Oh mijn hemel, ik vind het echt een hoerending.quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, ik gebruik er meerdere en niks komt in de buurt van de Iphone
Ik weet prima waar ik het over heb.quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef rival het volgende:
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, ik gebruik er meerdere en niks komt in de buurt van de Iphone
* AirwiN mompelt iets over Assendelftquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Dat was het al toen je besloot een huis te kopen in Noord.
Voor mij is alle hoop toch al verloren.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over Assendelft
Je was okay. Ooit.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij is alle hoop toch al verloren.!
Jij had 't toch over de korte tijd waarin de batterij leeg is?quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, ik vind het echt een hoerending.
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had 't toch over de korte tijd waarin de batterij leeg is?
Wist je al dat ze op het punt staat om naar Utrecht te verhuizen?quote:
Oh, dat valt best mee. Heb ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.
batterij is het enige niet goede aan het apparaat, verder is het ... kan er geen woorden voor vinden zo goedquote:Op maandag 11 april 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, elke nacht aan de oplader. Dat is niet mijn grootste bezwaar hoor, ik vind m gewoon niet handig in gebruik met simpele dingen als smsen. Ik wil best toegeven dat dat aan mij kan liggen.
Bij jou om de hoekquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was het al toen je besloot een huis te kopen in Noord.
Ik heb m alleen maar omdat Zus een andere uit mocht zoeken en deze over had, mijn Sony Ericsson was langzaam aan het sterven.quote:Op maandag 11 april 2011 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt best mee. Heb ik ook.
Ik kan niet goed omgaan met een touchscreen en ik vind ze heel duur.
Gecondoleerd met je verliesquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb m alleen maar omdat Zus een andere uit mocht zoeken en deze over had, mijn Sony Ericsson was langzaam aan het sterven.
Ik vind het schokkend en verschrikkelijk. Maar rouwen? Neequote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Rutte: heel Nederland rouwt mee
Ik denk dat meneer Rutte zich een beetje vergist. Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Ik laat het mijn humeur niet verpesten maar toch wel zonde dit... het hek is nu van de damquote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Geen ene kont?quote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Rutte: heel Nederland rouwt mee
Ik denk dat meneer Rutte zich een beetje vergist. Het kan mij namelijk geen ene kont schelen.
Een ander huis.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Bij jou om de hoek
Wat wilt een mens nog meer
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat het mijn humeur niet verpesten maar toch wel zonde dit... het hek is nu van de dam
Ik ken ze evenmin als allerlei andere mensen over de hele wereld die ook door gestoorden worden afgeschoten. Ik ga me nu niet plots druk maken omdat het deze keer iets dichter bij huis gebeurde.quote:Op maandag 11 april 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ene kont?
Ik vind het wel heel erg.
En het was zo'n gewone en vriendelijke jongenquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?
Ik denk niet dat dit voorlopig weer gebeurt.
let maar opquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet. Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden. En dan is het weer voorbij.quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bang dat het zo'n familiedrama-trend wordt.
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want er lopen nog honderden anderen rond met een wapenvergunning en een kronkel in het hoofd en de wil om een semi-automatisch om te bouwen tot vol-automatisch en zin om dit te herhalen?
Hij heeft vast Carmageddon gespeeld vroeger.quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden. En dan is het weer voorbij.
Ik hoop alleen heel erg dat deze kerel geen computergames speelde.
Dat gezeik op de politie. Alsof die er na de eerste kogel al kunnen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.
Meeste mensen die psychische klachten hebben zijn vaak voor de buitenwereld nog normaal, totdat de bom barst. En dat gebeurde hier nu ook wel. En in zoveel gevallen.
En hoe wil je makkelijk zonder wapenvergunning aan een semi-automatisch geweer komen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook al zou je geen wapenvergunning hebben, het kan zo weer gebeuren. Hoorde mensen wel commentaar leveren ja de politie moest eerder komen, en dit had kunnen worden voorkomen. Nou kan 1 ding zeggen, dit voorkom je gewoon niet.
Meeste mensen die psychische klachten hebben zijn vaak voor de buitenwereld nog normaal, totdat de bom barst. En dat gebeurde hier nu ook wel. En in zoveel gevallen.
Ja, idd zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft vast Carmageddon gespeeld vroeger.
Het is net als met drugs, alles is te verkrijgen. Zolang je maar een mooi bedrag neertelt. Met een wapenvergunning is het uiteraard gemakkelijker. Maar je voorkomt het gewoon niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe wil je makkelijk zonder wapenvergunning aan een semi-automatisch geweer komen?
Echt, dit is echt een heel bijzonder geval.
Dit.quote:Op maandag 11 april 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gezeik op de politie. Alsof die er na de eerste kogel al kunnen zijn.
Sinds ik als tiener Need 4 Speed heb gespeeld, wil ik ook met een schoolbus of een ruimteschip over anderen heen rijden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd zoiets.
Maar goed, zodra er bij hem thuis een CoD dvd wordt gevonden, dan MOET dat wel de oorzaak zijn
Ja, alles om iets een rationele verklaring te kunnen geven. En/Of om als politicus makkelijk te kunnen scoren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd zoiets.
Maar goed, zodra er bij hem thuis een CoD dvd wordt gevonden, dan MOET dat wel de oorzaak zijn
Dat deden ze hier toch ook jaarlijks? .....quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort zullen alle mensen met een wapenvergunning opnieuw gescanned worden.
Iemand moet de schuld krijgen. Het kan nooit gewoon zo zijn, er moet altijd met een vingertje worden gewezen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, alles om iets een rationele verklaring te kunnen geven. En/Of om als politicus makkelijk te kunnen scoren.
Juist! Dat is helaas de enige en juiste conclusie die je kan stellen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Een gevaarlijke gek vindt altijd wel een weg. Zulke dingen kun je bijna niet voorkomen, hoe verdrietig ook.
O ja, action, vanmiddag even naartoe.quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
De mitrailleurs koop je trouwens gewoon bij de Action, gangpad vier naast de kernkoppen en de 2 in 1 anti-roos shampoo.
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Een gevaarlijke gek vindt altijd wel een weg. Zulke dingen kun je bijna niet voorkomen, hoe verdrietig ook.
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En op de zwarte markt moet je een mitrailleur kunnen kopen lijkt me, Babs
Zeker van die poortjes die reageren op de beveiligingsdingen van andere winkelsquote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.
"Ja, we gaan wapen poortjes introduceren bij de entrees van alle winkelcentra!"![]()
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |