Klinkt leuk wat zit je nou te klagen!quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.niburu.nl
een groot project verzinnen voor deze ufofanaten
Eindproject voor school
zenuwachtigquote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klinkt leuk wat zit je nou te klagen!
Ik ben eerstequote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 509 sinterklaaskapoentje
02. 376 iBenny
03. 326 Niki.P
quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zenuwachtig
[..]
Ik ben eerste
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?quote:
Leuk!quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?
Heb geen tvquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom was je er gister zelf niet?
Maar het is Peter R.quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?
Die twitter account van Koos is toch nep ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Koos Spee moet vertrekken! volgens deze site: http://www.kooss.nl/
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die twitter account van Koos is toch nep van?
quote:Mijn opzet was ook aandacht vragen voor de verkeersslachtoffers maar ik heb niets aan de ernst van het drama in A a/d R af willen doen
Dat wijf is even oud als ik.quote:
Je bent me voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Maraca het volgende:
Op iBood hebben ze nu een Hyundai Spy Cam Shorty Snap'Past mooi bij de auto van Alberto
Valt niet op bij zijn sleutelbos
Nog eventjes wachten dusquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef tralalala het volgende:
Derde geworden bij een appartement waar ik op geschreven had.![]()
Heel mooi aan de uiterwaarde van Rhenen.
Maar ik sta blijkbaar wel bijna bovenaan.
Ik schakel ook net in.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
En WEER is Leven op de Rit om half 9 begonnen
Kan best maar dan geen schilderijen zal je denk ik meer kozijnen schilderen en murenquote:
Leugentje om best wilquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
En ze gaat jokken tijdens een sollicitatie, foei
Ik dacht aan schilderijen jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan best maar dan geen schilderijen zal je denk ik meer kozijnen schilderen en muren
Dan zien we hem ook nog wel een keer bij je leven op de ritquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht aan schilderijen jaken iemand die dat heeft gedaan. HBO afgerond, goede baan in de marketing, geeft hij alles op om kunstenaar te worden. Zijn appartement in Amsterdam heeft hij moeten opzeggen en hij woont nu in een vage galerij zonder douche. Nu douched hij bij mijn ex
He? Hoe kan dat nou. Misschien fijnafstemmen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ffuu.. ik kan alles behalve SBS ontvangen![]()
't is een Engelsman die weigert Nederlands te lerenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zien we hem ook nog wel een keer bij je leven op de rit
Ook niet op zondag avondquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ffuu.. ik kan alles behalve SBS ontvangen![]()
Als je een Ziggo abonnement hebt kun je tv kijken via je laptop. Maar SBS hebben ze niet toegevoegdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Hoe kan dat nou. Misschien fijnafstemmen?
Oh op die manier. Raar.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een Ziggo abonnement hebt kun je tv kijken via je laptop. Maar SBS hebben ze niet toegevoegd
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook niet op zondag avond [ afbeelding ]
Misschien moet ik maar bij Alberto gaan kijkenquote:
Speciaal voor jou nog eenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar bij Alberto gaan kijken
Dat is ook zo een leuke flatteuze fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat begreep ik ook uit de laatste opmerking, wat een stumper, hij had het voor het kiezen!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef WcPot het volgende:
Heeft die man nooit meer een gesprek gehad
Heb ik gisteren nog gezien ging helemaal nergens over. De stenen vloer lag niet recht genoeg zaten slechts enkele milimeters verschil inquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Maraca het volgende:
Ik ga wel even de rijdende rechter terugkijken
Die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog gezien ging helemaal nergens over. De stenen vloer lag niet recht genoeg zaten slechts enkele milimeters verschil inKonden niet goed stofzuigen. En de stoel achter de tafel weg trekken ging niet
Ging meester Visser het proberen was er niks aan de hand
Je ziet meerster Visser ook kijken van jongens dit valt allemaal toch wel meequote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Wat een simpel volk zijn die mensen van die tegels ook
Ook hoe ze dat voor ging doen met het stofzuigen ik stofzuig altijd zo anders krijg je last van je rug.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Maraca het volgende:
wat een verschrikkelijke vrouwOverdreven acteren
Ze rukte ook gewoon die stofzuiger uit de handen van meester Visserquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook hoe ze dat voor ging doen met het stofzuigen ik stofzuig altijd zo anders krijg je last van je rug.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ziggo moet SBS toevoegen op de laptop
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ziggo moet SBS toevoegen op de laptop
Inderdaad ik ga straks maar lekker in de tuin zitten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Maraca het volgende:
Over een uurtje weekendNog 1 les geven (lees: leerlingen aan het werk zetten) en dan van het mooie weer genieten
Het is hier prachtig weer in Vlaardingen,quote:
In het Oosten des land is het mooi weer. Ergens jammer dat ik nu op weg ben naar Zuid-Hollandquote:
In het westen is het bijna altijd 6 hele graden kouderquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
In het Oosten des land is het mooi weer. Ergens jammer dat ik nu op weg ben naar Zuid-Holland
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
irrelevante reacties op een onderwerp
PARDONquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
irrelevante reacties op een onderwerp
Nee toch ?!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NIEUWE SERIE FANS!??!?!
Oke, dank je tralalalaquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze heeft iets stoms gezegd over Nick!
Ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef tralalala het volgende:
Wie gaan er ook allemaal naar El Clásico kijken?
wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef tralalala het volgende:
Wie gaan er ook allemaal naar El Clásico kijken?
Nou ja zeg hoe durven ze!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef Maraca het volgende:
Jeej, een brief dat een bedrijf een gerechtsdeurwaarder op mij af gaat sturenEn ik kan ze pas maandag bellen want ze werken natuurlijk van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5
![]()
Leuke is, volgens mij hebben ze een fout gemaakt
..... ? Wat is dat dan?quote:
Kijk je Dames in de dop?quote:Op zondag 17 april 2011 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Voetbal? Bleh. Ik kijk geen sport.
Ik kijk liever soaps, programma's over mode en pulp-tv.
Jep. En Echte Meisjes In De Jungle en Oh Oh Tirol (wat trouwens niet eens leuk is, maar goed).quote:
Ben je 12?quote:Op zondag 17 april 2011 11:15 schreef TheKC het volgende:
http://forum.fok.nl/topicchain/122
Wat is dit
Dus geen dubbele topics meerquote:tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Ik heb daarstraks al gezien dat een nieuwe deel vanzelf in MyAT kwam.quote:
Is bij alle topics die sinds gisteravond geopend zijn in een reeks, zal wel aangepast moeten worden.quote:Op zondag 17 april 2011 13:45 schreef tralalala het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Lopende topic staat nu ook heel raar aangegeven.
Ik word er ook niet echt opgewonden van.quote:
wel leuk om te kijken wie het meest in het topic zitquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik word er ook niet echt opgewonden van.
De spelling is anders volgens mij!quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
stats
vanavond confrontatie met naughty
presentatiequote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
over 2 en een 25 min gaan we weer van start, kan ik mooi tussendoor aan presentatie werken
Ja ik weet wel wat loslopende natuurrampen.quote:
ja, ik mismquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey waar de fuck is PiRANiA de laatste maanden, hij is ook niet meer in ONZ radio. Gewoon in rook op gegaan.
voor welke opleiding doe je dit?quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
de fascinerendste natuurrampen vind ik vulkaan uitbarstingen en aardbevingen
hv niveau. aardrijkskundequote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor welke opleiding doe je dit?
havovwoquote:Op zondag 17 april 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is hv niveau
aardrijkskunde vond ik altijd kut, laten vallen zo snel als het kon
nee. 13 jaarquote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik deed ook havo/vwo
toen moest ik daarna naar vmbo
maar dan ben je nog niet zo oud he
quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf op die leeftijd zat ik nog niet eens op fok
Op die leeftijd had nog niemand internet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf op die leeftijd zat ik nog niet eens op fok
internet werd vanaf 1969 ontwikkeldquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op die leeftijd had nog niemand internet.
SuperrrTuxxx is 82quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
internet werd vanaf 1969 ontwikkeld
Ik zei nergens dat het nog niet bestond.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
internet werd vanaf 1969 ontwikkeld
als het bestaat heeft iemand hetquote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het nog niet bestond.
Of je snapt het niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als het bestaat heeft iemand het
Blijf dan maar denken dat fok er al in 1992 was.quote:
nee, verveel me dus kijk de 25quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je niet dat airport gebeuren kijken?
Ik ga nu Dichtbij het vuur kijken op RTL 7quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je niet dat airport gebeuren kijken?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een compilatie aflevering
Station Nollenhovenquote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat John Jones het presenteert, ik blijf de associatie met samsam houden.
volgens mij reportage met pepijn bierenbroodspotquote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef tralalala het volgende:
Wat komt er na Peter r de Vries op de zondag?
Rob Geus zeker?
Over een paar weken bedoel ikquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij reportage met pepijn bierenbroodspot
Tijd om te douchen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |