Je radar is kapotquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Penis in de TT en ik kom pas op pagina 6 binnenkakken?!
Dat zou ook wel getuigen van een flink bord voor je kopquote:
Dat.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is mogelijk ja. Niemand ontkent dat. Maar dat iemand aan een vol-auto (of omgebouwde semi-auto) komt, gebeurt heel weinig. En iemand die kwaad wil, hoeft niet ook de wil, het geld en het geduld te hebben om voor de big guns te gaan. Het is nu gebeurt, maar 'gelukkig' blijft het normaal bij zichzelf en een aantal familieleden. Niet zo'n killingspree zoals dit weekend. Dat is voor Nederlandse begrippen vrijwel onmogelijk, niet geheel, maar wel vrijel.
Neuh, ik lag mooie mannen te kijken in het parkquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je aandacht werd afgeleid omdat je al ergens anders een penis in had?
Nee schat, dat werd in het in het algemeen gesteld.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Newsflash: wij hadden het over Nederland.
Ik zag de foto's, dat zag er allemaal wel heel hetero uit manneke!quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik lag mooie mannen te kijken in het park
Ondersteboven?quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje van Paul de Leeuw in m'n hoofdquote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is mogelijk ja. Niemand ontkent dat. Maar dat iemand aan een vol-auto (of omgebouwde semi-auto) komt, gebeurt heel weinig. En iemand die kwaad wil, hoeft niet ook de wil, het geld en het geduld te hebben om voor de big guns te gaan. Het is nu gebeurt, maar 'gelukkig' blijft het normaal bij zichzelf en een aantal familieleden. Niet zo'n killingspree zoals dit weekend. Dat is voor Nederlandse begrippen vrijwel onmogelijk, niet geheel, maar wel vrijel.
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?
En gezien het feit dat je ze in Afrika al koopt voor 30 euro...
ook wel voor minderquote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.
Dude, het gaat al deze hele discussie over Nederland. Ik wil ook wel even checken bij STING of hij Nederland bedoelde, maar ikweet het 99% zeker.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee schat, dat werd in het in het algemeen gesteld.
Ja, in Afrika. Het is niet alsof je er dan in je handbagage mee in Nederland komt.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af of er weinig aan dat soort wapens wordt gekomen. Het lijkt me niet iets waar je te koop mee loopt, denk je wel?
En gezien het feit dat je ze in Afrika al koopt voor 30 euro...
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika is alles te koop voor 30 euro.
Ik had het uiteraard over Nederland ja.quote:Op maandag 11 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, het gaat al deze hele discussie over Nederland. Ik wil ook wel even checken bij STING of hij Nederland bedoelde, maar ikweet het 99% zeker.
Ja dat waren een hoop vrouwen hequote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag de foto's, dat zag er allemaal wel heel hetero uit manneke!
En Indiaquote:Op maandag 11 april 2011 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over Nederland ja.
In sommige andere landen is het natuurlijk veel makkelijker om aan wapens te komen, zoals bijv de VS
Ik niet, de buurvrouw welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ze kosten kennelijk geen drol, daar gaat het omquote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, in Afrika. Het is niet alsof je er dan in je handbagage mee in Nederland komt.
Als je al ziet dat de meeste schietpartijen in criminele sfeer in Nederland gewoon met handwapens (of minder) worden uitgevochten, hoef je je echt niet druk te maken om duizenden semi/vol-automatische wapens.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, de buurvrouw welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, de buurvrouw welWat is dat voor Kama Sutra standje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOPPAAAAA!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga je gangquote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kosten kennelijk geen drol, daar gaat het om![]()
Je hoeft je er ook niet druk om te maken, maar er is makkelijker aan te komen dan gedacht wordt, daar ben ik van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |