quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik denk uitslapen, de heren hebben overgewerkt en voor mooie beelden gezorgd in de nachtelijke uren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moesten ze niet wakker wordenOf mogen ze voor een keer uitslapen
?quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Freule het volgende:
volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard ,duzzzz als ze goed kijken heeft Gerard gewonnen.
quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo gaat nog wel, die is tegenwoordig wel aardig te pruimen.. Maar ik heb meer moeite met Mo en Maik.. Vind dat zo'n ergerlijk stel!
Thnx! Dan ga ik dat even lezen..quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb een stukje in streamverslag gezet
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zou hij dus ook langer hebben gestaan...vandaar.
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Volgens mij stond Karim eerder...quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ja er was toch niemand op de cos, ik dacht laat ik het maar doenquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar dan hoeft niet iedereen meer te vragen wat er is gebeurt!!
Dus echt top!
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze langer mochen blijven liggen omdat ze vannacht wel genoeg beelden hebben gemaakt en ze anders toch alleen voor pampus liggen de hele dag...
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij het opstappen op het blok, als Geer er 5 seconde eerder opstapte dan Karim....heeft Geer dus ook 5 sec langer gestaan.
Snappie?
Ben ik ook bang voorquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze vandaag allemaal de hele dag slapen. Gerard en Karim omdat ze echt moe zijn. Maar de rest omdat ze er een paar uur naar hebben moeten kijken.
Dat zal best, maar dan moet je denk ik zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?
wat is daar aan te snappen dan. lees wat er staatquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet "volgens mij stond Gerard iets eerder met een voet op het blok als Gerard " vandaar mijn vraagteken.
Post 93 van deze COSquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bedankt, is er ergens een cap van het opstappen?
daar ben ik ook vrij zeker van jaquote:
ja, maar nu weet ik wel de tijd en hoe enzo.. Ik las het net ook op SST site maar meestal ik dat allemaal zo raar opgeschreven of gelogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |