quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip lijkt wel een brugklassertje. Zoveel gezeik om een paar zoenen..
Hij heeft zijn mond nog nooit zolang open gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef Urb het volgende:
Flip wil niet ordinair tongen op TV, telaat sukkel!![]()
Volgens mij is dat het enigste wat ze kanquote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Flow3r het volgende:
goeie support van Laura weer; ernaast gaan liggen
Stream 1 en 2 zijn Jo en Flip aan het kibbelen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we op stream 3Jo nu de hele tijd G&K?
Dan lijkt het erop dat ze haar moeder heeft gesproken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef Urb het volgende:
Omg Joan schuift nu echt alles op Flip " Je bent echt kleffie-beffie, je loopt al vanaf dag 1 achter me aan" en nu is ze pissed op hem.
Dat is interessanterquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Stream 1 en 2 zijn Jo en Flip aan het kibbelen...
boeit nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura met der benen wijd op stream 3
uhmmmm nee ik probeer het te volgen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
OMG.. alsof ze al 20 jaar getrouwd zijn! Hebben ze zelf nou nog wel door waar deze conversatie over gaat?
waar gaat het over dan?quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
OMG.. alsof ze al 20 jaar getrouwd zijn! Hebben ze zelf nou nog wel door waar deze conversatie over gaat?
Net vond je het nog puberaal.quote:
Welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Hallo iedereen , ik ben nieuw hier op het forum , heb wel al een hele tijd meegelezen , maar ik heb nu ook een account aangemaakt , want ik kan het niet laten om ook soms even lekker te katten op de bewoners![]()
welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Hallo iedereen , ik ben nieuw hier op het forum , heb wel al een hele tijd meegelezen , maar ik heb nu ook een account aangemaakt , want ik kan het niet laten om ook soms even lekker te katten op de bewoners![]()
Welkom Welkom Welkomquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Dat haal jij uit deze discussie? Knap!quote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lijkt erop dat Philip bindingsangst heeft. Veel vriendinnetjes gehad, geen langere relaties.
welkom, op wie zou je graag willen katten?quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Miss-L het volgende:
Is niet zo gek na wat hij heeft verteld over z'n Borderlinevriendinquote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lijkt erop dat Philip bindingsangst heeft. Veel vriendinnetjes gehad, geen langere relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |