Op mijn computer is die site de enige die een beetje lekker loopt met 4 schermen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar dat vind ik van die kleine pokkeschermpjes
quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Zou me niks verbazen, en de bewoners zullen dit op z'n minst ook wel vermoeden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Het staat 13 - 2 he? Ze gaan de boel manipuleren, let op...
Als karim wint wordt het 18 - 2
Als gerard wint wordt het 13 - 15
DDos attack van MamaJo gok ik!quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Ik zeg zwembadquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bewegen ed. mag, dus in een emmertje of fles kan
Nou dat dacht ik net ook!quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef fenniexx het volgende:
Gerard neemt het wel een beetje té serieus, Karim heeft er nog wel lol in.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanne gaat aan Hummie vragen of er contact met haar moeder mag worden opgenomen
Geer heeft een winnaarsmentaliteit. Niks mis mee.quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef fenniexx het volgende:
Gerard neemt het wel een beetje té serieus, Karim heeft er nog wel lol in.
beeldscherm even op kleur zetten, dan wordt het al snel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Ik ben elke keer weer kwijt wie nu in welk team zit en wie er dus voor staat?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
beeldscherm even op kleur zetten, dan wordt het al snel duidelijk
Ik heb nog nooit zon lui mens gezienquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura ligt weer. Niet te geloven, wat is dat mens lui.
en mocht je kleurenblind zijn ............. Poll: wie mag eruit van welk teamquote:
sorry wat zei hij dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef Gamey het volgende:
maik verraad de tactiek even
Nee hoor Lauw kijkt graag naar liggend naar de lucht....staand krijgt ze last van d'r nekquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura ligt weer. Niet te geloven, wat is dat mens lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |