Voor zo'n spelfout zal je wel een note krijgen van de modsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Kletz het volgende:
Door een reorganisatie ben ik vanaf 1 mei werkloos na 8 jaar achter een computer gezeten te hebben.
Heb ervaring in de logistiek magazijn inkoop en de administratieve handelingen daarvan.
Nu wil ik wat anders maar heb geen papieren. Ik heb 12 jaar als dj (hobby) gewerkt in een Bar Dancing.
Nu wil ik kijken of er iets is in de Horeca wat mij leuk lijkt. Nou zijn er zat dingen wat leuk is, maar ik heb totaal geen diploma papieren voor de horeca.
Is dit een note done situatie?
Er staat wat er staat, hoe het ook bedoeld is.quote:
Omgerolen???quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Harder terugblazen, dat ie de camera omgerolen heeft en dat hij eerst idd maar eens een foto met het serienummer van de camera moet maken en naar je moet sturen.
Je moet ze eens de kost geven die iets kapots hebben en hetzelfde bestellen via MP om de verkoper te naaien.
*glimlacht sentimenteel*quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik je daar dan even heel hard aan onthouden?![]()
Dialect. Hier in Brabant heel (tenenkrommend) normaal <huiver>quote:
Het is nu een hype om zo'n fout te maken.quote:
Volgens mij klopt die woord(combinatie) niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:26 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of taalvaardig incapabel?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger las ik altijd de vrekkenkrant. Mijn moeder had een collega, die ze voor ons kopieerde. We waren niet heel arm, maar hadden het ook niet erg breed. Ik vond die krant geweldig. Van af en toe, oh dat is een goed idee! Tos schateren en verbijserting wat mensen allemaal bedachten om te consuminderen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef Henk12344 het volgende:
als je tatoouage hebt met je blackberry ping barcode erop, zou hij dan werken als andere mensen hem scannen?
ik zit er na over te denken om zo een tattouage te zetten op me arm
zoals dit bijv.
[ afbeelding ]
en dan op je arm.
zou dit werken?
Jij bent ook nieuw op FOK!quote:
Ohquote:
Gebruik van de term "R.I.P." door niet-gelovigen vind ik sowieso een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh
maar op andere site's kom ik het ook vaak tegen, zelf 1 keer gezien in een condoleancekaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |