quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef bb2 het volgende:
Ik had Gerard echt vol uitgedaagd.
Enige wat hij doet is bluffen.
Inderdaad, ze zouden zelf 16 uur aaneen moeten gaan staan.quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Lachen, al die mensen nu die het watjes en lafbekken vinden... Right.
quote:Op maandag 11 april 2011 07:40 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ze zijn twee musketiers.
Daarvoor vertrouwen ze elkaar.
Weet jij wat die mensen al eens hebben gedaan aan zulke testen, wakker blijven etc.?quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Ik had Karim allang een "trapje" onder zijn hol gegeven die sokkel af..quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Was mooi geweest als Karim expres bleef staan terwijl Gerard afstapte, had zo'n vuil trucje wel van 1 vd 2 verwacht eigenlijk
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.quote:
Nou, het was een reuze "Battle" .. samen stoppen omdat ze "geen zin meer hadden"quote:Op maandag 11 april 2011 07:39 schreef dasaliz het volgende:
Dat dus ook.quote:Op maandag 11 april 2011 07:42 schreef Enyma het volgende:
Allebei opgegeven, elk team 0 punten voor de moeit haha. Dom hoornu hebben ze voor niks uren daar gestaan...
Hoezo makkelijk kon winnen? Wie had er rond half 6 een megadip dan?quote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Karim dit makkelijk kon winnen.
Dat wist Karim ook.
Karim is echter gevoelig voor het feit dat Gerard zich echt helemaal kapot zou maken.
Klopt, dat was rond half 6 + aangesterkt door Gerard. (of maybe was het spel van Karim, maar dat geloof ik niet)quote:Op maandag 11 april 2011 07:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk kon winnen? Wie had er rond half 6 een megadip dan?
Ze wilden het allebei gewoon heel erg graag en niet voor een ander onderdoen.
Ik heb zelf ook 16 uur zitten te kijken....dus ik heb ook kunnen zien wat voor een steun die 2 hebben gehad.........uitgezonderd laura sharon en jo. Maar toen Mo wakker werd waren de rapenquote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mah, ok, kwam er wat ongenuanceerd uit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Karim dit makkelijk kon winnen.
Dat wist Karim ook.
Karim is echter gevoelig voor het feit dat Gerard zich echt helemaal kapot zou maken.
Wat bedoel je met dat laatste precies?quote:Op maandag 11 april 2011 07:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 16 uur zitten te kijken....dus ik heb ook kunnen zien wat voor een steun die 2 hebben gehad.........uitgezonderd laura sharon en jo. Maar toen Mo wakker werd waren de rapen
gaar en dat heeft Geer allemaal kunnen volgen
Dat hoef ik niet terug te lezen (heb het allemaal gezien namelijk), maar ik snap niet wat dat verhaal van Mo er mee te maken heeft? (je bent een beetje onvolledig)quote:Op maandag 11 april 2011 07:49 schreef wildstar het volgende:
[..]
nou dat gekonkel van mo......anders lees je ff terug![]()
jammer danquote:Op maandag 11 april 2011 07:50 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet terug te lezen, maar ik snap niet wat dat verhaal van Mo er mee te maken heeft? (je bent een beetje onvolledig)
owjha, das een lekker antwoord...............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |