Spuit elfquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Wiki heeft Utrecht CS 11 perronsporen en 3 kopsporen.
*kraskraskras*quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Het komt wel goed! Alles Komt Goed!
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het maakt je niet minder maar meer vrouw als je het doet.
Zij moet achter jou aan lopen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Het maakt je niet minder maar meer vrouw als je het doet.
Aan welke kant ligt de grens?quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.
Hoe je het ook wendt of keert, plasseks is sowieso geen probleem blijkbaar.quote:
Zo vatte ik hem ook op jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, plasseks is sowieso geen probleem blijkbaar.
Ron Brandsteder topic.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.
Jij begint over poepseksquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jullie bezoedelde geesten.
En jij suggereerde vervolgens dat plasseks tot de mogelijkheden behoort...quote:
Is-ie al zo oud ja?quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is een eeuwenoud kutexcuus.
Het werkt wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is een eeuwenoud kutexcuus.
Zou jij dat niet over hebben voor Godt dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij suggereerde vervolgens dat plasseks tot de mogelijkheden behoort...
Nee.quote:
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
[..]
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.Godt zit op dit moment vast niet in een trein van de NS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat kun je nu wel zeggen maar Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
Godt zit op dit moment vast niet in een trein van de NS.
Het is dat of mijn buurvrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?
Is je buurvrouw ook zo duur?quote:
Kennelijk niet, anders zou niet 30% van alle Nederlanders er twee keer per dag bij haar in gaan.quote:
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?
Ik heb geen hoge pet op van de smaak van de gemiddelde Nederlander, dus ik weet niet of dit iets zegt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk niet, anders zou niet 30% van alle Nederlanders er twee keer per dag bij haar in gaan.
Kees Kankerkachel comes to mind.quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van de smaak van de gemiddelde Nederlander, dus ik weet niet of dit iets zegt.
Dan heeft je buurvrouw echt veel overeenkomsten met de NS.quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef WinterBreeze het volgende:
De OV-chipkaart werkt er ook meestal niet.
De patat van Smullers ruikt echt te ranzig.quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.
Of Burger Kingquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.
Dat kan ik mij heel goed voorstellenquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet zo naar R'damhelemaal geen zin in
Met de trein?quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet zo naar R'damhelemaal geen zin in
Klote stadquote:
quote:
Dat duurde nog lang.quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Zie ik hier nou een vrouw rondposten die van plasseks houdt?
Ik ben nog bezig met een uitgebreide PM aan je te schrijven.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met een uitgebreide PM aan je te schrijven.
Zoiets?quote:de straat glijd
glanzend voorbij
en donker
stert de hemel
een sprookjesachtig beeld
schreeuwt
juwelig mooi
de nacht verdwijnt
als sneeuw
wanneer eindelijk
een gouden regen valt
Briljant!quote:
Credits gaan naar Edwin van Rossen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef AirwiN het volgende:
Briljant!
Wil je je post editten zodat ik 'm kan gebruiken en het daarom lijkt alsof ik het zelf heb verzonnen?
Een waar genie kan dat.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ook wel een beetje een topickiller.
quote:
Je hebt toch een prima vloer waar je op kan zitten?quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, nog een week op mijn bank wachten...
komend weekend op meubeljachtquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
IKEAquote:
Welke bank? ABN? Rabo? ING? Of bedoel je een bankstel?quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Nou idd, wel grappig dat twitterkoningin als eerste weer quotequote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Q. het volgende:
Heerlijk, zo'n topic waar iedereen langs elkaar heen praat. Het is hier soms net Twitter.
[/twitter]
Nog maar een keertje dan:quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
IKEA
En toch is het niet hetzelfdeMaar wel leuk
Arnhem/Duiven eerst, daarna zie ik wel. @Samzz: IKEA zal daar ook wel deel van uitmaken jaquote:
Oefquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik dan weer jammer vind, is dat de sites van de Duitse en Engelse CBS niet zo gebruiksvriendelijk zijn dan als die van Nederland.
En een prima bank hoor, maar ik ben het wachten gewoon zatquote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Q. het volgende:
Je hebt toch een prima vloer waar je op kan zitten?
Zo, als iemand zich nog afvroeg wat mierenneuken is, nou hier heb je er éénquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Techno het volgende:
Welke bank? ABN? Rabo? ING? Of bedoel je een bankstel?
Tintje donkerder nogquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je de rest van je inrichting ook in dat zuurstok roze?
quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk nog een tintje te lichtquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel plezier ermeeDit roze gaat me echt te ver
Een roze Klippan??? Are you kidding me???quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voordeel: als je het zat bent, nieuwe hoes eroverquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een roze Klippan??? Are you kidding me???
Klopt, 8 jaar een Klippan gehad, fel-groen, donkerblauw, rood en weer donkerblauwquote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordeel: als je het zat bent, nieuwe hoes erover
Briljantquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan alle witte meubels van de Hemnes-reeks erbij
Ik ben ineens heel blij met mijn "saaie" combinatie van zwart, wit en houtquote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet wel hierbij kleuren natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Het moet wel hierbij kleuren natuurlijk:
[ afbeelding ]
+1.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.
Je bent dan ook een vent.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook kleur natuurlijk thuis.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleutelwoord is 'balans'quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is NOOIT een vooruitgangquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger wilde ik alles zwart en donkerpaars hebben, dus dan is dit wel een vooruitgang vind ik.
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balancequote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is alleen leuk voor een prinsessenkamer als je < 12 bent. Toch?
Ik heb de perfecte balans gevonden: geen roze in mijn interieurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Exact! Kleurtjesquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerkenquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exact! KleurtjesBehang in mijn slaapkamer is paars metallic
En in mn woonkamer is een muur zeeblauw. Maar dat valt eigenlijk helemaal niet op omdat de rest zo rustig is
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Die klippan bank zit echt voor geen meter
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Jij wilt geen roze. Iemand anders wel, laat diegene.quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Blondquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
En dan nog allemaal Pip en Blond Amsterdam erbij enzo
Geweldigquote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!") maar de rest van mn muren zijn wit, met een donkergrijze bank en donkerbruine gordijnen. Meubels zijn licht houtkleurig en wit. Echt, het valt dan gewoon NIET op! Terwijl het een muur van 8 meter lang is!
ik zeg dit niet vaak, maar het moet eruit...quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn geworden
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zittenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.quote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zitten
nja daar heb ik geen last van, ben niet zo langquote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.
Je hebt gelijk, ik heb ook nooit op een andere bank gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
Zeik niet zoquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
En zo was het cirkeltje weer rond.quote:
Behalve dat L-E me dood maakte met een blije mus door alleen poepseks te benoemen en daarmee te insinueren dat plasseks wel tot de mogelijkheden behoordequote:
Uiteraard. In deze was de pun overigens niet intendedquote:
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effectquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
En ik heb al tijden niet meer aan plasseks gedaan, maanden niet zelfs. Verschrikkelijk die reputatie.
Leeft die nog, eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Nou meid tochquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvleesquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Als hij de kans zou krijgen, zou hij het zelf ook opeten, hell, hij zou mij nog opeten als het ik dood voor 'm lag.quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvlees.
No animals were harmed in any way.quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No animals were harmed in any way.
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...
RIP
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zonquote:
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?quote:Op maandag 11 april 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.
With that? Nivea for Pigs?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Arme oude vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zon
Het wordt wel weer eens tijd voor een badje idd... snel maar weer eens doen, dat wordt weer een gevechtquote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Nee joh, gewoon for men, een pot nat tochquote:
Ja idd en dat in mijn conditiequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon for men, een pot nat toch
Dat zal wel meevallen, aanstellerquote:
quote:
Whut?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
Te lang in de zon geweest?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Ze sprak in meervoud?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijktquote:
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijkt
Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Goed, heeft er iemand zin in een geile neukdate?
Ik kan geen Zweeds, het kan maar zo zijn dat ze dat zeiquote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouw.
Niet schieten is soberiso misquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?
Pick me pick me!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Alleen niet met Babs
Dan zal er wel iets van waarheid inzitten hequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
Je weet niet wat je mistquote:
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pick me pick me!!
Oh wacht.. je wilt me niet
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakketquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Oh, dan heeft Yuki niks te vrezen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Ik heb alleen geen tijd
Andere keer dan maar weerquote:
Dat zit alleen bij de Peemium edition?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
Auwquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
Nee, bij het extra optie pakket verkrijgbaar bij de Premium Edition.quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zit alleen bij de Peemium edition?
Komen ze zo aan hun rookworsten?quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
quote:
Coolquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.
Ik hoef het ook niet te wetenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Dat heb ik sowieso nietquote:
Daar zou je inderdaad nog wel bij in de buurt komenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Then where's the fun?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee, zit een druksensor in, dus gaan wel weer open.
Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
Ik moet een foto mailen naar m'n werk voor ons intranet. Maar welke?
de meest recente op pasfoto lijkende.... makkelijk.... ?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
het is wel eng met je gezicht in het smoelenboekquote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?
Of doe zoals ik, lul je er eeuwig onderuit.
Die uit je UI. Oh, wacht, dat was jij niet he?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
Het is voor het "opleuken" van ons intranet. Mag een foto zijn van alleen je gezicht, maar ook full-length. Liever geen pasfoto, het moet gezellig zijn!quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?
Of doe zoals ik, lul je er eeuwig onderuit.
Ik werk altijd bij bedrijven waar ze die foto's zelf maken, en bij ons wordt ie ook nog eens bij elk in- en extern mailbericht gezet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel eng met je gezicht in het smoelenboek
Het mag niet te sexyquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Die uit je UI. Oh, wacht, dat was jij niet he?
Ik vind een foto voor m'n paspoort al engquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk altijd bij bedrijven waar ze die foto's zelf maken, en bij ons wordt ie ook nog eens bij elk in- en extern mailbericht gezet.En die bedrijfsfoto's huu..
Daar ben ik echt veel te ijdel voor.
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.quote:
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:quote:
Doe eentje waar je met een roze rietje uit een groene Bacardi Breezer drinkt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het mag niet te sexy
En idd, dat ben ik niet
Nou, hierdoor was ik toch echt helemaal afgehaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is voor het "opleuken" van ons intranet. Mag een foto zijn van alleen je gezicht, maar ook full-length. Liever geen pasfoto, het moet gezellig zijn!
Die zwart/wit foto uit je fobo?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
Het mag niet te sexy
En idd, dat ben ik niet
Ja echt! Mijn foto hier is echt bizar engquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.
doe je er 1 uit je fobo, die toon je hier toch ook aan iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.
Doe Maar kleuren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe eentje waar je met een roze rietje uit een groene Bacardi Breezer drinkt.
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:
Manager: En je moet ten allen tijde je pasje MET foto zichtbaar dragen!
Ik: Oke. Waar is die van u dan?
Ik was nog wat jonger.
Ghehehe.quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:
Manager: En je moet ten allen tijde je pasje MET foto zichtbaar dragen!
Ik: Oke. Waar is die van u dan?
Ik was nog wat jonger.
Tsjaquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, hierdoor was ik toch echt helemaal afgehaakt.
quote:
Mja, zoiets zal het wel worden. Zit idd in die reeks te kijken om iets uit te zoeken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
doe je er 1 uit je fobo, die toon je hier toch ook aan iedereen
Hij vond van niet, en de toon was gezet.quote:
quote:
jullie bedoelen de echt lijkende foto?quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Mijn foto hier is echt bizar eng
Photoshop doe ik niet aan, maar het zelf uit mogen zoeken van zo'n foto is voor een controlfreak als ik gewoon een must.quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jullie bedoelen de echt lijkende foto?ja die is anders dan je best-uitgezochte of gephotoshopte facebookfoto he
ik snap wel wat jullie bedoelen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Photoshop doe ik niet aan, maar het zelf uit mogen zoeken van zo'n foto is voor een controlfreak als ik gewoon een must.
Hmm, tsja, dat was nou juist de reden waarom ik niets wist te zeggen. Haar gelijk geven is goed voor haar ego, en zeggen dat ik van gedachte was verandert ook...quote:
Ja, je ziet er gewoon echt meestal echt niet uit op die foto's. Onherkenbaar gewoon, dat heb ik ook met sommige collega's, die herken je niet eens.quote:
En dan hou je wijselijk je mond, krijg je dit!quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, tsja, dat was nou juist de reden waarom ik niets wist te zeggen. Haar gelijk geven is goed voor haar ego, en zeggen dat ik van gedachte was verandert ook...
Wat dacht je van 'er staat nergens in mijn contract dat ik gezellig moet zijn'.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
Het is voor het "opleuken" van ons intranet. Mag een foto zijn van alleen je gezicht, maar ook full-length. Liever geen pasfoto, het moet gezellig zijn!
WOORD!quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'er staat nergens in mijn contract dat ik gezellig moet zijn'.
De paradox dat heet de vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, tsja, dat was nou juist de reden waarom ik niets wist te zeggen. Haar gelijk geven is goed voor haar ego, en zeggen dat ik van gedachte was verandert ook...
Ja, ik heb al toegezegd dus. En op zich niet erg, moet alleen even iets vinden waar ik een beetje oké op staquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'er staat nergens in mijn contract dat ik gezellig moet zijn'.
Hm, ik vind het wel grappig dat je niet weet hoe je moet reageren en dat ook gewoon zegtquote:
Ik moest begin feb een nieuw pasje, dus nieuwe foto. Door luiheid, werk in Engeland en geen zin heb ik dat 2 maanden kunnen uitstellen. Toen MOEST ik vorige week maandag op de foto. Terwijl ik weer in zo'n 'ik laat mijn baard staan' fase ben. En nu heb ik dus een foto met baard en wild haar omdat ik de kapper ook al weken uitstelquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je ziet er gewoon echt meestal echt niet uit op die foto's. Onherkenbaar gewoon, dat heb ik ook met sommige collega's, die herken je niet eens.
Ja, precies! *zucht*quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan hou je wijselijk je mond, krijg je dit!
Mooi moment om je te scheren en naar de kapper dus.quote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik moest begin feb een nieuw pasje, dus nieuwe foto. Door luiheid, werk in Engeland en geen zin heb ik dat 2 maanden kunnen uitstellen. Toen MOEST ik vorige week maandag op de foto. Terwijl ik weer in zo'n 'ik laat mijn baard staan' fase ben. En nu heb ik dus een foto met baard en wild haar omdat ik de kapper ook al weken uitstel
Zolang je maar geen baard op je paspoort hebtquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest begin feb een nieuw pasje, dus nieuwe foto. Door luiheid, werk in Engeland en geen zin heb ik dat 2 maanden kunnen uitstellen. Toen MOEST ik vorige week maandag op de foto. Terwijl ik weer in zo'n 'ik laat mijn baard staan' fase ben. En nu heb ik dus een foto met baard en wild haar omdat ik de kapper ook al weken uitstel
Brilfoto?quote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik heb al toegezegd dus. En op zich niet erg, moet alleen even iets vinden waar ik een beetje oké op sta
Gooi de kandidaat-foto's eens voor de ballotagecommissiequote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik heb al toegezegd dus. En op zich niet erg, moet alleen even iets vinden waar ik een beetje oké op sta
Toen was het te laat. Ik kwam aan op het werk en kreeg alleen een T pas als ik op dat moment op de foto ging.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi moment om je te scheren en naar de kapper dus.
Vleeschkeuringquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi de kandidaat-foto's eens voor de ballotagecommissie
Daarom nu juist wel gaan. Dan lijk je zeker voor geen meter op de foto op je pasje.quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Toen was het te laat. Ik kwam aan op het werk en kreeg alleen een T pas als ik op dat moment op de foto ging.
Owhquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hm, ik vind het wel grappig dat je niet weet hoe je moet reageren en dat ook gewoon zegtKan ik wel waarderen.
Ach, dat ben ik wel van je gewendquote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh
En nu ging ik daarna weer een tikkie lullig doen
Als jij denkt dat het goed genoeg is om mee op je werk te verschijnen, dan moet het ook goed genoeg zijn voor de fotoquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was het te laat. Ik kwam aan op het werk en kreeg alleen een T pas als ik op dat moment op de foto ging.
"Ik zit ergens in de 4e rij van boven en het was mij toch gezellig."quote:
Even uploadenquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi de kandidaat-foto's eens voor de ballotagecommissie
Oei, das wel een goed idee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nu juist wel gaan. Dan lijk je zeker voor geen meter op de foto op je pasje.
Ja, dan herkennen ze "die vent die eruitziet als een Neanderthaler" tenminste niet.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nu juist wel gaan. Dan lijk je zeker voor geen meter op de foto op je pasje.
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.quote:
Iets wat je de eerste dag in een nette scheiding kan doen voor het extra shockeffect.quote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Oei, das wel een goed idee.
Ik ga wel vrijdag naar de kapper. Maar weet absoluut niet hoe ik het wil. Is nu overal zo'n 10~13cm, dus zeker aan de voorkant en achterkant moet er wat van af, maar voor de rest...
die foto's zie ik vaak meer als.. ik was ook ooit eens in de kroeg dat post ik maar meteen nu lijk ik gezelligquote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.
Dus als je een gezellige foto moet zoeken: pak er een uit de club, fles prosecco aan de mond, lekker gek.
No worries, als ik hoor dat je wild haar en een baard heb, vind ik je gewoon weer eng hoorquote:
Toch grappig dat ik twee mensen op die foto kenquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik zit ergens in de 4e rij van boven en het was mij toch gezellig."
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt. Ik moet ook nog een keer een foto (laten) maken van mezelf in de trein met alcohol. Zo lijk ik ook gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alleen maar foto's waar ik opsta met alcohol
Neequote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.
Dus als je een gezellige foto moet zoeken: pak er een uit de club, fles prosecco aan de mond, lekker gek.
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik moet ook nog een keer een foto (laten) maken van mezelf in de trein met alcohol. Zo lijk ik ook gezellig.
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op hebquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan herkennen ze "die vent die eruitziet als een Neanderthaler" tenminste niet.
Japanse toeristen doen dat ookquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?
De enige reden dat ik eigenlijk meer haar wil hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op heb
Maar sowieso met bril zie ik er best wel mega hip uit
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No worries, als ik hoor dat je wild haar en een baard heb, vind ik je gewoon weer eng hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op heb
Maar sowieso met bril zie ik er best wel mega hip uit
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ballotage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"De eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?Ik heb bijna niks meer op m'n schedel. Da's de clou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ballotage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"De eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?Nee, het is ook geen 100% match, maar het komt in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morganquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jeps. De Alcoholistische Zwerver.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?
Jaaa!! Ik zat ook al: ik dacht dat babs blank was?!quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onderste, als in die ik "te gezellig" vind?
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoor
Dan de bovenste.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Op mijn werk draag ik standaard een hemdje of longsleeve onder dat jurkje.
Nope, bewaar dat maar voor ons.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Waarom suggereer je het dan?
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofiequote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ik heb nog nooit Halo gespeeld (en zal ook niet gebeuren, FPS hoort niet op de console), maar ik ken Master Chief gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken meestal geen namen van personages uit de games
behalve nico natuurlijk
BOOBIES!quote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofie
De eerstequote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachtquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ja ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morgan
Jij swingt ook die kant op?quote:Ik zou die bovenste doen Yuki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |