quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 05:26 schreef Urb het volgende:
Ze moeten pissen maar Jo " Gaat niet bij een piemol staan "
quote:Gerard 45%
Karim 31%
Sharon 8%
Laura 5%
Joanna 4%
Philip 4%
Maik 2%
Monique 1%
denk het nietquote:Op maandag 11 april 2011 05:30 schreef Urb het volgende:
De Buzz nu, maar vraag me af of dit maar enig effect zal hebben op de daily Jo-show vanavond...![]()
[..]
erg héquote:Op maandag 11 april 2011 05:32 schreef Urb het volgende:
Gerard en Karim krijgen obvious/niet nuttige tips van de rest, en ze moeten daarom smakelijk lachen omdat ze tips krijgen van mensen die erbij liggen als een stel zoutzakken.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 05:35 schreef Urb het volgende:
Nouja ik ben d'r weg van, duty calls enzo.![]()
![]()
Stream-ze nog addicts!![]()
* Diepe buiging voor de helden Gerard & Karim *, ze verdienen hiermee vrijstelling tot de finale als ik het voor het zeggen had.
lekker stelletje héquote:Op maandag 11 april 2011 05:45 schreef Ifa het volgende:
Monique "motiveert" met zeurderige, verongelijkte stem: dadelijk krijgt de winnaar heel veel punten en dan staan wij achter door maar 1 battle.
Positievere steun is ondertussen hard nodig, want Gerard heeft Karim bij zijn ballen.... Maar inmiddels zijn ze wel allemaal wakker.
Karim speelt het het idee dat een "groepsbeslissing" het hem mogelijk kan maken op te te geven.
Philip in de keuken bij Joanne: "het wordt morgen een zware dag" ...
dat kun je wel zeggen.quote:
Week van de Angst noemen ze het nog niets van gemerkt....zelfde als vorige week van de waarheid.quote:Op maandag 11 april 2011 06:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom nu al? Ik heb de laatste dagen gemist. Iets met de Week van de Angst?
ik had er gelijk samen van gestaptquote:Op maandag 11 april 2011 06:07 schreef Ifa het volgende:
Echt bizar nu: Mo legt aan Karim uit dat ALS er een laatste battle komt tussen haar en Maik dan... "snap je wat ik bedoel". (ze suggereert dat Maik zich zal opofferen voor haar)
Laura legt met een weinig enthousiasmerende stem aan Karim uit dat zijn negatieve gepraat Gerard alleen maar sterker maakt. Ondertussen wat gekibbel, Sharon klaagt dat anderen ook wel eens kunnen opruimen. Heerlijke stemming.
Monique zeurt al over de volgende battle die zij zo graag wil doen.
duurt niet langquote:Op maandag 11 april 2011 06:16 schreef Annelies-G het volgende:
Sharon leegt het plasemmerBen om 15:00 uur virj, benieuwd of ze dan nog steeds staan
En wat heeft hij gegeten? Ik neem aan dat ze niet snugger genoeg zijn om alleen koolhydraat-rijk voer te nemenquote:Op maandag 11 april 2011 05:50 schreef Ifa het volgende:
Karim nu stevig aan het eten. Ik hoop voor hem dat ie dadelijk de rollen omkeert en heel fris zegt: "zo, ik kan er opeens weer 10 uur tegen aan." Ik ben benieuwd wat er achter Gerards bluf nog aan energie zit.
Uhm, niet naar gekeken. Ik dacht tosties. Eerder al beide een cup a soup.quote:Op maandag 11 april 2011 06:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat heeft hij gegeten? Ik neem aan dat ze niet snugger genoeg zijn om alleen koolhydraat-rijk voer te nemen
tostiesquote:Op maandag 11 april 2011 06:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uhm, niet naar gekeken. Ik dacht tosties. Eerder al beide een cup a soup.
Jo en Sharon?quote:Op maandag 11 april 2011 06:31 schreef Ifa het volgende:
Mo: "dat het tuig twee terrordingen". Rest van de zin niet kunnen verstaan. Mo adviseert Maik: doe maar gewoon wat ze zeggen anders krijg ik het toch op mijn dak.
Moet je maar net wetenquote:Op maandag 11 april 2011 06:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
tosties
Pasta en bananen is het enige dat ze zouden moeten eten. Koolhydraten geven energie en gaan verzuring tegen. Van voeding weten ze dus kennelijk niet veel
Ik denk het. Zonde dat ze alleen altijd een grote bek heeft en buiten dadelijk waarschijnlijk poeslief zit. Ik zou in een deuk liggen als buiten een flinke ruzie ontstond en Karim/Gerard hun humor behouden.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 06:43 schreef Grunge. het volgende:
Ze staan vijftien uur aaneen!? Ik ga nu de streams aanzetten__!
quote:Op maandag 11 april 2011 06:50 schreef IGotNoName het volgende:
Mo speelt echt een vies spelletje, dat mens is echt ziek
Zou een erg sterke en volledig verdiende zet zijn van de STEM.quote:Op maandag 11 april 2011 06:55 schreef mieppie77 het volgende:
RESPECT!!!!!!!!!!!!!
Het enige woord voor deze 2 heren! Deze verdienen sowieso vrijstelling voor aankomende donderdag...........
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 06:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zou een erg sterke en volledig verdiende zet zijn van de STEM.
Mo is bang voor allesquote:Op maandag 11 april 2011 07:07 schreef sjaakspark het volgende:
Mo is zo bang dat haar team verliest. Want ze weet maar al te goed dat als hun team genomineerd word, dan vliegt zij naar huis. En daar zal ze alles voor doen om dat te voorkomen.
De Stem had zich misschien iets beter op de opdracht kunnen voorbereiden. Maar ik ben bang dat Hummie gezien haar eigen consumptiegewoonten niet verder komt dan een menu van marlboro en Johnny Walker red labelquote:Op maandag 11 april 2011 06:35 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Moet je maar net wetenik zou het ook niet geweten hebben. Zo leer je nog eens wat op de vroege ochtend
Als ze zou moeten kiezen of zij of Maik eruit dan kan Maik zo van haar opzouten. Even één dag janken en klaar is ze weer.quote:Op maandag 11 april 2011 07:08 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mo is bang voor alles
MAar ok dit weer, die gaat dus puur en alleen voor die ton, niet voor de ervaring.
En dan heeft ze het zelf over sportief zijn.
eeeh???
Om de dooie dood niet!!!! Ze hebben acht weken lang met z'n allen op hun luie gat(m)/zuiger(v) gezeten/gelegen, nu moeten er twee eens een keer iets doen..quote:Op maandag 11 april 2011 06:55 schreef mieppie77 het volgende:
RESPECT!!!!!!!!!!!!!
Het enige woord voor deze 2 heren! Deze verdienen sowieso vrijstelling voor aankomende donderdag...........
quote:Op maandag 11 april 2011 07:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om de dooie dood niet!!!! Ze hebben acht weken lang met z'n allen op hun luie gat(m)/zuiger(v) gezeten/gelegen, nu moeten er twee eens een keer iets doen..
Geef ze ook nog een Commandeursorde van de Nederlandse Leeuw...
Een sanctie krijg je ook voor niks dan kan hier wel een vrijstelling tegenoverquote:Op maandag 11 april 2011 07:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om de dooie dood niet!!!! Ze hebben acht weken lang met z'n allen op hun luie gat(m)/zuiger(v) gezeten/gelegen, nu moeten er twee eens een keer iets doen..
Humbug. Een sanctie krijg je voor het overtreden van de regels of het niet naar de letter uitvoeren van een missie/opdracht.quote:Op maandag 11 april 2011 07:16 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Een sanctie krijg je ook voor niks dan kan hier wel een vrijstelling tegenover
Wat boeit het of ze wat moeten doen of op hun luie gat liggen: whatever conflicten of lol oplevert. Deze nacht bevatte meer (positief) amusement dan Maik en Sharon tot nu toe gezamenlijk gebracht hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 07:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard had Karim met goedgeluimde psychoterror een hele tijd bij de ballen, nu is Karim even de lachende. Heerlijk spel.quote:
Rest van de groep werd net op tijd wakker.quote:Op maandag 11 april 2011 07:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gerard had Karim met goedgeluimde psychoterror een hele tijd bij de ballen, nu is Karim even de lachende. Heerlijk spel.
16 geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef Chuckster het volgende:
En ze zijn er allebei vanaf gestapt, damn die gasten hebben 15 uur gestaan ofzo?
tuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef bb2 het volgende:
Ik had Gerard echt vol uitgedaagd.
Enige wat hij doet is bluffen.
Was mooi geweest als Karim expres bleef staan terwijl Gerard afstapte, had zo'n vuil trucje wel van 1 vd 2 verwacht eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 07:38 schreef 5thencounter het volgende:
Remise afgesproken... lafbekken!Nou snel je nest maar weer in met z'n allen...
![]()
[ link | afbeelding ]
Ze zijn twee musketiers.quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Was mooi geweest als Karim expres bleef staan terwijl Gerard afstapte, had zo'n vuil trucje wel van 1 vd 2 verwacht eigenlijk
quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef bb2 het volgende:
Ik had Gerard echt vol uitgedaagd.
Enige wat hij doet is bluffen.
Inderdaad, ze zouden zelf 16 uur aaneen moeten gaan staan.quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Lachen, al die mensen nu die het watjes en lafbekken vinden... Right.
quote:Op maandag 11 april 2011 07:40 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ze zijn twee musketiers.
Daarvoor vertrouwen ze elkaar.
Weet jij wat die mensen al eens hebben gedaan aan zulke testen, wakker blijven etc.?quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Ik had Karim allang een "trapje" onder zijn hol gegeven die sokkel af..quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Was mooi geweest als Karim expres bleef staan terwijl Gerard afstapte, had zo'n vuil trucje wel van 1 vd 2 verwacht eigenlijk
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.quote:
Nou, het was een reuze "Battle" .. samen stoppen omdat ze "geen zin meer hadden"quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Dat dus ook.quote:Op maandag 11 april 2011 07:42 schreef Enyma het volgende:
Allebei opgegeven, elk team 0 punten voor de moeit haha. Dom hoornu hebben ze voor niks uren daar gestaan...
Hoezo makkelijk kon winnen? Wie had er rond half 6 een megadip dan?quote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Karim dit makkelijk kon winnen.
Dat wist Karim ook.
Karim is echter gevoelig voor het feit dat Gerard zich echt helemaal kapot zou maken.
Klopt, dat was rond half 6 + aangesterkt door Gerard. (of maybe was het spel van Karim, maar dat geloof ik niet)quote:Op maandag 11 april 2011 07:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk kon winnen? Wie had er rond half 6 een megadip dan?
Ze wilden het allebei gewoon heel erg graag en niet voor een ander onderdoen.
Ik heb zelf ook 16 uur zitten te kijken....dus ik heb ook kunnen zien wat voor een steun die 2 hebben gehad.........uitgezonderd laura sharon en jo. Maar toen Mo wakker werd waren de rapenquote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Karim dit makkelijk kon winnen.
Dat wist Karim ook.
Karim is echter gevoelig voor het feit dat Gerard zich echt helemaal kapot zou maken.
Wat bedoel je met dat laatste precies?quote:Op maandag 11 april 2011 07:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 16 uur zitten te kijken....dus ik heb ook kunnen zien wat voor een steun die 2 hebben gehad.........uitgezonderd laura sharon en jo. Maar toen Mo wakker werd waren de rapen
gaar en dat heeft Geer allemaal kunnen volgen
Dat hoef ik niet terug te lezen (heb het allemaal gezien namelijk), maar ik snap niet wat dat verhaal van Mo er mee te maken heeft? (je bent een beetje onvolledig)quote:Op maandag 11 april 2011 07:49 schreef wildstar het volgende:
[..]
nou dat gekonkel van mo......anders lees je ff terug![]()
jammer danquote:Op maandag 11 april 2011 07:50 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet terug te lezen, maar ik snap niet wat dat verhaal van Mo er mee te maken heeft? (je bent een beetje onvolledig)
owjha, das een lekker antwoord...............quote:
Opgeven? Allebei op de bank donderdag!.quote:
Misschien dat de redactie de beelden minutieus gaat onderzoeken om te kijken of 1 van beiden misschien toch net een fractie van een seconde eerder de grond heeft geraakt...quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
De Stem laat morgen weten wie er gewonnen heeft... zal een knappe stunt worden dan!
En daar ging mijn koffie!quote:Op maandag 11 april 2011 06:14 schreef Ifa het volgende:
Gerard: "Philip houdt het ook lang vol, die staat al zeker 15 minuten onder de douche".
Ja, Karim stond er meteen en Gerard stapte er op z'n gemak opquote:Op maandag 11 april 2011 09:14 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Wie stapte er als eerste op volgens mij Karim hè?
vraag ik me ook af.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
zou de stem ze on half 10 gewoon wakker maken??
hoop het welquote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
Wat een slappelingen! Ik had toch wel verwacht dat dit tot vanavond door zou gaanquote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, ze liggen dus eigenlijk net in bed.
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacsquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgeh leute!
Had ook niet langer kunnen duren toch, morgen moet een team genomineerd staan tijdens de live uitzending, en ze moeten nog die 5kamp afmaken en nog 2 of 3 andere opdrachten uitvoeren
ja da's ook weer zoquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...
gewoon de hele dag door opdrachten erinquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...
Sta opdracht was toch deel van de vijkamp?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacs
ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacs
en 16 uur lang sokkel staan...quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen allemaal, de lekkere zonnige zondag is weer voorbij en ik meld me ook maar weer is hier
Niet echt wat gemist dus buiten de affaire van Jo en Flip
alsje mij vertelt wie er in het ene team zitten, vertel ik het jequote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?
quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen allemaal, de lekkere zonnige zondag is weer voorbij en ik meld me ook maar weer is hier
Niet echt wat gemist dus buiten de affaire van Jo en Flip
Nee het 5 kamp bestond uit, Touwtrekken, Worstelen, Kopje onder, Schieten en duizendpoten eten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sta opdracht was toch deel van de vijkamp?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHquote:
Ahjah, dank je (schieten was ik even vergeten)quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee het 5 kamp bestond uit, Touwtrekken, Worstelen, Kopje onder, Schieten en duizendpoten eten.
The Screamers: Sharon (team leider), Joanna, Maik en Gerard (2 punten)quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?
Was ook compleet ge streamlocked (net als het eten trouwens)quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah, dank je (schieten was ik even vergeten)
The fobiacs:quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
alsje mij vertelt wie er in het ene team zitten, vertel ik het je
Oh glory day als Monique en Laura samen genomineerd zouden staanquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The Screamers: Sharon (team leider), Joanna, Maik en Gerard (2 punten)
The Fobiacs: Karim (team leider), Philip, Monique en Laura (13 punten)
Dan heb je hem hier nog een keer:quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas blokt de werkproxy die afbeeldingSST site wordt geblokkeerd
Vanavond maar genieten hoevaak Mo wordt geraakt bij het paintballenquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was ook compleet ge streamlocked (net als het eten trouwens)
Reksie!!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan heb je hem hier nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan heb je hem hier nog een keer:
[ afbeelding ]
Ze zei dat het geen pijn deedquote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Vanavond maar genieten hoevaak Mo wordt geraakt bij het paintballen
nee volgens mij niet..quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat Cynthia uit Alphen a/d Rijn komt?
Er zal best een Cynthia wonen in Alphen a/d Rijnquote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Daarom moesten ze er ook af van MamaJo, op deze manier kreeg Jo te weinig aandacht, bereid je maar vast voor op 36 uur Jo show!quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jammer dat die mannen zijn afgestapt, heb gisteren genoten van kanaal 15. En vooral omdat het nu eens zonder Jo en Mo was!!
Volgens mij woont ze nu in Amsterdam, waar ze is opgegroeid heb ik echt geen idee van..quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Reksie1981 het volgende:
oh please nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Daarom moesten ze er ook af van MamaJo, op deze manier kreeg Jo te weinig aandacht, bereid je maar vast voor op 36 uur Jo show!
Blij dat ik vandaag en morgen op me werk niet kan streamenquote:
Jo gaat nog wel, die is tegenwoordig wel aardig te pruimen.. Maar ik heb meer moeite met Mo en Maik.. Vind dat zo'n ergerlijk stel!quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Daarom moesten ze er ook af van MamaJo, op deze manier kreeg Jo te weinig aandacht, bereid je maar vast voor op 36 uur Jo show!
Kijk jij naar een andere SST dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo gaat nog wel, die is tegenwoordig wel aardig te pruimen.. Maar ik heb meer moeite met Mo en Maik.. Vind dat zo'n ergerlijk stel!
Inderdaad!! Die twee er eerst uit (is wel lekker makkelijk als de een gaat gaat de ander waarschijnlijk binnen een paar dagen uit zich zelf)quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo gaat nog wel, die is tegenwoordig wel aardig te pruimen.. Maar ik heb meer moeite met Mo en Maik.. Vind dat zo'n ergerlijk stel!
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!! Die twee er eerst uit (is wel lekker makkelijk als de een gaat gaat de ander waarschijnlijk binnen een paar dagen uit zich zelf)
helemaal mee eens en het liefste eerst Mo eruit mss dag Maik zichzelf dan een beetje kan laten zien.. Je weet maar nooit mss zit er nog wat leuks inquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als Maik gaat, volgt Mo. Als Mo gaat blijft Maik (denk ik zowaar...)quote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!! Die twee er eerst uit (is wel lekker makkelijk als de een gaat gaat de ander waarschijnlijk binnen een paar dagen uit zich zelf)
quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Maik gaat, volgt Mo. Als Mo gaat blijft Maik (denk ik zowaar...)
Ow dus de screamers mogen dus 2 mensen van de fobiacs nomineren straksquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The Screamers: Sharon (team leider), Joanna, Maik en Gerard (2 punten)
The Fobiacs: Karim (team leider), Philip, Monique en Laura (13 punten)
Dat denk ik niet, als ik het begin van het topic goed inschat, gaat Mo er nu van uit dat Maik zich voor haar opoffert. Hij heeft zijn liefde bekend, hij bleek toch niet zo goed te liggen bij de dames (op de vierde plek qua sexy-zijn) en hij kan nu wel gaan. En tja, haar vader heeft toen niet gezegd dat ie trots is, dus dat moet nog evenquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk bijna eerder andersom! Mo wil winnen, die kan niet tegen haar verlies!!quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Papamo heeft duidelijk gemaakt dat falen geen optie is, in zijn fuhrerspeach....quote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als ik het begin van het topic goed inschat, gaat Mo er nu van uit dat Maik zich voor haar opoffert. Hij heeft zijn liefde bekend, hij bleek toch niet zo goed te liggen bij de dames (op de vierde plek qua sexy-zijn) en hij kan nu wel gaan. En tja, haar vader heeft toen niet gezegd dat ie trots is, dus dat moet nog even
Ik denk ook dat Maik zou gaan als Mo weg is.quote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk bijna eerder andersom! Mo wil winnen, die kan niet tegen haar verlies!!
Als dat zo is, dan nomineren ze Mo niet omdat Maik bij ze in het team zit en Oh wee als ze Philip nomineren, want dat mag niet van Jo.quote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus de screamers mogen dus 2 mensen van de fobiacs nomineren straks
Mo en Laura
Mo en Philip?
Gelezen op de site van secretstory mooie samenvatting van MOquote:Ze is alleen in t geld geinteresseerd. Gaat over lijken. Alles en ieder wordt opgeofferd voor de winst. Het gedrag en gejank en geneuk van Mo Pisters heeft hele andere gronden dan menselijke.Manipuleren naar de hand zetten controleren beheersen.Ze vernietiegt een ieder die haar doel in de weg staat.
Je kon het niet meer aanzien en moest effe posten ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef AuroraDawn het volgende:
De bewoners hoeven niet te nomineren: het team dat de minste punten behaald van de battles staat ALLEMAAL genomineerd voor komende donderdag!!!
Kan ze weer janken en dan denkt ze dat wij medelij met haar hebben en haar er zo inlaten.. Want ja, het meisje Mootje heeft al genoeg meegemaakt...quote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Maik zou gaan als Mo weg is.
Mo blijft denk ik wel.
ja terwijl hier over de cos gaat dat ze moeten kiezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef AuroraDawn het volgende:
De bewoners hoeven niet te nomineren: het team dat de minste punten behaald van de battles staat ALLEMAAL genomineerd voor komende donderdag!!!
Ik dacht even dat het over een of andere dictator ging. Overdrijven is een vak.quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
Gelezen op de site van secretstory mooie samenvatting van MO
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan ze weer janken en dan denkt ze dat wij medelij met haar hebben en haar er zo inlaten.. Want ja, het meisje Mootje heeft al genoeg meegemaakt...
In het begin is heel duidelijk gezegd dat het hele verrliezende team genomineerd staat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja terwijl hier over de cos gaat dat ze moeten kiezen.
Ik weet niet, zie het wel
klopt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
In het begin is heel duidelijk gezegd dat het hele verrliezende team genomineerd staat.
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt.
Maar mensen hebben iets van een reclame op net 5 gezien ofzo dat er gekoezen moest worden.
Hou je hart maar vast als Bartje het vanavond probeert uit te leggen in de dailyquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?
Haha, hij moet serieus auditie gaan doen bij comedytrainquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast als Bartje het vanavond probeert uit te leggen in de daily
Mo had het er laatst over dat Maik had gezegt dat als zij er uit ging hij zou volgen, en dat zei dat niet! wou...quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij slaap iedereen gewoon hoor...quote:Op maandag 11 april 2011 09:49 schreef sjampoeh het volgende:
op alle 4 de streams slapende mensen ... maar niet iedereen slaapt nog toch ?
mogguh trouwens
Ik zeg alleen maar wat ik heb gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?
We vertrouwen Secret Story gewoon niet dat ze doen wat ze zeggen, en ze hebben eerste duidelijk gezegt iedereen, maar in die reclame (die ik gezien heb) wordt gezegd dat het verliezende team zelf moet uitmaken wie er genomineerd staatquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ook, ik gok dat ze kijken wie het eerst zijn voet op de grond neerzetquote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat een mooie prestatie van Karim en Gerard. Maar als ik het goed begrijp gaat de Stem toch een winnaar (enkelvoud) aanwijzen. Ben benieuwd wie dat dan is.
Ik heb een stukje in streamverslag gezetquote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Misiuuu het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Is dat Gerard in bed op stream 3?? Of staan ze nog als standbeeld
Ik denk dat ze langer mochen blijven liggen omdat ze vannacht wel genoeg beelden hebben gemaakt en ze anders toch alleen voor pampus liggen de hele dag...quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moesten ze niet wakker wordenOf mogen ze voor een keer uitslapen
quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik denk uitslapen, de heren hebben overgewerkt en voor mooie beelden gezorgd in de nachtelijke uren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moesten ze niet wakker wordenOf mogen ze voor een keer uitslapen
?quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Freule het volgende:
volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard ,duzzzz als ze goed kijken heeft Gerard gewonnen.
quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Thnx! Dan ga ik dat even lezen..quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zou hij dus ook langer hebben gestaan...vandaar.
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Volgens mij stond Karim eerder...quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ja er was toch niemand op de cos, ik dacht laat ik het maar doenquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar dan hoeft niet iedereen meer te vragen wat er is gebeurt!!
Dus echt top!
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze langer mochen blijven liggen omdat ze vannacht wel genoeg beelden hebben gemaakt en ze anders toch alleen voor pampus liggen de hele dag...
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ben ik ook bang voorquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.
Dat zal best, maar dan moet je denk ik zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?
wat is daar aan te snappen dan. lees wat er staatquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Post 93 van deze COSquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
daar ben ik ook vrij zeker van jaquote:
ja, maar nu weet ik wel de tijd en hoe enzo.. Ik las het net ook op SST site maar meestal ik dat allemaal zo raar opgeschreven of gelogenquote:
In dit topic is het begonnen, maar over het opstappen wordt daar weinig duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:
Als ze tot 11 uur waren blijven staan hadden ze wellicht wat langer kunnen slapen, dit is natuurlijk onderdeel van het spel.quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
ja had ik ook gedacht, karim en geer op een kamer, rolluiken naar beneden en dan lekker verder tuffen. hebben ze wel verdiend
quote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker rap met die gifjes! Leuk!
En vergeet niet "Wat vind Nederland"quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo praat over 3 dingen: Nomineren, Elimineren en Maik...
Dit is precies wat er gebeurt is!!!quote:Apart slapen
11 april om 09.45
Geen lepeltje lepeltje voor Joanna en Philip.
Dit weekeinde was het eindelijk zover: Joanna en Philip zoenden met elkaar. Het derde Secret Story koppel is alweer een feit. Dat er wat speelde tussen de twee was zelfs voor een blinde te zien, maar tot echte actie kwam het steeds maar niet. Nu het moment heeft plaatsgevonden, lopen ze tegen een nieuw probleem aan. Joanna zit in het team The Screamers en Philip bij The Fobiacs. Het is dus strijden tegen elkaar in plaats van kroelen met elkaar. De twee teams moeten ook in aparte slaapkamers de nacht doorbrengen. Lekker samen slapen in bed hebben de twee daarom nog niet kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je 'moet' gewoon de desbetreffende url kopiëren. Niet met haakjes werken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden deze er een keer op eenochtend in moeten gooien
[youtube]hthttp://youtu.be/lx2SdKVJt-Y[/youtube]
nouja zeg dan geen mooi hokje eromheen!
Moeten ze nu al opstaan? Mogen ze niet langer slapen aangezien zener wel laat in gingen.quote:Op [url= 11 april 2011 10:16[/url] schreef angeljacky het volgende:
De stem is wel weer heel steng hoor met NU OPSTAAN.
Er zal dus straks wel weer wat gaan gebeuren, want de stem weet dat het nog zeker anderhalf uur duurt voordat ze aangekleed en gegeten hebben
zie nu dat ik er een ht extra bij heb staanquote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je 'moet' gewoon de desbetreffende url kopiëren. Niet met haakjes werken.
Volgens mij hebben ze een half uurtje extra gekregen ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Moeten ze nu al opstaan? Mogen ze niet langer slapen aangezien zener wel laat in gingen.
Kvond het zo'n aandoenelijk plaatje met dat skaapje er bijquote:
Mwah, ze kunnen altijd nog een finale doen waarbij 50 punten te halen is ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:21 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk (ben bang) dat de stem het zo gaat spellen dat de Screamers hebben gewonnen anders is het niet meer spannend...
Weet echt vrij zeker dat Karim er eerder op stond! toen de stem zei het gaat nu beginnen stapte Karim er gelijk op en liep Gerard rustig naar de sokkel toen om er op te stappen..quote:Op maandag 11 april 2011 10:21 schreef mieppie77 het volgende:
kan geen cap vinden van het opstappen.. ben wel benieuwd wie er een seconde eerder op is gaan staan
Volgens mij was Karim idd eerder!quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet echt vrij zeker dat Karim er eerder op stond! toen de stem zei het gaat nu beginnen stapte Karim er gelijk op en liep Gerard rustig naar de sokkel toen om er op te stappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |