui, Mefke, wat verdrietig ;( Heel veel sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')