Op mijn computer is die site de enige die een beetje lekker loopt met 4 schermen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar dat vind ik van die kleine pokkeschermpjes
quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Zou me niks verbazen, en de bewoners zullen dit op z'n minst ook wel vermoeden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Het staat 13 - 2 he? Ze gaan de boel manipuleren, let op...
Als karim wint wordt het 18 - 2
Als gerard wint wordt het 13 - 15
DDos attack van MamaJo gok ik!quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Ik zeg zwembadquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bewegen ed. mag, dus in een emmertje of fles kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |