Jij hebt hebt het dan over het kijken naar de streamquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
je kan zien dat er veel mensen streamen vandaag, de streams gaan traag hier, terwijl ik een hele snelle verbinding heb
ja en kan wel eens 2 dagen gaan durenquote:
Past wel goed bij ze toch?quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zijn Laura en Monique aan het zeiken
jaquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jij hebt hebt het dan over het kijken naar de stream
Flip zeiktquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zijn Laura en Monique aan het zeiken
Jij hebt zeker alle vier de streams aan staan. Ik heb alleen stream 1 en 3 aan staan, maar neem wel alle 4 de streams opquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
je kan zien dat er veel mensen streamen vandaag, de streams gaan traag hier, terwijl ik een hele snelle verbinding heb
hier geen problemen, maar ja ik kanb maar 1 stream tegelijk kijken met die lamme verbinding van de Fransenquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
Ikvind sherrie ook wel goed te doenquote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
het zijn echt een stelletje zeikerds indd..behalve gerard en karim. die zijn wat ouder dan de rest van die kleuters, die denken dat ze zomaar een ton kunnen verdienen
ja altijd , en mn photoshop staat ook altijd aan, maar normaal gesproken zijn de streams nooit zo traag. stream 3 en 4 verschillen zelfs in tijd...als de een op stream 1 beweegt, moet ze op stream 2 nog gaan bewegen...quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle vier de streams aan staan. Ik heb alleen stream 1 en 3 aan staan, maar neem wel alle 4 de streams op
quote:Op zondag 10 april 2011 15:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja altijd , en mn photoshop staat ook altijd aan, maar normaal gesproken zijn de streams nooit zo traag. stream 3 en 4 verschillen zelfs in tijd...als de een op stream 1 beweegt, moet ze op stream 2 nog gaan bewegen...
hahaha die past goed bij haar kerkschoenenquote:
paar post en die verhuist naar curacauquote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou smegmamuts,... kom maar eens lezen op FOK
quote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha die past goed bij haar kerkschoenen
Dan nog die pijpenkrullen en het is compleetquote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha die past goed bij haar kerkschoenen
Ik alleen als Laura in beeld komtquote:Op zondag 10 april 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen last van de snelheid van de streams
Haha, absoluut! Die durft nooit meer naar buiten te komenquote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
paar post en die verhuist naar curacau
en een schattig rouche rokjequote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan nog die pijpenkrullen en het is compleet
quote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef Urb het volgende:
Na The Empire Stacks back, komt er dit jaar nog een film uit met Joanna in de hoofdrol !![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef Urb het volgende:
Na The Empire Stacks back, komt er dit jaar nog een film uit met Joanna in de hoofdrol !![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo slecht dat ik moest lachenquote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
die 2e kan beter maar t idee is leuk hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
paar pics gezien, is mooie meid inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Johanna is lekker,.... kom es op FOK!
<<<<----- neemt een aanloop en geeft laura een fikse lowkick op dr knieschijvenquote:Op zondag 10 april 2011 15:04 schreef ZaZoe het volgende:
Kan iemand ff Laura van haar sokkel schoppen
quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<<----- neemt een aanloop en geeft laura een fikse lowkick op dr knieschijven
Tsja ben echt totaal niet goed met knip-en-plak werk en gebruik zelfs good old Paint but behoorlijk beperkt qua middelen ook, maar gaat om het idee.quote:Op zondag 10 april 2011 15:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die 2e kan beter maar t idee is leuk hahaha
[..]
jammer, ze lag alquote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
[..]
Hoogbegaafden denken op een ander niveau.quote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou smegmamuts,... kom maar eens lezen op FOK
quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
paar pics gezien, is mooie meid inderdaad
haha paint, leuk geprobeerd hoor, maar paint is echt een kutprogrammaquote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ben echt totaal niet goed met knip-en-plak werk en gebruik zelfs good old Paint but behoorlijk beperkt qua middelen ook, maar gaat om het idee.
[..]
quote:
ik vind het al heel knap dat iemand uberhaubt iets kan maken met paint hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha paint, leuk geprobeerd hoor, maar paint is echt een kutprogramma
ook van hun mama net als de restquote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef Freule het volgende:
weet iemand waat Joanna en Philip vandaan komen
Smakelijk,............ schat,.... MOEHAHAquote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
Ga ik nu toch echt ff koffie en broodje maken en ff upc kijken.
Laterssss
dag....lieverd hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Smakelijk,............ schat,.... MOEHAHA
jo rotterdam flip den haag?quote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef Freule het volgende:
weet iemand waat Joanna en Philip vandaan komen
Medeposters beledigen, dacht dat dat uitdrukkelijk niet toegestaan is. Niemand van de bewoners heeft immers "psoriases" (overigen schrijf je het woord zo: psoriasis).quote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik wil psoriases best een klap in d'r gezicht geven hoor,...
daar gaan we weeeeeeeerquote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Medeposters beledigen, dacht dat dat uitdrukkelijk niet toegestaan is. Niemand van de bewoners heeft immers "psoriases" (overigen schrijf je het woord zo: psoriasis).
Oh gut, je bent er weerquote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Medeposters beledigen, dacht dat dat uitdrukkelijk niet toegestaan is. Niemand van de bewoners heeft immers "psoriases" (overigen schrijf je het woord zo: psoriasis).
Joanne heeft het wel,... en ja ik weet dat je psoriasis schrijft. Buiten dat is geen enkele bewoner medeposter.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Slimquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Gerard gaat spelen dat hij het niet meer redt. En als hij het niet meer redt dan zegt-ie niks
ik zei toch, tot morgenquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is een terechte constatering
Nee Joanna heeft geen psoriasis, heeft ze zelf uitgelegd.quote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Joanne heeft het wel,... en ja ik weet dat je psoriasis schrijft. Buiten dat is geen enkele bewoner medeposter.
Nogmaals, je kunt me negeren en doe dat ook gewoon als ik je irriteer.
Hmmm oke... slim.quote:
omdat hij verwacht veel te zweten, en bij zweten verlies je zout. dat moet aangevuld wordenquote:
Ja, overdag een nadeel, 's nachts voordeel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef ZaZoe het volgende:
Dat pak van Karim zit minder comfortabel dan dat luchtige pakje van Geer lijkt me
Lijkt mij ook..En dan nog die bontmuts erbij opquote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef ZaZoe het volgende:
Dat pak van Karim zit minder comfortabel dan dat luchtige pakje van Geer lijkt me
Nee joh.. deze is tofquote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Gamey het volgende:
zou karim een ander pak krijgen deze is echt te erg voor deze opdracht
Die gaat zwetenquote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook..En dan nog die bontmuts erbij op
hij is tof maar in de volle zon gaat ie doodquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef Gamey het volgende:
[..]
hij is tof maar in de volle zon gaat ie dood
quote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.spixtv.nl.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die heb ik nu, maar dat vind ik van die kleine pokkeschermpjesquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neem deze?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar dat vind ik van die kleine pokkeschermpjes
Ja dies beterder!quote:Op zondag 10 april 2011 15:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt
deze dan>?
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Handig is anders idd,.... hoop dat hij het gaat reddenquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Gamey het volgende:
karim is al moe voor hij moet beginnen met dat heen en weer geren
Ze heeft alles, wist je dat nog niet? Alles wat een ander heeft, weet, kan of heeft meegemaakt kan ik ook op zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 15:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kom er net in met:
Gerard: Ik doe ff zonnebrand op, mijn eigen van Lancaster.
Joanna: Die heb ik ook, de hele set.
Zolang mogelijk staan op de sokkel, eerste opdracht vandaag.quote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat moeten ze doen? Hoeveel staat het vandaag of is dit de eerste opdracht?
Donderdagavond half 9quote:Op zondag 10 april 2011 15:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar uhm wie het langst kan staan? Dat kan toch tot 11 uur vanavond duren?
Dat kan 2 dagen duren...quote:Op zondag 10 april 2011 15:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Yep dit is ( voor ) paal staan.quote:Op zondag 10 april 2011 15:28 schreef meneertje1972 het volgende:
ik had paalzitten ingestuurd maar dit is net zoiets dus
Ze hadden het over 24 tot 48 uur.quote:Op zondag 10 april 2011 15:29 schreef meneertje1972 het volgende:
niet bekend nogquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
voor hoeveel punten is het dan? Als het voor 5 punten is zou ik gewoon meteen opgeven.
Op mijn computer is die site de enige die een beetje lekker loopt met 4 schermen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar dat vind ik van die kleine pokkeschermpjes
quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Zou me niks verbazen, en de bewoners zullen dit op z'n minst ook wel vermoeden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Het staat 13 - 2 he? Ze gaan de boel manipuleren, let op...
Als karim wint wordt het 18 - 2
Als gerard wint wordt het 13 - 15
DDos attack van MamaJo gok ik!quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten, www.spixtv.nl werkt weer... server was uitgegaan door onbekende reden
Ik zeg zwembadquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bewegen ed. mag, dus in een emmertje of fles kan
Nou dat dacht ik net ook!quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef fenniexx het volgende:
Gerard neemt het wel een beetje té serieus, Karim heeft er nog wel lol in.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanne gaat aan Hummie vragen of er contact met haar moeder mag worden opgenomen
Geer heeft een winnaarsmentaliteit. Niks mis mee.quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef fenniexx het volgende:
Gerard neemt het wel een beetje té serieus, Karim heeft er nog wel lol in.
beeldscherm even op kleur zetten, dan wordt het al snel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Ik ben elke keer weer kwijt wie nu in welk team zit en wie er dus voor staat?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
beeldscherm even op kleur zetten, dan wordt het al snel duidelijk
Ik heb nog nooit zon lui mens gezienquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura ligt weer. Niet te geloven, wat is dat mens lui.
en mocht je kleurenblind zijn ............. Poll: wie mag eruit van welk teamquote:
sorry wat zei hij dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef Gamey het volgende:
maik verraad de tactiek even
Nee hoor Lauw kijkt graag naar liggend naar de lucht....staand krijgt ze last van d'r nekquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura ligt weer. Niet te geloven, wat is dat mens lui.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip lijkt wel een brugklassertje. Zoveel gezeik om een paar zoenen..
Hij heeft zijn mond nog nooit zolang open gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef Urb het volgende:
Flip wil niet ordinair tongen op TV, telaat sukkel!![]()
Volgens mij is dat het enigste wat ze kanquote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Flow3r het volgende:
goeie support van Laura weer; ernaast gaan liggen
Stream 1 en 2 zijn Jo en Flip aan het kibbelen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we op stream 3Jo nu de hele tijd G&K?
Dan lijkt het erop dat ze haar moeder heeft gesproken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef Urb het volgende:
Omg Joan schuift nu echt alles op Flip " Je bent echt kleffie-beffie, je loopt al vanaf dag 1 achter me aan" en nu is ze pissed op hem.
Dat is interessanterquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 zijn Jo en Flip aan het kibbelen...
boeit nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura met der benen wijd op stream 3
uhmmmm nee ik probeer het te volgen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
OMG.. alsof ze al 20 jaar getrouwd zijn! Hebben ze zelf nou nog wel door waar deze conversatie over gaat?
waar gaat het over dan?quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
OMG.. alsof ze al 20 jaar getrouwd zijn! Hebben ze zelf nou nog wel door waar deze conversatie over gaat?
Net vond je het nog puberaal.quote:
Welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Hallo iedereen , ik ben nieuw hier op het forum , heb wel al een hele tijd meegelezen , maar ik heb nu ook een account aangemaakt , want ik kan het niet laten om ook soms even lekker te katten op de bewoners![]()
welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Hallo iedereen , ik ben nieuw hier op het forum , heb wel al een hele tijd meegelezen , maar ik heb nu ook een account aangemaakt , want ik kan het niet laten om ook soms even lekker te katten op de bewoners![]()
Welkom Welkom Welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Dat haal jij uit deze discussie? Knap!quote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lijkt erop dat Philip bindingsangst heeft. Veel vriendinnetjes gehad, geen langere relaties.
welkom, op wie zou je graag willen katten?quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Is niet zo gek na wat hij heeft verteld over z'n Borderlinevriendinquote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lijkt erop dat Philip bindingsangst heeft. Veel vriendinnetjes gehad, geen langere relaties.
hij wilde zoenen ,is gelukt ,en waarschijnlijk tegengevallenquote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |