SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Ik kijk ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gelukkig is er nog steeds de keuze om niet te kijken
dat hoop ik ook.. daarnaast wel vervelend dat mn concurrent wel heeft gewonnen na 0 - 2 achter te hebben gestaan..quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen blessures krijg voor de rest maakt het weinig uit
Ik snap ook niet waarom je wel zou gaan kijken. Op hattrick kan je t toch ook volgen of mis ik weer eens iets?quote:
hmmz negatief WE.. maar ik dacht dat alleen krachtige spelers last hadden van mooi weer..quote:Door de intense hitte maakte Bennie van Groningen enkele fouten. Hij kon het tempo van de andere spelers niet bijbenen.
Om de einduitslag te weten natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je wel zou gaan kijken. Op hattrick kan je t toch ook volgen of mis ik weer eens iets?
de uitslagquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je wel zou gaan kijken. Op hattrick kan je t toch ook volgen of mis ik weer eens iets?
En dat kan je niet zien op hattrick?quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om de einduitslag te weten natuurlijk.
Niet nu al..quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat kan je niet zien op hattrick?![]()
quote:In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte barena-speler Victor-Ciprian Costache naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Gabriel Salgado, die de bal beheerst binnenschoot: 0-2!
Possie. Tussenstand/Eindstandquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee. Sommige moeten zelfs nog een uur wachten of zo. Dus je kunt een beetje vooruit kijken dan...quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jawel.. als je wedstrijd ten einde is.. maar op alltid kan je dat nu al zienquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie. Tussenstand/Eindstand
Zoek de verschillen
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Sommige moeten zelfs nog een uur wachten of zo. Dus je kunt een beetje vooruit kijken dan...
daarom is het inmiddels ook al weggehaaldquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.![]()
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind t nogal dom en onzinnig overkomen.
Op hattrick is je einduitslag nog niet bekend, op alltid wel. Da's het verschil.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.![]()
Kijk eindelijk iemand die duidelijk is.quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jawel.. als je wedstrijd ten einde is.. maar op alltid kan je dat nu al zien
Kom op possie. Hoeveel heb je gezopen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Te laat Moon was je voor.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op hattrick is je einduitslag nog niet bekend, op alltid wel. Da's het verschil.
Ah, het is weer rechtgezet dus?quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daarom is het inmiddels ook al weggehaald
Denk je dat ik een heel topic ga terug lezen oid?quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom op possie. Hoeveel heb je gezopen?
Je kon de einduitslag van de wedstrijd die nu bezig is al zien...
quote:Tegen een minder goed team was de slimme indirecte vrije trap van Hansaplast na 75 minuten vast heel goed gelukt. Een drietal passes bracht de bal voorbij de verdediging, maar de speler voor wie hij bedoeld was werd prima van de bal gehouden. De keeper kon de bal dan ook eenvoudig pakken.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Het schijnt dat je op Alltid al de uitslag van je wedstrijd kan lezen terwijl je wedstrijd nog gespeeld wordt.
Maar dat heb ik ook maar ergens gehoord.......
[..]
Het stond op laatste pagina van het vorige topic. 4 posts voordat je zelf een post plaatste...quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ik een heel topic ga terug lezen oid?Als je nou gewoon duidelijk bent zoals Moon dan hoef ik niet 10 vragen te stellen voor t duidelijk is.
Terug lezen doe ik niet meer aan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het stond op laatste pagina van het vorige topic. 4 posts voordat je zelf een post plaatste...
nou een 0 - 10 had ik voor getekend vanavondquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wist niet dat jij daar ook van houd.
quote:Bij een counter over links kreeg Czesaw Juranek van barena plotseling een vrij veld voor zich nadat hij de buitenspelval omzeilde. Hij passeerde de keeper en scoorde 0-3.
quote:31:17
Fabio Weiss should probably have put his team up another goal after 31 minutes, but some great goalkeeping by Mauro Fernández Linares kept the visitors in the game
quote:66:30
Fabio Weiss almost put Ladderzatsquad ahead another goal when he curled a free kick over the defensive wall and almost into the net, but the visitors' keeper got there just in time to knock it wide.
en dan nog een goal en voorzetquote:72:13
After 72 minutes, a couple of quick and successful challenges followed by a shot from just outside the penalty area by Fabio Weiss might have resulted in another goal for Ladderzatsquad. However, Mauro Fernández Linares made a spectacular save.
Ooeehh, wat een spanning, kan ik er nog een gelijkspelletje van maken?quote:In de 81e minuut nam Anthony Jamet een voorzet van links knap aan. Met alleen de keeper nog voor zich, maakte hij geen fout en scoorde 4-3.
Nope. Ik kijk all1 of ik gequote ben meer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 posts na een post van je dan... Lezen tussen je eigen posts doe je dus niet...
quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou een 0 - 10 had ik voor getekend vanavond
quote:Tegen een minder goed team was de slimme indirecte vrije trap van Hansaplast na 75 minuten vast heel goed gelukt. Een drietal passes bracht de bal voorbij de verdediging, maar de speler voor wie hij bedoeld was werd prima van de bal gehouden. De keeper kon de bal dan ook eenvoudig pakken.
Lekker interactiefquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk all1 of ik gequote ben meer niet.
quote:De corner van Rainer Ebner leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Lois Staffetius hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 3-2.
Soms welquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof t nut heeft om te reageren op een post van een dag geleden.
Het gaat om posts tussen je eigen posts in. Die zijn niet van een dag geleden, eerder van een minuut geleden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof t nut heeft om te reageren op een post van een dag geleden.
quote:Lois Staffetius kwam dicht bij de gelijkmaker in de 83e minuut toen hij een steekpass kreeg van links, maar zijn uiteindelijke schot trof slechts de paal.
Nee daar ging t niet om. T ging om post tussen mn laatste van gister en mn 1e van vandaag.quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het gaat om posts tussen je eigen posts in. Die zijn niet van een dag geleden, eerder van een minuut geleden.
soms op dezelfde dag al niet meer..quote:
Het is 21:41, da's wel erg vroegquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Habork het volgende:
Waarom sta ik niet gewoon met 3-0 achter maar nog steeds 0-0 gelijk. Ik wilde vroeg gaan slapen
Nee. Niet eens...quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee daar ging t niet om. T ging om post tussen mn laatste van gister en mn 1e van vandaag.
Dan posten ze t nog maar een keer.quote:
dit is wel zwaar klote..quote:Simon van Groningen werd er bij Dynamo in gestuurd voor Kazimir van Groningen, die in de 85e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
quote:Rainer Ebner probeerde slim door te breken op rechts, maar daar stond nog een verdediger die de bal tot corner kon verwerken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Competitiegenoot staat 5-2 voor in de 86ste min.. over 3 min staat het 5-5
Owquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Niet eens...
Het ging over de twee posts die om de post van flappie heen stonden...
Schoolreisjequote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Habork het volgende:
[..]
Morgenvroeg half 7 in de bus, ben dat niet gewend.
Normale tijden dusquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Habork het volgende:
[..]
Morgenvroeg half 7 in de bus, ben dat niet gewend.
ME de gekstequote:89:34
Daniel Terry van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 5-5 gelijkmaker scoren in de 89e minuut, na goed werk op rechts.
89:28
De door de wol geverfde HJD-speler Estéfano Sarubi zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 5-4.
88:31
HJD liet zich niet uit het veld slaan en in de 88e minuut kwam Estéfano Sarubi met de 5-3. Na een paar uitstekende acties op rechts kreeg hij de bal op een presenteerblaadje en maakte het af met een stiftje.
Je kunt niet meer vals spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Maar het is pas de 57e minuut en ik wil niet vals spelen. Klote spel
Hoe kan je nu nog vals spelen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Maar het is pas de 57e minuut en ik wil niet vals spelen. Klote spel
Mooi zuur ja, maar goed... dode spelmomenten. De rest van het seizoen lekker voor de kat zijn kut spelenquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genaaid zonder dat je genoten hebt!
Mooi, dan wordt ik er ook niet meer toe verleidt. Nu nog punten pakken deze wedstrijd en dan kan ik gaan rusten voor morgen.quote:
Uitslag van te voren opzoeken, maar kan blijkbaar niet meer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog vals spelen dan?
Hmmmzz klinkt als een passen train seizoen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mooi zuur ja, maar goed... dode spelmomenten. De rest van het seizoen lekker voor de kat zijn kut spelen
Dan kan je nog niks veranderen en dus niet vals spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Habork het volgende:
[..]
Uitslag van te voren opzoeken, maar kan blijkbaar niet meer.
Neh, kan ik mijn keeper niet aan doenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmzz klinkt als een passen train seizoen.
Ja. Maar geen tijd... Je kunt misschien toch maar alvast bij een logofederatie gaan vragen... Dat zal sneller gaan. Ik ben nog te druk bezig met een applicatie die ik voor het werk aan het maken ben...quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pssst.... heb je nog aan mijn logo gedaacht?
Dan gooi ik mijn hattrick geld liever in de gracht of zoquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen die gast.1 speler kan niet heel je team tegen houden.
Ok.quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen tijd... Je kunt misschien toch maar alvast bij een logofederatie gaan vragen... Dat zal sneller gaan. Ik ben nog te druk bezig met een applicatie die ik voor het werk aan het maken ben...
quote:Teamgeest: dolgelukkig
Zelfvertrouwen: sterk
Lol net alsof je nu niks krijgt voor je keep? Daarnaast kan je met passen veel meer geld verdienen in 1 seizoen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn hattrick geld liever in de gracht of zo
Kazimir is +2.. wordt lastig om hem speelklaar te krijgen voor volgende week zondag..quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn mid heeft een +1... Misschien dat hij woensdag dan toch kan spelen.
Njaa, maar ik was ook niet echt van plan om te gaan degraderen of zo en daarvoor heb ik wel een keeper nodigquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol net alsof je nu niks krijgt voor je keep? Daarnaast kan je met passen veel meer geld verdienen in 1 seizoen.
MiddenvEld is een bitch.quote:
10 dokters, en hopen. Morgen even invoeren bij de calculator op HAG. Al is die niet heel betrouwbaar heb ik gemerkt. Mijn keeper is namelijk nog steeds geblesseerd...quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Kazimir is +2.. wordt lastig om hem speelklaar te krijgen voor volgende week zondag..
Ik counterde, dus daar zou het niet eens aan mogen liggenquote:
Net alsof je gaat degraderen met passen training.quote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Njaa, maar ik was ook niet echt van plan om te gaan degraderen of zo en daarvoor heb ik wel een keeper nodigEn die gaat ook behoorlijk in waarde stijgen hoor met wat verdediging training.
Als ik optimaal passen ga trainen met 5-5-0 en 2-5-3 en mijn keeper verkoop degradeer ik sowieso hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je gaat degraderen met passen training.Gewoon op woensdag vol passen trainen en zondag met je sterkste team aantreden. Voor de beker hoef je volgens mij ook geen moeite meer te doen.
quote:Dikkerds zal het een tijdje zonder Tobias Maat moeten stellen, want in de 72e minuut liep hij een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Storm Prent.
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Storm is een klasbak, hij gaat je redden.
Fysio's.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Wow, dat is dus echt wel pech hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Dat is de helft van mijn totale spelerssalarisquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wekelijkse uitgaven, gewoon even rekenen. Ik heb er 3, dus dat is maar 5400 per week.
quote:Robert Gessler verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Dutchess de 1-0 opleverde.
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is de helft van mijn totale spelerssalaris
Hahahahahaha ik wil je helemaal niet overtuigen. Als je maar weet dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik optimaal passen ga trainen met 5-5-0 en 2-5-3 en mijn keeper verkoop degradeer ik sowieso hoorZou ik het anders aanpakken, dan train ik niet optimaal en dan kan ik beter optimaal verdedigen trainen. Dus nee, je gaat me niet overtuigen vanavond
Zo bedoel ik te zeggen dat het voor mij niet zo weinig is als voor anderen. Kan ik het 2-wekelijks betalen? Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...
Moet je mn held maar niet op de bank zettenquote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Ja, doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Oeh weer een van den Bosch op de tl.
Dominiek Van Den Bosch (262278148)
Zal ik kijken of ik m kan kopen en verder trainen in passen? Lijkt mij gezien zn leeftijd wel de beste optie.
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.quote:
quote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Lees nou eens 3 posts terug...quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.straks ga ik nog winnen :
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keerquote:Isaac Daatselaar van Dutchess sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Bjorn Gyssels stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 2-0.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Habork het volgende:
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keer
4 dan...pffffquote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik terug bij mn eigen post....
Lolquote:
lmao waarom dat?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Flappekz het volgende:
Note to self: bij alles dat ik post moet ik een quote van een post van Possie plaatsen.
Als ik een tijd afwezig ben geweest wel ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heey! Jij zou toch alleen dingen lezen waarin je wordt gequote?
En soms als je aanwezig bent dus ook...quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik een tijd afwezig ben geweest wel ja.
Ik mis wel eens wat ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En soms als je aanwezig bent dus ook...
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenierquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gedurft.
Edit :
Vooral na je laatst een topic vergat te openen.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenier
Oja fuck, jij gaf jezelf een naam topic dat je t niet vergat.quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenier
M'n fans zijn in de zevende hemel, en m'n TS staat op tevreden(erg hoog)
Say duhhhh..... Net alsof ik niet weet waar de lat is?quote:Victor-Ciprian Costache was dicht bij nog een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig vrij voor Wout van den Bosch kwam te staan na een pass door het midden. Hij liftte de bal mooi over de keeper, maar raakte slechts de lat.
quote:Kluitje moest in de 86e minuut wisselen. Rémy Moreau strompelde mank van het veld en werd vervangen door Raigo Kungla.
Anders wacht je ff tot vannacht 4 uur. Is er zeker niemand meer onlinequote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
Nu op naar de 5 dan? Ik moet The HIVes toch een keer verslaan.....
Niks mis met Chromequote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
mja laat maar Chrome werkt niet mee....
Ik moet ook slapen straks.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Anders wacht je ff tot vannacht 4 uur. Is er zeker niemand meer online
Inderdaad, dan blijft hij laden toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Tenminste wel als ik snel achter elkaar wil posten.....
Klopt dan blijft ie hangen....quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijft hij laden toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
OT: Ik heb de #1 plaats in m'n competitie veroverd
Niet dat ik 'm nog lang vast ga houden, maar tot na volgende week lukt nog wel
quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef PeeJie_ het volgende:
En vanavond met 4-2 gewonnen, maar net geen 1ste op 3 doelpuntjes na
tot komend weekend dus.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
OT: Ik heb de #1 plaats in m'n competitie veroverd
Niet dat ik 'm nog lang vast ga houden, maar tot na volgende week lukt nog wel
Woehoequote:10-04-2011 (3/45) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 15 ¤
quote:
Betrouwbaar genoeg om te gebruikenquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe betrouwbaar is die wedstrijdsimulatie van HO! ?
Nee, suggesties?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe TT verzonnen? Deze mag van mij wel dicht voor ik ga slapen.
Geen idee. Ik gebruik HO niet. Ik ga uit van mn eigen interlect.quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe betrouwbaar is die wedstrijdsimulatie van HO! ?
En, betrouwbaar?quote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik HO niet. Ik ga uit van mn eigen interlect.
Is goed, ga ik de volgende keer jouw uitslag met die van HO! vergelijken, kijken wie er het meest in de buurt zitquote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn interlect is heul betrouwbaar ja!![]()
(Al type ik interlect nu al 3x verkeerd.)
Vandaag bijvoorbeeld had hij alles bij mij goed, behalve een subleveltje MV, en een sublevel rechterverdediging.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goed, ga ik de volgende keer jouw uitslag met die van HO! vergelijken, kijken wie er het meest in de buurt zit![]()
(intellect)
Ok, top!quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Vandaag bijvoorbeeld had hij alles bij mij goed, behalve een subleveltje MV, en een sublevel rechterverdediging.
En dan heb ik het niet over possie's intellect, maar over HO's wedstrijdsim.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Vandaag bijvoorbeeld had hij alles bij mij goed, behalve een subleveltje MV, en een sublevel rechterverdediging.
En dan heb ik het niet over possie's intellect, maar over HO's wedstrijdsim.
Klopt maar je begon zo goed in die post.quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jouw intellect was toch alleen bij jouw wedstrijden beschikbaar?
Hoe veel had je m vergroot?quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef PeeJie_ het volgende:
Weer mijn stadion vol en ik had hem net vergroot.. Wanneer moet ik nou stoppen met verbouwen
Toen genoeg + een beetje, maar er komen steeds weer aardig wat fans bijquote:
Je moet echt heel erg last hebben van t schitsofreen (of hoe je dat ook schrijft) gebeuren wil je dit nog langer vol kunnen houden.quote:
Schizofreniequote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet echt heel erg last hebben van t schitsofreen (of hoe je dat ook schrijft) gebeuren wil je dit nog langer vol kunnen houden.
Dus niet genoeg.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Toen genoeg + een beetje, maar er komen steeds weer aardig wat fans bij
De hele tijd meerdere vensters open hebben is aardig irritant inderdaad, vandaar dat ik ook weet van dat chrome probleemquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet echt heel erg last hebben van t schitsofreen (of hoe je dat ook schrijft) gebeuren wil je dit nog langer vol kunnen houden.
Ja ik weet het, alleen om hem maximaal te verbouwen kost het me ongeveer 750.000 euro.. inkomsten zijn dan 220.000 tov 120.000 nu..quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus niet genoeg.En je geeft geen antwoord op mn vraag.
Moet normaal geen probleem zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De hele tijd meerdere vensters open hebben is aardig irritant inderdaad, vandaar dat ik ook weet van dat chrome probleem
Nahja, we weten wat je bedoelt, ik heb een hekel eigenlijk aan dat verbeteren altijd, net als op de FPquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T is een ziekte en dus niet zo als jij het nu schrijft te passen in mijn zin.
ik hij heeft gelijk hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T is een ziekte en dus niet zo als jij het nu schrijft te passen in mijn zin.
Hoeveel klonen heb jij wel niet dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet normaal geen probleem zijn.Ik heb er maar 12 open nu.
Eigenlijk praten we hier alleen maar met possiequote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb jij wel niet dan ?
Wat is je stadion nu? Nu kan ik nog niks zinnigs zeggen met die bedragen....quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het, alleen om hem maximaal te verbouwen kost het me ongeveer 750.000 euro.. inkomsten zijn dan 220.000 tov 120.000 nu..
Doet ie goedquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Eigenlijk praten we hier alleen maar met possie
779 fans, in de zevende hemelquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is je stadion nu? Nu kan ik nog niks zinnigs zeggen met die bedragen....
Top dan hoef ik me tegen jou niet meer druk te maken om hoe ik t schrijf! Als je me maar begrijpt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nahja, we weten wat je bedoelt, ik heb een hekel eigenlijk aan dat verbeteren altijd, net als op de FP
0 Ik heb nog meer leven dan all1 Fok!Hattrick.quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb jij wel niet dan ?
Ehm je praat idd met possie maar veel zinnigs zal je niet terug krijgen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Eigenlijk praten we hier alleen maar met possie
Spammertquote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Door Chrome werd me de 7x ontnomen!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag dat!![]()
Kijk de stats er maar op na.
Dat is niet all1 door zinnige posts idd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef PeeJie_ het volgende:
Nu snap ik ook hoe je aan je bijna 23000 posts komt
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet all1 door zinnige posts idd.
Wij zijn geen klonen tochquote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Denk je dat het ook telt als we samen 7 posts na elkaar maken?
Mn edit was dan ook na jou post.quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik dat dan nog voorkomen
quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ech nie dat ik possie een 40 op rij ga laten maken
Ja maar, mevrouw wil ook ff op de klaptopquote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss zo halen we nooit 1 topic....
Jezelf quotenquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja maar, mevrouw wil ook ff op de klaptop
Ze mag ook meespammenquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Virussen zijn besmettelijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HIVes besmettelijk via de compu?
Logies ook. Possie is tegenwoordig erg stil.quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef IPeePie het volgende:
Leuke statistiek: Ik post gemiddeld meer per dag dan possie.
SSSHHHHHquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
PeePie zit weer te asen op de laatste post![]()
Possie op 40 op een rij
Nee hoor. Als t stil valt ben ik ook weg.quote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
PeePie zit weer te asen op de laatste post![]()
Possie op 40 op een rij
Trouwens, je kan straks een 300 op rij maken, in het volgende topic. Die wordt niet snel verbrokenquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies ook. Possie is tegenwoordig erg stil.Tenminste stiller dan voorheen.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Trouwens, je kan straks een 300 op rij maken, in het volgende topic. Die wordt niet snel verbroken
Alt + f4 is de baasquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey opzouten jij we willen je dinnetje ontmoeten hiero.![]()
Dat is de andere kloonquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey opzouten jij we willen je dinnetje ontmoeten hiero.![]()
Ik wil ook slapen strakkies.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Trouwens, je kan straks een 300 op rij maken, in het volgende topic. Die wordt niet snel verbroken
quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Oftewel, die komt niet voor in dit topic
En dan zeggen dat wij schizofreen zijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb hele boeiende gesprekken met mezelf.
Ja, gebruik het ook op me telefoon voor het nieuws ed. en ik zit ook wel meer op het forum..quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef IPeePie het volgende:
Lezen jullie eigenlijk uberhaupt ooit fok?
Ik zit hier alleen maar voor dit topic
Las ik nooit. Pas de laatste tijd kijk ik wel eens op de fp. Maar niet.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef IPeePie het volgende:
Lezen jullie eigenlijk uberhaupt ooit fok?
Ik zit hier alleen maar voor dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |