quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet
stug volhouden papa en mama zijn aan het opruimenquote:
Ja, hoe ga je dat dan uitleggen he!quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt
Ja, de moeder van een teamgenootje van mij had een 'dwars door de pil' oepsje!quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd![]()
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestalIk weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging
En wat sneu voor Seleentje zeg![]()
![]()
Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt
Deze <3quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...
Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen. Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Mijn ervaring is dat het heel snel verkleurd, maar das al 600 series geleden en och, kost geen drol.quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
Ik heb deze beetje hysterisch, maar daar hou ik wel vanquote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...
Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen. Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
das ook weer zo iets ja, beetje harder en je airbag klapt uit. Gelukkig kon jij op tijd remmen !quote:Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur
Hihi, nou dat jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef simmu het volgende:
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff gespoilerd, ziet er ook zo stom uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
Een wrat doet pijn als je er langs de zijkanten op drukt (ja n ook bovenop natuurlijk) een likdoorn doet alleen pijn als je er rechtstandig bovenop drukt. (zo heb ik het ooit geleerd, en daardoor de voetwrat van Iris heel makkelijk te herkennen)quote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef moussy het volgende:
platte wrat dan, njah, hij doet pijn, dus wat het is, het moet weg.
Dat kan dus wel helaas, maar de pijntest is vaak het handigst om te bepalen wat het is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
een likdoorn heeft niet dat rode in het midden dacht ik.
dat is ook gewoon ellendigquote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een wrat imo
Zelf aanstippen kan ook hè? Er is wel van die zooi bij de drogist. Iets van Warnter oid... Eén of ander anagram van wratten iigSuffe naam.
Ik begin nu langzaam toch wat gaar te worden van elke dag op en neer naar mijn moeder in ziekenhuis, men wat een geregel om elke dag anderhalf à 2 uur vrij te plannen...
Maargoed, misschien mag ze binnenkort wel naar huis... eventueel...
Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...quote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goh Freec, dat heb ik helemaal gemist dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligtal lang? wat een aanslag ook idd, elke dag er naartoe. Wat goed dat je dat blijft doen zeg!
De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef moussy het volgende:
oké, alleen als ik er recht op druk gaat ie janken, das wel pijn he?
Ik weet dat er zelfstiptroep is, maar als ik niet zeker weet wat het is ga ik ook niet
ergens mee stippen.
das idd fijn om te weten!quote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Lois het volgende:
[..]
De grap is dat ook likdoorns weggaan met formule w dus het kan echt geen kwaad Mous!
Maar ik ben op zoek naar meer bronnen...quote:Gekleurde eieren
Niet alleen met Pasen, maar het hele jaar door leveren wij gekleurde eieren. De eieren zijn hardgekookt en de vrolijke kleuren geven het geheel een extra feestelijk tintje. Deze kwaliteitseieren zijn zorgvuldig gesorteerd en geverfd met toegelaten levensmiddenlenkleuren. Door de uitgekiende kooktijd is de smaak uitstekend door een optimale kleurverzegeling zijn de eieren 6 weken houdbaar. Wilt u meer informatie ga dan naar het informatie-aanvraagformulier.
Lastig he.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, nu weer bijna twee weken, daarvoor bijna twee weken thuis en daarvoor 3 weken ziekenhuis...
Af en toe skip ik ook een dag hoor, dan is het gewoon echt niet te regelen allemaal.... Maar ze vindt het zo fijn dat ik elke dag kom dat ik dat niet te vaak wil doen.
Ja, ik ga geen 500 eieren koken de dag van te voren.quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eieren kun je een dag vantevoren koken en kleuren en dan in de koelkast bewaren. Of je geeft ze een chocolade-ei. Dat eten ze vast wel
Mja, die kidneren zijn ook precies het probleemquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lastig he.
Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag (en hij lag er weeekeeeen) ben ik elke dag gegaan. Eventjes, soms lag te slapen en ging ik gewoon even aan zn bed zitten. Boekje lezen.
Maarja, toen had ik geen kinderen, weet niet of ik het dan ook gedaan had.
Ik weet wel dat hij het écht waardeerde dat ik er elke dag zat.
Mag je op die afdeling de hele dag inlopen, of moet je je aan het bezoek houden?quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, die kidneren zijn ook precies het probleem
Ik kan ze niet elke dag even twee uur bij de buurvrouw dumpen en bezoekuur is maar tot 20:00, dus als ze in bed liggen is het ook racen...
Ze krijgen een ei van school. Punt is dat baas nu pas (na jaren) beseft dat die eieren niet vers zijn. En nu heb ik dus de hele bak met stront over me heen gekregen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij moesten vroegah altijd zelf een hard gekookt ei mee naar school nemen om te beschilderen. Probleem opgelost
Geweldig!quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs
Dus het is echt wel veilig!
Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef moussy het volgende:
Hardgekookte, ongepelde eieren blijven gekoeld ongeveer 2 weken vers.
Bron
waarom vraag je niet wie een gekookt eitje wil? dan heb je vast veel minder te kopen en te koken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dat zijn eieren die je zelf kookt toch? Deze zijn af fabriek. Daar zal wel een soort van conserveringsmiddel doorheenzitten, aangezien er 28-4 op de doos staat.
Mmm stomme rot eieren.
Welnee, dat denkt hij alleen maar. Hij wil namelijk alles tot in het minimalistische detail kunnen verantwoorden aan ouders.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik heb een keer 200 eieren gekookt voor een paasontbijt op het kdv. Dat was niet voor herhaling vatbaar![]()
Ik zou het niet erg vinden als mijn kind een voorgekookt, gekleurd ei van de Lidl meekreeg of opat. Maar kennelijk vallen ouders daar wel over?
Ik heb 5 kilo paaseitjes gekocht voor het paasfeest van school. De kinderen moeten bij ons zelf een gekookt ei van thuis meenemen.
mja dan gaan we gewoon rekenen en de korrels verdelenquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef simmu het volgende:
1 pak hagelslag voor 25 kinderen is volgens mij nevernooitniet genoeg. tenzij je het lollig vindt om ze als een soort gladiator te laten knokken om die hagelslag
hahahahahahaha!quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Eieren kan je in de koelkast en onder water (anders stinkt je koelkast naar ei)(gekookt) een paar weken bewaren zelfs
Dus het is echt wel veilig!
Over eieren gesproken, kennen jullie dit filmpje? Ik heb net keihard zitten lachen achter de laptop:
Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef moussy het volgende:
mijn ervaring is dat kinderen die eieren niet eens op gaan eten, zeker niet als ze ook nog een groenige/grijze dooier hebben.
en de hagelslag is idd te weinig.
pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij als werkgroep weten dat ze de eieren niet eten. Maar baas heeft hierin het laatste woord. En hij zegt, ei, dus dan komt er ei.
Hmmm dan toch meer pakken hagelslag gaan halen denk ik...
Broodje hamburger van makenquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood.
Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen....quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier ook loten, en dan krijg je dus een vooraf ingevuld briefje van een ander kind en maak je een ontbijt met bolletjes, krentenbollen, gekookt ei en weet ik wat. gelukkig wel redelijk afgebakend. maar echt altijd moet ik dan een zak van 6 witte bolletjes kopen voor één weg te geven. en dan zit je met dat rare kleffe buikpijnbrood.
het mag niks kostenquote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef moussy het volgende:
[..]
pot pindakaas/pasta er bij, geeft ook minder klerezooi.
opzich wel leuk, zal het voor volgend jaar in de groep gooienquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.quote:
oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
wij kopen altijd paasbroodjes bij een school voor uh met een afdeling brood & banket, dat scheelt al veel in de kosten.
goed idee!quote:
Als beleg komt er alleen maar zoet op tafel, vleeswaren staat te lang en wordt klef, plakkerig vies, bah.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh dat was een goed plan geweest (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)..... die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar...
Nu doet 'mijn bakker' het ook voor een redelijk schappelijjk bedrag....
gelukkig is het maar een keer pasen per jaar.quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Tjezus dat ie zelf zijn 500 eieren gaat koken!
Volgens mij kregen wij vroegah ook gewoon 'voorgeverfde' eieren.
Bah zie er nu al tegenop als jorja naar school/psz/watdanook gaat en ik me ook hiermee moet gaan bezig houden...
Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterdquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met gebakken uienringen, mayo, ketchup, tomaat, augurk en mosterd. Broodje even toasten.
Kut, ik heb alweer honger.
praat me er niet van.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt lekker efficient. Veel efficienter dan even naar de groothandel en alles in het groot halen....
Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
gelukkig is het maar een keer pasen per jaar.
dat mocht nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het hier bij de schoolontbijt/buffet/dinerfeestjes juist zo leuk dat de ouders allemaal iets maken als ze dat willen. Dan hangen er intekenlijsten op de deur van de klas en kan je zelf aangeven wat je maakt of wil kopen
Wat mocht niet? Die lijstjes?quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat mocht nietwant dat hadden we met kerst al gedaan
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat mocht nietwant dat hadden we met kerst al gedaan
dr is wel budget... maar daar moet dus voor 500 personen brood, beleg, ei, traktatie, en bekleding vanaf...quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
[..]nee, dan is een paasontbijt zonder budget stukken leuker
Oww, ik weet eigenlijk niet hoe dat bij ons gaat. We hebben tot nu toe alleen nog maar kerst meegemaakt op de school van Jetquote:
Ik heb net bedacht dat mijn kind niet naar school mag. Dat trek ik niet hoor, al die dingenquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook nog het kerstontbijt, sinterklaassurprises, verjaardagstraktaties die bedacht moeten worden... (ik moet nu maar al die topics gaan aanklikken geloof ik!)
En nu wil ik een hamburger, of witbrood met kaas en ui van onder de grill!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |