Dan kunnen het de videokaartdrivers zijn. Heb ik ook eens gehad. Drivers opnieuw geïnstalleerd en het probleem was weg.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?
Dat zou kunnen.quote:
Keuring van de auto?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
De lambda sonde dacht ik..quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
dan is het scherm van je laptop stukquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
kloptquote:
ja en kan ik dat nog repareren?quote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het scherm van je laptop stuk
meestal wordt dat vervangen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en kan ik dat nog repareren?
Ow een zafira, die heb ik ookquote:
Meneer taart had deze:quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Auto hier is t/m woensdag ook naar de garage.
Hopelijk een leuke leenauto
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow een zafira, die heb ik ook
(zal het eens navragen bij mijn man)
Zoeen zullen we niet krijgenquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart had deze:
[ afbeelding ]
ow dat is jammerquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zeker zo duur, dat ze het beste een nieuwe laptop kan kopen?
Ze heeft mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?Kijk dan op MP of Ebay voor een beeldscherm, die zijn vaak voor een prikkie te koop
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
Ehm, met een beetje priegelen en technisch inzicht enzo welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |