Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mênquote:
Vergeet niet wie je voor je hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mên
quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds...laat ik mijn broek zakken...vragen ze waar de like button zit
Ik heb liever dat iemand er iets mee doet dan dat ie aanbeden wordtquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mên
okquote:
Je wilt je huis verkopen? Nu?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik krijg dit huis trouwens nooit verkocht. Of ik moet mijn lichaam in de strijd gooien.
herinner me dan ff dat ik je huis moet bekijken op fundaquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik krijg dit huis trouwens nooit verkocht. Of ik moet mijn lichaam in de strijd gooien.
Is je huis dan zo duur?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Om te fappen bij de slaapkamerfoto's?quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herinner me dan ff dat ik je huis moet bekijken op funda
vooral verkopen zonder (groot) verlies is een hele opgavequote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet nu. Mag ook morgen of volgende week.
als je je lichaam in de strijd moet gooien verwacht ik wel een slaapkamerfoto waarop je in lingerie op bed ligt jaquote:
Dat is dan jammer, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
gij bij de hand je
Maar het is helaas geen supertijd om je huis te verkopen nu....
Gewoon verhullen met spiegels en rookquote:
Mag ik vragen waarom je nu je huis wilt verkopen?quote:
Omdat ik heel graag weg wil hier.quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je nu je huis wilt verkopen?
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.quote:
doe eens niet zo deprimerendquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.
Dit is geen spur of the moment. Dit wil ik al jaren.quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.
Sorryquote:
Oh nee, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat gezien de huidige situatie een perfecte beslissing wel eens slecht uit zou kunnen vallen. Ik hoop van niet, en ik denk dat je verre van dom bent. Dus je weet wel wat je doet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is geen spur of the moment. Dit wil ik al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |