Spuit elfquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Wiki heeft Utrecht CS 11 perronsporen en 3 kopsporen.
*kraskraskras*quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Het komt wel goed! Alles Komt Goed!
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het maakt je niet minder maar meer vrouw als je het doet.
Zij moet achter jou aan lopen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Het maakt je niet minder maar meer vrouw als je het doet.
Aan welke kant ligt de grens?quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.
Hoe je het ook wendt of keert, plasseks is sowieso geen probleem blijkbaar.quote:
Zo vatte ik hem ook op jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, plasseks is sowieso geen probleem blijkbaar.
Ron Brandsteder topic.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
Nee Godt, ik trek echt de grens bij poepseks, daar heb je andere mensen voor.
Jij begint over poepseksquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jullie bezoedelde geesten.
En jij suggereerde vervolgens dat plasseks tot de mogelijkheden behoort...quote:
Is-ie al zo oud ja?quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is een eeuwenoud kutexcuus.
Het werkt wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is een eeuwenoud kutexcuus.
Zou jij dat niet over hebben voor Godt dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij suggereerde vervolgens dat plasseks tot de mogelijkheden behoort...
Nee.quote:
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
[..]
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.Godt zit op dit moment vast niet in een trein van de NS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem eerst maar eens wat plaats maken.Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat kun je nu wel zeggen maar Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
Godt zit op dit moment vast niet in een trein van de NS.
Het is dat of mijn buurvrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?
Is je buurvrouw ook zo duur?quote:
Kennelijk niet, anders zou niet 30% van alle Nederlanders er twee keer per dag bij haar in gaan.quote:
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Is dit het antwoord op: Wat is krap, ruikt naar vis en 30% van de Nederlanders zit er twee keer per dag in?
Ik heb geen hoge pet op van de smaak van de gemiddelde Nederlander, dus ik weet niet of dit iets zegt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk niet, anders zou niet 30% van alle Nederlanders er twee keer per dag bij haar in gaan.
Kees Kankerkachel comes to mind.quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van de smaak van de gemiddelde Nederlander, dus ik weet niet of dit iets zegt.
Dan heeft je buurvrouw echt veel overeenkomsten met de NS.quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef WinterBreeze het volgende:
De OV-chipkaart werkt er ook meestal niet.
De patat van Smullers ruikt echt te ranzig.quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.
Of Burger Kingquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat moet iets anders zijn. In de trein ruikt het meestal naar friet met uitjes omdat je altijd van die paupers hebt die dat in de trein gaan zitten eten.
Dat kan ik mij heel goed voorstellenquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet zo naar R'damhelemaal geen zin in
Met de trein?quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet zo naar R'damhelemaal geen zin in
Klote stadquote:
quote:
Dat duurde nog lang.quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Zie ik hier nou een vrouw rondposten die van plasseks houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |