Als hij de kans zou krijgen, zou hij het zelf ook opeten, hell, hij zou mij nog opeten als het ik dood voor 'm lag.quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvlees.
No animals were harmed in any way.quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No animals were harmed in any way.
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het varken iig niet. Allerlei kleine insecten enzo zullen wel het leven hebben gelaten...
RIP
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zonquote:
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?quote:Op maandag 11 april 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, die zijn nu lekker schoon en fris gewassen in de biologische allesreiniger.
With that? Nivea for Pigs?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Arme oude vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, arme ik, zo hard werken in die brandende zon
Het wordt wel weer eens tijd voor een badje idd... snel maar weer eens doen, dat wordt weer een gevechtquote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geparfumeerd aan het einde?
Nee joh, gewoon for men, een pot nat tochquote:
Ja idd en dat in mijn conditiequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon for men, een pot nat toch
Dat zal wel meevallen, aanstellerquote:
quote:
Whut?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
Te lang in de zon geweest?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik ben in de bonenIk had net een Zweedse aan de telefoon en ik dacht dat ik met de koningin van Zweden sprak
quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Ze sprak in meervoud?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijktquote:
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze heel onduidelijk Engels sprak en haar achternaam op queen lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |