Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
Ik moet een foto mailen naar m'n werk voor ons intranet. Maar welke?
de meest recente op pasfoto lijkende.... makkelijk.... ?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
het is wel eng met je gezicht in het smoelenboekquote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?
Of doe zoals ik, lul je er eeuwig onderuit.
Die uit je UI. Oh, wacht, dat was jij niet he?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Yuki het volgende:
Het is voor het "opleuken" van ons intranet. Mag een foto zijn van alleen je gezicht, maar ook full-length. Liever geen pasfoto, het moet gezellig zijn!quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zo zakelijk mogelijke. Maken ze die niet zelf bij jullie?
Of doe zoals ik, lul je er eeuwig onderuit.
Ik werk altijd bij bedrijven waar ze die foto's zelf maken, en bij ons wordt ie ook nog eens bij elk in- en extern mailbericht gezet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel eng met je gezicht in het smoelenboek
Het mag niet te sexyquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Die uit je UI. Oh, wacht, dat was jij niet he?
Ik vind een foto voor m'n paspoort al engquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk altijd bij bedrijven waar ze die foto's zelf maken, en bij ons wordt ie ook nog eens bij elk in- en extern mailbericht gezet.En die bedrijfsfoto's huu..
Daar ben ik echt veel te ijdel voor.
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.quote:
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:quote:
Doe eentje waar je met een roze rietje uit een groene Bacardi Breezer drinkt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het mag niet te sexy
En idd, dat ben ik niet
Nou, hierdoor was ik toch echt helemaal afgehaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is voor het "opleuken" van ons intranet. Mag een foto zijn van alleen je gezicht, maar ook full-length. Liever geen pasfoto, het moet gezellig zijn!
Die zwart/wit foto uit je fobo?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
Het mag niet te sexy
En idd, dat ben ik niet
Ja echt! Mijn foto hier is echt bizar engquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.
doe je er 1 uit je fobo, die toon je hier toch ook aan iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik zelf iets mag kiezen. Dan komt er tenminste een foto op waar ik wél tevreden over ben.
Doe Maar kleuren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe eentje waar je met een roze rietje uit een groene Bacardi Breezer drinkt.
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:
Manager: En je moet ten allen tijde je pasje MET foto zichtbaar dragen!
Ik: Oke. Waar is die van u dan?
Ik was nog wat jonger.
Ghehehe.quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Mijn eerste dag bij jouw werkgever een paar jaar geleden:
Manager: En je moet ten allen tijde je pasje MET foto zichtbaar dragen!
Ik: Oke. Waar is die van u dan?
Ik was nog wat jonger.
Tsjaquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, hierdoor was ik toch echt helemaal afgehaakt.
quote:
Mja, zoiets zal het wel worden. Zit idd in die reeks te kijken om iets uit te zoeken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
doe je er 1 uit je fobo, die toon je hier toch ook aan iedereen
Hij vond van niet, en de toon was gezet.quote:
quote:
jullie bedoelen de echt lijkende foto?quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Mijn foto hier is echt bizar eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |