Goedemorgen lieverdquote:
Goed hoorquote:
heeft ie weer zo een last van hoesten?quote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb om 9.10 een afspraak voor Koen bij de dokter
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ie weer zo een last van hoesten?
bultje op zijn hand? dat heb ik gemistquote:Op maandag 11 april 2011 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nopehet is dat bultje op zijn hand
![]()
*slik*
Het was ook niet zo grootquote:Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bultje op zijn hand? dat heb ik gemist
groot?
MPGquote:
marijkequote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
lovelyquote:
saraquote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef sararaats het volgende:
iedereen !
Ik heb gedroomd dat ik dwars door huizen reed![]()
Wow, coolquote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef sararaats het volgende:iedereen !
Ik heb gedroomd dat ik dwars door huizen reed![]()
Volgens mij zijn er twee veto's uitgesproken toen ik daar een huis gevonden had op Fundaquote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de Borneostraat is ook koop
dat is ****quote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was ook niet zo grooteerst een speldepuntje en nu is ie wel wat groter
maar het zit op een rotplek en gaat nu steeds open.. Bloeden !!!
Dus of de dokter gaat het wegsnijdenof we worden doorverwezen naar een dermatoloog
En J is de auto weer wegbrengen naar de garage
Jezusquote:
En vandaag wordt het ook al zo mooi weerquote:Op maandag 11 april 2011 08:23 schreef sararaats het volgende:
Ik heb gisteren niet veel op fok! gezeten maar dat maak ik vandaag goed!
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ****![]()
en de auto is dus meer dan een reset.....
sterkte vandaag![]()
Bedoel je niet sinds je 14e?quote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb honger, heb niet meer gegeten sinds m'n 15e
Ze is zenuwachtig voor het grote cadeau van de KSC'ers!quote:
neequote:
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doenquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vandaag wordt het ook al zo mooi weer
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)uze-aandoening-.htmlquote:Op maandag 11 april 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is zenuwachtig voor het grote cadeau van de KSC'ers!
Als je sinds je 15e niks gegeten hebt, betekent dat dat je nu ouder bent dan 15quote:Op maandag 11 april 2011 08:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee
Of misschien toch wel... Nouja, ik weet het niet
Lekker joh, geniet er van saampiesquote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doen
Nou ja, ik zet een prijsvraagje klaar en ga denk ik naar de Efteling of zo. _A_ is deze week ook vrij, dus dan kunnen we eens op pad.
Werken... al pak ik straks de laptop en ga ik dat op balkon doen, als de temperatuur daar aangenaam genoeg voor isquote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen zo nodig binnen moeten doen
Weet ik maar ik ga toch buiten fok!en als ik mobiel internet hebquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
En vandaag wordt het ook al zo mooi weer
Oh, okequote:Op maandag 11 april 2011 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je sinds je 15e niks gegeten hebt, betekent dat dat je nu ouder bent dan 15.
Ik heb wel iets beters te doen vandaag...quote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga toch buiten fok!en als ik mobiel internet heb
Als ik niet moest werken, dan zou ik ook wel zorgen dat ik wat buiten te doen had. Al ben ik gisteren op de boot wel verbrand in mijn gezichtquote:Op maandag 11 april 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen vandaag...
nee, wat er niet is kan niet vallen!quote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)uze-aandoening-.html
heb jij ook al haar uitval ?
Get help!quote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
get a lifequote:Op maandag 11 april 2011 08:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekochtquote:
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanquote:Op maandag 11 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekocht![]()
J. heeft de hele nacht wakker gelegen over wat wijsheid is, auto inruilen? auto verkopen, kleinere zuinige auto kopen maar dan heb je ook geen zekerheid over toekomstige problemen
De auto heeft sinds we hem hebben al aardig wat centen gekost en dat terwijl die auto gvd al niet goedkoop was ....
Je bedoeld de autoverzekering?quote:Op maandag 11 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanOok al ziet een wagen er nog zo goed uit (ook motorisch), helaas kun je inderdaad niet zien of er toch gebreken zijn
Maar zoals ik al zei, soms gaat zo'n lampje van de boardcomputer zomaar branden...
He een gekke vraag misschien, maar waar zijn jullie verzekerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |