Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
die zou bij mij om 8 uur afgaanquote:
GELUKTquote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef RockNijntje het volgende:
OP volgt nietkopiëren duurt 7 minuten op mobiel..
duckiequote:
Hoihoiquote:
kus geslapen ?quote:
we zien het jaquote:Op maandag 11 april 2011 07:43 schreef Pien85 het volgende:
Whehe, moet ook niet type als 'k net wakker ben
o je was snellerquote:Op maandag 11 april 2011 07:43 schreef Pien85 het volgende:
Whehe, moet ook niet type als 'k net wakker ben
Dankquote:Op maandag 11 april 2011 07:44 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat kerstkonijn is jarig. Gefeliciteerd en zulcks. Ik heb net de taart op.
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 april 2011 07:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank
Maar maar maar dat was niet mijn taart hoor
Ah, straks nog een stukjequote:Op maandag 11 april 2011 07:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank
Maar maar maar dat was niet mijn taart hoor
quote:
nee neequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens. Ik zit te twijfelen eh? Zal ik gewoon op deze account blijven posten of zal ik gewoon maleduck aanhouden?
quote:
Hebben jullie er serieus 8 topics op een zonnige dag doorgegooid? Damn, ik dacht dat ik geen leven hadquote:
ik had het wel maar......quote:Op maandag 11 april 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben jullie er serieus 8 topics op een zonnige dag doorgegooid? Damn, ik dacht dat ik geen leven had
Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef Pien85 het volgende:
Tering wat ben ik blij dat ik maar een half dagje hoef te werken vandaag
9 tot 13 en dan in de tuin zittenquote:Op maandag 11 april 2011 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.
jaloers isquote:
Werk maar 3,5 dagen per weerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 08:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werk maar 3,5 dagen per weerEn eigenlijk maar 3, want op de dinsdag heb ik 's middags school
jaloers worden van schoolquote:
ehm, lees nog is goed ipv alleen schoolquote:
Dat dusquote:
Marijkjequote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
had ik wel gelezen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, lees nog is goed ipv alleen school
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goedemorgen Wokjequote:
quote:
ik ben het volledig is met jouw sigquote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Wokje![]()
Zie mijn sig
![]()
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
Nog niet, ik zal zo mijn bed eens uit gaan...quote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
quote:
Goedemorgen lieverdquote:
Goed hoorquote:
heeft ie weer zo een last van hoesten?quote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb om 9.10 een afspraak voor Koen bij de dokter
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ie weer zo een last van hoesten?
bultje op zijn hand? dat heb ik gemistquote:Op maandag 11 april 2011 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nopehet is dat bultje op zijn hand
![]()
*slik*
Het was ook niet zo grootquote:Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bultje op zijn hand? dat heb ik gemist
groot?
MPGquote:
marijkequote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
lovelyquote:
saraquote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef sararaats het volgende:
iedereen !
Ik heb gedroomd dat ik dwars door huizen reed![]()
Wow, coolquote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef sararaats het volgende:iedereen !
Ik heb gedroomd dat ik dwars door huizen reed![]()
Volgens mij zijn er twee veto's uitgesproken toen ik daar een huis gevonden had op Fundaquote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de Borneostraat is ook koop
dat is ****quote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was ook niet zo grooteerst een speldepuntje en nu is ie wel wat groter
maar het zit op een rotplek en gaat nu steeds open.. Bloeden !!!
Dus of de dokter gaat het wegsnijdenof we worden doorverwezen naar een dermatoloog
En J is de auto weer wegbrengen naar de garage
Jezusquote:
En vandaag wordt het ook al zo mooi weerquote:Op maandag 11 april 2011 08:23 schreef sararaats het volgende:
Ik heb gisteren niet veel op fok! gezeten maar dat maak ik vandaag goed!
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ****![]()
en de auto is dus meer dan een reset.....
sterkte vandaag![]()
Bedoel je niet sinds je 14e?quote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb honger, heb niet meer gegeten sinds m'n 15e
Ze is zenuwachtig voor het grote cadeau van de KSC'ers!quote:
neequote:
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doenquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vandaag wordt het ook al zo mooi weer
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)uze-aandoening-.htmlquote:Op maandag 11 april 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is zenuwachtig voor het grote cadeau van de KSC'ers!
Als je sinds je 15e niks gegeten hebt, betekent dat dat je nu ouder bent dan 15quote:Op maandag 11 april 2011 08:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee
Of misschien toch wel... Nouja, ik weet het niet
Lekker joh, geniet er van saampiesquote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doen
Nou ja, ik zet een prijsvraagje klaar en ga denk ik naar de Efteling of zo. _A_ is deze week ook vrij, dus dan kunnen we eens op pad.
Werken... al pak ik straks de laptop en ga ik dat op balkon doen, als de temperatuur daar aangenaam genoeg voor isquote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doen
Weet ik maar ik ga toch buiten fok!en als ik mobiel internet hebquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
En vandaag wordt het ook al zo mooi weer
Oh, okequote:Op maandag 11 april 2011 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je sinds je 15e niks gegeten hebt, betekent dat dat je nu ouder bent dan 15.
Ik heb wel iets beters te doen vandaag...quote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga toch buiten fok!en als ik mobiel internet heb
Als ik niet moest werken, dan zou ik ook wel zorgen dat ik wat buiten te doen had. Al ben ik gisteren op de boot wel verbrand in mijn gezichtquote:Op maandag 11 april 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen vandaag...
nee, wat er niet is kan niet vallen!quote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)uze-aandoening-.html
heb jij ook al haar uitval ?
Get help!quote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
get a lifequote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekochtquote:
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanquote:Op maandag 11 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekocht![]()
J. heeft de hele nacht wakker gelegen over wat wijsheid is, auto inruilen? auto verkopen, kleinere zuinige auto kopen maar dan heb je ook geen zekerheid over toekomstige problemen
De auto heeft sinds we hem hebben al aardig wat centen gekost en dat terwijl die auto gvd al niet goedkoop was ....
Je bedoeld de autoverzekering?quote:Op maandag 11 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanOok al ziet een wagen er nog zo goed uit (ook motorisch), helaas kun je inderdaad niet zien of er toch gebreken zijn
Maar zoals ik al zei, soms gaat zo'n lampje van de boardcomputer zomaar branden...
He een gekke vraag misschien, maar waar zijn jullie verzekerd?
Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.quote:Op maandag 11 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanOok al ziet een wagen er nog zo goed uit (ook motorisch), helaas kun je inderdaad niet zien of er toch gebreken zijn
Maar zoals ik al zei, soms gaat zo'n lampje van de boardcomputer zomaar branden...
mijn schoonouders hadden zo een ding, nieuw gekocht en echt alles wat stuk kon gaan ging ook stuk.quote:Op maandag 11 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekocht![]()
J. heeft de hele nacht wakker gelegen over wat wijsheid is, auto inruilen? auto verkopen, kleinere zuinige auto kopen maar dan heb je ook geen zekerheid over toekomstige problemen
De auto heeft sinds we hem hebben al aardig wat centen gekost en dat terwijl die auto gvd al niet goedkoop was ....
Uhuquote:
Ja precies, bij Symph gaat er ook wel eens spontaan een lampje brandenquote:Op maandag 11 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.
Dat is volgens mij een controle of het lampje het wel doet! En anders dan toch!quote:Op maandag 11 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.
zit in je uitlaat.quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
kapotte lambda sondegeen idee wat het is
Ah, dat verklaard dan misschien meteen die stank waar jullie het over haddenquote:Op maandag 11 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit in je uitlaat.
is van de katalysator en die zijn verrekte prijzig
LLquote:
Ik ken lambda alleen van Half-Life, ben ik nu game-verslaafd?quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
All Securquote:
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenenquote:Op maandag 11 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit in je uitlaat.
is van de katalysator en die zijn verrekte prijzig
quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken lambda alleen van Half-Life, ben ik nu game-verslaafd?
hai lieverdquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard dan misschien meteen die stank waar jullie het over haddenMisschien eens zoeken op een sloop oid?
Leuk allemaal. Alsof het niets is en dat voor een paar bomen (catalysator was toch voor schonere lucht of zo?). Ik heb geen verstand van auto'squote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All Secur
[..]
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenen
dus 200 euro....
daar had ST ook al last van....quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Jupquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of ze evt een pechhulp dekking kennen... Die is vaak goedkoper dan de ANWB, dus dan voel je je misschien ook iets zekerder zeg maar, want als er iets gebeurd komt er hulpquote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All Secur
[..]
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenen
dus 200 euro....
Nee, die sloot haar autosleutel toch binnen?quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar had ST ook al last van....
dure hobby
Was je alquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben ook Opel Assistance wat je krijgt als je je auto laat keuren bij de opel dealer en grote beurt laat doenquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Moet je eens vragen of ze evt een pechhulp dekking kennen... Die is vaak goedkoper dan de ANWB, dus dan voel je je misschien ook iets zekerder zeg maar, want als er iets gebeurd komt er hulp![]()
Hai lieverdquote:
Het scheelt ook enorm in de stankquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk allemaal. Alsof het niets is en dat voor een paar bomen (catalysator was toch voor schonere lucht of zo?). Ik heb geen verstand van auto's
Dat is met de andere autoquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die sloot haar autosleutel toch binnen?
Oooooohquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben ook Opel Assistence wat je krijgt als je je auto laat keuren bij de opel dealer en grote beurt laat doen
Achteruit rijden en stank... dat ken ik sinds zaterdag ookquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
Het scheelt ook enorm in de stankMijn Lada had dat ding niet en als je dan achteruit inparkeert voor de deur van iemand, dan ruikt dat heeeeeeeeeeeeeeel lekker
![]()
Gewoon zorgen dat het niet bij je eigen deur is! Dat is hier toch niet mogelijk, want mijn auto staat ook weer op fietsafstand geparkeerdquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
Het scheelt ook enorm in de stankMijn Lada had dat ding niet en als je dan achteruit inparkeert voor de deur van iemand, dan ruikt dat heeeeeeeeeeeeeeel lekker
![]()
succesquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik niet even op nieuw beginnen vandaag?
* LovelyLady veegt tranen weg en gaat naar het volgende probleem
Met Koen naar de dokter
Succes bij de dokter.quote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
Sterkte en succes bij de dokterquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
Succesquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
succes lovelyquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
Daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Sterkte
Dat zou ik ook wel willen eigenlijk, opnieuw beginnen vandaag..
Ik hoor ook net dat ik de rest van het schooljaar alles in mijn eentje op kan knappen hier
je collega ziekquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Sterkte
Ik hoor ook net dat ik de rest van het schooljaar alles in mijn eentje op kan knappen hier
Oh oh...quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achteruit rijden en stank... dat ken ik sinds zaterdag ook.
Dat kan op sommige plaatsen nietquote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het niet bij je eigen deur is! Dat is hier toch niet mogelijk, want mijn auto staat ook weer op fietsafstand geparkeerdDe hele straat lijkt wel drie auto's te hebben
Meisje, dikke knuffquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Met Koen naar de dokter
nee gewoon een andere functie per directquote:Op maandag 11 april 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee dan.
Collega ziek?
Neem mij aanquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Sterkte
Maar waarom en hoe en huh? Dat werkt toch niet zo?quote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee gewoon een andere functie per direct
nee, dat was een grapjequote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar had ST ook al last van....
dure hobby
hier helaas wel, daar zijn ze heel makkelijk in.quote:Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom en hoe en huh? Dat werkt toch niet zo?
Woehoequote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was een grapje![]()
auto is door de APK zonder de reparaties die eerder werden genoemd![]()
andere garage ftw
okequote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andere garage ftw
Nee, en terecht! Belachelijk gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier helaas wel, daar zijn ze heel makkelijk in.
En er moet ook nog een nieuwe collega worden ingewerkt die een deel van mijn werk over moet nemen. Ik zie hem nog net de roosters voor het nieuwe schooljaar maken.
en dit is ook nog eens de kutste week van het jaar, een combinatie van toetsen en lessen..
Maar ik lever serieus geen dag vakantie meer in
quote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andere garage ftw
Zo te zien in vergelijking met een aantal hier voel ik me goedquote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Goedemorgen lieverd![]()
Hoe voel je je?
quote:
Ja, fijn he?quote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwikfit
![]()
voor de garage
en natuurlijk:
suikertaartje
![]()
Niet mijn auto hoor... ik deed met LL mee met het happen naar frisse lucht toen we de auto uitkwamenquote:
Goedemorgen lieverdquote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andere garage ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, precies, Kwikfitquote:Op maandag 11 april 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd.
Goed nieuws, dat het toch nog meeviel met de auto.
En wel weer typisch van die andere garage, om te proberen geld te verdienen aan nutteloze reparaties.
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Hoe was jullie zonnige weekend???
quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
goede morgen
ruk geslapen maar dat mag de pret niet drukken
stijve nek, maar dat mag de pret niet drukken..HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo te zien in vergelijking met een aantal hier voel ik me goed![]()
Het snot heeft inmiddels mijn bijholtes bereikt en daar zit het lekker zeer te doen, maar ach.
Hoe is het daar?
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn he?
Ze hebben wat extra lampjes vervangen, eentje hadden ze niet op voorraad en daarvoor zijn ze helemaal van Hattem naar de Volvo-dealer in Zwolle geredenZonder dat dat extra kost
![]()
Verder wat tape over de bumper en de katalysator, lambda-sonde en fuseekogel waren nog prima![]()
En hoi lieverds
Superquote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zonnig![]()
En het jouwe?
[..]
Hoi
Heeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Hoe was jullie zonnige weekend???
* Barreltje springt in de achtebak van Pheno's auto en gaat mee!quote:
Lui, maar heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk
Die van jou dan?
Goed geregeld die nieuwe autoquote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, Kwikfit![]()
En meneer taart kreeg een gloednieuwe auto mee als leenauto
Ja, dat hoef je mij ook niet te vertellen, ik wist dat ook.quote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesDat is helaas hun trucje
quote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zonnig![]()
En het jouwe?
[..]
Hoi
Klussen is toch wel leuk?quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SuperLekker bijgekleurd
Dit weekend weer klussen
Had je daar niet enorm last van, van die patatjes?quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lui, maar heerlijk
Ow en ik heb patatjes op
Maar wel genoten
Dit is ook een dealer, Fiat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geregeld die nieuwe auto.
Mijn auto is in onderhoud bij een dealer, en daar kan ik hooguit een leenfiets krijgen... en dan vaak ook nog eentje waarvan de zadelsteller wat begint te slijten, zodat het zadel ineens naar beneden stort tegen het frame aan, terwijl ik aan het fietsen ben.
kloptquote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesDat is helaas hun trucje
quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
goede morgen
ruk geslapen maar dat mag de pret niet drukken
stijve nek, maar dat mag de pret niet drukken..GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we dan maar een sushi date plannen?![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierquote:
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lui, maar heerlijk
Ow en ik heb patatjes op
Maar wel genoten
quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij ook niet te vertellen, ik wist dat ook.
Maar ja. Koppige man he![]()
Het zit zo lekker dicht bij zijn werk
Klussen met me man is niet leukquote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klussen is toch wel leuk?
[..]
Had je daar niet enorm last van, van die patatjes?
[..]
Dit is ook een dealer, Fiat.
Toen we de Punto nog hadden kwamen we daar ook![]()
Hij kreeg een nieuwe Eco-Punto mee, grappig wel
Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.quote:
Ja, alleen te laat he?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.
Dus.
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klussen met me man is niet leukWij zijn alle twee koppig en weten het alle twee beter
En die patatjes, ik zit in me afbouwweek 3, en mag dat dus nog nietMaar goed, het was heeeeeeeeeeeerlijk en heb genoten.
En of ik er last van heb? Nou volgens mij moet ik zo wel naar de wc
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.
Dus.
dat doen mannen nooitquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?.
Ja sorryquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat jullie niet komen![]()
Meet zal dan wss niet doorgaan.
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, alleen te laat he?Beetje jammer dat ie dat eerst nodig heeft om dan pas naar je te luisteren...
Ehm..neequote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?.
is goed.. al ben ik vandaag gewoon even niet zo enthousiastquote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zullen we dan maar een sushi date plannen?![]()
Misschien in september dan ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
En toen ik na mijn dieet weer een keer patat at werd ik echt gewoon ziek![]()
Nou ja, op die leeftijd moet naar een ander luisteren ook mogelijk zijn toch?quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggen
Als onderstaande dan maar wel opgaat en hij niet weer eerst naar de Kwikfit gaatquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggen
sorry.. iets metquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ehm, dan ga ik iets anders leuks verzinnenquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is goed.. al ben ik vandaag gewoon even niet zo enthousiast
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eerst anders mag proberen als je oprecht denkt dat dat een goede optie is hequote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, op die leeftijd moet naar een ander luisteren ook mogelijk zijn toch?En bovendien, jij hebt altijd (ok bijna altijd) gelijk
Jezus, doe niet zo serieus mensquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eerst anders mag proberen als je oprecht denkt dat dat een goede optie is he
Nee, hij is wel genezen van de Kwikfitquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als onderstaande dan maar wel opgaat en hij niet weer eerst naar de Kwikfit gaat.
[..]
Ik kom gewoon een keer op voor mijn man, wonderlijk he?quote:
Jamaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien in september dan ofzo?
Ja, ik vind het eng en onterechtquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon een keer op voor mijn man, wonderlijk he?
O, maar dat doe ik ook wel hoor... als ik iets in gedachten heb dat het op een bepaalde manier het beste lukt, dan kan ik best koppig daaraan vasthoudenquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eerst anders mag proberen als je oprecht denkt dat dat een goede optie is he
ik snap dat het kut voor je isquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Ja nouja ik vind het niet echt tofspeciaal de meet op 21 en 22 mei gezet.
Ik begrijp het wel maar toch.
Kom jij dan wel in september?![]()
Ik snap dat je het niet tof vindt, ik baal er zelf ook van... Ik had de kindjes liever vrolijk gezien en dat we lekker weg kondenquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Dat doet iedereen toch?quote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar dat doe ik ook wel hoor... als ik iets in gedachten heb dat het op een bepaalde manier het beste lukt, dan kan ik best koppig daaraan vasthouden.
Wat heb ik je misdaan dan? Ik ben ook een man hoorquote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch?Dat hoort bij mens zijn
Maar ik vond het leuk om weer even flink op mannen af te geven en ST op te hemelen
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
Jamaar![]()
Oh, dat mag je vinden hoorquote:
Aw wat ben jij toch een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet tof vindt, ik baal er zelf ook van... Ik had de kindjes liever vrolijk gezien en dat we lekker weg kondenMaar het is niet verstandig... Er is zoveel stuk bij die meisjes
![]()
ahhh een meet waar ik niet voor uitgenodigd ben!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs likt over mijn broek, zegt: nou heb je een natte broek he? Even schone kleren aan doen
gewoon op werk.. en ik ben gewoon even leegquote:Op maandag 11 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, ehm, dan ga ik iets anders leuks verzinnenWaar ben je nu dan?
Thijs likt over mijn broek, zegt: nou heb je een natte broek he? Even schone kleren aan doen
ik zie een verbandquote:
Maak je ook aantekeningen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zie een verband![]()
lopen jullie straks allebei in de blote kont![]()
Thijs is een uitgekookt boefje![]()
Niets, want jij gaf mij een cadeautjequote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dan? Ik ben ook een man hoor.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw wat ben jij toch een schatje
Wat was er 21/22 mei dan
He Solquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Solique het volgende:
Wat een serieuze gesprekken op deze vroege ochtend.
Knuffquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon op werk.. en ik ben gewoon even leegiets anders verzinnen is niet nodig sushi is leuk! alleen ik even niet
Op de wc?quote:
dat likken wil ik nog wel doenquote:
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekkenquote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zie een verband![]()
lopen jullie straks allebei in de blote kont![]()
Thijs is een uitgekookt boefje![]()
it is a briliant idea!quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekken![]()
nee dat geloof ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ben een kreng, vraag maar
![]()
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets, want jij gaf mij een cadeautje![]()
Daarvoor moet dan inderdaad wat anders worden bedacht, maar dat lukt vast welquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat likken wil ik nog wel doenmaar in mijn broek poepen
quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekken![]()
Marijkequote:
Je mag van mij komen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahhh een meet waar ik niet voor uitgenodigd ben!![]()
Hmmmm..JA!quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
He, ik heb paaseitjes, wil je vanmiddah chocolaaaaaa?
![]()
Nee johquote:Op de wc?
stroom aangesloten ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje
Laptop van een vriending is naar de klote, hij start niet op hou zwart beeld.
Iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe het op te lossen is
dat schiet niet op dusquote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto gemaakt, opsturen naar dermatoloog en morgen hoor ik hopelijk meer
sluit er een monitor op aan en kijk of je dan wel beeld hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje
Laptop van een vriending is naar de klote, hij start niet op hou zwart beeld.
Iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe het op te lossen is
Meet in Zeeland.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw wat ben jij toch een schatje
Wat was er 21/22 mei dan
Vandaag niet hoor... ik ben brakquote:
ik kan nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meet in Zeeland.
Als je interesse hebt PM me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tuurlijk stroom aanquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stroom aangesloten ?
en ehm als je start knop indruk krijg je dan gelijk helemaal geen beeld meer of in begin nog wel ?
Ik ga het doorgevenquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat schiet niet op dus![]()
afwachten weer
[..]
sluit er een monitor op aan en kijk of je dan wel beeld hebt?
Zeeland is dichtbijquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meet in Zeeland.
Als je interesse hebt PM me maar.
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaDat is ook sip, maar soms is het nou eenmaal zo.
Het was maar een ideetje hoor, september, maar gooi het eens in de groep? Dat moet mij wel lukken denk ik
Ik hoor het wel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeeland is dichtbij
Maar volgens mij heb ik dat weekend al wat
Hey Symquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
quote:Op maandag 11 april 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk stroom aanSuffie
Nee helemaal geen beeld
Nou, mop, het ligt niet aan jou dat er nu weinig mensen komen, dat zijn omstandigheden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Iedereen vind het leuk maar als het erop aan komt er bijna niemand.
En ja dan hoeft het van mij ook niet meer.
Zo denk ik er althans nu over.
Maar ik zie het later wel weer.
Mijn vader zal hier ook niet blij mee zijn.
ja sorry man.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in 2strijd of ik mijn verjaardag zal vieren of niet, en heb daarom gezegd dat ik niet kom. Verder vind ik het een enorm leuk ideequote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke
Met mij alles goed, vannacht minder geslapen maar ok.
Vandaag laatste dag op de vestiging in a'dam zuid. Mag naar a'dam zuid-oost vanaf morgen.
Ahaquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm..JA!
[..]
Nee joh![]()
Ik bedoelde meer dat hij nu zelf een schone broek (luier) moest
Ik snap dat je er niet blij mee bent, maar ik hoop dat je snapt dat het nu even niet anders kanquote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja een chaos is hetquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
Zelfde project, zelfde werk.quote:
Kan ook positief uitpakken?quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfde project, zelfde werk.
Maar dit gebouw moet leeg en nieuw gebouw heeft minder werkplekken dan mensen![]()
Dus ik ben de pineut en mag naar een ander gebouw verhuizen.
Ik weet het ook nog niet. Maar als het zo'n kleine groep is, dan is het zonde van alle tijd en moeite van jou en je vader, dus dan is een andere datum waarop meer mensen kunnen, misschien wel een beter idee. Soms is het gewoon lastig plannen om een grote groep bij elkaar te krijgen op een bepaalde datum, door omstandigheden die buiten je eigen macht liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.
Dus grote kans dat het niet doorgaat.
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet maar nooit he
Maar wel ok is me voor met de volgende optie
was gebeurdquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
dan is de monitor kapotquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
kutquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
KATSJING 275 euro woesj
wat is er zo duur??quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Dan kunnen het de videokaartdrivers zijn. Heb ik ook eens gehad. Drivers opnieuw geïnstalleerd en het probleem was weg.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:
Keuring van de auto?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
De lambda sonde dacht ik..quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
dan is het scherm van je laptop stukquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KATSJING 275 euro woesj
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
kloptquote:
ja en kan ik dat nog repareren?quote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het scherm van je laptop stuk
meestal wordt dat vervangen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en kan ik dat nog repareren?
Ow een zafira, die heb ik ookquote:
Meneer taart had deze:quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Auto hier is t/m woensdag ook naar de garage.
Hopelijk een leuke leenauto
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow een zafira, die heb ik ook
(zal het eens navragen bij mijn man)
Zoeen zullen we niet krijgenquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart had deze:
[ afbeelding ]
ow dat is jammerquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zeker zo duur, dat ze het beste een nieuwe laptop kan kopen?
Ze heeft mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?Kijk dan op MP of Ebay voor een beeldscherm, die zijn vaak voor een prikkie te koop
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
Ehm, met een beetje priegelen en technisch inzicht enzo welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |