*fobo update*quote:
Weet ik nog niet Snuit, iig weg uit P.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waar wil je naartoe L-E? of heb ik niet ver genoeg terug gelezen?
quote:
idd, ik geloof niet dat ArTiC en ik nog op één lijn zittenquote:
I crossed the linequote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd, ik geloof niet dat ArTiC en ik nog op één lijn zitten
hele album (wreckorder) is goed overigensquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk nummer dit.
En in Utrecht zit een hele goede hoedenwinkel
zal ik, volkomen nutteloos, Arnhem en Sonsbeek park nog eens noemen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrechtkunnen we vaak in het park picknicken
![]()
Hoeft ook niet direct natuurlijk. First things first. Alhoewel ik denk dat een Barsolino je goed zal staan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hele album (wreckorder) is goed overigens![]()
Ik ga een paarduizend euro in m'n flatje steken, denk dat ik de kosten van een goede hoed beter kan besparen
http://www.borsalino.it/hp_en.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet direct natuurlijk. First things first. Alhoewel ik denk dat een Barsolino je goed zal staan.
What a waistquote:
quote:
Weet je wat voor hoed mij het beste staat? Een bolhoed.quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://www.borsalino.it/hp_en.html
staat wel wat leuks tussen idd.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat voor hoed mij het beste staat? Een bolhoed.
Waarschijnlijk heb ik zo'n eihoofd dat het in een eierdop hoortquote:
Die heb ik ook een tijdje gedragen....quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pics!quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:
Sorry, maar neequote:
En dat na je zure wijn onder de Domquote:
Hoezo?quote:
Het weekend begon zo mooiquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat na je zure wijn onder de Dom
quote:
Koekjes bakken dan maar?quote:
Chocoladekoekjes, nog zacht en warm uit de ovenquote:
Wanneer heb jij geen chocolade in huis?quote:
tussen maandag en vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer heb jij geen chocolade in huis?
Heb je t zo zwaar?quote:
quote:
quote:
In een Star Trekkie way, dat kan heul lang zijn jaquote:
Je hebt haar laten vallen?quote:
Inderdaad, die bejaarde was 60 jaar geleden veel kwiekerquote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De bejaarden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
En ondertussen is de garantie ook nog eens verlopenquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, die bejaarde was 60 jaar geleden veel kwieker
Doe dan ook voorzichtig!quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De bejaarden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Dus ik mag niet meer jongleren met ze?quote:
Ruilen kan ook niet meer denk ik neequote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ondertussen is de garantie ook nog eens verlopen
wat is er mis met het oud-Hollandsche spel stoepranden met oudjes?quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik mag niet meer jongleren met ze?
Je krijgt er vast niet veel voor terug...quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ruilen kan ook niet meer denk ik nee
Heb het welquote:
Hoge afschrijvingskosten? Slijtage? Verouderd model?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je krijgt er vast niet veel voor terug...
Zelfdiscipline. It's a bitchquote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb het welmaar mag het niet meer eten van mezelf vanavond
Mits goed onderhouden, kan het een klassieker wordenquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoge afschrijvingskosten? Slijtage? Verouderd model?
Nu niet meer neequote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je krijgt er vast niet veel voor terug...
oldtimer?quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden, kan het een klassieker worden
Jaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
En dan mannen kennen die ALLES kunnen eten zonder aan te komen
Omgquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat oma last heeft met lopen
ik voel een verhaal aankomen dat mijn maag niet kan verdragen, dus ik ben wegquote:
Wij roelerenquote:
Te hard anaal genomen? Of gebrek aan calcium?quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat oma last heeft met lopen
Nope, hoe kan ik dat zien? Ik schat gewoon leeftijdquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te hard anaal genomen? Of gebrek aan calcium?
Je gaat niet eerst je Werthers' Echte uitdelen?quote:
Ik zie het verhaal over anale seks niet ontkracht wordenquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, hoe kan ik dat zien? Ik schat gewoon leeftijd
quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat niet eerst je Werthers' Echte uitdelen?
Staat toch nopequote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie het verhaal over anale seks niet ontkracht worden
Uhu, zou toch best eens dat kunnen zijn, denk je nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je lijkt meer in te gaan op het calciumgebrek
Hmmmm....wat bevat calcium?quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, zou toch best eens dat kunnen zijn, denk je niet
Heyquote:
Best wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 06:39 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen babs, genoten van het mooie weer?
Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja!quote:Op maandag 11 april 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
gelukkig mag ik weer werken na het weekend
Ik wist het welquote:Op maandag 11 april 2011 07:37 schreef PeuRac het volgende:
goedemorgen deze heerlijke morgen. Ik ga zo maar eens naar huis
lees maar ff op facebookquote:
Jij doerakquote:Op maandag 11 april 2011 07:37 schreef PeuRac het volgende:
goedemorgen deze heerlijke morgen. Ik ga zo maar eens naar huis
mijn laatste post en 'Es reactie daar opquote:
autoquote:Op maandag 11 april 2011 08:14 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, je kan tegenwoordig ook niet meer fatsoenlijk in de trein zitten. De dude naast me neemt ongelooflijk veel ruimte in, ik word tegen de zijkant geduwd
Ik mag hopen dat diequote:Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn laatste post en 'Es reactie daar op
Files.quote:
Vertel ff wat er staat, dan hoef ik niet helemaal richting facebook met de BeBe.quote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dieer als grapje staat
En datquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
He Peu als je het hier niet wil delen, doe het dan even lekker via pm of zo. Beetje interessant lopen doen
Idd.quote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
He Peu als je het hier niet wil delen, doe het dan even lekker via pm of zo. Beetje interessant lopen doen
uiteraardquote:Op maandag 11 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dieer als grapje staat
quote:Op maandag 11 april 2011 08:26 schreef Q. het volgende:
Babs, heb je dat ene op Facebook gelezen? Tof hè? En dat wat ik je gisteren PMde, ook niet geloven!
Bemoei je er niet mee, dit gaat jou niets aan! Waarom denk je anders dat ik het op een openbaar forum post?quote:
Sjorriequote:Op maandag 11 april 2011 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, dit gaat jou niets aan! Waarom denk je anders dat ik het op een openbaar forum post?
Zou ze zo mogelijk nog lekkerder neuken dan Evie? Daar heeft 'ie het drie weken continu over gehad, en als de mogelijkheid er is, herhaalt 'ie het ook nog es regelmatig.quote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Is mij nooit verteld.quote:Op maandag 11 april 2011 08:48 schreef STING het volgende:
[..]
Al wat langer geleden.
Toen de huizen nog van hout waren, etc.
Hoe heb je dat kunnen missen?quote:
En terecht.quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo lekker druk met mezelf.
Dat soort dingen hoor ik liever.quote:
Een teken van boven. Kun je eindelijk es een fatsoenlijke telefoon aanschaffen.quote:
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, ik gebruik er meerdere en niks komt in de buurt van de Iphonequote:Op maandag 11 april 2011 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een teken van boven. Kun je eindelijk es een fatsoenlijke telefoon aanschaffen.
Nokia 3310.quote:Op maandag 11 april 2011 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een teken van boven. Kun je eindelijk es een fatsoenlijke telefoon aanschaffen.
Oh mijn hemel, ik vind het echt een hoerending.quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, ik gebruik er meerdere en niks komt in de buurt van de Iphone
Ik weet prima waar ik het over heb.quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef rival het volgende:
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, ik gebruik er meerdere en niks komt in de buurt van de Iphone
* AirwiN mompelt iets over Assendelftquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Dat was het al toen je besloot een huis te kopen in Noord.
Voor mij is alle hoop toch al verloren.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over Assendelft
Je was okay. Ooit.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij is alle hoop toch al verloren.!
Jij had 't toch over de korte tijd waarin de batterij leeg is?quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, ik vind het echt een hoerending.
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had 't toch over de korte tijd waarin de batterij leeg is?
Wist je al dat ze op het punt staat om naar Utrecht te verhuizen?quote:
Oh, dat valt best mee. Heb ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.
batterij is het enige niet goede aan het apparaat, verder is het ... kan er geen woorden voor vinden zo goedquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.
Bij jou om de hoekquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was het al toen je besloot een huis te kopen in Noord.
Ik heb m alleen maar omdat Zus een andere uit mocht zoeken en deze over had, mijn Sony Ericsson was langzaam aan het sterven.quote:Op maandag 11 april 2011 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt best mee. Heb ik ook.
Ik kan niet goed omgaan met een touchscreen en ik vind ze heel duur.
Gecondoleerd met je verliesquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb m alleen maar omdat Zus een andere uit mocht zoeken en deze over had, mijn Sony Ericsson was langzaam aan het sterven.
Ik vind het schokkend en verschrikkelijk. Maar rouwen? Neequote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Rutte: heel Nederland rouwt mee
Ik denk dat meneer Rutte zich een beetje vergist. Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Ik laat het mijn humeur niet verpesten maar toch wel zonde dit... het hek is nu van de damquote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Geen ene kont?quote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Rutte: heel Nederland rouwt mee
Ik denk dat meneer Rutte zich een beetje vergist. Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Een ander huis.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Bij jou om de hoek
Wat wilt een mens nog meer
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat het mijn humeur niet verpesten maar toch wel zonde dit... het hek is nu van de dam
Ik ken ze evenmin als allerlei andere mensen over de hele wereld die ook door gestoorden worden afgeschoten. Ik ga me nu niet plots druk maken omdat het deze keer iets dichter bij huis gebeurde.quote:Op maandag 11 april 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ene kont?
Ik vind het wel heel erg.
En het was zo'n gewone en vriendelijke jongenquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?
Ik denk niet dat dit voorlopig weer gebeurt.
let maar opquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet. Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden. En dan is het weer voorbij.quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bang dat het zo'n familiedrama-trend wordt.
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?
Hij heeft vast Carmageddon gespeeld vroeger.quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden. En dan is het weer voorbij.
Ik hoop alleen heel erg dat deze kerel geen computergames speelde.
Dat gezeik op de politie. Alsof die er na de eerste kogel al kunnen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.
Meeste mensen die psychische klachten hebben zijn vaak voor de buitenwereld nog normaal, totdat de bom barst. En dat gebeurde hier nu ook wel. En in zoveel gevallen.
En hoe wil je makkelijk zonder wapenvergunning aan een semi-automatisch geweer komen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.
Meeste mensen die psychische klachten hebben zijn vaak voor de buitenwereld nog normaal, totdat de bom barst. En dat gebeurde hier nu ook wel. En in zoveel gevallen.
Ja, idd zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft vast Carmageddon gespeeld vroeger.
Het is net als met drugs, alles is te verkrijgen. Zolang je maar een mooi bedrag neertelt. Met een wapenvergunning is het uiteraard gemakkelijker. Maar je voorkomt het gewoon niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe wil je makkelijk zonder wapenvergunning aan een semi-automatisch geweer komen?
Echt, dit is echt een heel bijzonder geval.
Dit.quote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gezeik op de politie. Alsof die er na de eerste kogel al kunnen zijn.
Sinds ik als tiener Need 4 Speed heb gespeeld, wil ik ook met een schoolbus of een ruimteschip over anderen heen rijden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd zoiets.
Maar goed, zodra er bij hem thuis een CoD dvd wordt gevonden, dan MOET dat wel de oorzaak zijn
Ja, alles om iets een rationele verklaring te kunnen geven. En/Of om als politicus makkelijk te kunnen scoren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd zoiets.
Maar goed, zodra er bij hem thuis een CoD dvd wordt gevonden, dan MOET dat wel de oorzaak zijn
Dat deden ze hier toch ook jaarlijks? .....quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden.
Iemand moet de schuld krijgen. Het kan nooit gewoon zo zijn, er moet altijd met een vingertje worden gewezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, alles om iets een rationele verklaring te kunnen geven. En/Of om als politicus makkelijk te kunnen scoren.
Juist! Dat is helaas de enige en juiste conclusie die je kan stellen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Een gevaarlijke gek vindt altijd wel een weg. Zulke dingen kun je bijna niet voorkomen, hoe verdrietig ook.
O ja, action, vanmiddag even naartoe.quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
De mitrailleurs koop je trouwens gewoon bij de Action, gangpad vier naast de kernkoppen en de 2 in 1 anti-roos shampoo.
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Een gevaarlijke gek vindt altijd wel een weg. Zulke dingen kun je bijna niet voorkomen, hoe verdrietig ook.
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En op de zwarte markt moet je een mitrailleur kunnen kopen lijkt me, Babs
Zeker van die poortjes die reageren op de beveiligingsdingen van andere winkelsquote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.
"Ja, we gaan wapen poortjes introduceren bij de entrees van alle winkelcentra!"![]()
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.
De politiek zou de politiek niet zijn als ze een incident aangrijpen om in de publiciteit te komen. Doet het altijd goed bij een deel van de achterban.quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef STING het volgende:
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.
"Ja, we gaan wapen poortjes introduceren bij de entrees van alle winkelcentra!"![]()
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.
Jazeker wel. Maar zolang ze geen toegang hebben tot het echt zware spul, blijft het aantal slachtoffers beperkt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Als jij 't geld ervoor hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.
Yep, daar doelde ik op.quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De politiek zou de politiek niet zijn als ze een incident aangrijpen om in de publiciteit te komen. Doet het altijd goed bij een deel van de achterban.
Ik!quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtWie wil me aanraken?
Ik kijk geen TV, en ook al zou ik dat wel doen, dan zeker niet naar die kerel. Ik heb wel over hem gelezen dat hij nog wel eens dingen verzint/in scene zet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.
Oh ja, die was van hem! Die heb ik gezien, kon alleen niet meer op de naam komenquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een handpistool, geen vol-autoquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtWie wil me aanraken?
Ook niet als je het geld er voor hebt. Ze kennen je niet, ze weten niet wat je verlult tegen de politie als je er mee wordt gepakt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij 't geld ervoor hebt?
Anders is 't wel te jatten. Bijna alles is te jatten.
Ik geloof er niet in, sorryquote:Op maandag 11 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een handpistool, geen vol-auto
[..]
Ook niet als je het geld er voor hebt. Ze kennen je niet, ze weten niet wat je verlult tegen de politie als je er mee wordt gepakt.
Vol-auto's liggen achter grendel bij de politie of bij het leger. Ja, dan kan je het nog steeds jatten, maar wordt lastig.
Ja precies, zoals moeders vroeger altijd al zijn: laten liggen, daar heeft een hondje over heen gepiest!quote:
Mits de juiste contacten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, sorryAlles is voor geld te koop.
Soms is het misschien wel sensatie TV, maar die reportage liet wel heel erg goed zien hoe gemakkelijk het is om aan wapens te komen. Dus prima ga schietverenigingen screenen, maar je bereikt er naar mijn mening weinig tot niks mee.quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, en ook al zou ik dat wel doen, dan zeker niet naar die kerel. Ik heb wel over hem gelezen dat hij nog wel eens dingen verzint/in scene zet.
Zat er natuurlijk aan te komenquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Techno het volgende:
Teeven wil downloadverbod voor film en muziek
Kan er geen algeheel verbod op Teeven komen?
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Soms is het misschien wel sensatie TV, maar die reportage liet wel heel erg goed zien hoe gemakkelijk het is om aan wapens te komen. Dus prima ga schietverenigingen screenen, maar je bereikt er naar mijn mening weinig tot niks mee.
Wapens zijn gewoon te koop, en voor ieder figuur. Dat zijn de feiten helaas...
Ach ja, dat was natuurlijk te verwachten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Techno het volgende:
Teeven wil downloadverbod voor film en muziek
Kan er geen algeheel verbod op Teeven komen?
Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een psychiatrisch verledenquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Kan ook niet. Maar wel of geen wapenvergunning had zoeentje echt niet tegengehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Maar een klein percentage heeft maar zware psychische klachten, zoals suicidaal gedragquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een psychiatrisch verleden
hij had jaarlijks een gesprek en nooit enig bezwaar tegen de vergunningquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ook niet. Maar wel of geen wapenvergunning had zoeentje echt niet tegengehouden.
Compleet mee eens! Daarnaast zou ik ervoor pleiten dat een vergunning 1 jaar geldig is en dat iemand zich elk jaar moet melden om aan te tonen van goed gedrag en geen psychische achtergronden. Wat ik uit de berichten begreep is dat hij op zijn 17e al de vergunning had. Misschien op dat moment nog volstrekt "gezond" maar later ontspoort.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zal z'n VOG nu vast en zeker kwijtgeraakt zijnquote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
hij had jaarlijks een gesprek en nooit enig bezwaar tegen de vergunning
Niet waar, sommige denken zelf na!quote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat wou hij er nu nog mee doen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zal z'n VOG nu vast en zeker kwijtgeraakt zijn
binnenkomen in de hemel, daar is vast een VOG voor nodigquote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat wou hij er nu nog mee doen dan?
Ik ben altijd bereidt om te helpenquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef STING het volgende:
Weer een nieuwe ad:
"Hoe kan Babylon u helpen?"
Heb je een nieuwe baan stbabs?
Nog niet eens zo heel lang geleden kon je die dingen gewoon in België kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef STING het volgende:
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.
Dan ben je een gevaar voor jezelf, niet voor anderen. Anderen iets aandoen komt volgens mij met name voor tijdens een psychose of wanen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Maar een klein percentage heeft maar zware psychische klachten, zoals suicidaal gedrag
1x bij een psycholoog geweest van het werk, omdat het de procedure was voor ik een weekje op ziekteverlof kon boeken. Ik had het niet nodig, dus ik heb nog steeds geen psychiatrisch verleden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een gevaar voor jezelf, niet voor anderen. Anderen iets aandoen komt volgens mij met name voor tijdens een psychose of wanen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.
Dan werk Fok je te hardquote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.
Moet hem hier elke werkdag weer op Standby zetten. Op zich wel goed natuurlijk, maar vaak ook irritantquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die staat dus heerlijk niet aan bij mij
Ik ben nog nooit bij een psycholoog geweest.quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x bij een psycholoog geweest van het werk, omdat het de procedure was voor ik een weekje op ziekteverlof kon boeken. Ik had het niet nodig, dus ik heb nog steeds geen psychiatrisch verleden.
En ik denk ook dat dat voor 70+% van Nederland geldt.
Daar moet je geen vraagtekens bij zetten, dat moet je knetterhard verbieden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.
Tuurlijk wel. Een pistool kun je veel makkelijker op de zwarte markt kopen. Een bijv. M-16 of AK-47 gaat heel wat lastiger, vanwege de grootte+prijs en het feit dat die veel minder in omloop zijn.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Moraal van het verhaal: als een mongool iets wil, dan lukt het 'm vast wel
Vraagtekens zetten betekent in deze context dat de politiek hier zich over moet gaan buigen en wetgeving in het leven moet gaan roepen om het idd 'knetterhard te verbieden'.quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar moet je geen vraagtekens bij zetten, dat moet je knetterhard verbieden.
Laten we alle mongolen verbieden dan!quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wel voor een assessment ooit.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit bij een psycholoog geweest.
100% voorkomen kun je nooit, maar je kunt wel best je doen om de kans zo klein mogelijk te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Mongolen mogen ook dromen hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we alle mongolen verbieden dan!
Goed argument om een internetfilter af te dwingen. Naast het monitoren op kinderporno en terrorisme ook een goed instrument om de mongolen eruit te halen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef STING het volgende:
100% voorkomen kun je nooit, maar je kunt wel best je doen om de kans zo klein mogelijk te houden.
Ook met een vergunning kost een M-16 of een AK-47 nog veel, ik kan me niet voorstellen dat het wapen met een vergunning opeens betaalbaar zou zijn, dat is onzin.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een pistool kun je veel makkelijker op de zwarte markt kopen. Een bijv. M-16 of AK-47 gaat heel wat lastiger, vanwege de grootte+prijs en het feit dat die veel minder in omloop zijn.
Arme mensen in Mongolië, die waarschijnlijk niet eens internet hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we alle mongolen verbieden dan!
Van een AK-47 weinig in omloop?! Buiten dat kosten ze geen drol.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef STING het volgende:
Tuurlijk wel. Een pistool kun je veel makkelijker op de zwarte markt kopen. Een bijv. M-16 of AK-47 gaat heel wat lastiger, vanwege de grootte+prijs en het feit dat die veel minder in omloop zijn.
Dan kun je Fok gelijk opdoeken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed argument om een internetfilter af te dwingen. Naast het monitoren op kinderporno en terrorisme ook een goed instrument om de mongolen eruit te halen.
met automatische geweren mag je hier geloof ik niet schieten bij de vereniging... dus zie ik ook geen vergunning voor komen denk ik...quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook met een vergunning kost een M-16 of een AK-47 nog veel, ik kan me niet voorstellen dat het wapen met een vergunning opeens betaalbaar zou zijn, dat is onzin.
En zoals ik al eerder zei, als je wilt, dan lukt het echt wel.
Internet krijgen ze cadeau. Hoe moeten we ze anders monitoren?quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Arme mensen in Mongolië, die waarschijnlijk niet eens internet hebben
Minder makkelijk is nog steeds niet onmogelijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
met automatische geweren mag je hier geloof ik niet schieten bij de vereniging... dus zie ik ook geen vergunning voor komen denk ik...
en op de zwarte markt kom je zeker minder makkelijk aan een AK oid dan aan een handvuurwapen
Iedereen die op FOK! een user heeft, blokkeren, ben je al een heel eind.quote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed argument om een internetfilter af te dwingen. Naast het monitoren op kinderporno en terrorisme ook een goed instrument om de mongolen eruit te halen.
Als je dat zou doen, dan gaan ze rondzwerven. Op FOK! zitten ze relatief veilig op één plek.quote:
In verhouding met pistolen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Van een AK-47 weinig in omloop?! Buiten dat kosten ze geen drol.
Zélfs in verhouding tot pistolen.quote:
quote:Een persbericht van Oxfam Novib stelt dat er in 2006 100 miljoen AK-47-geweren in de wereld in omloop zijn.[1] Tenminste 82 landen hebben AK-47-geweren in hun staatsarsenaal. In sommige delen van Afrika is een AK-47 voor slechts 30 dollar verkrijgbaar.
Je aandacht werd afgeleid omdat je al ergens anders een penis in had?quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Penis in de TT en ik kom pas op pagina 6 binnenkakken?!
Nou, problem solvedquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Zélfs in verhouding tot pistolen.
[..]
Het is mogelijk ja. Niemand ontkent dat. Maar dat iemand aan een vol-auto (of omgebouwde semi-auto) komt, gebeurt heel weinig. En iemand die kwaad wil, hoeft niet ook de wil, het geld en het geduld te hebben om voor de big guns te gaan. Het is nu gebeurt, maar 'gelukkig' blijft het normaal bij zichzelf en een aantal familieleden. Niet zo'n killingspree zoals dit weekend. Dat is voor Nederlandse begrippen vrijwel onmogelijk, niet geheel, maar wel vrijel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minder makkelijk is nog steeds niet onmogelijkJe kan er gewoon aankomen, dat is dit weekend wel bewezen. Klaar.
Newsflash: wij hadden het over Nederland.quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Zélfs in verhouding tot pistolen.
[..]
Je radar is kapotquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Penis in de TT en ik kom pas op pagina 6 binnenkakken?!
Dat zou ook wel getuigen van een flink bord voor je kopquote:
Dat.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is mogelijk ja. Niemand ontkent dat. Maar dat iemand aan een vol-auto (of omgebouwde semi-auto) komt, gebeurt heel weinig. En iemand die kwaad wil, hoeft niet ook de wil, het geld en het geduld te hebben om voor de big guns te gaan. Het is nu gebeurt, maar 'gelukkig' blijft het normaal bij zichzelf en een aantal familieleden. Niet zo'n killingspree zoals dit weekend. Dat is voor Nederlandse begrippen vrijwel onmogelijk, niet geheel, maar wel vrijel.
Neuh, ik lag mooie mannen te kijken in het parkquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je aandacht werd afgeleid omdat je al ergens anders een penis in had?
Nee schat, dat werd in het in het algemeen gesteld.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Newsflash: wij hadden het over Nederland.
Ik zag de foto's, dat zag er allemaal wel heel hetero uit manneke!quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik lag mooie mannen te kijken in het park
Ondersteboven?quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje van Paul de Leeuw in m'n hoofdquote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is mogelijk ja. Niemand ontkent dat. Maar dat iemand aan een vol-auto (of omgebouwde semi-auto) komt, gebeurt heel weinig. En iemand die kwaad wil, hoeft niet ook de wil, het geld en het geduld te hebben om voor de big guns te gaan. Het is nu gebeurt, maar 'gelukkig' blijft het normaal bij zichzelf en een aantal familieleden. Niet zo'n killingspree zoals dit weekend. Dat is voor Nederlandse begrippen vrijwel onmogelijk, niet geheel, maar wel vrijel.
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?
En gezien het feit dat je ze in Afrika al koopt voor 30 euro...
ook wel voor minderquote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.
Dude, het gaat al deze hele discussie over Nederland. Ik wil ook wel even checken bij STING of hij Nederland bedoelde, maar ikweet het 99% zeker.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee schat, dat werd in het in het algemeen gesteld.
Ja, in Afrika. Het is niet alsof je er dan in je handbagage mee in Nederland komt.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?
En gezien het feit dat je ze in Afrika al koopt voor 30 euro...
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.
Ik had het uiteraard over Nederland ja.quote:Op maandag 11 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, het gaat al deze hele discussie over Nederland. Ik wil ook wel even checken bij STING of hij Nederland bedoelde, maar ikweet het 99% zeker.
Ja dat waren een hoop vrouwen hequote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag de foto's, dat zag er allemaal wel heel hetero uit manneke!
En Indiaquote:Op maandag 11 april 2011 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over Nederland ja.
In sommige andere landen is het natuurlijk veel makkelijker om aan wapens te komen, zoals bijv de VS
Ik niet, de buurvrouw welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ze kosten kennelijk geen drol, daar gaat het omquote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, in Afrika. Het is niet alsof je er dan in je handbagage mee in Nederland komt.
Als je al ziet dat de meeste schietpartijen in criminele sfeer in Nederland gewoon met handwapens (of minder) worden uitgevochten, hoef je je echt niet druk te maken om duizenden semi/vol-automatische wapens.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, de buurvrouw welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, de buurvrouw welWat is dat voor Kama Sutra standje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga je gangquote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kosten kennelijk geen drol, daar gaat het om![]()
Je hoeft je er ook niet druk om te maken, maar er is makkelijker aan te komen dan gedacht wordt, daar ben ik van overtuigd.
Waar was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |