jawel.. als je wedstrijd ten einde is.. maar op alltid kan je dat nu al zienquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat kan je niet zien op hattrick?![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie. Tussenstand/Eindstand
Zoek de verschillen
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Sommige moeten zelfs nog een uur wachten of zo. Dus je kunt een beetje vooruit kijken dan...
daarom is het inmiddels ook al weggehaaldquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.![]()
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind t nogal dom en onzinnig overkomen.
Op hattrick is je einduitslag nog niet bekend, op alltid wel. Da's het verschil.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dus voor een wedstrijd op hattrick kan je beter op Altid zijn om de uitslag te zien.![]()
Kijk eindelijk iemand die duidelijk is.quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jawel.. als je wedstrijd ten einde is.. maar op alltid kan je dat nu al zien
Kom op possie. Hoeveel heb je gezopen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Te laat Moon was je voor.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op hattrick is je einduitslag nog niet bekend, op alltid wel. Da's het verschil.
Ah, het is weer rechtgezet dus?quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daarom is het inmiddels ook al weggehaald
Denk je dat ik een heel topic ga terug lezen oid?quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom op possie. Hoeveel heb je gezopen?
Je kon de einduitslag van de wedstrijd die nu bezig is al zien...
quote:Tegen een minder goed team was de slimme indirecte vrije trap van Hansaplast na 75 minuten vast heel goed gelukt. Een drietal passes bracht de bal voorbij de verdediging, maar de speler voor wie hij bedoeld was werd prima van de bal gehouden. De keeper kon de bal dan ook eenvoudig pakken.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Het schijnt dat je op Alltid al de uitslag van je wedstrijd kan lezen terwijl je wedstrijd nog gespeeld wordt.
Maar dat heb ik ook maar ergens gehoord.......
[..]
Het stond op laatste pagina van het vorige topic. 4 posts voordat je zelf een post plaatste...quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ik een heel topic ga terug lezen oid?Als je nou gewoon duidelijk bent zoals Moon dan hoef ik niet 10 vragen te stellen voor t duidelijk is.
Terug lezen doe ik niet meer aan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het stond op laatste pagina van het vorige topic. 4 posts voordat je zelf een post plaatste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |