De politiek zou de politiek niet zijn als ze een incident aangrijpen om in de publiciteit te komen. Doet het altijd goed bij een deel van de achterban.quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef STING het volgende:
Klopt. Het stomme is wel dat er helaas door de politiek gereageerd wordt door middel van structurele maatregelen die de meerderheid schaadt, puur om rekening te houden met dat kleine percentage gekken.
"Ja, we gaan wapen poortjes introduceren bij de entrees van alle winkelcentra!"![]()
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.
Jazeker wel. Maar zolang ze geen toegang hebben tot het echt zware spul, blijft het aantal slachtoffers beperkt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
Een gevaarlijke gek vindt altijd wel een weg. Zulke dingen kun je bijna niet voorkomen, hoe verdrietig ook.
Als jij 't geld ervoor hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook op de zwarte markt verkopen ze niet zo maar alles aan iedereen. Daarbij zijn dit soort figuren vaak loners die nooit zo ver in de onderwereld komen zodat ze het echt goede spul kunnen halen. Niet in Nederland iig. Criminelen die in dit soort wapens handelen verpatsen het echt niet zomaar aan elke Jan-Doedel die ze niet kennen.
Yep, daar doelde ik op.quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De politiek zou de politiek niet zijn als ze een incident aangrijpen om in de publiciteit te komen. Doet het altijd goed bij een deel van de achterban.
Ik!quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtWie wil me aanraken?
Ik kijk geen TV, en ook al zou ik dat wel doen, dan zeker niet naar die kerel. Ik heb wel over hem gelezen dat hij nog wel eens dingen verzint/in scene zet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik de reportages van Alberto Stegeman gemist denk ik, die undercover in de wapenhandel is gedoken in NL. Het was gewoon kinderlijk eenvoudig de meest zware wapens te kopen.
Oh ja, die was van hem! Die heb ik gezien, kon alleen niet meer op de naam komenquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een handpistool, geen vol-autoquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volkert had z'n wapen in mijn dorp gekochtWie wil me aanraken?
Ook niet als je het geld er voor hebt. Ze kennen je niet, ze weten niet wat je verlult tegen de politie als je er mee wordt gepakt.quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij 't geld ervoor hebt?
Anders is 't wel te jatten. Bijna alles is te jatten.
Ik geloof er niet in, sorryquote:Op maandag 11 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een handpistool, geen vol-auto
[..]
Ook niet als je het geld er voor hebt. Ze kennen je niet, ze weten niet wat je verlult tegen de politie als je er mee wordt gepakt.
Vol-auto's liggen achter grendel bij de politie of bij het leger. Ja, dan kan je het nog steeds jatten, maar wordt lastig.
Ja precies, zoals moeders vroeger altijd al zijn: laten liggen, daar heeft een hondje over heen gepiest!quote:
Mits de juiste contacten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, sorryAlles is voor geld te koop.
Soms is het misschien wel sensatie TV, maar die reportage liet wel heel erg goed zien hoe gemakkelijk het is om aan wapens te komen. Dus prima ga schietverenigingen screenen, maar je bereikt er naar mijn mening weinig tot niks mee.quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, en ook al zou ik dat wel doen, dan zeker niet naar die kerel. Ik heb wel over hem gelezen dat hij nog wel eens dingen verzint/in scene zet.
Zat er natuurlijk aan te komenquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Techno het volgende:
Teeven wil downloadverbod voor film en muziek
Kan er geen algeheel verbod op Teeven komen?
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Soms is het misschien wel sensatie TV, maar die reportage liet wel heel erg goed zien hoe gemakkelijk het is om aan wapens te komen. Dus prima ga schietverenigingen screenen, maar je bereikt er naar mijn mening weinig tot niks mee.
Wapens zijn gewoon te koop, en voor ieder figuur. Dat zijn de feiten helaas...
Ach ja, dat was natuurlijk te verwachten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Techno het volgende:
Teeven wil downloadverbod voor film en muziek
Kan er geen algeheel verbod op Teeven komen?
Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een psychiatrisch verledenquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Kan ook niet. Maar wel of geen wapenvergunning had zoeentje echt niet tegengehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |