ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacs
en 16 uur lang sokkel staan...quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen allemaal, de lekkere zonnige zondag is weer voorbij en ik meld me ook maar weer is hier
Niet echt wat gemist dus buiten de affaire van Jo en Flip
alsje mij vertelt wie er in het ene team zitten, vertel ik het jequote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?
quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen allemaal, de lekkere zonnige zondag is weer voorbij en ik meld me ook maar weer is hier
Niet echt wat gemist dus buiten de affaire van Jo en Flip
Nee het 5 kamp bestond uit, Touwtrekken, Worstelen, Kopje onder, Schieten en duizendpoten eten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sta opdracht was toch deel van de vijkamp?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHquote:
Ahjah, dank je (schieten was ik even vergeten)quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee het 5 kamp bestond uit, Touwtrekken, Worstelen, Kopje onder, Schieten en duizendpoten eten.
The Screamers: Sharon (team leider), Joanna, Maik en Gerard (2 punten)quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veel gemist, maar het andere team, wie zitten daar in?
Was ook compleet ge streamlocked (net als het eten trouwens)quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah, dank je (schieten was ik even vergeten)
The fobiacs:quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
alsje mij vertelt wie er in het ene team zitten, vertel ik het je
Oh glory day als Monique en Laura samen genomineerd zouden staanquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The Screamers: Sharon (team leider), Joanna, Maik en Gerard (2 punten)
The Fobiacs: Karim (team leider), Philip, Monique en Laura (13 punten)
Dan heb je hem hier nog een keer:quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas blokt de werkproxy die afbeeldingSST site wordt geblokkeerd
Vanavond maar genieten hoevaak Mo wordt geraakt bij het paintballenquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was ook compleet ge streamlocked (net als het eten trouwens)
Reksie!!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan heb je hem hier nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan heb je hem hier nog een keer:
[ afbeelding ]
Ze zei dat het geen pijn deedquote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Vanavond maar genieten hoevaak Mo wordt geraakt bij het paintballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |