Misschien dat de redactie de beelden minutieus gaat onderzoeken om te kijken of 1 van beiden misschien toch net een fractie van een seconde eerder de grond heeft geraakt...quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
De Stem laat morgen weten wie er gewonnen heeft... zal een knappe stunt worden dan!
En daar ging mijn koffie!quote:Op maandag 11 april 2011 06:14 schreef Ifa het volgende:
Gerard: "Philip houdt het ook lang vol, die staat al zeker 15 minuten onder de douche".
Ja, Karim stond er meteen en Gerard stapte er op z'n gemak opquote:Op maandag 11 april 2011 09:14 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Wie stapte er als eerste op volgens mij Karim hè?
vraag ik me ook af.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
zou de stem ze on half 10 gewoon wakker maken??
hoop het welquote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
Wat een slappelingen! Ik had toch wel verwacht dat dit tot vanavond door zou gaanquote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, ze liggen dus eigenlijk net in bed.
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacsquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgeh leute!
Had ook niet langer kunnen duren toch, morgen moet een team genomineerd staan tijdens de live uitzending, en ze moeten nog die 5kamp afmaken en nog 2 of 3 andere opdrachten uitvoeren
ja da's ook weer zoquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...
gewoon de hele dag door opdrachten erinquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan gaan ze een uur later toch gewoon weer slapen...
Sta opdracht was toch deel van de vijkamp?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die 5 kamp is al lang afgelopen 3 - 2 voor The Fobiacs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |