Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Het moet wel hierbij kleuren natuurlijk:
[ afbeelding ]
+1.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.
Je bent dan ook een vent.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook kleur natuurlijk thuis.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleutelwoord is 'balans'quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is NOOIT een vooruitgangquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger wilde ik alles zwart en donkerpaars hebben, dus dan is dit wel een vooruitgang vind ik.
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balancequote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is alleen leuk voor een prinsessenkamer als je < 12 bent. Toch?
Ik heb de perfecte balans gevonden: geen roze in mijn interieurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Exact! Kleurtjesquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerkenquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exact! KleurtjesBehang in mijn slaapkamer is paars metallic
En in mn woonkamer is een muur zeeblauw. Maar dat valt eigenlijk helemaal niet op omdat de rest zo rustig is
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Die klippan bank zit echt voor geen meter
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Jij wilt geen roze. Iemand anders wel, laat diegene.quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Blondquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
En dan nog allemaal Pip en Blond Amsterdam erbij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldigquote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!") maar de rest van mn muren zijn wit, met een donkergrijze bank en donkerbruine gordijnen. Meubels zijn licht houtkleurig en wit. Echt, het valt dan gewoon NIET op! Terwijl het een muur van 8 meter lang is!
ik zeg dit niet vaak, maar het moet eruit...quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn geworden
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zittenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.quote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zitten
nja daar heb ik geen last van, ben niet zo langquote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.
Je hebt gelijk, ik heb ook nooit op een andere bank gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
Zeik niet zoquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
En zo was het cirkeltje weer rond.quote:
Behalve dat L-E me dood maakte met een blije mus door alleen poepseks te benoemen en daarmee te insinueren dat plasseks wel tot de mogelijkheden behoordequote:
Uiteraard. In deze was de pun overigens niet intendedquote:
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effectquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
En ik heb al tijden niet meer aan plasseks gedaan, maanden niet zelfs. Verschrikkelijk die reputatie.
Leeft die nog, eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Nou meid tochquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvleesquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Als hij de kans zou krijgen, zou hij het zelf ook opeten, hell, hij zou mij nog opeten als het ik dood voor 'm lag.quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvlees.
No animals were harmed in any way.quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No animals were harmed in any way.
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...
RIP
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zonquote:
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?quote:Op maandag 11 april 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.
With that? Nivea for Pigs?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Arme oude vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zon
Het wordt wel weer eens tijd voor een badje idd... snel maar weer eens doen, dat wordt weer een gevechtquote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Nee joh, gewoon for men, een pot nat tochquote:
Ja idd en dat in mijn conditiequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon for men, een pot nat toch
Dat zal wel meevallen, aanstellerquote:
quote:
Whut?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
Te lang in de zon geweest?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Ze sprak in meervoud?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijktquote:
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijkt
Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Goed, heeft er iemand zin in een geile neukdate?
Ik kan geen Zweeds, het kan maar zo zijn dat ze dat zeiquote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouw.
Niet schieten is soberiso misquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?
Pick me pick me!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Alleen niet met Babs
Dan zal er wel iets van waarheid inzitten hequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
Je weet niet wat je mistquote:
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pick me pick me!!
Oh wacht.. je wilt me niet
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakketquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Oh, dan heeft Yuki niks te vrezen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Ik heb alleen geen tijd
Andere keer dan maar weerquote:
Dat zit alleen bij de Peemium edition?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
Auwquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
Nee, bij het extra optie pakket verkrijgbaar bij de Premium Edition.quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zit alleen bij de Peemium edition?
Komen ze zo aan hun rookworsten?quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
quote:
Coolquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.
Ik hoef het ook niet te wetenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Dat heb ik sowieso nietquote:
Daar zou je inderdaad nog wel bij in de buurt komenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Then where's the fun?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee, zit een druksensor in, dus gaan wel weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |