abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95341575
Sloot ik hem dus mooi he.
Hier dan maar weer verder
pi_95341949
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 april 2011 @ 14:25:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95342102
Die oren in het vorige topic :o Saskia heeft ook een zo'n oor :Y
Wij noemen het zelf altijd al d'r elfenoor :Y
Toen ze net geboren was, had ze het aan twee kanten en veel duidelijker.. het is in de loop der jaren wel wat ronder geworden, maar wel nog steeds een elfenoortje :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 april 2011 @ 14:45:36 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95342826
elfenoortjes ja, hier ook O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 april 2011 @ 14:59:22 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95343269
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
:D Leg dat dan maar eens uit!
pi_95345091
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Leg dat dan maar eens uit!
stug volhouden papa en mama zijn aan het opruimen :P
ben er wel maar ff naartoe gegaan, terwijl ik haar kalmeerde wist sangdrax alles af te krijgen en was het minidrama weg. tis de laatste weken om te beginnen steeds weer een gezellig feestje daarboven zo tussen 7 en 9. klotezomertijd is nog niet doorgedrongen :X
pi_95345335
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 april 2011 @ 16:08:11 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95345864
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
Ja, hoe ga je dat dan uitleggen he!

Dan is het zandbakverhaal toch makkelijker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 16:11:05 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95345964
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ja, de moeder van een teamgenootje van mij had een 'dwars door de pil' oepsje! :o :')
Ze zei zelf ook 'ik geloofde het nooit zo, maar nu dus wel'. :')
Vaag hoor, eerst 2 dochters van 17 en 15 (nu) en toen dus een nakomertje (gepland) die is nu iets van 5 ofzo, en dus dat ongelukje, die is nu 3. :o
Op zich wel leuk voor ze, hebben ze allemaal iets aan elkaar.

Oh, en allemaal meiden. :') Heerlijk kippenhok dus! :D
pi_95346169
Ow my, ik moet er toch niet aan denken dat ik nou weer een kind zou krijgen :o , met een jaartje ofzo gaat dochterlief waarschijnlijk het huis uit..... rust! *O*
(Nee hoor, zal dr best missen dan :{ )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 11 april 2011 @ 16:22:19 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95346439
Ik moet er toch echt niet meer aan denken dat ik per ongeluk zwanger zou worden. Nu niet maar over 10 jaar ook niet :o
pi_95346694
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2011 @ 16:31:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95346826
Ik heb het idee van een nakomertje altijd wel heel leuk gevonden eigenlijk.
Maar daar is nu geen tijd meer voor vind ik zelf eigenlijk want ik ben 'al' 35, dus nog eens 5 jaar wachten (dan zou Sasha 8 zijn) vind ik eigenlijk al te lang vwb mijn eigen leeftijd zeg maar.

Ik ben oa om die reden heel zoetjes aan een beetje afscheid aan het nemen van het idee van een derde.
Mede ook, helaas wel, om logistieke redenen. Ik ben te regelmatig weg voor mijn werk en oppas vragen voor 3 kinderen is toch wel weer even andere koek dan voor 2 zeg maar...

Nijna, zou je niet gewoon zo'n plastic kindertafeletje van Ikea kunnen pakken daarvoor?
Dat is mss ook nog wel te vinden op Marktplaats. En die plastic dingen kunnen toch prima buiten?
pi_95346857
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Deze <3

pi_95347017
Zo'n bankje vind ik een beetje eng (kunnen ze niet zo makkelijk af als van een stoeltje naar mijn idee). Ik heb al even op de ikea site zitten kijken, die Mammut serie bedoel je BE? Dat ziet er wel leuk uit, Ikea is wel een uur rijden vanaf hier dat is wat minder.
Maar volgens mij stond er nog wel meer op mn ikea verlanglijst dus een goed excuus om eens te gaan binnenkort... *)
  maandag 11 april 2011 @ 16:59:25 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348106
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:05:51 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_95348351
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
Mijn ervaring is dat het heel snel verkleurd, maar das al 600 series geleden en och, kost geen drol.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 11 april 2011 @ 17:09:15 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348508
Ik geloof je meteen, daar had ik niet bij stil gestaan geloof ik.
Maar ik weet ook niet of dat voor mij persoonlijk op zou wegen tegen bijv. het minder makkelijk schoon kunnen maken van hout oid.

Ik vind zo'n picknick tafeltje trouwens wel echt heel erg schattig! :Y O+ Het is dat er al een mega-glijbaan in de tuin staat...
pi_95348963
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:

Ik heb deze beetje hysterisch, maar daar hou ik wel van :P

Ik zoek even een aktie foto!
pi_95349428
Bah, wij horen net dat een klasgenootje van Oudste is aangereden op weg naar huis. Naar het schijnt heeft een auto met volle vaart (23 meter remspoor :X ) haar aangereden op een kruising.
Volgens het verhaal zat er in de voorruit en in het hoofd van het klasgenootje een gat.
Morgen toch maar ff vragen op school.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:33:35 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_95349449
Er is dan iig geremd, das ook al een fijn idee, anders was ze nu appelmoes geweest waarschijnlijk.
  maandag 11 april 2011 @ 17:37:00 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95349567
Als hij een remspoor maakte van 23 meter was het geen volle vaart meer toch? Maar niettemin wel heel erg!
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:38:19 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_95349619
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur :')
pi_95349705
Gelukkig geremd ja, anders was er weinig van het kind overgebleven vrees ik.

quote:
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur
das ook weer zo iets ja, beetje harder en je airbag klapt uit. Gelukkig kon jij op tijd remmen !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95350374
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
pi_95350487
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef simmu het volgende:
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
Hihi, nou dat ja :) Mijn ouders hadden na ons ook echt geen seks meer hoor!
Totdat ik als 8 jarige 's ochtends vrolijk hun kamer binnen huppelde. Wist niet hoe snel ik om moest draaien :X Ik vond het zo vies! _O-

Oh gets Muks.. -O-
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:03:43 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_95350716
zijn er ook wrattenmensen hier? Cas heeft een ding en ik vraag me af of het wel echt een wrat is en ja, morgen bellen we de HA ff voor een afspraak.
  maandag 11 april 2011 @ 18:05:45 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95350818
wrattenmens check. Die van mij hebben de onafhankelijkheid aangevraagd en binnenkort volgen de verkiezingen :(
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:06:26 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_95350837
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar ff gespoilerd, ziet er ook zo stom uit :D
  maandag 11 april 2011 @ 18:08:31 #30
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95350927
Ik denk wrat
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 18:09:45 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_95350978
platte wrat dan, njah, hij doet pijn, dus wat het is, het moet weg.
pi_95352510
Orea, leuk met die kleurtjes :).
Staat gezellig!
  maandag 11 april 2011 @ 19:01:06 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95353112
Whehehe... hoe de volgorde van woorden zomaar ineens een hele andere betekenis aan dingen kunnen geven...

"Dr. Fernando Pico is recognized in Puerto Rico as a distinguished professor, humanist and historian, an outstanding lover and user of libraries-archives and museums, and an intellectual gentleman of all traits."

_O-
En dan zit ik tegelijkertijd tegen dit plaatje aan te kijken:
http://noticias.universia(...)fe/fernando-pico.jpg

Ik pas even ok? :')
  maandag 11 april 2011 @ 19:01:10 #34
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95353117
huuuu! ik ging wrat op teen door Google afbeeldingen gooien. :r gelukkig heb ik al gegeten. :'(

Maar het lijkt mij een wrat ook idd Mous. een likdoorn heeft niet dat rode in het midden dacht ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:29:58 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95354640
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef moussy het volgende:
platte wrat dan, njah, hij doet pijn, dus wat het is, het moet weg.
Een wrat doet pijn als je er langs de zijkanten op drukt (ja n ook bovenop natuurlijk) een likdoorn doet alleen pijn als je er rechtstandig bovenop drukt. (zo heb ik het ooit geleerd, en daardoor de voetwrat van Iris heel makkelijk te herkennen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:32:04 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95354785
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
een likdoorn heeft niet dat rode in het midden dacht ik.
Dat kan dus wel helaas, maar de pijntest is vaak het handigst om te bepalen wat het is. >:)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_95354982
Het ziet er gewoon uit als een wrat imo :)
Zelf aanstippen kan ook hè? Er is wel van die zooi bij de drogist. Iets van Warnter oid... Eén of ander anagram van wratten iig :') Suffe naam.

Ik begin nu langzaam toch wat gaar te worden van elke dag op en neer naar mijn moeder in ziekenhuis, men wat een geregel om elke dag anderhalf à 2 uur vrij te plannen...
Maargoed, misschien mag ze binnenkort wel naar huis... eventueel...
  maandag 11 april 2011 @ 19:37:12 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95355119
goh Freec, dat heb ik helemaal gemist dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt :o al lang? wat een aanslag ook idd, elke dag er naartoe. Wat goed dat je dat blijft doen zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95355201
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een wrat imo :)
Zelf aanstippen kan ook hè? Er is wel van die zooi bij de drogist. Iets van Warnter oid... Eén of ander anagram van wratten iig :') Suffe naam.

Ik begin nu langzaam toch wat gaar te worden van elke dag op en neer naar mijn moeder in ziekenhuis, men wat een geregel om elke dag anderhalf à 2 uur vrij te plannen...
Maargoed, misschien mag ze binnenkort wel naar huis... eventueel...
dat is ook gewoon ellendig ;(
hoe gaat het nu met haar? trekken jullie het nog een beetje?
pi_95355251
BE, lekker ding toch?!
  maandag 11 april 2011 @ 19:40:58 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95355394
nou, niet zo opervlakkig BE, ja kan aan een uiterlijk niet zien of iemand een outstanding lover is. :+
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 19:44:55 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_95355664
oké, alleen als ik er recht op druk gaat ie janken, das wel pijn he? :+

Ik weet dat er zelfstiptroep is, maar als ik niet zeker weet wat het is ga ik ook niet ergens mee stippen.
pi_95355679
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goh Freec, dat heb ik helemaal gemist dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt :o al lang? wat een aanslag ook idd, elke dag er naartoe. Wat goed dat je dat blijft doen zeg!
Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...
Af en toe skip ik ook een dag hoor, dan is het gewoon echt niet te regelen allemaal.... Maar ze vindt het zo fijn dat ik elke dag kom dat ik dat niet te vaak wil doen.
  maandag 11 april 2011 @ 19:57:16 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95356505
heftig zeg! ja ik snap dat je dat niet te vaak wilt overslaan. Maar het is ook belangrijk dat je goed op jezelf past natuurlijk hè. ook al is het superfijn als je dochter elke dag komt.

knap dat je het al zo lang volhoudt. :*
  Jubileum moderator maandag 11 april 2011 @ 19:58:00 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95356567
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef moussy het volgende:
oké, alleen als ik er recht op druk gaat ie janken, das wel pijn he? :+

Ik weet dat er zelfstiptroep is, maar als ik niet zeker weet wat het is ga ik ook niet
ergens mee stippen.

De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:00:22 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_95356769
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Lois het volgende:

[..]

De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!
das idd fijn om te weten! *O*

we hebben nu anti zweetkakkenzalf (werkt echt!) schimmelzalf en dan ook anti wrat, bingo! voor Cas!
  maandag 11 april 2011 @ 20:07:42 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357367
Zo.
Ik zit dus in de paascommissie. En er komt een paasontbijt.
De directeur wilde graag verse (gekleurde) gekookte eieren.
Ik zei, ga jij smorgens 500 eieren koken en verven?

Dus, ik heb vandaag bij de Lidl ofzo voorgekookte gekleurde eieren gehaald. Houdbaar tot 28 april.
Nu is hij niet blij. Dat kun je toch niet voorschotelen aan de kinderen. En hoe verkoop je dat aan de ouders etc.
Mja, hij heeft wel een punt. Maar al haal ik eieren de dag van te voren bij een eierboer, dan zijn ze net zo goed niet vers.
Nu ben ik aan het googlen op houdbaarheid van die eieren enzo...
en ik vind ik dit

quote:
Gekleurde eieren
Niet alleen met Pasen, maar het hele jaar door leveren wij gekleurde eieren. De eieren zijn hardgekookt en de vrolijke kleuren geven het geheel een extra feestelijk tintje. Deze kwaliteitseieren zijn zorgvuldig gesorteerd en geverfd met toegelaten levensmiddenlenkleuren. Door de uitgekiende kooktijd is de smaak uitstekend door een optimale kleurverzegeling zijn de eieren 6 weken houdbaar. Wilt u meer informatie ga dan naar het informatie-aanvraagformulier.
Maar ik ben op zoek naar meer bronnen...

Ik heb eigenlijk geen zin in gezeik dus ik denk dat ik morgen die eieren terug ga brengen ofzo. En dan haalt hij lekker maar elders zn eieren... en ik snap zijn punt wel.
Maar die eieren zouden anders toch niet verkocht mogen worden?

En de kinderen gaan die eieren toch niet eten, of ze nou 1 uur vers zijn of 1 jaar oud. Vinden ze toch niet lekker, maar een ei hoort erbij vindt mijn baas....
  maandag 11 april 2011 @ 20:11:38 #48
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95357712
Eieren kun je een dag vantevoren koken en kleuren en dan in de koelkast bewaren. Of je geeft ze een chocolade-ei. Dat eten ze vast wel :P
  maandag 11 april 2011 @ 20:13:21 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357824
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...
Af en toe skip ik ook een dag hoor, dan is het gewoon echt niet te regelen allemaal.... Maar ze vindt het zo fijn dat ik elke dag kom dat ik dat niet te vaak wil doen.
Lastig he.
Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag (en hij lag er weeekeeeen) ben ik elke dag gegaan. Eventjes, soms lag te slapen en ging ik gewoon even aan zn bed zitten. Boekje lezen.
Maarja, toen had ik geen kinderen, weet niet of ik het dan ook gedaan had.
Ik weet wel dat hij het écht waardeerde dat ik er elke dag zat.
  maandag 11 april 2011 @ 20:13:57 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95357876
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eieren kun je een dag vantevoren koken en kleuren en dan in de koelkast bewaren. Of je geeft ze een chocolade-ei. Dat eten ze vast wel :P
Ja, ik ga geen 500 eieren koken de dag van te voren.
Chcolade ei krijgen ze natuurlijk ook :P
pi_95357928
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs :)
Dus het is echt wel veilig!

Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
pi_95358020
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Lastig he.
Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag (en hij lag er weeekeeeen) ben ik elke dag gegaan. Eventjes, soms lag te slapen en ging ik gewoon even aan zn bed zitten. Boekje lezen.
Maarja, toen had ik geen kinderen, weet niet of ik het dan ook gedaan had.
Ik weet wel dat hij het écht waardeerde dat ik er elke dag zat.
Mja, die kidneren zijn ook precies het probleem ;)
Ik kan ze niet elke dag even twee uur bij de buurvrouw dumpen en bezoekuur is maar tot 20:00, dus als ze in bed liggen is het ook racen...
pi_95358060
Wij moesten vroegah altijd zelf een hard gekookt ei mee naar school nemen om te beschilderen. Probleem opgelost :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 april 2011 @ 20:18:12 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358147
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, die kidneren zijn ook precies het probleem ;)
Ik kan ze niet elke dag even twee uur bij de buurvrouw dumpen en bezoekuur is maar tot 20:00, dus als ze in bed liggen is het ook racen...
Mag je op die afdeling de hele dag inlopen, of moet je je aan het bezoek houden?
Je zou bijv kunnen gaan als Leander naar de psz is. En dan alleen Florian meenemen.
Of miss een soort van bezoekroostertje met je broers of zussen. Al snap ik dat je het gewoon fijn vindt om heel vaak te gaan.
  maandag 11 april 2011 @ 20:19:29 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358242
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij moesten vroegah altijd zelf een hard gekookt ei mee naar school nemen om te beschilderen. Probleem opgelost :+
Ze krijgen een ei van school. Punt is dat baas nu pas (na jaren) beseft dat die eieren niet vers zijn. En nu heb ik dus de hele bak met stront over me heen gekregen.
En ze zijn vandaag niet vers, en ze zullen morgen niet vers zijn, en zijn volgende week woensdag ook niet vers. Waar ik ze ook haal.
  maandag 11 april 2011 @ 20:19:49 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95358266
Oh, ik negeer de posts over wratten natuurlijk expres :P
pi_95358350
Kinderen mee trekt mam nu echt nog niet, ook niet één :) En Leander is maar twee dagdelen op de PSZ... Vandaag heb ik op dat dagdeel Florian bij de buuf gedumpt en ben gauw naar mama gegaan :)

Het is bezoekuur van 11:00-20:00, dus wel vrij ruim ;)
pi_95358789
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs :)

Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
Geweldig! _O-
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:26:35 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_95358814
Hardgekookte, ongepelde eieren blijven gekoeld ongeveer 2 weken vers.

Bron
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:39:46 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95359786
deepfreeze, je vroeg in het vorige topic of dat agressiehanteringsverhaal werkt bij alle oudjes.
nou ik kan je geruststellen, het gemiddelde verhaal werk maar bij een paar.
bij de rest moet je gewoon een andere ingang zien te vinden.
zo heb ik een vrouwtje dat standaard al begint met gvd, gvd, gvd enz.
die heb ik doorgaans met die techniek zo uit dr anti-stand.
maar de man die alleen maar kan denken aan naar huis gaan, desnoods dwars door mij heen, heb ik tot op heden nog niet kalm gekregen, eerder het omgekeerde :@
dus het wisselt echt per persoon, zeker op pg, waar zelfs de stemming per minuut om kan slaan.

vandaag hadden we afweren van klappen, messen en wurgpogingen en loskomen bij vastgrijpen.
wat was het weer een feest :{
maar certificaat is binnen *O*
  maandag 11 april 2011 @ 20:39:56 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95359799
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef moussy het volgende:
Hardgekookte, ongepelde eieren blijven gekoeld ongeveer 2 weken vers.

Bron
Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.

Mmm stomme rot eieren.
  maandag 11 april 2011 @ 20:40:55 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95359882
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
maar certificaat is binnen *O*
gefeliciteerd
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:50:12 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95360484
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.

Mmm stomme rot eieren.
waarom vraag je niet wie een gekookt eitje wil? dan heb je vast veel minder te kopen en te koken.

hier hebben ze nog iets debielers bedacht: je moet zeggen wat je wil hebben voor je paasontbijt en dat in een briefje in een schoenendoos doen.
dan worden de briefjes geschud en ieder krijgt een briefje van een ander waar hij dan een paasontbijt voor moet verzorgen. en dat moet dan in die schoenendoos. 8)7 8)7
hoe verzinnen ze het
  maandag 11 april 2011 @ 20:55:22 #64
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95360859
Mogge!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 11 april 2011 @ 21:00:18 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95361259
Ik heb een keer 200 eieren gekookt voor een paasontbijt op het kdv. Dat was niet voor herhaling vatbaar :P
Ik zou het niet erg vinden als mijn kind een voorgekookt, gekleurd ei van de Lidl meekreeg of opat. Maar kennelijk vallen ouders daar wel over?

Ik heb 5 kilo paaseitjes gekocht voor het paasfeest van school. De kinderen moeten bij ons zelf een gekookt ei van thuis meenemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95361584
lady-wrb, gefeliciteerd!

Ik heb hier helemaal niks over een paasontbijt gehoord op school. Gelukkig maar geloof ik oO<
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 11 april 2011 @ 21:07:45 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95361766
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik heb een keer 200 eieren gekookt voor een paasontbijt op het kdv. Dat was niet voor herhaling vatbaar :P
Ik zou het niet erg vinden als mijn kind een voorgekookt, gekleurd ei van de Lidl meekreeg of opat. Maar kennelijk vallen ouders daar wel over?

Ik heb 5 kilo paaseitjes gekocht voor het paasfeest van school. De kinderen moeten bij ons zelf een gekookt ei van thuis meenemen.
Welnee, dat denkt hij alleen maar. Hij wil namelijk alles tot in het minimalistische detail kunnen verantwoorden aan ouders.

Ik heb ook 5kliko eieren gekocht.

En nog veel meer troep.

Denken jullie trouwens dat 1 pak hagelslag genoeg is voor een hele klas? plusminus 25 leerlingen?

(ze krijgen 2 snee brood, 1 bolletje, jam, hagelslag, ei, boterhamworst (en zoals het er nu uitziet de moslimkindjes kipfilet ofzo, iig geen kaas want dat is te duur)
pi_95361990
1 pak hagelslag voor 25 kinderen is volgens mij nevernooitniet genoeg. tenzij je het lollig vindt om ze als een soort gladiator te laten knokken om die hagelslag *)
  maandag 11 april 2011 @ 21:23:09 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95362904
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef simmu het volgende:
1 pak hagelslag voor 25 kinderen is volgens mij nevernooitniet genoeg. tenzij je het lollig vindt om ze als een soort gladiator te laten knokken om die hagelslag *)
mja dan gaan we gewoon rekenen en de korrels verdelen
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:23:57 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_95362964
mijn ervaring is dat kinderen die eieren niet eens op gaan eten, zeker niet als ze ook nog een groenige/grijze dooier hebben.

en de hagelslag is idd te weinig.
  maandag 11 april 2011 @ 21:25:16 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363065
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:

hahahahahahaha!
  maandag 11 april 2011 @ 21:26:21 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363135
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef moussy het volgende:
mijn ervaring is dat kinderen die eieren niet eens op gaan eten, zeker niet als ze ook nog een groenige/grijze dooier hebben.

en de hagelslag is idd te weinig.
Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.

Hmmm dan toch meer pakken hagelslag gaan halen denk ik...
  maandag 11 april 2011 @ 21:26:51 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363168
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood. :')
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:27:45 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_95363221
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.

Hmmm dan toch meer pakken hagelslag gaan halen denk ik...
pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.
  maandag 11 april 2011 @ 21:29:32 #75
14746 k_i_m
pi_95363345
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood. :')
Broodje hamburger van maken :9.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:31:23 #76
43556 miss_dynastie
pi_95363472
quote:
Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen.... :P
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:31:53 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_95363516
eendjes mee voeren, in de vriezer tot volgens verrassingsontbijt :P , kippenvoer, onder de gril met kaas en ui er tussen :9
  maandag 11 april 2011 @ 21:32:56 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363579
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef moussy het volgende:

[..]

pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.
het mag niks kosten :'(
  maandag 11 april 2011 @ 21:34:04 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363665
quote:
opzich wel leuk, zal het voor volgend jaar in de groep gooien :)
en verder steken ze heel dat paasontbijt maar lekker waar het zonlicht niet kan schijnen
heb er nu al een dikke pee in
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:34:42 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_95363718
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

het mag niks kosten :'(
wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.
  maandag 11 april 2011 @ 21:34:47 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363729
quote:
rare kleffe buikpijnbrood. :')
geef maar aan mij, scheelt een euro bij de bakker en is de baas ook weer blij
  maandag 11 april 2011 @ 21:35:49 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363817
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef moussy het volgende:

[..]

wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.
oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...
Nu doet 'mijn bakker' het ook voor een redelijk schappelijjk bedrag....
  maandag 11 april 2011 @ 21:37:57 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95363975
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Broodje hamburger van maken :9.
goed idee! *O*
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:38:20 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_95364000
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...
Nu doet 'mijn bakker' het ook voor een redelijk schappelijjk bedrag....
Als beleg komt er alleen maar zoet op tafel, vleeswaren staat te lang en wordt klef, plakkerig vies, bah.

Oh ja en als extra plakken komkommer (gaan altijd op)
  maandag 11 april 2011 @ 21:40:05 #85
238474 Jeetjejom
pi_95364139
Tjezus dat ie zelf zijn 500 eieren gaat koken!
Volgens mij kregen wij vroegah ook gewoon 'voorgeverfde' eieren.

Bah zie er nu al tegenop als jorja naar school/psz/watdanook gaat en ik me ook hiermee moet gaan bezig houden...
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:03 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95364207
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Tjezus dat ie zelf zijn 500 eieren gaat koken!
Volgens mij kregen wij vroegah ook gewoon 'voorgeverfde' eieren.

Bah zie er nu al tegenop als jorja naar school/psz/watdanook gaat en ik me ook hiermee moet gaan bezig houden...
gelukkig is het maar een keer pasen per jaar. :P
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:07 #87
14746 k_i_m
pi_95364216
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goed idee! *O*
Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterd :9. Broodje even toasten.

Kut, ik heb alweer honger :(.
In my life
Why do I smile
  maandag 11 april 2011 @ 21:41:53 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95364275
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterd :9. Broodje even toasten.

Kut, ik heb alweer honger :(.
:9 en een lekkere dikke vette zelfgemaakte hamburger
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:42:33 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95364311
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen.... :P
praat me er niet van.
met de kerst moest luca zo'n groen ding en losse kerststukjesversiering meenemen om een kerststukje te maken.
dus moest ik een pak van 3 of 4 van die groene dingen halen, een zakje paddestoelen, en nog een paar zakjes zooi kopen.
van de totale kosten wat het gedrocht dat mijn kind produceerde gingen ver over de kosten van een kunstig in elkaar geflansd kerststuk van de bloemist.
en ik had een hele zooi van dat kerststukjes meuk ongebruikt over.
waarom niet gewoon een paar euro mee naar school en de boel in het groot inslaan?
  maandag 11 april 2011 @ 21:44:53 #90
238474 Jeetjejom
pi_95364491
quote:
Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:

gelukkig is het maar een keer pasen per jaar. :P
Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)

En nu wil ik een hamburger, of witbrood met kaas en ui van onder de grill!
Jouw warmte is genoeg
pi_95364498
Ik vind het hier bij de schoolontbijt/buffet/dinerfeestjes juist zo leuk dat de ouders allemaal iets maken als ze dat willen. Dan hangen er intekenlijsten op de deur van de klas en kan je zelf aangeven wat je maakt of wil kopen :)
  maandag 11 april 2011 @ 21:46:05 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95364594
Zo gaat dat bij ons op de creche ook. Voor de paaslunch kom ik er mooi vanaf dit jaar, een blikje worstjes :D
Lekker douchen!
  maandag 11 april 2011 @ 21:47:03 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95364669
Bij ons moeten de kinderen zelf beleg meenemen. Wij moesten zorgen voor brood en drinken en leuke paaskleden en zo. Dus vanochtend een bezoekje aan de AH gebracht met ons boodschappenlijstje. Gevraagd of ze het volgende week donderdag willen bezorgen en ons er een lief prijsje voor willen geven [insert bedelbliksmiley].
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 april 2011 @ 21:48:31 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95364802
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het hier bij de schoolontbijt/buffet/dinerfeestjes juist zo leuk dat de ouders allemaal iets maken als ze dat willen. Dan hangen er intekenlijsten op de deur van de klas en kan je zelf aangeven wat je maakt of wil kopen :)
dat mocht niet :'( want dat hadden we met kerst al gedaan
  maandag 11 april 2011 @ 21:49:15 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95364857
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat mocht niet? Die lijstjes?
Lekker douchen!
pi_95365010
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

:D nee, dan is een paasontbijt zonder budget stukken leuker :Y)
  maandag 11 april 2011 @ 21:53:52 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95365171
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:

[..]

:D nee, dan is een paasontbijt zonder budget stukken leuker :Y)
dr is wel budget... maar daar moet dus voor 500 personen brood, beleg, ei, traktatie, en bekleding vanaf...
dus dan moet je creatief budgeteren
  maandag 11 april 2011 @ 21:54:27 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95365221
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef sjak het volgende:

[..]

Wat mocht niet? Die lijstjes?
de ouders iets laten maken
  maandag 11 april 2011 @ 21:57:14 #99
593 sjak
Juffie Bloem
pi_95365455
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

de ouders iets laten maken
Oww, ik weet eigenlijk niet hoe dat bij ons gaat. We hebben tot nu toe alleen nog maar kerst meegemaakt op de school van Jet :D
Lekker douchen!
  maandag 11 april 2011 @ 22:22:31 #100
14746 k_i_m
pi_95367384
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)

En nu wil ik een hamburger, of witbrood met kaas en ui van onder de grill!
Ik heb net bedacht dat mijn kind niet naar school mag. Dat trek ik niet hoor, al die dingen :'(.
In my life
Why do I smile
pi_95367695
Gewoon naar de school van Sjak sturen, dan hoef je alleen een blikje worstje mee te geven. Dat lukt toch wel? :7
  maandag 11 april 2011 @ 22:29:50 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95367845
ik heb nog helemaal niks vernomen over paasontbijt of lunch hier eigenlijk. toch eens na (laten) vragen...!

bericht van een heel andere orde: de vriendin van m'n broer is vandaag overleden. :'( het is zo verdrietig, al wisten we al zo lang dat het er echt wel een keer aan zou komen. het had toch echt anders moeten zijn vind ik. ze pasten zo goed bij elkaar en hadden nog zoveel samen willen doen. maar helaas... we zijn er met de kinderen naartoe geweest, ze ligt thuis, dus we konden haar nog fijn even zien en afscheid nemen. "ik heb nog nooit een dood iemand gezien," aldus zoon. "alleen twee dode muizen". dochterlief had meteen een prachtige afscheidstekening gemaakt nadat ik hen vanmiddag extra vroeg bij de BSO ophaalde. dus die staat nu bij haar. O+
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')