Klinkt leuk wat zit je nou te klagen!quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.niburu.nl
een groot project verzinnen voor deze ufofanaten
Eindproject voor school
zenuwachtigquote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klinkt leuk wat zit je nou te klagen!
Ik ben eerstequote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 509 sinterklaaskapoentje
02. 376 iBenny
03. 326 Niki.P
quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zenuwachtig
[..]
Ik ben eerste
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?quote:
Leuk!quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?
Heb geen tvquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom was je er gister zelf niet?
Maar het is Peter R.quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zullen we samen de herhaling gaan kijken?
Die twitter account van Koos is toch nep ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Koos Spee moet vertrekken! volgens deze site: http://www.kooss.nl/
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die twitter account van Koos is toch nep van?
quote:Mijn opzet was ook aandacht vragen voor de verkeersslachtoffers maar ik heb niets aan de ernst van het drama in A a/d R af willen doen
Dat wijf is even oud als ik.quote:
Je bent me voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Maraca het volgende:
Op iBood hebben ze nu een Hyundai Spy Cam Shorty Snap'Past mooi bij de auto van Alberto
Valt niet op bij zijn sleutelbos
Nog eventjes wachten dusquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef tralalala het volgende:
Derde geworden bij een appartement waar ik op geschreven had.![]()
Heel mooi aan de uiterwaarde van Rhenen.
Maar ik sta blijkbaar wel bijna bovenaan.
Ik schakel ook net in.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
En WEER is Leven op de Rit om half 9 begonnen
Kan best maar dan geen schilderijen zal je denk ik meer kozijnen schilderen en murenquote:
Leugentje om best wilquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
En ze gaat jokken tijdens een sollicitatie, foei
Ik dacht aan schilderijen jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan best maar dan geen schilderijen zal je denk ik meer kozijnen schilderen en muren
Dan zien we hem ook nog wel een keer bij je leven op de ritquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht aan schilderijen jaken iemand die dat heeft gedaan. HBO afgerond, goede baan in de marketing, geeft hij alles op om kunstenaar te worden. Zijn appartement in Amsterdam heeft hij moeten opzeggen en hij woont nu in een vage galerij zonder douche. Nu douched hij bij mijn ex
He? Hoe kan dat nou. Misschien fijnafstemmen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ffuu.. ik kan alles behalve SBS ontvangen![]()
't is een Engelsman die weigert Nederlands te lerenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zien we hem ook nog wel een keer bij je leven op de rit
Ook niet op zondag avondquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ffuu.. ik kan alles behalve SBS ontvangen![]()
Als je een Ziggo abonnement hebt kun je tv kijken via je laptop. Maar SBS hebben ze niet toegevoegdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Hoe kan dat nou. Misschien fijnafstemmen?
Oh op die manier. Raar.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een Ziggo abonnement hebt kun je tv kijken via je laptop. Maar SBS hebben ze niet toegevoegd
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook niet op zondag avond [ afbeelding ]
Misschien moet ik maar bij Alberto gaan kijkenquote:
Speciaal voor jou nog eenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar bij Alberto gaan kijken
Dat is ook zo een leuke flatteuze fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat begreep ik ook uit de laatste opmerking, wat een stumper, hij had het voor het kiezen!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef WcPot het volgende:
Heeft die man nooit meer een gesprek gehad
Heb ik gisteren nog gezien ging helemaal nergens over. De stenen vloer lag niet recht genoeg zaten slechts enkele milimeters verschil inquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Maraca het volgende:
Ik ga wel even de rijdende rechter terugkijken
Die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog gezien ging helemaal nergens over. De stenen vloer lag niet recht genoeg zaten slechts enkele milimeters verschil inKonden niet goed stofzuigen. En de stoel achter de tafel weg trekken ging niet
Ging meester Visser het proberen was er niks aan de hand
Je ziet meerster Visser ook kijken van jongens dit valt allemaal toch wel meequote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Wat een simpel volk zijn die mensen van die tegels ook
Ook hoe ze dat voor ging doen met het stofzuigen ik stofzuig altijd zo anders krijg je last van je rug.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Maraca het volgende:
wat een verschrikkelijke vrouwOverdreven acteren
Ze rukte ook gewoon die stofzuiger uit de handen van meester Visserquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook hoe ze dat voor ging doen met het stofzuigen ik stofzuig altijd zo anders krijg je last van je rug.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ziggo moet SBS toevoegen op de laptop
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ziggo moet SBS toevoegen op de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |