Maar een klein percentage heeft maar zware psychische klachten, zoals suicidaal gedragquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een psychiatrisch verleden
hij had jaarlijks een gesprek en nooit enig bezwaar tegen de vergunningquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ook niet. Maar wel of geen wapenvergunning had zoeentje echt niet tegengehouden.
Compleet mee eens! Daarnaast zou ik ervoor pleiten dat een vergunning 1 jaar geldig is en dat iemand zich elk jaar moet melden om aan te tonen van goed gedrag en geen psychische achtergronden. Wat ik uit de berichten begreep is dat hij op zijn 17e al de vergunning had. Misschien op dat moment nog volstrekt "gezond" maar later ontspoort.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het niet kunt verkopen om een wapenvergunning uit te delen aan iemand, zonder dat je hebt gescreend of de persoon al een bekende is van de politie en/of een psychiatrisch verleden heeft.
Hij zal z'n VOG nu vast en zeker kwijtgeraakt zijnquote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
hij had jaarlijks een gesprek en nooit enig bezwaar tegen de vergunning
Niet waar, sommige denken zelf na!quote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat wou hij er nu nog mee doen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zal z'n VOG nu vast en zeker kwijtgeraakt zijn
binnenkomen in de hemel, daar is vast een VOG voor nodigquote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat wou hij er nu nog mee doen dan?
Ik ben altijd bereidt om te helpenquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef STING het volgende:
Weer een nieuwe ad:
"Hoe kan Babylon u helpen?"
Heb je een nieuwe baan stbabs?
Nog niet eens zo heel lang geleden kon je die dingen gewoon in België kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef STING het volgende:
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.
Dan ben je een gevaar voor jezelf, niet voor anderen. Anderen iets aandoen komt volgens mij met name voor tijdens een psychose of wanen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Maar een klein percentage heeft maar zware psychische klachten, zoals suicidaal gedrag
1x bij een psycholoog geweest van het werk, omdat het de procedure was voor ik een weekje op ziekteverlof kon boeken. Ik had het niet nodig, dus ik heb nog steeds geen psychiatrisch verleden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een gevaar voor jezelf, niet voor anderen. Anderen iets aandoen komt volgens mij met name voor tijdens een psychose of wanen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.
Dan werk Fok je te hardquote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Maar had wel het verschil kunnen maken tussen een hand pistool en een automatisch geweer.
Moet hem hier elke werkdag weer op Standby zetten. Op zich wel goed natuurlijk, maar vaak ook irritantquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die staat dus heerlijk niet aan bij mij
Ik ben nog nooit bij een psycholoog geweest.quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x bij een psycholoog geweest van het werk, omdat het de procedure was voor ik een weekje op ziekteverlof kon boeken. Ik had het niet nodig, dus ik heb nog steeds geen psychiatrisch verleden.
En ik denk ook dat dat voor 70+% van Nederland geldt.
Daar moet je geen vraagtekens bij zetten, dat moet je knetterhard verbieden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt iig onder de zware psychische klachten, waarbij je dus vraagtekens moet zetten of zo'n iemand wel een wapen mag dragen.
Tuurlijk wel. Een pistool kun je veel makkelijker op de zwarte markt kopen. Een bijv. M-16 of AK-47 gaat heel wat lastiger, vanwege de grootte+prijs en het feit dat die veel minder in omloop zijn.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Moraal van het verhaal: als een mongool iets wil, dan lukt het 'm vast wel
Vraagtekens zetten betekent in deze context dat de politiek hier zich over moet gaan buigen en wetgeving in het leven moet gaan roepen om het idd 'knetterhard te verbieden'.quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar moet je geen vraagtekens bij zetten, dat moet je knetterhard verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |