doe je alles waar ik over fantaseer?quote:
Das waar, das het belangrijkste. Sorryquote:
wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fan worden van JB's pielemuis? Serieus?
Ik ben fan van wat hij me net liet zien op msnquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent al fan van zijn penis op facebook?
Van jouw pielemuis? Niks. Vandaar de vraag. Let eens op, wil je?quote:
Man met de wereld kleinste penis staat eronder de foto van jouw dingetjequote:
Grazend, herkauwend en stinkend gaan we een glorieuze toekomst tegemoet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, das het belangrijkste. Sorry
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoedenquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van jouw pielemuis? Niks. Vandaar de vraag. Let eens op, wil je?
mijn zelfvertrouwen is net groot genoeg om te zeggen dat dat niet waar isquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Man met de wereld kleinste penis staat eronder de foto van jouw dingetje
Zie mijn postquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoeden
moet ik toch eens fantaseren dat je mijn fantasieėn waarmaaktquote:
Aanname is de moeder van alle opneukerdsquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoeden
Ik hoop het wel voor jequote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn zelfvertrouwen is net groot genoeg om te zeggen dat dat niet waar is
doe dan ook niet zo minachtendquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aanname is de moeder van alle opneukerds
In slo-mo de zonsondergang tegemoetquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Grazend, herkauwend en stinkend gaan we een glorieuze toekomst tegemoet.
Jij begint met je minachtendequote:
Dan ben je gewoon jaloers dat zijn penis aanbeden wordt in de van jou nietquote:
I beg to differquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon jaloers dat zijn penis aanbeden wordt in de van jou niet
Dat je niet jaloers bent?quote:
En dat mijn penis niet aanbeden wordtquote:
En dat is jammer?quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mijn penis niet aanbeden wordt
Heb ik ook steeds...laat ik mijn broek zakken...vragen ze waar de like button zitquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mijn penis niet aanbeden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |