Jij hebt hebt het dan over het kijken naar de streamquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
je kan zien dat er veel mensen streamen vandaag, de streams gaan traag hier, terwijl ik een hele snelle verbinding heb
ja en kan wel eens 2 dagen gaan durenquote:
Past wel goed bij ze toch?quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zijn Laura en Monique aan het zeiken
jaquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jij hebt hebt het dan over het kijken naar de stream
Flip zeiktquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zijn Laura en Monique aan het zeiken
Jij hebt zeker alle vier de streams aan staan. Ik heb alleen stream 1 en 3 aan staan, maar neem wel alle 4 de streams opquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
je kan zien dat er veel mensen streamen vandaag, de streams gaan traag hier, terwijl ik een hele snelle verbinding heb
hier geen problemen, maar ja ik kanb maar 1 stream tegelijk kijken met die lamme verbinding van de Fransenquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
Ikvind sherrie ook wel goed te doenquote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
het zijn echt een stelletje zeikerds indd..behalve gerard en karim. die zijn wat ouder dan de rest van die kleuters, die denken dat ze zomaar een ton kunnen verdienen
ja altijd , en mn photoshop staat ook altijd aan, maar normaal gesproken zijn de streams nooit zo traag. stream 3 en 4 verschillen zelfs in tijd...als de een op stream 1 beweegt, moet ze op stream 2 nog gaan bewegen...quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle vier de streams aan staan. Ik heb alleen stream 1 en 3 aan staan, maar neem wel alle 4 de streams op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |