Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef Pien85 het volgende:
Tering wat ben ik blij dat ik maar een half dagje hoef te werken vandaag
9 tot 13 en dan in de tuin zittenquote:Op maandag 11 april 2011 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.
jaloers isquote:
Werk maar 3,5 dagen per weerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 08:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werk maar 3,5 dagen per weerEn eigenlijk maar 3, want op de dinsdag heb ik 's middags school
jaloers worden van schoolquote:
ehm, lees nog is goed ipv alleen schoolquote:
Dat dusquote:
Marijkjequote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
had ik wel gelezen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, lees nog is goed ipv alleen school
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
Goedemorgen Wokjequote:
quote:
ik ben het volledig is met jouw sigquote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Wokje![]()
Zie mijn sig
![]()
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
Nog niet, ik zal zo mijn bed eens uit gaan...quote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
quote:
Goedemorgen lieverdquote:
Goed hoorquote:
heeft ie weer zo een last van hoesten?quote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb om 9.10 een afspraak voor Koen bij de dokter
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ie weer zo een last van hoesten?
bultje op zijn hand? dat heb ik gemistquote:Op maandag 11 april 2011 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nopehet is dat bultje op zijn hand
![]()
*slik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |