Je kon het niet meer aanzien en moest effe posten ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef AuroraDawn het volgende:
De bewoners hoeven niet te nomineren: het team dat de minste punten behaald van de battles staat ALLEMAAL genomineerd voor komende donderdag!!!
Kan ze weer janken en dan denkt ze dat wij medelij met haar hebben en haar er zo inlaten.. Want ja, het meisje Mootje heeft al genoeg meegemaakt...quote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Maik zou gaan als Mo weg is.
Mo blijft denk ik wel.
ja terwijl hier over de cos gaat dat ze moeten kiezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef AuroraDawn het volgende:
De bewoners hoeven niet te nomineren: het team dat de minste punten behaald van de battles staat ALLEMAAL genomineerd voor komende donderdag!!!
Ik dacht even dat het over een of andere dictator ging. Overdrijven is een vak.quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
Gelezen op de site van secretstory mooie samenvatting van MO
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan ze weer janken en dan denkt ze dat wij medelij met haar hebben en haar er zo inlaten.. Want ja, het meisje Mootje heeft al genoeg meegemaakt...
In het begin is heel duidelijk gezegd dat het hele verrliezende team genomineerd staat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja terwijl hier over de cos gaat dat ze moeten kiezen.
Ik weet niet, zie het wel
klopt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
In het begin is heel duidelijk gezegd dat het hele verrliezende team genomineerd staat.
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt.
Maar mensen hebben iets van een reclame op net 5 gezien ofzo dat er gekoezen moest worden.
Hou je hart maar vast als Bartje het vanavond probeert uit te leggen in de dailyquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?
Haha, hij moet serieus auditie gaan doen bij comedytrainquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast als Bartje het vanavond probeert uit te leggen in de daily
Mo had het er laatst over dat Maik had gezegt dat als zij er uit ging hij zou volgen, en dat zei dat niet! wou...quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Maik gaat, volgt Mo. Als Mo gaat blijft Maik (denk ik zowaar...)
Volgens mij slaap iedereen gewoon hoor...quote:Op maandag 11 april 2011 09:49 schreef sjampoeh het volgende:
op alle 4 de streams slapende mensen ... maar niet iedereen slaapt nog toch ?
mogguh trouwens
Ik zeg alleen maar wat ik heb gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Oh we gaan nu de scheef gemonteerde Net5 beelden al geloven boven livestream "destem" uitspraken ?
We vertrouwen Secret Story gewoon niet dat ze doen wat ze zeggen, en ze hebben eerste duidelijk gezegt iedereen, maar in die reclame (die ik gezien heb) wordt gezegd dat het verliezende team zelf moet uitmaken wie er genomineerd staatquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ook, ik gok dat ze kijken wie het eerst zijn voet op de grond neerzetquote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat een mooie prestatie van Karim en Gerard. Maar als ik het goed begrijp gaat de Stem toch een winnaar (enkelvoud) aanwijzen. Ben benieuwd wie dat dan is.
Ik heb een stukje in streamverslag gezetquote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Misiuuu het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Is dat Gerard in bed op stream 3?? Of staan ze nog als standbeeld
Ik denk dat ze langer mochen blijven liggen omdat ze vannacht wel genoeg beelden hebben gemaakt en ze anders toch alleen voor pampus liggen de hele dag...quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moesten ze niet wakker wordenOf mogen ze voor een keer uitslapen
quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik denk uitslapen, de heren hebben overgewerkt en voor mooie beelden gezorgd in de nachtelijke uren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moesten ze niet wakker wordenOf mogen ze voor een keer uitslapen
?quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Freule het volgende:
volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard ,duzzzz als ze goed kijken heeft Gerard gewonnen.
quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo gaat nog wel, die is tegenwoordig wel aardig te pruimen.. Maar ik heb meer moeite met Mo en Maik.. Vind dat zo'n ergerlijk stel!
Thnx! Dan ga ik dat even lezen..quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zou hij dus ook langer hebben gestaan...vandaar.
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Volgens mij stond Karim eerder...quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ja er was toch niemand op de cos, ik dacht laat ik het maar doenquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar dan hoeft niet iedereen meer te vragen wat er is gebeurt!!
Dus echt top!
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze langer mochen blijven liggen omdat ze vannacht wel genoeg beelden hebben gemaakt en ze anders toch alleen voor pampus liggen de hele dag...
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ben ik ook bang voorquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.
Dat zal best, maar dan moet je denk ik zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?
wat is daar aan te snappen dan. lees wat er staatquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Post 93 van deze COSquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
daar ben ik ook vrij zeker van jaquote:
ja, maar nu weet ik wel de tijd en hoe enzo.. Ik las het net ook op SST site maar meestal ik dat allemaal zo raar opgeschreven of gelogenquote:
In dit topic is het begonnen, maar over het opstappen wordt daar weinig duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:
Als ze tot 11 uur waren blijven staan hadden ze wellicht wat langer kunnen slapen, dit is natuurlijk onderdeel van het spel.quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
ja had ik ook gedacht, karim en geer op een kamer, rolluiken naar beneden en dan lekker verder tuffen. hebben ze wel verdiend
quote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker rap met die gifjes! Leuk!
En vergeet niet "Wat vind Nederland"quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo praat over 3 dingen: Nomineren, Elimineren en Maik...
Dit is precies wat er gebeurt is!!!quote:Apart slapen
11 april om 09.45
Geen lepeltje lepeltje voor Joanna en Philip.
Dit weekeinde was het eindelijk zover: Joanna en Philip zoenden met elkaar. Het derde Secret Story koppel is alweer een feit. Dat er wat speelde tussen de twee was zelfs voor een blinde te zien, maar tot echte actie kwam het steeds maar niet. Nu het moment heeft plaatsgevonden, lopen ze tegen een nieuw probleem aan. Joanna zit in het team The Screamers en Philip bij The Fobiacs. Het is dus strijden tegen elkaar in plaats van kroelen met elkaar. De twee teams moeten ook in aparte slaapkamers de nacht doorbrengen. Lekker samen slapen in bed hebben de twee daarom nog niet kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je 'moet' gewoon de desbetreffende url kopiëren. Niet met haakjes werken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden deze er een keer op eenochtend in moeten gooien
[youtube]hthttp://youtu.be/lx2SdKVJt-Y[/youtube]
nouja zeg dan geen mooi hokje eromheen!
Moeten ze nu al opstaan? Mogen ze niet langer slapen aangezien zener wel laat in gingen.quote:Op [url= 11 april 2011 10:16[/url] schreef angeljacky het volgende:
De stem is wel weer heel steng hoor met NU OPSTAAN.
Er zal dus straks wel weer wat gaan gebeuren, want de stem weet dat het nog zeker anderhalf uur duurt voordat ze aangekleed en gegeten hebben
zie nu dat ik er een ht extra bij heb staanquote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je 'moet' gewoon de desbetreffende url kopiëren. Niet met haakjes werken.
Volgens mij hebben ze een half uurtje extra gekregen ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Moeten ze nu al opstaan? Mogen ze niet langer slapen aangezien zener wel laat in gingen.
Kvond het zo'n aandoenelijk plaatje met dat skaapje er bijquote:
Mwah, ze kunnen altijd nog een finale doen waarbij 50 punten te halen is ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:21 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk (ben bang) dat de stem het zo gaat spellen dat de Screamers hebben gewonnen anders is het niet meer spannend...
Weet echt vrij zeker dat Karim er eerder op stond! toen de stem zei het gaat nu beginnen stapte Karim er gelijk op en liep Gerard rustig naar de sokkel toen om er op te stappen..quote:Op maandag 11 april 2011 10:21 schreef mieppie77 het volgende:
kan geen cap vinden van het opstappen.. ben wel benieuwd wie er een seconde eerder op is gaan staan
Volgens mij was Karim idd eerder!quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet echt vrij zeker dat Karim er eerder op stond! toen de stem zei het gaat nu beginnen stapte Karim er gelijk op en liep Gerard rustig naar de sokkel toen om er op te stappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |